Eens. Ik vind het tenenkrommend slecht. Ze hebben geen idee waar ze over 'zingen'.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over rap, ik heb het over Nederlandse rap. Je zegt het zelf al "raps van de straat" Die gasten die hier staan te rappen hebben allemaal een jeugd gehad met een volle buik in een redelijk veilige omgeving. Het is met rap net als de blues om het goed te vertolken moet je wat hebben meegemaakt in het leven.
Helpdesks zijn cool ze hebben altijd een antwoord op wat je al weet, bijna nooit op wat je vraagtquote:Op donderdag 5 december 2019 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Online helpdesk chat service, echt, schiet me kapot.
Precies, hebben ze zo'n schrijnende rap over hun harde jeugd op de straat waar ze moesten vechten om te overleven, blijkt dat ze zijn geboren en getogen in Zwolle.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het tenenkrommend slecht. Ze hebben geen idee waar ze over 'zingen'.
wel een dingetje hoor, ze dachten dat hij homo wasquote:Op donderdag 5 december 2019 14:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies, hebben ze zo'n schrijnende rap over hun harde jeugd op de straat waar ze moesten vechten om te overleven, blijkt dat ze zijn geboren en getogen in Zwolle.
Effe z'n boek met standaardvragen en antwoorden erbij pakkenquote:Op donderdag 5 december 2019 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
NEE IK HEB GEEN “MOMENTJE”, MARTIJN VAN DE HELPDESK GODVERDEGODVER
Om hem mee te slaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Effe z'n boek met standaardvragen en antwoorden erbij pakken
Want dat is zo'n ramp....quote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel een dingetje hoor, ze dachten dat hij homo was
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.quote:
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.
Oh ik las dat ze het raar vond dat je het moeilijk had als kinderen je vroeger hadden uitgescholden voor homo. Dat is namelijk gewoon pestgedrag.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.
Nah Soul kom dr maar in.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik las dat ze het raar vond dat je het moeilijk had als kinderen je vroeger hadden uitgescholden voor homo. Dat is namelijk gewoon pestgedrag.
Dat denk ik ook, dat Soul het zo bedoelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.
Pesten is gewoon kut, sowiezo. Maar homo zijn is toch niets negatiefs?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat in een normale conversatie aan hem gevraagd is. Het was op school dus typisch pestgedrag. Al hadden ze hem een platvoet of een krullenhoofd genoemd.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Pesten is gewoon kut, sowiezo. Maar homo zijn is toch niets negatiefs?
Maar dan nog. Ik begrijp dat pesten iets heel ingrijpends kan zijn maar je kan dat toch niet je hele leven bij je blijven dragen?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat in een normale conversatie aan hem gevraagd is. Het was op school dus typisch pestgedrag. Al hadden ze hem een platvoet of een krullenhoofd genoemd.
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik begrijp dat pesten iets heel ingrijpends kan zijn maar je kan dat toch niet je hele leven bij je blijven dragen?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.
Niemand moet iets. De een kan dat wel en de ander kan dat niet. Dat kun je niet voor een ander beslissen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.
Maar dat moet je echt een plek geven.
dat is wel heel makkelijk gesteld. Omdat jij toevallig ermee om kunt gaan, het een plek hebt kunnen geven, wil dat dus niet zeggen dat dat voor een ieder geldt.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.
Maar dat moet je echt een plek geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |