Maar zal altijd blijven bestaan ... eens op het Internet altijd op het Internetquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor deze zal weg glijden in vergetelheid.
Ja...Jij ook!quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar zal altijd blijven bestaan ... eens op het Internet altijd op het Internet
Waar jij op let. Ik vind dat nummer gewoon heftig sinds het de ending song van de Sopranos werdquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
High waist jeans, cropped panter shirtje... Zn tijd voor uit.
Ik kijk en luister ...Gitarist in een Mtv hempjequote:Op dinsdag 3 december 2019 21:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waar jij op let. Ik vind dat nummer gewoon heftig sinds het de ending song van de Sopranos werd
Ach Jezus,........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Heks! Kun jij er even wat sfeer in brengen, want we hebben allemaal een prenatale depressie. En dat zonder zwanger te zijnquote:
Hey hey spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Heks! Kun jij er even wat sfeer in brengen, want we hebben allemaal een prenatale depressie. En dat zonder zwanger te zijn
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey hey spreek voor jezelf![]()
Ik ben okay okay
Ik vind het nog steeds heel gezellig en knus, overal lichtjes, de kerstboom in huis, iedereen mooi aangekleed enzquote:Op woensdag 4 december 2019 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kerst wat een verschrikking elk jaar. weken ervoor is iedereen er druk mee beziig.
De winkels krijgen het niet aangesleept.
Karren vol met eten. want hoe meer hoe beter..
verplichte bezoeken...
Ben altijd blij als het weer Januari is
ja maar de winkels die dagen zijn niet door te komenquote:Op woensdag 4 december 2019 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel gezellig en knus, overal lichtjes, de kerstboom in huis, iedereen mooi aangekleed enz
en wij doen al jaren heel rustig aan met eten, iedereen maakt iets en neemt dat meeJe kunt het kerstmaal natuurlijk net zo duur en overdreven maken als je zelf wil
Een rollade met stoofpeertjes en gebakken aardappelen is hier nog steeds favoriet
ja, dat is vervelend. Maar ik probeer die hele volle winkels zoveel mogelijk te mijden. Dingen op voorraad hebben of anders een beetje kijken naar het tijdstip dat je nog je boodschappen moet doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar de winkels die dagen zijn niet door te komen
Daarom wij krijgen de keuze werken met kerst of oud en nieuw. ik werk graag met kerst dus. Heerlijk op het werk mijn bewoners extra verwennenquote:Op woensdag 4 december 2019 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is vervelend. Maar ik probeer die hele volle winkels zoveel mogelijk te mijden. Dingen op voorraad hebben of anders een beetje kijken naar het tijdstip dat je nog je boodschappen moet doen.
Ik snap je gevoel van plaatsvervangende schaamte als je in de rij staat, overigens heel goed. De karren zijn dermate vol geladen en de bedragen die afgerekend moeten worden.....daar kan een modaal gezin misschien wel een maand van leven.
heerlijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom wij krijgen de keuze werken met kerst of oud en nieuw. ik werk graag met kerst dus. Heerlijk op het werk mijn bewoners extra verwennen
Je UI.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Mariska is wel diegene die telkens kookt
? ga je nu hier gewoon of topic?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je UI.
Ik had je bijna geslagen.
Ik vond het ook niet erg om met de feestdagen te werken, er was dan altijd wel een relaxte sfeer zelfs met een onderbezetting. Met oud en nieuw ook wel eens in de nachtdienst gezeten, mijn partner en mijn familie hadden het er zwaarder mee dan ikzelfquote:Op woensdag 4 december 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom wij krijgen de keuze werken met kerst of oud en nieuw. ik werk graag met kerst dus. Heerlijk op het werk mijn bewoners extra verwennen
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je UI.
Ik ook. Dacht dat er een beest zatquote:Op woensdag 4 december 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je UI.
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Dacht dat er een beest zat
Billy Talent is zeker geen typische punk, meer een vorm van alternative rock met wat raakpuntjes richting punk in een aantal nummers. Te melodisch .......... te goed. I like it!quote:
je hebt gelijk, toegankelijke punkquote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Billy Talent is zeker geen typische punk, meer een vorm van alternative rock met wat raakpuntjes richting punk in een aantal nummers. Te melodisch .......... te goed. I like it!
quote:
muziek is niet altijd een kwestie van smaak, maar ook leren luisteren, ik had dat met klassieke muziek, pas toen ik 30 werd, begon ik daar interesse in te krijgen, begon met het meest makkelijke Vivaldi de vier jaargetijden hahaha, dat kan ik nu niet meer horen, maar wel gek op andere klassieke muziek nuquote:
ja mamsquote:Op donderdag 5 december 2019 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
muziek is niet altijd een kwestie van smaak, maar ook leren luisteren, ik had dat met klassieke muziek, pas toen ik 30 werd, begon ik daar interesse in te krijgen, begon met het meest makkelijke Vivaldi de vier jaargetijden hahaha, dat kan ik nu niet meer horen, maar wel gek op andere klassieke muziek nu
Anouk vind ik ook een topper hoor, maar ja deze is wereldwijd bekend!!!!quote:Op donderdag 5 december 2019 11:06 schreef BloesBloes het volgende:
NIghtwish met Floor Jansen (XENA), wereldband met de meest bekende Nederlandse Zangeres van deze wereld (feit), behalve in Nederland,want daar luisteren wij liever naar kutjes als Boef, Lil Kleine, of Ronnie Flex, ons door de strot geduwd door de kortzichtige, commerciële zendertjes waarmee men hier de ether pleegt te vullen.
Eat you heart out Anouk .......
Anouk vind ik ook top, maar zelfs zij kan hier niet tegenop. Dit is een grote band hè, spelen in Rusland, China de Verenigde Staten. Ook gewoon op Wembley (uitverkocht). En Floor Jansen is gewoon het grootste Nederlandse powerhouse dat er rondloopt. Staat daar wel live te blèren hè.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Anouk vind ik ook een topper hoor, maar ja deze is wereldwijd bekend!!!!
ja , ik weet het, bedoelde ik ookquote:Op donderdag 5 december 2019 13:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Anouk vind ik ook top, maar zelfs zij kan hier niet tegenop. Dit is een grote band hè, spelen in Rusland, China de Verenigde Staten. Ook gewoon op Wembley (uitverkocht). En Floor Jansen is gewoon het grootste Nederlandse powerhouse dat er rondloopt. Staat daar wel live te blèren hè.
Wat ik bedoel is eigenlijk wat je door die Nederlandse prutzendertjes wordt onthouden. Slapzakkies.
Ken ik, best leuk, maar er is een verschil tussen in een huiskamertje staan spelen of live voor 10duizenden toeschouwers in een uitverkocht Wembley. Misschien mag ze ooit in het voorprogramma van Nightwish een liedje zingenquote:
niet eens Bloes want deze dame doet meer dan alleen zingen, sterker nog dat doet ze niet best, maar kan alles met muziekquote:Op donderdag 5 december 2019 13:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ken ik, best leuk, maar er is een verschil tussen in een huiskamertje staan spelen of live voor 10duizenden toeschouwers in een uitverkocht Wembley. Misschien mag ze ooit in het voorprogramma van Nightwish een liedje zingen
Een postzegel op de wereldkaart, maar wel de bakermat van het soort symfonische rock/metal dat Nightwish speelt en dat hier verloochent wordt met die slechte rap meedeinertjes van Lil Kleine en Ali Bquote:Op donderdag 5 december 2019 13:18 schreef Bramenstruik het volgende:
en zo eens ze is nauwelijks bekend in Nederland, maar wtf wat is Nederland
kan het niet meer eens zijn met je, zonde, want er zijn echt goede raps, van de straat, en dan zeg ik zelfs de geweldadige, want het geeft een tijdsbeeld, hoe erg ik het ook haatquote:Op donderdag 5 december 2019 13:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een postzegel op de wereldkaart, maar wel de bakermat van het soort symfonische rock dat Nightwish speelt en dat hier verloochent wordt met die slechte rap meedeinertjes van Lil Kleine en Ali B
ik bedoelde dus dat ik het hartikke eens benquote:Op donderdag 5 december 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan het niet meer eens zijn met je, zonde, want er zijn echt goede raps, van de straat, en dan zeg ik zelfs de geweldadige, want het geeft een tijdsbeeld, hoe erg ik het ook haat
Ik heb het ook niet over rap, ik heb het over Nederlandse rap. Je zegt het zelf al "raps van de straat" Die gasten die hier staan te rappen hebben allemaal een jeugd gehad met een volle buik in een redelijk veilige omgeving. Het is met rap net als de blues om het goed te vertolken moet je wat hebben meegemaakt in het leven.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan het niet meer eens zijn met je, zonde, want er zijn echt goede raps, van de straat, en dan zeg ik zelfs de geweldadige, want het geeft een tijdsbeeld, hoe erg ik het ook haat
rustig maar, je zegt precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 december 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over rap, ik heb het over Nederlandse rap. Je zegt het zelf al "raps van de straat" Die gasten die hier staan te rappen hebben allemaal een jeugd gehad met een volle buik in een redelijk veilige omgeving. Het is met rap net als de blues om het goed te vertolken moet je wat hebben meegemaakt in het leven.
"Rustig maar" raakt weer kant nog walquote:Op donderdag 5 december 2019 13:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
rustig maar, je zegt precies wat ik bedoel
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef Bramenstruik het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhh ik heb hier echt geen zin in, we zijn het eens ffs
Eens. Ik vind het tenenkrommend slecht. Ze hebben geen idee waar ze over 'zingen'.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over rap, ik heb het over Nederlandse rap. Je zegt het zelf al "raps van de straat" Die gasten die hier staan te rappen hebben allemaal een jeugd gehad met een volle buik in een redelijk veilige omgeving. Het is met rap net als de blues om het goed te vertolken moet je wat hebben meegemaakt in het leven.
Helpdesks zijn cool ze hebben altijd een antwoord op wat je al weet, bijna nooit op wat je vraagtquote:Op donderdag 5 december 2019 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Online helpdesk chat service, echt, schiet me kapot.
Precies, hebben ze zo'n schrijnende rap over hun harde jeugd op de straat waar ze moesten vechten om te overleven, blijkt dat ze zijn geboren en getogen in Zwolle.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het tenenkrommend slecht. Ze hebben geen idee waar ze over 'zingen'.
wel een dingetje hoor, ze dachten dat hij homo wasquote:Op donderdag 5 december 2019 14:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies, hebben ze zo'n schrijnende rap over hun harde jeugd op de straat waar ze moesten vechten om te overleven, blijkt dat ze zijn geboren en getogen in Zwolle.
Effe z'n boek met standaardvragen en antwoorden erbij pakkenquote:Op donderdag 5 december 2019 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
NEE IK HEB GEEN “MOMENTJE”, MARTIJN VAN DE HELPDESK GODVERDEGODVER
Om hem mee te slaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Effe z'n boek met standaardvragen en antwoorden erbij pakken
Want dat is zo'n ramp....quote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel een dingetje hoor, ze dachten dat hij homo was
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.quote:
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.
Oh ik las dat ze het raar vond dat je het moeilijk had als kinderen je vroeger hadden uitgescholden voor homo. Dat is namelijk gewoon pestgedrag.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.
Nah Soul kom dr maar in.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik las dat ze het raar vond dat je het moeilijk had als kinderen je vroeger hadden uitgescholden voor homo. Dat is namelijk gewoon pestgedrag.
Dat denk ik ook, dat Soul het zo bedoelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Soul het andersom bedoeld...Dat het niet erg zou zijn geweest als hij homoseksueel zou zijn geweest.
Pesten is gewoon kut, sowiezo. Maar homo zijn is toch niets negatiefs?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het pesten wordt dan kan dat best een ramp zijn. Je gelooft het niet hoor, maar Jessie is ook een mens.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat in een normale conversatie aan hem gevraagd is. Het was op school dus typisch pestgedrag. Al hadden ze hem een platvoet of een krullenhoofd genoemd.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Pesten is gewoon kut, sowiezo. Maar homo zijn is toch niets negatiefs?
Maar dan nog. Ik begrijp dat pesten iets heel ingrijpends kan zijn maar je kan dat toch niet je hele leven bij je blijven dragen?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat in een normale conversatie aan hem gevraagd is. Het was op school dus typisch pestgedrag. Al hadden ze hem een platvoet of een krullenhoofd genoemd.
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik begrijp dat pesten iets heel ingrijpends kan zijn maar je kan dat toch niet je hele leven bij je blijven dragen?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.
Niemand moet iets. De een kan dat wel en de ander kan dat niet. Dat kun je niet voor een ander beslissen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.
Maar dat moet je echt een plek geven.
dat is wel heel makkelijk gesteld. Omdat jij toevallig ermee om kunt gaan, het een plek hebt kunnen geven, wil dat dus niet zeggen dat dat voor een ieder geldt.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben vroeger ook veel gepest, ben een bleke rooie, nog scheel ook en was vroeger te dik.
Maar dat moet je echt een plek geven.
Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"quote:Op donderdag 5 december 2019 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk gesteld. Omdat jij toevallig ermee om kunt gaan, het een plek hebt kunnen geven, wil dat dus niet zeggen dat dat voor een ieder geldt.
Alsof je je schuldig moet voelen als je nog wel mee zit ( zo breng jij het)
Neequote:Op donderdag 5 december 2019 22:31 schreef shiitake het volgende:
Even een vraag. Ik heb sinds vandaag dat wanneer ik wissel tussen pagina's er zo'n irritante melding van privacy en cookiebeleid verschijnt, maar voordat ik iets kan aanklikken is het weer verdwenen. Is daar iets aan te doen?
gebruiken nogal liefsquote:Op donderdag 5 december 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"
Ook gewoon voor jezelf trouwens. Waarom zou je die mensen zoveel macht over je geven
Ik ontken niet dat het effect heeft. Maar er zijn ook mensen die het altijd als een soort excuus blijven gebruiken.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
gebruiken nogal liefs
ik vind dergelijke uitspraken kwalijk.
Je kunt niet voor iemand beslissen of ze het achter zich moeten kunnen laten. Het gepest zijn kan je hele leven beinvloeden, je zelfbeeld, je zelfvertrouwen, het vertrouwen in de mensen om je heen.
ik stop maar met deze discussie, vind het tenenkrommend en denigrerend.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het effect heeft. Maar er zijn ook mensen die het altijd als een soort excuus blijven gebruiken.
Dan vat je het denk ik niet niet op zoals ik het bedoel maar dat is het nadeel van internet discussies.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik stop maar met deze discussie, vind het tenenkrommend en denigrerend.
Of een verkeerde woordkeuze.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan vat je het denk ik niet niet op zoals ik het bedoel maar dat is het nadeel van internet discussies.
Dit. Er zijn mensen die er nooit helemaal overheen komen. Pesten en de gevolgen ervan worden nog wel eens onderschat. Want pesten gaat soms zó ver. Mensen worden kapot gemaakt en ik denk dat het voor iedereen anders ligt of je er overheen komt of niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"
Ook gewoon voor jezelf trouwens. Waarom zou je die mensen zoveel macht over je geven
en die "gebruiken" het niet dat ze gepest zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Er zijn mensen die er nooit helemaal overheen komen.
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
en die "gebruiken" het niet dat ze gepest zijn.
Ja. Dat kan helpen denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:11 schreef Laysa het volgende:
Als je er zo gebukt onder gaat dan moet je hulp zoeken om wel verder te kunnen
edit : ik zou me terugtrekken uit deze discussie, reactie dus weggehaaldquote:Op donderdag 5 december 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.
Eerlijk, ik heb het allemaal meegemaakt. En ik ontken echt niet hoe zwaar dat is. Maar om als volwassene een beetje gelukkig te kunnen worden moet je dat ooit echt een plek geven. En vooral niet vergeten dat ook die anderen kinderen waren, en domme dingen deden.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een brugpieper, of aan een basisschoolleerling
Pesten en gepest worden kan een enorm probleem zijn wat je nog jarenlang, zo niet je levenlang met je meedraagt
en dan heb ik het niet over uitschelden voor rooie, of dikke of schele, maar het (heel stoer met een groep) uitsluiten, kleineren enz,
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.
Het gaat niet om mij persoonlijk. Het gaat om het bagataliseren wat je deed. Maar ik had mijn reactie al gewijzigd. ik ga hier liever niet meer over in discussie.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb het allemaal meegemaakt. En ik ontken echt niet hoe zwaar dat is. Maar om als volwassene een beetje gelukkig te kunnen worden moet je dat ooit echt een plek geven. En vooral niet vergeten dat ook die anderen kinderen waren, en domme dingen deden.
De kans is groot dat zij zelf er nooit meer aan denken. Waarom zou jij ze dan zo'n groot deel van jouw leven laten uitmaken? Ik zeg overigens niet dat iedereen er misbruik van maakt maar ze zijn er echt wel bij
Te laatquote:Op donderdag 5 december 2019 23:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij persoonlijk. Het gaat om het bagataliseren wat je deed. Maar ik had mijn reactie al gewijzigd. ik ga hier liever niet meer over in discussie.
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een brugpieper, of aan een basisschoolleerling
Pesten en gepest worden kan een enorm probleem zijn wat je nog jarenlang, zo niet je levenlang met je meedraagt
en dan heb ik het niet over uitschelden voor rooie, of dikke of schele, maar het (heel stoer met een groep) uitsluiten, kleineren enz,
Geloof dat we het zowaar met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.
Yup, maar ontkurk de champagne nog maar niet vóór Oud en Nieuw .....quote:Op donderdag 5 december 2019 23:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geloof dat we het zowaar met elkaar eens zijn
Er was ooit eens een programma dat pesters keihard geconfronteerd werden met wat ze zelf deden.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.
Pesten met Johnnyquote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ooit eens een programma dat pesters keihard geconfronteerd werden met wat ze zelf deden.
De pester ging de met een verborgen camera de pestacties filmen en kregen dat later te zien.
Was wel apart om te zien hoe ze schokken van zichzelf.
Ik weet zo niet meer hoe dat heette.
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow dat programma mag niet meer zie ik.
Die indruk krijg ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.
Mee eens.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Pesters hebben recht op een vuist op hun teffesneusje, niets geen privacy. Als je niet met je pokdalige visage op tv wil moet je geen klasgenoten terroriseren.
Onzin, godverdomme.
Echt he? De logicaquote:Op donderdag 5 december 2019 23:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens.
Vooral de reden dat ze recht hebben op een veilige omgeving.
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zozeer logica, maar woordkeuze.
Dat bedoel ik, de woordkeuze is beroerd. Niet zozeer de logica.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.
Nooit!quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
Niet doen alsof jullie een leven hebben
quote:
quote:
quote:
Je post en je haalt zelf alles weer weg. Wat heeft dat nu voor nut? Wat zit je nou zo dwars, je hebt nu een eigen forum begreep ik, (fukjoe.actieforum) samen met een club van gelijkgestemde volgelingen. Waarom ga je daar dan niet gewoon je ongenoegen spuien. Je krijgt er daar alle ruimte voor neem ik aan. Je kan daar heerlijk aanschoppen tegen FOK en bepaalde fokkers en ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar deze Fokker gunt jou dat. Succes ermee!quote:
Ik zie een zangeres met een goede stem, die ik toch anders bekijk dat een powerhouse die optreedt en zingt alsof het studio werk is voor een menigte van 10 duizenden uitzinnige fans.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar waarom zouden we niet gewoon meteen de veruit superieure Nederlandse zangeres posten?
Wordt lid van Fukjoe en see for yourself .... enne breng ons daarna even verslag uit. Mata Heksie stijl.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Toverheks het volgende:
WTF heb ik Smetje gemist en wat had ze gepost en nee ik ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten
Yes moest ff in Antwee zijn topic posten zit te wachten tot kopspijkers begint op npoquote:
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie een zangeres met een goede stem, die ik toch anders bekijk dat een powerhouse die optreedt en zingt alsof het studio werk is voor een menigte van 10 duizenden uitzinnige fans.
nee die tijd heb ik gehad ben het rellen verleerd dat is zo 1980quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wordt lid van Fukjoe en see for yourself .... enne breng ons daarna even verslag uit. Mata Heksie stijl.
Oh is er ook al een lijst.ik denk dat ik wel in de top 10 sta ik wacht wel op bericht van onze spionquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:36 schreef BloesBloes het volgende:
Niet echt doen hoor Heks, je staat meteen op DE fukjoe lijst die onze reeds geïnfiltreerde spion voor FOK bijhoudt
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Kut smileys op mijn nieuwe tablet die is zo razendsnel ppppfffttt moet er ff aan wennen
DOORTYPEN VERDOMMEquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Kut smileys op mijn nieuwe tablet die is zo razendsnel ppppfffttt moet er ff aan wennen
Je gaat toch niet voor graties werken!quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verdomme vergeten ff overnieuw dan maar
Vroegerquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:01 schreef Toverheks het volgende:
Ach een heitje voor karweitje. On nee dat is ook zo 1980
Yep en dat had je nou niet moeten zeggen, nu sta je meteen ook op de lijst van verfoeilijke Fokker schat ik in .......quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Fukjoe? Het zoveelste groepje mongolen dat zich afsplitst om een eigen, beter forum te beginnen?
Ik weet niet om wie het gaat, maar ik heb hem/haar altijd al een magistraal ambetante nakkentikker gevonden die overduidelijk al jaren niet geneukt heeft of is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yep en dat had je nou niet moeten zeggen, nu sta je meteen ook op de lijst van verfoeilijke Fokker schat ik in .......
Het is een groep, een cell heb ik me laten vertellen en hun vijanden zitten hier op FOK. ik hoop niet dat ze aanslagen gaan plegen. Straks gijzelen ze BNW nog of CREAquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet om wie het gaat, maar ik heb hem/haar altijd al een magistraal ambetante nakkentikker gevonden die overduidelijk al jaren niet geneukt heeft of is.
Drooggevallen huisvrouwen wiens man ze al jaren niet meer ziet staan met het gemiddelde IQ en alcoholverbruik van Bonnie St. Claire, dus. Helder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is een groep, een cell heb ik me laten vertellen en hun vijanden zitten hier op FOK. ik hoop niet dat ze aanslagen gaan plegen. Straks gijzelen ze BNW nog of CREA
Je kent zequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Drooggevallen huisvrouwen wiens man ze al jaren niet meer ziet staan met het gemiddelde IQ en alcoholverbruik van Bonnie St. Claire, dus. Helder.
Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Droogevallen alcohol gebruikende vrouwen met een Bonny St. Claire IQ gebruiken??
quote:
Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 8 december 2019 00:05 schreef Toverheks het volgende:
Zeker op dat Fukjoe forum he, geef het maar toe
Even pauze op flixtor, oh begint weer..quote:Op zondag 8 december 2019 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Oh voor ik het vergeet, de boeren gaan tegen kerst actie voeren dat de winkels niet bevoorraad worden voor de kerst, dus houd daar rekening mee als je nog op het nippertje naar de AH moet hollen, beter ff HAMSTEREN![]()
Nou nu heb ik niks meer te zeuren ik ga ff Netflixen weltrust
Wat mij betreft verliezen ze in 1 klap alle sympathie.quote:Op zondag 8 december 2019 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Oh voor ik het vergeet, de boeren gaan tegen kerst actie voeren dat de winkels niet bevoorraad worden voor de kerst, dus houd daar rekening mee als je nog op het nippertje naar de AH moet hollen, beter ff HAMSTEREN![]()
Nou nu heb ik niks meer te zeuren ik ga ff Netflixen weltrust
Goh.....dat had ik nou niet verwacht.quote:Op zondag 8 december 2019 00:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Naar horen zeggen gaat dat alleen op uitnodiging.
Zie dat maar als complimentquote:Op zondag 8 december 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goh.....dat had ik nou niet verwacht.![]()
En ik ben niet eens uitgenodigd.
Is ook, maar stoffen is stomquote:Op zondag 8 december 2019 14:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak is er even toe zetten en dan is het zo gebeurd
Zucht steun, zucht, moeilijk, zucht, als het zo klein is, is het ook zo gedaan ....quote:Op zondag 8 december 2019 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik woon te klein...Ik ga het wel weer zelf doen.
blablablabla bloesquote:Op zondag 8 december 2019 14:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zucht steun, zucht, moeilijk, zucht, als het zo klein is, is het ook zo gedaan ....
Mooiquote:
Ik wel, maar Laysa en dat is niet het ergste, ze pesten me in de cos en nu hebben ze een eigen forum en daar schelden ze op me en ik ben alleen maar lief geweest Kerstvrouw. Ik heb er bijna de kracht niet meer voorquote:
Ja een soort antifoksneuneuzjesiets. Ach gottegottegot, daar zijn er in de afgelopen 20 jaar wel 5434566777 van geweestquote:Op zondag 8 december 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wel, maar Laysa en dat is niet het ergste, ze pesten me in de cos en nu hebben ze een eigen forum en daar schelden ze op me en ik ben alleen maar lief geweest Kerstvrouw. Ik heb er bijna de kracht niet meer voor
Jij?quote:Op zondag 8 december 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Oké, ik heb zelf ook een heeeeel klein beetje gepest, misschien, maar een heeeeeel klein beetje maar. Niet eens bewust zak maar zegge, echt
Zeg ik, misschien een pietsie, per ongeluk. Ik heb een lijst van wie er zitten en die heb ik een beetje gesard, gewoon om te bonden eigenlijk,maar jaquote:
Ben nog aan het stoffen zeurquote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je nou stof gezogen ondertussen?
Zit je in de roompot of hoe dat dan ook mag heten?quote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja een soort antifoksneuneuzjesiets. Ach gottegottegot, daar zijn er in de afgelopen 20 jaar wel 5434566777 van geweestLagaan.
Bid vanavond maar eens voor bruun'n boon'n dat helpt.
Dat Drenthe doet iets met je hoor.
Woont er hier iemand in Drenthe?
Eik is dat wel heel erg lief, toch.quote:Op zondag 8 december 2019 14:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeg ik, misschien een pietsie, per ongeluk. Ik heb een lijst van wie er zitten en die heb ik een beetje gesard, gewoon om te bonden eigenlijk,maar ja
Hof van Saksen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit je in de roompot of hoe dat dan ook mag heten?
Had ik je uitgenodigd dan?quote:Op zondag 8 december 2019 15:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoef geen koffie in die stofhut van je hoor, als je dat maar weet
We zitten in een huisjequote:Op zondag 8 december 2019 15:05 schreef BloesBloes het volgende:
Drenthe of all places, hoe kun je nou uit Amsterdam komen en dan verhuizen naar Drenthe. Daar moet je wel een goede reden voor hebben denk ik dan.
quote:
Hetquote:
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon nietquote:
Whoehahahahahaquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten in een huisjeOmdat we 30 jaar getrouwd zijn en dan motte we in een huisje
En dan mot je naar Drenthe
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon niet
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)quote:
Nee!quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Whoehahahahahada's pas kut enne ook fietsen?
Haha,je kan nog verder naar het noordenquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.
Ik denk dat dat aan mij ligtquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet ????? Gvd, vrouwen, ik begrijp niets van die signalen van ze
Dat geloof ik wel ja, en dat je daar je ogen goed open moeten houden ookquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)
Neequote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,je kan nog verder naar het noorden
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrondquote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee!
Het stormt gelukkig
En ik heb ook nog geeneen hunebed gezien.
Stomme Piemelquote:Op zondag 8 december 2019 15:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrond
quote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Yv voor me met zo'n 3 kwarts broek met bergschoenen, een geruit overhemd en zo'n jagershoedje ...... en een zuur vermoeid gezicht erboven, Drenthe Holadiee
Ik vond het ook erg onduidelijk.quote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet ????? Gvd, vrouwen, ik begrijp niets van die signalen van ze
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Yv voor me met zo'n 3 kwarts broek met bergschoenen, een geruit overhemd en zo'n jagershoedje ...... en een zuur vermoeid gezicht erboven, Drenthe Holadiee
Wacht maar tot je 30 jaar getrouwd bent. FF lijkt me een echte hunebed-fan .......quote:Op zondag 8 december 2019 16:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?
quote:Op zondag 8 december 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 jaar getrouwd bent. FF lijkt me een echte hunebed-fan .......
Drenthe is toch prachtig? Vind het er best mooi voor een vakantie.quote:Op zondag 8 december 2019 16:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?
En een te zware rugtas bepakt en bezakt met broodjes en pakkies drinkenquote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef Toverheks het volgende:
gefeliciteerd Yvon met je 30 jarige huwelijk
Van die thuis gemaakte broodjes met kaas en salami en dan langs de kant van de weg zitten lunchen, "lekker hè lief, hier neem er nog één, ik heb ook nog een extra pakje Taksi voor je zo meteen. Mooi hè is het hier en straks nog maar 15 km terug wandelen naar ons huisje", whèhèhèhèquote:Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een te zware rugtas bepakt en bezakt met broodjes en pakkies drinken
In van die anwb outfitjesquote:Op zondag 8 december 2019 17:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Van die thuis gemaakte broodjes met kaas en salami en dan langs de kant van de weg zitten lunchen, "lekker hè lief, hier neem er nog één, ik heb ook nog een extra pakje Taksi voor je zo meteen. Mooi hè is het hier en straks nog maar 15 km terug wandelen naar ons huisje", whèhèhèhè![]()
Dat had ze nou niet moeten vertellen
Heksie is attentquote:Op zondag 8 december 2019 17:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oew, die heks denkt ook overal aan
Heks doet dit om het bij ons even in te peperen, leer mij die toverkol kennen, die usernaam heeft ze echt niet per ongeluk hoorquote:
neeeeeeeeeeeeeeee zo ben ik helemaal nietquote:Op zondag 8 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heks doet dit om het bij ons even in te peperen, leer mij die toverkol kennen, die usernaam heeft ze echt niet per ongeluk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |