Ik weet niet om wie het gaat, maar ik heb hem/haar altijd al een magistraal ambetante nakkentikker gevonden die overduidelijk al jaren niet geneukt heeft of is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yep en dat had je nou niet moeten zeggen, nu sta je meteen ook op de lijst van verfoeilijke Fokker schat ik in .......
Het is een groep, een cell heb ik me laten vertellen en hun vijanden zitten hier op FOK. ik hoop niet dat ze aanslagen gaan plegen. Straks gijzelen ze BNW nog of CREAquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet om wie het gaat, maar ik heb hem/haar altijd al een magistraal ambetante nakkentikker gevonden die overduidelijk al jaren niet geneukt heeft of is.
Drooggevallen huisvrouwen wiens man ze al jaren niet meer ziet staan met het gemiddelde IQ en alcoholverbruik van Bonnie St. Claire, dus. Helder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is een groep, een cell heb ik me laten vertellen en hun vijanden zitten hier op FOK. ik hoop niet dat ze aanslagen gaan plegen. Straks gijzelen ze BNW nog of CREA
Je kent zequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Drooggevallen huisvrouwen wiens man ze al jaren niet meer ziet staan met het gemiddelde IQ en alcoholverbruik van Bonnie St. Claire, dus. Helder.
Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Droogevallen alcohol gebruikende vrouwen met een Bonny St. Claire IQ gebruiken??
quote:
Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 8 december 2019 00:05 schreef Toverheks het volgende:
Zeker op dat Fukjoe forum he, geef het maar toe
Even pauze op flixtor, oh begint weer..quote:Op zondag 8 december 2019 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Oh voor ik het vergeet, de boeren gaan tegen kerst actie voeren dat de winkels niet bevoorraad worden voor de kerst, dus houd daar rekening mee als je nog op het nippertje naar de AH moet hollen, beter ff HAMSTEREN![]()
Nou nu heb ik niks meer te zeuren ik ga ff Netflixen weltrust
Wat mij betreft verliezen ze in 1 klap alle sympathie.quote:Op zondag 8 december 2019 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Oh voor ik het vergeet, de boeren gaan tegen kerst actie voeren dat de winkels niet bevoorraad worden voor de kerst, dus houd daar rekening mee als je nog op het nippertje naar de AH moet hollen, beter ff HAMSTEREN![]()
Nou nu heb ik niks meer te zeuren ik ga ff Netflixen weltrust
Goh.....dat had ik nou niet verwacht.quote:Op zondag 8 december 2019 00:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Naar horen zeggen gaat dat alleen op uitnodiging.
Zie dat maar als complimentquote:Op zondag 8 december 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goh.....dat had ik nou niet verwacht.![]()
En ik ben niet eens uitgenodigd.
Is ook, maar stoffen is stomquote:Op zondag 8 december 2019 14:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak is er even toe zetten en dan is het zo gebeurd
Klopt doe het liever ook niet..quote:
Zucht steun, zucht, moeilijk, zucht, als het zo klein is, is het ook zo gedaan ....quote:Op zondag 8 december 2019 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik woon te klein...Ik ga het wel weer zelf doen.
blablablabla bloesquote:Op zondag 8 december 2019 14:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zucht steun, zucht, moeilijk, zucht, als het zo klein is, is het ook zo gedaan ....
Mooiquote:
Ik wel, maar Laysa en dat is niet het ergste, ze pesten me in de cos en nu hebben ze een eigen forum en daar schelden ze op me en ik ben alleen maar lief geweest Kerstvrouw. Ik heb er bijna de kracht niet meer voorquote:
Ja een soort antifoksneuneuzjesiets. Ach gottegottegot, daar zijn er in de afgelopen 20 jaar wel 5434566777 van geweestquote:Op zondag 8 december 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wel, maar Laysa en dat is niet het ergste, ze pesten me in de cos en nu hebben ze een eigen forum en daar schelden ze op me en ik ben alleen maar lief geweest Kerstvrouw. Ik heb er bijna de kracht niet meer voor
Jij?quote:Op zondag 8 december 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Oké, ik heb zelf ook een heeeeel klein beetje gepest, misschien, maar een heeeeeel klein beetje maar. Niet eens bewust zak maar zegge, echt
Zeg ik, misschien een pietsie, per ongeluk. Ik heb een lijst van wie er zitten en die heb ik een beetje gesard, gewoon om te bonden eigenlijk,maar jaquote:
Ben nog aan het stoffen zeurquote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je nou stof gezogen ondertussen?
Zit je in de roompot of hoe dat dan ook mag heten?quote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja een soort antifoksneuneuzjesiets. Ach gottegottegot, daar zijn er in de afgelopen 20 jaar wel 5434566777 van geweestLagaan.
Bid vanavond maar eens voor bruun'n boon'n dat helpt.
Dat Drenthe doet iets met je hoor.
Woont er hier iemand in Drenthe?
Eik is dat wel heel erg lief, toch.quote:Op zondag 8 december 2019 14:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeg ik, misschien een pietsie, per ongeluk. Ik heb een lijst van wie er zitten en die heb ik een beetje gesard, gewoon om te bonden eigenlijk,maar ja
Hof van Saksen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit je in de roompot of hoe dat dan ook mag heten?
Had ik je uitgenodigd dan?quote:Op zondag 8 december 2019 15:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoef geen koffie in die stofhut van je hoor, als je dat maar weet
We zitten in een huisjequote:Op zondag 8 december 2019 15:05 schreef BloesBloes het volgende:
Drenthe of all places, hoe kun je nou uit Amsterdam komen en dan verhuizen naar Drenthe. Daar moet je wel een goede reden voor hebben denk ik dan.
quote:
Is daar bos dan?quote:
Hetquote:
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon nietquote:
Whoehahahahahaquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten in een huisjeOmdat we 30 jaar getrouwd zijn en dan motte we in een huisje
En dan mot je naar Drenthe
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon niet
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)quote:
Nee!quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Whoehahahahahada's pas kut enne ook fietsen?
Haha,je kan nog verder naar het noordenquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.
Ik denk dat dat aan mij ligtquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet ????? Gvd, vrouwen, ik begrijp niets van die signalen van ze
Dat geloof ik wel ja, en dat je daar je ogen goed open moeten houden ookquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)
Neequote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,je kan nog verder naar het noorden
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrondquote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee!
Het stormt gelukkig
En ik heb ook nog geeneen hunebed gezien.
Stomme Piemelquote:Op zondag 8 december 2019 15:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrond
quote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Yv voor me met zo'n 3 kwarts broek met bergschoenen, een geruit overhemd en zo'n jagershoedje ...... en een zuur vermoeid gezicht erboven, Drenthe Holadiee
Ik vond het ook erg onduidelijk.quote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet ????? Gvd, vrouwen, ik begrijp niets van die signalen van ze
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Yv voor me met zo'n 3 kwarts broek met bergschoenen, een geruit overhemd en zo'n jagershoedje ...... en een zuur vermoeid gezicht erboven, Drenthe Holadiee
Wacht maar tot je 30 jaar getrouwd bent. FF lijkt me een echte hunebed-fan .......quote:Op zondag 8 december 2019 16:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?
quote:Op zondag 8 december 2019 16:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 jaar getrouwd bent. FF lijkt me een echte hunebed-fan .......
Drenthe is toch prachtig? Vind het er best mooi voor een vakantie.quote:Op zondag 8 december 2019 16:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben er ontsnapt toen ik 7 was, wie gaat er nu vrijwillig heen?
En een te zware rugtas bepakt en bezakt met broodjes en pakkies drinkenquote:Op zondag 8 december 2019 15:24 schreef BloesBloes het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef Toverheks het volgende:
gefeliciteerd Yvon met je 30 jarige huwelijk
Van die thuis gemaakte broodjes met kaas en salami en dan langs de kant van de weg zitten lunchen, "lekker hè lief, hier neem er nog één, ik heb ook nog een extra pakje Taksi voor je zo meteen. Mooi hè is het hier en straks nog maar 15 km terug wandelen naar ons huisje", whèhèhèhèquote:Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een te zware rugtas bepakt en bezakt met broodjes en pakkies drinken
In van die anwb outfitjesquote:Op zondag 8 december 2019 17:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Van die thuis gemaakte broodjes met kaas en salami en dan langs de kant van de weg zitten lunchen, "lekker hè lief, hier neem er nog één, ik heb ook nog een extra pakje Taksi voor je zo meteen. Mooi hè is het hier en straks nog maar 15 km terug wandelen naar ons huisje", whèhèhèhè![]()
Dat had ze nou niet moeten vertellen
Heksie is attentquote:Op zondag 8 december 2019 17:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oew, die heks denkt ook overal aan
Heks doet dit om het bij ons even in te peperen, leer mij die toverkol kennen, die usernaam heeft ze echt niet per ongeluk hoorquote:
neeeeeeeeeeeeeeee zo ben ik helemaal nietquote:Op zondag 8 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heks doet dit om het bij ons even in te peperen, leer mij die toverkol kennen, die usernaam heeft ze echt niet per ongeluk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |