Hof van Saksen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit je in de roompot of hoe dat dan ook mag heten?
Had ik je uitgenodigd dan?quote:Op zondag 8 december 2019 15:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoef geen koffie in die stofhut van je hoor, als je dat maar weet
We zitten in een huisjequote:Op zondag 8 december 2019 15:05 schreef BloesBloes het volgende:
Drenthe of all places, hoe kun je nou uit Amsterdam komen en dan verhuizen naar Drenthe. Daar moet je wel een goede reden voor hebben denk ik dan.
quote:
Is daar bos dan?quote:
Hetquote:
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon nietquote:
Whoehahahahahaquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten in een huisjeOmdat we 30 jaar getrouwd zijn en dan motte we in een huisje
En dan mot je naar Drenthe
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is minder.. Hier in noorden waar ik woon niet
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)quote:
Nee!quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Whoehahahahahada's pas kut enne ook fietsen?
Haha,je kan nog verder naar het noordenquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, dit is voor mij al het Noorden hè.
Ik denk dat dat aan mij ligtquote:Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet ????? Gvd, vrouwen, ik begrijp niets van die signalen van ze
Dat geloof ik wel ja, en dat je daar je ogen goed open moeten houden ookquote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zo, is daar bos dan, vrouw, het Amsterdamse bos is nog een stukje Nederland zoals het vroeger was, met tropische parkieten, bomen vol, rondtrekkende zigeuners (of waren dat nou junkies) en zomers Turkse BBQ onder elke boom, gewoon hop schuif maar aan. Nee, mevrouw, het Amsterdamse Bos, je kijkt je ogen uit (tis sowieso verstandig om ze goed open te houden daar)
Neequote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,je kan nog verder naar het noorden
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrondquote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee!
Het stormt gelukkig
En ik heb ook nog geeneen hunebed gezien.
Stomme Piemelquote:Op zondag 8 december 2019 15:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh hunebedden die moet je zien inderdaad. Laysa de Hun, hoor je dat, je geboortegrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |