Wat ontzettend lelijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het vast over mij hier
Lijkt wel of iemand per ongeluk in de stront van een paradijsvogel is gaan staan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...quote:
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.quote:
Flapuiterigheid vind ik sexy.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...
wel grappig.
Dan is Vis geen optie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
In je schoenen bvquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat je wel op me geilt. Dat mag.
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zelfvertrouwen is tevens sexy.
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?
[..]
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouwquote:
quote:
[..]
Beter dan plastuit, ja toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt echt heel negatief
' ja das echt zon plaptuit'
Ik kijk naar Heel Holland Baktquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouw
Ik snap niet zo goed waarom ik het uitlegde nuquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouw
Mis ik hier een l?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben vandaag wel beter te pas dan gisteren iig
Daar gaan je ballen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk naar Heel Holland Bakt
Was ook slecht grapjequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik het uitlegde nu
Overigens wilde ik eerst ook de grap maken dat de boel in de weg stond, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.
Ja alsof vrouwen kunnen mikkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was altijd al gedoemd om te mislukken.
Ja niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alsof vrouwen kunnen mikken
Wat kan er dan zoal misgaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet.
Las ook dat het vaak misging met die plastuit
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet.
Las ook dat het vaak misging met die plastuit
Echtquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat heb ik een keer in actie gezien. Collega die zich helemaal onder zeek
Heb jij met uitstraling samen gewerkt?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat heb ik een keer in actie gezien. Collega die zich helemaal onder zeek
Ik heb zo'n ding nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij met uitstraling samen gewerkt?![]()
Zie het al voor mij dat je op een openbaar toilet je hokje uitkomt en dat ding onder de kraan afspoelt. Of dat je hem niet kan afspoelen en weer zo je tasje in?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat wel te denken om volgende keer dat ik n hele dag ga wandelen zo’n ding aan te schaffen om te kijken of dat werkt.
Arme meid. Waarom heeft ze het gebruikt dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ze heeft daarna tien minuten in paniek in haar onderbroek over de redactie gerend
Hurken is toch veel fijner, van die hoge grassprietjes erin of een nieuwsgierige verdwaalde kikker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat wel te denken om volgende keer dat ik n hele dag ga wandelen zo’n ding aan te schaffen om te kijken of dat werkt.
Naar mijn weten is Uitstraling standaard uitgerust met plastuitquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij met uitstraling samen gewerkt?![]()
Hmmquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
stands out, ik vind het wel mooi
Maar zou niet dragen
Was het een mooie vrouw?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ze heeft daarna tien minuten in paniek in haar onderbroek over de redactie gerend
Uitstraling lijkt me wel een type om het een keertje uit te proberenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Uitstraling standaard uitgerust met plastuit
Die dingen waren toen net nieuw. En de krant kreeg er eentje toegestuurd om uit te proberen en over te schrijven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arme meid. Waarom heeft ze het gebruikt dan?
Zal wel een goede recensie zijn geweest danquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen waren toen net nieuw. En de krant kreeg er eentje toegestuurd om uit te proberen en over te schrijven.
Ik bedoel midden in t bos. Ik heb dan water bij en sowieso een plastic zakjequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie het al voor mij dat je op een openbaar toilet je hokje uitkomt en dat ding onder de kraan afspoelt. Of dat je hem niet kan afspoelen en weer zo je tasje in?
Klein tuitjequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Uitstraling standaard uitgerust met plastuit
Hmm ja misschien is het wat voor jequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel midden in t bos. Ik heb dan water bij en sowieso een plastic zakje
Ze heeft het product vast afgezekenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal wel een goede recensie zijn geweest dan
Ja, dat is dus juist níet fijn eraan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hurken is toch veel fijner, van die hoge grassprietjes erin of een nieuwsgierige verdwaalde kikker.
Met zoiets heb ik liever heel knap.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zozeer knap, wel heel leuk
Ze was de beste optie op de redactiequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zoiets heb ik liever heel knap.
Stel je voor dat je een mier bent en je kijkt toevallig naar boven, dan denk je toch ook er land een enorme roze ufo en dan begint het verdomme ook nog te regenen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus juist níet fijn eraan.
Ik ben als klein kind ooit in n mierenhoop gaan zitten om te plassen, dat was niet fijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een mier bent en je kijkt toevallig naar boven, dan denk je toch ook er land een enorme roze ufo en dan begint het verdomme ook nog te regenen.
Bleven ze plakken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben als klein kind ooit in n mierenhoop gaan zitten om te plassen, dat was niet fijn
Waarom heb je er in godesnaam 10 en 7 verschillende nodig?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik koop m’n chocoladeletters altijd vroeg, omdat dan nog alle letters er zijn (en ik er tien nodig heb, 7 verschillende) en het is echt stom dat ze dan net voor 5 dec in de aanbieding zijn
We vieren het met z’n tienen, 2xL, 2xM, 2xS, K, A, B en R.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom heb je er in godesnaam 10 en 7 verschillende nodig?
Welke koop je voor jezelf?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We vieren het met z’n tienen, 2xL, 2xM, 2xS, K, A, B en R.
Wij zijn inmiddels met zijn achten...quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We vieren het met z’n tienen, 2xL, 2xM, 2xS, K, A, B en R.
Nooitquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verveelt al dat neuken nou niet?
Dierlijk en hard met twee wijsvingers haar mond open trekkende.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe je alles een beetje op gevoel, of weet je nu al hoe je de volgende wil neuken?
Weirdquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dierlijk en hard met twee wijsvingers haar mond open trekkende.
Verschilt per dag denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ligt het aan mij of word het steeds vroeger stil hier?
Ja, en de meeste KSC'ers zijn toch al op leeftijd. Dan begint een baan er steeds meer in te kakkenquote:
Ja k ben weer druk bezig met een hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, en de meeste KSC'ers zijn toch al op leeftijd. Dan begint een baan er steeds meer in te kakken
Een nieuwe of nog steeds die van haags?quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ben weer druk bezig met een hoofd
Ik ben de halve dag al aan het slapenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Nieuwe. Haags crashte de hele tijd als ik wimpers en wenkbrauwen probeerde te makenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een nieuwe of nog steeds die van haags?
Not sure if jokingquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben de halve dag al aan het slapen
Tsja, ik geef je computer geen ongelijk. Ik zou ook crashen als ik de hele tijd haags voor me zagquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nieuwe. Haags crashte de hele tijd als ik wimpers en wenkbrauwen probeerde te maken
Ja misschien ligt het daar aanquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik geef je computer geen ongelijk. Ik zou ook crashen als ik de hele tijd haags voor me zag
Oh das kut.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:13 schreef Muck het volgende:
En nee, migraineaanval, dus deken over mijn hoofd en kalm aan vandaag
Niet met drie?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dierlijk en hard met twee wijsvingers haar mond open trekkende.
Ah, dat is klotequote:Op dinsdag 3 december 2019 22:13 schreef Muck het volgende:
En nee, migraineaanval, dus deken over mijn hoofd en kalm aan vandaag
Ik was beetje in hypermode vandaag, sorryquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was beetje in hypermode vandaag, sorry
Ja Jenna Marbles style wel jaquote:
Inclusief met een huppeltje rondlopen en 450 keer moeten vragen wat iemand zei?quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Jenna Marbles style wel ja![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoor, man man man
Zat in serieuze overleggen vanmiddag maar tussendoor deed mijn hoofd en lijf steeds van whieeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief met een huppeltje rondlopen en 450 keer moeten vragen wat iemand zei?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, en de meeste KSC'ers zijn toch al op leeftijd. Dan begint een baan er steeds meer in te kakken
Vast niet. Neem aan dat ze je al langer kennen dan vandaagquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja
Ben benieuwd of het opviel
Diegene die zich aangesproken voelenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Over wie heb jij het, jongeman?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diegene die zich aangesproken voelen
Ik doe wel vaker zo jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast niet. Neem aan dat ze je al langer kennen dan vandaag
Phehehehe, dat is zelfs mij nog nooit geluktquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe wel vaker zo ja
Wat ook hielp is dat mijn ochtend ruk was en ik geen schone trui meer had dus toen maar Koekiemonster T-shirt aan heb gedaan en dat ik daarom werd uitgelachen op werk
Serieus![]()
Ik lieg niet eens
Past mijn huidige functie niet echt nee maar ochquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, dat is zelfs mij nog nooit gelukt![]()
Op een paar keer na dat ik een werkpak nodig had na een reeks van 6 of 7 dagen achter elkaar werken, maar dan pakte ik een nieuwe uit het magazijn als ik zorgde dat ik er als eerste was
Guinnessquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor morgen een flesje bier bij de bami halen
Dan maakt het ook minder uit als je toch niet buiten de deur hoeft te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Past mijn huidige functie niet echt nee maar och
En hoefde niet de deur uit of met externen te babbelen dus fuck this shit
Morgen maar even wat wasjes draaien
Werden jouw pakken niet voor je gewassen??
Spa rood?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, liever iets waar wel koolzuur in zit
Een duveltje?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee bier met koolzuur.Guinness is nogal plat. En eigenlijk alleen op de tap lekker.
Die zijn ook prima te doenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een keer in België ben, haal ik een paar flesjes De Koninck
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, slecht geslapen dus nu al moequote:
Ik ga het ook niet heel laat maken vandaag, beetje abrupt wakker geworden en frustrerende ochtend gehadquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, slecht geslapen dus nu al moe
Vandaag was m'n dag wel aardig verder, gisteren ronduit ruk op alle fronten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet heel laat maken vandaag, beetje abrupt wakker geworden en frustrerende ochtend gehad
Haags staat er gekleurd opquote:Op woensdag 4 december 2019 00:02 schreef bitterbal het volgende:
Wenkbrouwen en wimpers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wat aan het strooienquote:Op woensdag 4 december 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee muck is er nog niet scrup
Joequote:Op woensdag 4 december 2019 06:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar ik ga nu hoor.
Zie je nog wel een keertje dan.
En tot die tijd..
Houd je haaks!
Vandaag weer lekker bikkelen op de zaak?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 06:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker bikkelen op de zaak?
Nee, alleen zo nog een college van anderhalf uur. Beetje slapen, beetje koffie drinken, beetje ontbijtenquote:
Lkkr manquote:Op woensdag 4 december 2019 06:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, alleen zo nog een college van anderhalf uur. Beetje slapen, beetje koffie drinken, beetje ontbijten
Koffie is immers een goed idee! Behalve als je kunt kiezen voor Booze Babes & Coke. Dan de laatste drie bij elkaar kiezen!quote:
Is niet gelukt. Moet opnieuw beginnen want jij liep elke keer vast.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Post dat portret nou even
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet gelukt. Moet opnieuw beginnen want jij liep elke keer vast.
Post maarquote:Op woensdag 4 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Sowieso is het een belediging hoe ik je hebt neer gezet. Moet aan mijn skills werken.
Oke.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil je mijn wenkbrauwen niet te hoog doen
Geen van drie behoren tot de mogelijkhedenquote:Op woensdag 4 december 2019 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie is immers een goed idee! Behalve als je kunt kiezen voor Booze Babes & Coke. Dan de laatste drie bij elkaar kiezen!
Haagsiequote:Op woensdag 4 december 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok begin aan de laatste van deze ochtend
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo aangenaam, Haags!
Ja uurtje of 5 al.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]okee, je bent wakker genoeg.
Ik ging terugzoeken.quote:
Haags kraaitje?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk je als haan op een boerderij?
Nee voor de buurtquote:Op woensdag 4 december 2019 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk je als haan op een boerderij?
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond je website al, www.huureenhaagsehaan.nl
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond je website al, www.huureenhaagsehaan.nl
Combinatie blauwe lucht en zon. Dat licht is erg fel voor mijn ogen. Die afwijking heb ik van mijn oma geërfdquote:
A+ of zoquote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie welk energie level jullie huis heeft?
Ah das kutquote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Combinatie blauwe lucht en zon. Dat licht is erg fel voor mijn ogen. Die afwijking heb ik van mijn oma geërfd
Bquote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Da's niet bestquote:Op woensdag 4 december 2019 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wow
IK zag gisteren dat ik de minste heb. G
Nee dat heb ik gelezenquote:
vrij slecht denk ikquote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Had wel gelezen dat vloerverwarming al een level up kan betekenen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Energielevel, D of C ofzo? Hoger dan dat is bijna niet haalbaar als je geen recente bouw hebt geloof ik.
volgens mij stond er bij mijn huis standaard F ingevuldquote:Op woensdag 4 december 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles uit dezelfde periode zonder extra's is C, dus dat zal de onze ook wel zijn dan.
Ouder huis? Ik zit in een vinexding, die zijn best ok qua isolatie.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij stond er bij mijn huis standaard F ingevuld
ja Fquote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Boeiequote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Okquote:Op woensdag 4 december 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gelezen![]()
Had snel gekeken hoe ik dat dan kan upgraden maar weet niet of dat het nog waard is. heb wel al dubbele beglazing.
1961 als ik me niet vergisquote:Op woensdag 4 december 2019 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouder huis? Ik zit in een vinexding, die zijn best ok qua isolatie.
Dat verklaart al een hoop.quote:
ik wil het dak wel isoleren, maar van de andere kant wil ik eigenlijk ook niet al te veel uitgeven aangezien ik liever zou verhuizenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart al een hoop.In 1989 waren ze toch al iets verder met bouwen.
Nee, logisch dan. Da's een flinke investering en het is maar de vraag of je die dan terugverdient.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil het dak wel isoleren, maar van de andere kant wil ik eigenlijk ook niet al te veel uitgeven aangezien ik liever zou verhuizen
de huizenmarkt moet dan wel eerst weer een beetje aantrekkenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, logisch dan. Da's een flinke investering en het is maar de vraag of je die dan terugverdient.
Nog verder?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de huizenmarkt moet dan wel eerst weer een beetje aantrekken
ja oke. Ik bedoel meer dat het aantal huizen dat aangeboden wordt eens flink omhoog moet, want momenteel is het allemaal puinquote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog verder?Je betaalt al een vermogen voor een schoenendoos
ja weet niet hoe ze dat gaan doenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke. Ik bedoel meer dat het aantal huizen dat aangeboden wordt eens flink omhoog moet, want momenteel is het allemaal puin
Even wachten. Die recessie komt zo.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke. Ik bedoel meer dat het aantal huizen dat aangeboden wordt eens flink omhoog moet, want momenteel is het allemaal puin
Geen idee, ik heb een dagje vrijquote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MuckHoe is het vandaag in court?
Jah...quote:
Enjoyquote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah...
Nu met een mok koffie en een afbakbroodje op de bank. Heerlijk
Zit helemaal goedquote:
Migraine voorbij?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah...
Nu met een mok koffie en een afbakbroodje op de bank. Heerlijk
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Zit helemaal goed
Soms even nodig, zo'n dagje
Lekkahquote:Op woensdag 4 december 2019 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ook. Net klaar met de voorbereidingen voor pyjamadag morgen
Lekker man.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
Middag tukje was iets langer dan ik had gepland
Ik zie geen probleem, het is net een uur middag.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
Middag tukje was iets langer dan ik had gepland
Ik werd moeër wakker dan ik ging tukkenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem, het is net een uur middag.
Da's wel kak ja.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werd moeër wakker dan ik ging tukken
Ik weet niet hoe hoog je bonus is... maar...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik mijn te krijgen bonus inzetten om de halve zolder om te toveren tot thuisgym? Ben ik meteen van mijn sportschooldilemma af.
Mooi spul!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je bonus is... maar...
https://www.nohrd.com/
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik mijn te krijgen bonus inzetten om de halve zolder om te toveren tot thuisgym? Ben ik meteen van mijn sportschooldilemma af.
Mooi wel dat je op de foto's vooral mensen naast de spullen ziet zitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je bonus is... maar...
https://www.nohrd.com/
Naar de prijzen heb ik niet durven kijkenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, mooie prijzen ook, maar zeker blikvangers wel.
350 dollar ex. belasting voor een balansbord.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de prijzen heb ik niet durven kijken
https://www.waterrower.nl/wr/triatrainer.htmlquote:Op woensdag 4 december 2019 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Via Duitsland is wel goedkoper zie ik.
Ik vind het dan toch ineens een stukje minder mooiquote:Op woensdag 4 december 2019 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
350 dollar ex. belasting voor een balansbord.
Te beperkt qua standen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.waterrower.nl/wr/triatrainer.html
Nou nog een zwembad in de tuin en klaar!quote:Op woensdag 4 december 2019 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen cardiospullen nodig hebben scheelt al een boel. Ik heb m'n Ring Fit immers ook al.
Meteen bakken met kritiekquote:Op woensdag 4 december 2019 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
De Pussycat dolls zijn weer terug!
https://www.ad.nl/show/me(...)l-ongepast~a93defbd/
Wordt wel een kort baantje dan.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou nog een zwembad in de tuin en klaar!
Ik heb schokkender pakjes gezien geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
De Pussycat dolls zijn weer terug!
https://www.ad.nl/show/me(...)l-ongepast~a93defbd/
Ik denk dat de festivals waar jij heen gaat idd mensen hebben rondlopen die er schokkender bijlopen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb schokkender pakjes gezien geloof ik.
Ik vind het er wel fijn uit zien.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb schokkender pakjes gezien geloof ik.
Het was ook geen klacht verder, ik mis een beetje waarom er ophef over is.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het er wel fijn uit zien.
Oh ja dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook geen klacht verder, ik mis een beetje waarom er ophef over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |