Wat ontzettend lelijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het vast over mij hier
Lijkt wel of iemand per ongeluk in de stront van een paradijsvogel is gaan staan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Karzai het volgende:
Was in de jaren tachtig een bekende graffiti in Amsterdam, Dr shoe
Je zag hem overal
[ afbeelding ]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...quote:
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.quote:
Flapuiterigheid vind ik sexy.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Enthousiast over onzin dingen, kletskous, beetje zelfde humor, flapuit, ze vindt dezelfde dingen leuk als ik...
wel grappig.
Dan is Vis geen optie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
In je schoenen bvquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij veel dingen is Vis inderdaad een optie, maar bij sommige dingen ook weer niet.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat je wel op me geilt. Dat mag.
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trek in koffie. Maar in de keuken staan ook nog een paar pannen die niet in de vaatwasser passen
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zelfvertrouwen is tevens sexy.
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die pannen staan in de weg van het koffiezet apperaat?
[..]
Je bedoelt: ik moet eerst de pannen afwassen en dan mag ik pas koffie pakken van mezelf denk ik?
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouwquote:
quote:
[..]
Beter dan plastuit, ja toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt echt heel negatief
' ja das echt zon plaptuit'
Ik kijk naar Heel Holland Baktquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouw
Ik snap niet zo goed waarom ik het uitlegde nuquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat dan, nu lijk je net een vrouw
Mis ik hier een l?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben vandaag wel beter te pas dan gisteren iig
Daar gaan je ballen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk naar Heel Holland Bakt
Was ook slecht grapjequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik het uitlegde nu
Overigens wilde ik eerst ook de grap maken dat de boel in de weg stond, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.
Ja alsof vrouwen kunnen mikkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was altijd al gedoemd om te mislukken.
Ja niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alsof vrouwen kunnen mikken
Wat kan er dan zoal misgaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet.
Las ook dat het vaak misging met die plastuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |