Goed schoon te maken. Ik kan makkelijk onder mijn schoenenrek door stofzuigen en dat is erg handigquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zouden jullie graag zien in een bank waarin je schoenen opbergt voor in de hal van een woning?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zouden jullie graag zien in een bank waarin je schoenen opbergt voor in de hal van een woning?
Zit te denken aan verstelbare planken, dan wel een boord in het midden. Dus twee lagenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijgt het een dubbele laag? Dat je schoenen boven elkaar kan zetten? Dan iets waardoor hakken niet zo snel omvallen dat is echt een ramp mrt mijn schoen rek.
Yes, komt sowieso 10-15 cm vrij van de grond. Kan de robot er onderquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed schoon te maken. Ik kan makkelijk onder mijn schoenenrek door stofzuigen en dat is erg handig
Ontzettend handig idd als je daar toch de ruimte voor hebtquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaar dat ik dacht aan verstelbare planken ofzo
Ik wil dus een bank ervan maken, zodat je er op kan zitten om je schoenen aan te trekken
Ik denk dat ik hem open zou laten, want dan kun je er makkelijker bij als je bovenop de bank zit. Anders zitten je benen in de weg als je een lade/deurtje open wilt makenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes, komt sowieso 10-15 cm vrij van de grond. Kan de robot er onder
Dicht of open? (Deuren of lades?)
Plus dat natgeregende schoenen dan beter drogen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem open zou laten, want dan kun je er makkelijker bij als je bovenop de bank zit. Anders zitten je benen in de weg als je een lade/deurtje open wilt maken
Hmm ja goeie, nog niet direct bij nagedacht.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Plus dat natgeregende schoenen dan beter drogen.
ik denk dat dat ook een reden kan zijn om geen dichte planken te nemen maar iets waar meer lucht langs kanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Plus dat natgeregende schoenen dan beter drogen.
Vroeger had je dan dan van die siergaten aan de zijkant.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook een reden kan zijn om geen dichte planken te nemen maar iets waar meer lucht langs kan
Mijn schoenenrek heeft roosters ipv plankenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vroeger had je dan dan van die siergaten aan de zijkant.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn schoenenrek heeft roosters ipv planken
Ja ja, ik heb een eigen schoenenrek! Wat een rijkdom! Wat een volwassenheid!
Oeh wat voor tas?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:
Straks komen ze als het goed is mijn nieuwe tas bezorgen.Als een klein kind zo blij.
Dit schatje.quote:
Die kreeg ik laatst van mijn zus. 3 kleine stukjes kip zat erinquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond ook geen Uitgekookt, wel een kant en klaar maaltijd. Qua smaak best prima, maar ik vond het wel een kleine portie. Maar dat vind ik juist wel fijn. Als ik alleen eet en zelf kook, kook en eet ik juist altijd veel te veel.
[ afbeelding ]
De kip vond ik nog wel een prima hoeveelheid, eigenlijk. Vooral erg weinig groenten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Die kreeg ik laatst van mijn zus. 3 kleine stukjes kip zat erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |