Goeie kans dat ze meer van hun keuzes horen dan gewone stervelingen zoals wij...quote:Op donderdag 5 december 2019 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes delen ook lijstjes op social media.
Leuk dat het ook leeft bij kinderen vanaf 10 jaar.
Mijn neefje van tien moet ik nog wat playlists opsturen. Hij heeft op het hele oeuvre van Mumferd en Sons gestemd, op Dochters van Marco B en op Snelle van Reünie.
Mijn nichtje van veertien heeft een lijstje vol Nirvana en Guns n Roses. Heel leuk. Toen ik zo oud als zij was begon ik naar Deel Purple en Led Zeppelin te luisteren.
Er is dus nog hoopquote:Op donderdag 5 december 2019 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes delen ook lijstjes op social media.
Leuk dat het ook leeft bij kinderen vanaf 10 jaar.
Mijn neefje van tien moet ik nog wat playlists opsturen. Hij heeft op het hele oeuvre van Mumferd en Sons gestemd, op Dochters van Marco B en op Snelle van Reünie.
Mijn nichtje van veertien heeft een lijstje vol Nirvana en Guns n Roses. Heel leuk. Toen ik zo oud als zij was begon ik naar Deel Purple en Led Zeppelin te luisteren.
Die komt erin.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:50 schreef molloot200 het volgende:
Zou Snelle met Reünie het redden of net niet? Zie hem nogal eens in lijstjes voorbij komen op Facebook van wat jongeren
En die waren toen nog maar net begonnen!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik zo oud als zij was begon ik naar Deel Purple en Led Zeppelin te luisteren.
Zo ja, dan ga ik 'm wellicht voor het eerst horen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:50 schreef molloot200 het volgende:
Zou Snelle met Reünie het redden of net niet?
Oef.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En die waren toen nog maar net begonnen!
Van snelle raak je aan de dunne, dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 5 december 2019 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb even naar Snelle geluisterd en nu zit ik aan de dunne.
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Typhoon, Fresku, opgezwolle enzo nog wel acceptabel.
Dit zeiden ze van de roze rapper ook. Drie jaar later was hij weer verdwenen. Het hoort er inmiddels gewoon een beetje bij. Ik zou ook liever zien dat op Tribe, Mos Def of Eric B & Rakim (die allemaal gewoon in de keuzelijst staan) wordt gestemd, maar dat is dan weer een brug te ver.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar ja, als dat de lijst in komt is de aftakeling van de Top 2000 wel echt een feit.Was eigenlijk met de komst van Typhoon al een beetje zo.
Als je het verschil niet hoort ligt dat toch vooral aan jou.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.
"Als de hemel valt" is absoluut geen topfavoriet van me, maar wat mij betreft stukken minder kut dan pakweg Boef of Ronnie Flex.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.
Dit. Deze mensen mogen er van mij best in.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die een bepaald genre haten zijn sowieso notoire domoren. Overal zitten pareltjes verstopt, zelfs als iets normaal niet echt je ding is.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit. Deze mensen mogen er van mij best in.
Maar ik ben dan ook geen raphater, mits het kwalitatief in orde is.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik alle hiphop haat. Vooral Franstalige hiphop kan ik vaak wel waarderen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die een bepaald genre haten zijn sowieso notoire domoren. Overal zitten pareltjes verstopt, zelfs als iets normaal niet echt je ding is.
Handgeschreven staat hierbovenquote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk, net zo goed als dat ik het niet mooi vind. Danny Vera zal hoog binnenkomen, ook niet mijn smaak.
Niettemin. Zin in! Genoeg moois om van te genieten!
@:houdjemond wat is jouw lijstje?
Diggy Dex, maar is dat eigenlijk wel een rapper?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |