Zo ja, dan ga ik 'm wellicht voor het eerst horen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:50 schreef molloot200 het volgende:
Zou Snelle met Reünie het redden of net niet?
Oef.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En die waren toen nog maar net begonnen!
Van snelle raak je aan de dunne, dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 5 december 2019 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb even naar Snelle geluisterd en nu zit ik aan de dunne.
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Typhoon, Fresku, opgezwolle enzo nog wel acceptabel.
Dit zeiden ze van de roze rapper ook. Drie jaar later was hij weer verdwenen. Het hoort er inmiddels gewoon een beetje bij. Ik zou ook liever zien dat op Tribe, Mos Def of Eric B & Rakim (die allemaal gewoon in de keuzelijst staan) wordt gestemd, maar dat is dan weer een brug te ver.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar ja, als dat de lijst in komt is de aftakeling van de Top 2000 wel echt een feit.Was eigenlijk met de komst van Typhoon al een beetje zo.
Als je het verschil niet hoort ligt dat toch vooral aan jou.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.
"Als de hemel valt" is absoluut geen topfavoriet van me, maar wat mij betreft stukken minder kut dan pakweg Boef of Ronnie Flex.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder muziekkenners is dat op de een of andere manier salonfähiger dan pakweg Boef of Ronnie Flex, maar ik vind het beslist niet minder kut.
Dit. Deze mensen mogen er van mij best in.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die een bepaald genre haten zijn sowieso notoire domoren. Overal zitten pareltjes verstopt, zelfs als iets normaal niet echt je ding is.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit. Deze mensen mogen er van mij best in.
Maar ik ben dan ook geen raphater, mits het kwalitatief in orde is.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik alle hiphop haat. Vooral Franstalige hiphop kan ik vaak wel waarderen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die een bepaald genre haten zijn sowieso notoire domoren. Overal zitten pareltjes verstopt, zelfs als iets normaal niet echt je ding is.
Handgeschreven staat hierbovenquote:Op donderdag 5 december 2019 07:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk, net zo goed als dat ik het niet mooi vind. Danny Vera zal hoog binnenkomen, ook niet mijn smaak.
Niettemin. Zin in! Genoeg moois om van te genieten!
@:houdjemond wat is jouw lijstje?
Diggy Dex, maar is dat eigenlijk wel een rapper?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Typhoon wel eens live gezien, en misschien was het de hoeveelheid bier die ik op had, maar ik vond het een prima optreden.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een walgelijke top 10 zeg.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:58 schreef Cassa95 het volgende:
Reünie van Snelle vergelijken met namen als Boef en Ronnie Flex is ook een gekke vergelijking. Of bijv met Bizzey, om nog een stapje in kwaliteit naar beneden te gaan. Als je daar het verschil niet tussen hoort is er iets mis met je. Reünie is gewoon een goed popnummer en enorme hit in normaal Nederlands met een boodschap (tegen pesten) die alom omarmd werd.
Boef, Ronnie en Kleine hebben in 2019 niet eens een hit gescoord trouwens. Het verdienmodel is een beetje uitgewerkt gelukkig en de NLe popmuziek is helemaal terug https://nos.nl/artikel/23(...)ecennium-bekend.html
Prima lijstje toch?!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Handgeschreven staat hierboven![]()
https://stem.nporadio2.nl(...)5aafada079c0e9c8d98b
Kopiëren werkte voor geen meter op mobiel
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef MTheBassman het volgende:
Oh boy, ik zie dat Arcade ook nog wel vies hoog binnenkomen, vooral gezien het feit dat we met dat nummer op een miraculeuze wijze het songfestival gewonnen hebben. (Ik vond het zelf niks bijzonders namelijk)
De jongere generatie van Nederland heeft een beetje National nodig in het leven. Of zon.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een walgelijke top 10 zeg.
Nederland is muzikaal failliet.
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De jongere generatie van Nederland heeft een beetje National nodig in het leven. Of zon.
Ik schaam me er een beetje voor dat ik pas sinds dit jaar naar ze ben gaan luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |