Ga je er twee verliezen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zit weer dicht bij de 69 volgens vermoed ik.
Over ruggengraatloos gesproken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Scrummie volgt me weer.
Scrummiegod
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk praten als hij niet kan reageren he
Ik vind Scrummie wél aardig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel met hem getweet heb, dit zijn nu mijn volgsuggesties.
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Maar het is een lieve jongen.
quote:
quote:
(lol)quote:
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Maar het is een lieve jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |