Als je kinderen hebt, heb je toch nooit tekort aan afval?quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
nee is ook zo, maar ik wil zo graag een doel voor dat vierde bakje![]()
Nee, dat was de was. Ik ben zelf by far de grootste afvalproducentquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, heb je toch nooit tekort aan afval?
dan zullen we speciaal voor jou het topic heel langzaam vullen, zodat je je lekker lang kunt ergerenquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:40 schreef lunapuella het volgende:
Als iemand werkzaam voor de afvalsector ben ik deze woordspeling wel echt zo zat.
Verrotte roosjes 🤣🤣quote:
Uiteraard.quote:
Ja, maar niet als je een kinderslot op je gootsteenkastje zet omdat daar bijvoorbeeld kca staat. Bedoel ikquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "juist wel toegankelijk"? Onder de gootsteen lijkt me aardig toegankelijk?
Oh, dat was wel heel veel ingevulde stappen verder jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je een kinderslot op je gootsteenkastje zet omdat daar bijvoorbeeld kca staat. Bedoel ik.
Voor je voorraad sopdoekjes? Of schoonmaakmiddel? Schuursponsjes? Afwasmiddel en -borstel? Mogelijkheden te over!quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Het lijkt me logisch dat je kca afschermt voor kinderen, dus ofwel dat kastje op slot doet, of kca elders neerzet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh, dat was wel heel veel ingevulde stappen verder ja
Ik herinner me dat een zeker iemand, ik noem geen namen, zei dat ik echt wel voldoende ruimte zou hebben in mijn keuken straksquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef SQ het volgende:
Ik kan nu al helemaal gelukkig worden bij de gedachte aan mijn keuken inrichten he![]()
Ik ga van 2,7 meter onderkastjes naar 5,7 meter. En dan nog een extra kast onder de oven.
En dan ga ik ook nog eens van 90 cm bovenkastjes naar 3 meter bovenkastjes. *kir*
En waarschijnlijk staat ook dat binnen no time helemaal vol.
Zoveel ruimte voor plastic bakjes en one issue apparatenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef SQ het volgende:
Ik kan nu al helemaal gelukkig worden bij de gedachte aan mijn keuken inrichten he![]()
Ik ga van 2,7 meter onderkastjes naar 5,7 meter. En dan nog een extra kast onder de oven.
En dan ga ik ook nog eens van 90 cm bovenkastjes naar 3 meter bovenkastjes. *kir*
Wij gingen in anderhalf jaar van: "wow, lekker veel ruimte overal" naar "jee, wat staat alles vol"quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef SQ het volgende:
Oh jazeker, daar ben ik van overtuigd, ook voor mezelf!quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik herinner me dat een zeker iemand, ik noem geen namen, zei dat ik echt wel voldoende ruimte zou hebben in mijn keuken straks
Zeker waar. Ik ben erg benieuwd hoe lang dat gaat durenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh jazeker, daar ben ik van overtuigd, ook voor mezelf!
Neemt niet weg dat hoe meer ruimte je hebt, hoe meer zooi je verzamelt. Dat is de wet van ruimte. Hij vult zich altijd op.
Kort.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik ben erg benieuwd hoe lang dat gaat duren
Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik heb en wat ik in de keuken kwijt moet. Een groot gedeelte staat al meer dan een jaar in opslag, een ander deel ook een maand of 3-4.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Kort.
Nou ja, ik reken me ook wel te rijk vrees ik. Want ik had in het vorige huis al het mooie glaswerk, alle borden, dienbladen en schaaltjes in de vitrine van de ensuite. Dus eigenlijk staat de nieuwe keuken ook al vol.
In anderhalf jaar pas? Na 6 maanden zit mijn keuken bomvol.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij gingen in anderhalf jaar van: "wow, lekker veel ruimte overal" naar "jee, wat staat alles vol".
Als losse kast? Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:47 schreef SQ het volgende:
De keukenzaak verkocht hele toffe vitrines, met rookglas en verlichting er in. Geeft een tof effect, zonder dat het echt in your face was.
Ik heb het over het hele huisquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
In anderhalf jaar pas? Na 6 maanden zit mijn keuken bomvol.
Wij gingen van 100 naar 150m2. Als we de zolder tzt verbouwen, komt er nog 40m2 bij, ik kan haast niet wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:12 schreef BE het volgende:
Ok dat duurde hier niet langer dan 6 maanden!![]()
Ik zou niet weten hoe ik ooit terug zou moeten naar die 40m2 minder.![]()
Dat is juist hartstikke efficiëntquote:
Hahahah ik op 70m2quote:
Tenzij je iedere paar jaar je hele zooi in een container pakt, en het daar drie maanden later ergens anders weer uithaalt. Waanzinnig effectief is datquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:24 schreef SQ het volgende:
Dat is juist hartstikke efficiënt
Met 300m2 heb je nooit meer echt nood om zooi weg te pleuren
dus ik moet gewoon intercontinentaal gaan nomaden?quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Tenzij je iedere paar jaar je hele zooi in een container pakt, en het daar drie maanden later ergens anders weer uithaalt. Waanzinnig effectief is dat
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:40 schreef SQ het volgende:
dus ik moet gewoon intercontinentaal gaan nomaden?
De onze ookquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahahah ik op 70m2
Mijn weelderige keuken bestaat uit 3 onder- en 3 bovenkastjes
Dat werkt ook in plaats van lijm als je grote stukken moet beplakken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:43 schreef BE het volgende:
Ja, was een tip van Vicky en werkt als een trein!
Oh wacht, flinke berg zout ook nog er door.
1 kop bloem
1,5 kop water (ietsje minder, dan blijft het wat dikker)
Flink wat zout
En dan daarmee plakken. Ideaal en ik had het idee dat het sneller droogde dan met lijm.
Komt Vicky van boven of beneden de rivieren?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:20 schreef BE het volgende:
Vast wel, maar het is natuurlijk wel vrij nat, dus dat wat je instrijkt is meteen doorgedrukt zeg maar. Dus puur om te lijmen weet ik niet of dat handig is.
Maar vast is absoluut vast.
Uit Delluf 🤣quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Komt Vicky van boven of beneden de rivieren?
Wat wil je beplakken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werkt ook in plaats van lijm als je grote stukken moet beplakken?
Papierquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Mwah ik werd het wel zat dat we helemaal niks konden bewaren op 60m2. De commode heel vroeg weer weg gedaan want stond in de weg in de gang. Er was niet eens ruimte om de winterjassen netjes op te bergen in de zomer. Het hele jaar een overvolle kapstok in een mini halletje.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is juist hartstikke efficiënt
Met 300m2 heb je nooit meer echt nood om zooi weg te pleuren
Ik ga binnenkort ook weer m'n kerstspullen ophalen uit Brabantquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Mwah ik werd het wel zat dat we helemaal niks konden bewaren op 60m2. De commode heel vroeg weer weg gedaan want stond in de weg in de gang. Er was niet eens ruimte om de winterjassen netjes op te bergen in de zomer. Het hele jaar een overvolle kapstok in een mini halletje.
Als we wel zaken persé wilden bewaren stond het op een uur rijden bij mijn ouders op zolder. Ff snel iets pakken was er niet bij. Zoals de administratie. Die moest plaats maken voor kleren van kind in de inbouwkast.
Kind is toe aan een groter bed, een fiets, een tafeltje maar er is eigenlijk geen ruimte. Wat gaan we nu weer weg doen om het te laten passen?
Ik mis het niet![]()
Nu met het dubbele aan ruimte weten we het best te vullen maar er is nog ruimte achter de schotten. Het is nog niet geheel vol. Er zit nog wel iets van dat kleine wonen in ons denk ik
oooohquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Papier in een bakje van 2,5 liter? Knap
Wij van 100 naar 220...quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij gingen van 100 naar 150m2. Als we de zolder tzt verbouwen, komt er nog 40m2 bij, ik kan haast niet wachten.
Ik wilde dus vragen of deze manier ook carnavalswagenproof is, maar kans is klein dat je dat dan weetquote:
Altijd he? Opsomhuishoudtopics. Ik zou er bijna een apart subforum voor aanvragen. Denk dat het storm loopt.quote:
I feel your painquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer m'n kerstspullen ophalen uit Brabant![]()
Wij zijn ook gruwelijk uit ons huis gegroeid, mja nu een huis kopen is echt dramaen groter huren vind ik zo zonde van t geld (1000+e). Dus we hangen hier nog even rond ben ik bang
Dat vond ik zonder kind al de hel. Zoveel weg gedaan en eerst nog een tijd opslag aangehouden want je weet nooit. Om het uiteindelijk na een jaar toch allemaal weg te doen als nog.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Leuk ook is om 2 huishoudens samen te voegen. Zoveel zooi!
Ik heb dingen geprint en die ermee op karton geplakt, dat overleeft vast wel tot donderdagquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wat wil je beplakken?
Je kan het zeker gebruiken om te verstevigen. Wij hebben 2 surprises gemaakt waarvan de basis karton is.
Kan de foto's nog niet hier plaatsen. Kan wel via pb
Doen! Doen! Een huishoudsubforum. Het zou een Sinterklaas cadeautje zijn voor de hele communityquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Altijd he? Opsomhuishoudtopics. Ik zou er bijna een apart subforum voor aanvragen. Denk dat het storm loopt.
Op Facebook heb je er groepen van, iemand vraagt dan hulp bij een vlek, krijgt hem eruit, en weken later zit men nog te roepen dat het misschien met Dasty of en wondersponsje wel weg gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Altijd he? Opsomhuishoudtopics. Ik zou er bijna een apart subforum voor aanvragen. Denk dat het storm loopt.
Er was in LIF vroeger zo'n topic van zo'n 'huishoudgoeroe'. Dat liep ook altijd goed, maar ik wist het vakkundig te vermijden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op Facebook heb je er groepen van, iemand vraagt dan hulp bij een vlek, krijgt hem eruit, en weken later zit men nog te roepen dat het misschien met Dasty of en wondersponsje wel weg gaat..
Balletje opgegooidquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doen! Doen! Een huishoudsubforum. Het zou een Sinterklaas cadeautje zijn voor de hele community.
50m2 en net zo een knusse keuken waar ook mn wasmachine staat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahahah ik op 70m2
Mijn weelderige keuken bestaat uit 3 onder- en 3 bovenkastjes
Leuk. Wat is er gebeurd dat je op krukken loopt?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:39 schreef F_r het volgende:
Iedereen klaar voor Sint?
Sac was om 05:30 wakker maar sliep gisteren wel netjes iets na 19:00
Ean stond om 06:00 aangekleed in onze slaapkamer oh is het nog geen 07:00?
Die sliep gisteren om 21:00 nog niet want spannend.
Om 17:30 komen er 2 pieten. Normaal ga ik na schooltijd nog even met ze weg maar dat is nog geen optie. Ben wel op krukken naar school gegaan was kapot daarna.
niks bijzonders een moedervlek laten weghalen aan de binnenkant van mijn voet. Maar het valt mij tegen qua pijn. Er is een plek van 2,5 bij 2,5 weggehaald moeilijk te hechten want weinig huid daar dus dat trekt.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk. Wat is er gebeurd dat je op krukken loopt?
En heeft ze het volgehouden?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:09 schreef Vicky het volgende:
Mijn 10 jarige is ziek naar school.
Ze hoefde niet, maar ze wilde zelf echt heel erg graag. Ze zei: mama, ik wacht al vanaf groep 4 op surprises! Ik ga gewoon naar school vandaag.
Beterschap DFquote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ligt er eentje op de bank naast me. Al 3 dagen ziek. Gisteren van 16:00 zo'n beetje geslapen tot vanochtend 7 uur. Maar hij moest en zou naar school. Dus net om half 12 hem opgehaald, toen was het Sint programma in de klas afgelopen.
Morgen gelukkig een margedag. Alleen kijken of pakjesavond gezellig wordt, en anders maakt hij de restjes morgen maar open. (Alleen thuis met gezin, dat scheelt wel weer).
Wat leuk dat Sint langskwam, hebben ze hier ook een keer aangeboden toen ik een dametje ziek op de bank had.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:10 schreef snoenk het volgende:
Zometeen komt sinterklaas vanuit school op ziekenbezoekvind het echt een heel leuk initiatief van school (O. Is thuis want heeft dinsdag buisjes gekregen en haar neusamandelen zijn eruit) Ze was al zo verdrietig dat ze niet naar school mocht.
Alleen nog even gauw mijn eigen bruisbal ingepakt voor jongere zus want als O. Wel een cadeau krijgt van Sinterklaas en I. Niet vind ik dat wel sneu.
Kijkers zullen het echt niet gek vinden als er een kerstboom staat, rond deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef Tink89 het volgende:
Hier de strikte regel: geen boom voor zes december. En nu twijfelen we, want dreumes en huis in de verkoop enzo...
Ja, volgende week beginnen met nieuwe baan en dan vast in t weekend geen puf om door een ramvolle Intratuin te sjouwenquote:
Misschien helpt het tegen evt boosheid als je (de volgende keerquote:Op donderdag 5 december 2019 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Zo, de kerstboom staat hier![]()
peuterproof met onbreekbare ballenik ben benieuwd hoe kapteintje reageert straks
(hopelijk niet boos
daar heeft ie ook wel eens n handje van als dingen "anders" gaan)
Vaak zorgt dat er alsnog voor dat hij het niet wil omdat het "er niet hoort" en dan wil hij het alleen van me afpakken en kapot makenquote:Op donderdag 5 december 2019 18:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Misschien helpt het tegen evt boosheid als je (de volgende keer) samen de boom opzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |