abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:26:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190246373
Ik moet eigenlijk wel een beetje lachen dat je die gasten blijkbaar buiten kunt houden omdat ze bang zijn dat iemand hun kleine piemeltje ziet :') Grote bek enzo maar de ballen om in hun blootje te lopen hebben ze niet....

quote:
Wellnesscentra doen badkleding 's avonds in de ban: ‘Het trok bezoekers aan die wij niet willen’

Wellnesscentra in Schiedam en Bleiswijk stoppen met het toestaan van badkleding in de avond. Dit gebeurt na vernielingen door baldadige bezoekers.

Het gaat om Thermen Holiday in Schiedam en het Bleiswijkse Elysium. Bij het laatstgenoemde centrum is de wijziging al van kracht, Schiedam volgt in januari. Vanaf dat moment moeten bezoekers na 17.00 uur te allen tijde naakt zijn. Dus óók op de speciale badkledingdagen.

Volgens een woordvoerster van International Wellness Resorts, waar beide centra toe behoren, ontstaat ‘s avonds op badkledingdagen een ‘sfeer die wij niet wensen’. ,,Dan komen gasten die wij niet in huis willen hebben.”

Toiletrolhouder gesloopt
Zij spreekt bijvoorbeeld van vernielingen. ,,Een dispenser en toiletrolhouder zijn van de muur gehaald.” Ook houden deze bezoekers zich niet aan de ‘etiquette’. ,,In sauna's is het normaal dat je stil bent. Dat gebeurt nu niet.” De keten wil ‘geen label’ op de groep plakken die zij wil weren. Feit is dat ze de regel alleen in Schiedam en Bleiswijk invoert en niet in haar andere negen vestigingen.

Of de bevolkingssamenstelling in beide gebieden een rol speelt, vindt de woordvoerster een ‘aanname’. ,,En aannames vinden we vervelend. Wat we constateren is dat we op badkledingdagen in Schiedam en Bleiswijk een onwenselijke sfeer krijgen tijdens de avonduren. Hopelijk is het met deze wijziging straks klaar.”

https://www.ad.nl/rotterd(...)iet-willen~a4decfbc/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:27:53 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190246383
Schaamtecultuur toch nog ergens goed voor.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:29:50 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190246403
Dit hele artikel is werkelijk doorspekt met cliche wegkijkgelul.
quote:
Of de bevolkingssamenstelling in beide gebieden een rol speelt, vindt de woordvoerster een ‘aanname’. ,,En aannames vinden we vervelend. Wat we constateren is dat we op badkledingdagen in Schiedam en Bleiswijk een onwenselijke sfeer krijgen tijdens de avonduren. Hopelijk is het met deze wijziging straks klaar.”
Natuurlijk, vuile lafbek. Laten we vooral niet de oorzaak benoemen maar doen alsof dit een ''Nederlands'' probleem is.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:35:30 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190246457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Natuurlijk, vuile lafbek. Laten we vooral niet de oorzaak benoemen maar doen alsof dit een ''Nederlands'' probleem is.
Dit is toch prima verwoord? Als jij een bedrijf zou hebben, schreeuw je dan van de daken dat alle Marokkanen er niet meer in komen? Wat zou deze ondernemer anders hebben moeten doen? Hij/zij weert die lui tenminste.

Volgens een artikel van Rotterdam Rijnmond Nieuws gaat het om allochtone mannen die vrouwen begluren.

quote:
Sauna's Bleiswijk en Schiedam schaffen badkledingdagen deels af na overlast

De badkledingdagen in de sauna's van Bleiswijk en Schiedam worden aangepast na meerdere vervelende ervaringen. Bezoekers moeten op badkledingdagen 's avonds hun kleding weer uitdoen en in hun blootje de sauna in. In Bleiswijk geldt de nieuwe regel vanaf maandag na 17:00 uur, in Schiedam vanaf januari.

De sauna's treffen de maatregelen niet voor niks. "Helaas hebben we te maken met een aantal negatieve ervaringen en dat accepteren we niet", laat een woordvoerder weten.

De badkledingdagen zijn ingevoerd om bezoekers over de streep te trekken die niet bloot durven gaan, maar wel genieten van de sauna in badpak of zwembroek. "Helaas trekken de badkledingdagen ook ander publiek, waardoor er situaties ontstaan die wij niet op prijs stellen", zegt de woordvoerder.

Begluren
Elysium wil niet vertellen om welke vervelende situaties het gaat. Volgens bezoekers gaat het om groepen allochtone mannen die vrouwen begluren en voor een onaangename sfeer zorgen. Op badkledingdagen lopen al een tijdje beveiligers rond.

Ook het personeel zou de badkledingdagen niet prettig vinden. "Veel collega's wilden liever niet op zo'n dag ingeroosterd worden", laat een van hen weten.

Op maandag en de laatste donderdag van de maand is het in Elysium Bleiswijk badkledingdag, op dinsdag in Thermen Schiedam. Overdag kun je nog steeds in badkleding rondlopen. 's Avonds moet de kleding uit, anders word je de sauna uitgezet.

Heeft u slechte ervaringen met badkledingdagen bij sauna's in de regio Rijnmond? Mail naar regioverslaggever marion.keete@rijnmond.nl

https://www.rijnmond.nl/n(...)deels-af-na-overlast
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:38:34 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190246496
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit is toch prima verwoord? Als jij een bedrijf zou hebben, schreeuw je dan van de daken dat alle Marokkanen er niet meer in komen?
Nee dat niet, maar die gespeeld verontwaardigde toon over ''aannames vinden we vervelend'' bevalt mij niet. Nog even een aannames doen wordt erger gevonden dan de boel slopen.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:39:14 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190246505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar die gespeeld verontwaardigde toon over ''aannames vinden we vervelend'' bevalt mij niet. Nog even een aannames doen wordt erger gevonden dan de boel slopen.
Ja daar heb je wel gelijk in.
pi_190246524
Ik vind het knap opgelost van dit bedrijf, als je met zo'n simpele maatregel bepaalde onruststokers kunt weren is dat natuurlijk een prachtige kans.

[ Bericht 66% gewijzigd door Lonaa op 03-12-2019 13:49:09 ]
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_190246537
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:27 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind persoonlijk van wel. Dat krampachtige losmaken van naakte vrouwenlichamen en erotiek vind ik helemaal niks. Anderen denken daar anders over, maar er moet natuurlijk wel gelijkwaardigheid zijn in de zin van of iedereen aangekleed of iedereen naakt. Anders stelt de een zich kwetsbaar op en maakt de ander daar misbruik van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:44:35 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190246595
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:40 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik vind het knap opgelost van dit bedrijf, als je met zo'n simpele maatregel bepaalde onruststokers kunt weren is dat natuurlijk een prachtige kans.
Ik heb dit op badkledingdagen nog nooit gemerkt, in ieder geval.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lonaa op 03-12-2019 13:49:52 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190246607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb dit op badkledingdagen nog nooit gemerkt, in ieder geval.
Dat jij het nog nooit gemerkt hebt wil natuurlijk niet zeggen dat het niet bestaat.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_190246691
De mensen waar het hier om gaat, we weten uiteraard over welke mensen het gaat, zorgen werkelijk overal waar ze komen voor problemen en ongemak voor anderen.

Je zou toch haast gaan denken dat er zoiets als genetische degeneratie ontstaat wanneer je 5 opeenvolgende generaties op rij neef nicht huwelijken in je bloedlijn hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:54:30 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190246742
quote:
[..]

Wel de waarheid vertellen is ook niet echt een optie he.
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:01:30 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190246862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:54 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wel de waarheid vertellen is ook niet echt een optie he.
Je hoeft niet ''MINDER MINDER'' te staan schreeuwen maar je kan best benoemen dat het om overlastgevende jongeren gaat, de gaten vullen we zelf wel op. Dat gejammer over ''aannames vinden we niet leuk'' is wat mij irriteert. Alsof mevrouw zich moreel te verheven voelt om erop in te gaan.
pi_190246990
quote:
Dus als je een bepaalde groep niet binnen wilt hebben, weet je gelijk van welke kledingvoorschriften gebruik moet maken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_190247071
quote:
Nou.

Dan is het wel om aan te tonen hoe makkelijk men zich dan maar weer aanpast n.a.v. een klein groepje typische aso's.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lonaa op 03-12-2019 13:51:47 ]
pi_190248197
Het is bij zowel Schiedam als Elysium wel echt een probleem en ik begrijp dat ze hier iets aan willen doen.

Maar wat mij betreft hadden ze gewoon de prijs omhoog gegooid. Deze twee sauna's zijn sowieso al veel te druk en niet ontspannen meer vanwege teveel bezoekers.

Ga je naar de wat duurdere sauna's heb je minder publiek en fatsoenlijker publiek. Daar heb je geen last van groepen allochtone mannen (of groepen autochtone tokkies).
pi_190248209
Bedankt he, onaangepaste moslims.
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:50:46 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190248267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef FYazz het volgende:
Het is bij zowel Schiedam als Elysium wel echt een probleem en ik begrijp dat ze hier iets aan willen doen.

Maar wat mij betreft hadden ze gewoon de prijs omhoog gegooid. Deze twee sauna's zijn sowieso al veel te druk en niet ontspannen meer vanwege teveel bezoekers.

Ga je naar de wat duurdere sauna's heb je minder publiek en fatsoenlijker publiek. Daar heb je geen last van groepen allochtone mannen (of groepen autochtone tokkies).
Die groepen allochtone mannen zijn gewoon de tokkies onder de allochtonen. Er zijn ook goeien.
pi_190248326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De mensen waar het hier om gaat, we weten uiteraard over welke mensen het gaat, zorgen werkelijk overal waar ze komen voor problemen en ongemak voor anderen.

Je zou toch haast gaan denken dat er zoiets als genetische degeneratie ontstaat wanneer je 5 opeenvolgende generaties op rij neef nicht huwelijken in je bloedlijn hebt.
Dat 'volk' zorgt overal problemen en ze zijn zo hypocriet als wat, het eigen vrouwtje moet bedekt buiten lopen maar wel naar blanke 'hoeren' kijken en lastig vallen: Want zo zien zij de blanke vrouwen.

Ik vraag mij dan weer af: Blijft de linkse 'gutmensch' wegkijken en blijft de linkse media censuur plegen om dat tuig te beschermen.

We moeten beginnen met dat tuig hard aan te pakken, niets meer pikken.
pi_190248412
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die groepen allochtone mannen zijn gewoon de tokkies onder de allochtonen. Er zijn ook goeien.
Zeker.

Deze 2 sauna's hebben gewoon teveel problemen met grote groepen (m.i. door o.a. de lage prijs icm met de ligging).

Ook de autochtone tokkies die smerig zijn, de grote groepen vrouwen die niet stil kunnen zijn of de 'vaste' kliek met ouderen die elk bubbelbad bezet houden :P zijn vervelend.
pi_190248776
Sta je dan met je korte 5 cm in je zwembroek
U MAD?
  dinsdag 3 december 2019 @ 16:41:15 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190250621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:56 schreef FYazz het volgende:

[..]

:D

Is het werkelijk zo moeilijk om te zeggen "O, verhip, ik (of het artikel) had het inderdaad fout, ik had de bron even moeten checken voordat ik jou sommeerde beter te lezen"

Op badkledingdag ben je verplicht om badkleding te dragen.

Na 17.00 uur vervalt de badkledingdag bij deze 2 sauna's en is er dus ook geen sprake dat je met een zwembroek aan naar blote vrouwen kunt gluren.
Je kan wel de wijsneus uithangen, maar het is vrij duidelijk dat 's avonds badkleding niet verplicht is, maar wel gedragen mág worden. En dat is nou net wat het probleem creëert. Anders had het geen zin om de maatregel, ook vermeld in het artikel, in te stellen:

"Bezoekers moeten op de dagen 's avonds hun zwemkleding toch weer uitdoen. "
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190250676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:41 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je kan wel de wijsneus uithangen, maar het is vrij duidelijk dat 's avonds badkleding niet verplicht is, maar wel gedragen mág worden. En dat is nou net wat het probleem creëert.
Neehee :')

Op badkledingdagen is altijd badkleding verplicht. Op niet badkledingdagen moet je naakt.
Zie de voorwaarden van Holiday en Elysium zelf.

De reden waarom nu na 17.00 uur badkleding niet meer gedragen mag worden is om een bepaalde groep te weren omdat deze juist niet zonder zwembroek durven/mogen.
Dus komen ze niet meer na vijven.

Met andere woorden: na 17.00 uur vervalt de badkledingdag dus en gelden de standaard regels (en dat is dus verplicht naakt).

Om het nog duidelijker te maken, want uit je post blijkt dat je niet bij Holiday of Elysium komt.

Op badkledingdagen zie je overdag veel groepjes vrouwen, stelletjes of ouderen. Bij zowel Holiday als Elysium zie je op deze dagen na 17.00 uur ander publiek binnen stromen, namelijk grote groepen allochtone mannen.

Omdat dit voor overlast zorgt en deze groep niet overdag komt en ook niet als ze naakt moeten is nu dus de regel dat je na 17.00 uur ook naakt moet.

[ Bericht 7% gewijzigd door FYazz op 03-12-2019 17:05:24 ]
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:47:42 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190252867
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:44 schreef FYazz het volgende:

[..]

Neehee :')

Op badkledingdagen is altijd badkleding verplicht. Op niet badkledingdagen moet je naakt.
Zie de voorwaarden van Holiday en Elysium zelf.

De reden waarom nu na 17.00 uur badkleding niet meer gedragen mag worden is om een bepaalde groep te weren omdat deze juist niet zonder zwembroek durven/mogen.
Dus komen ze niet meer na vijven.

Met andere woorden: na 17.00 uur vervalt de badkledingdag dus en gelden de standaard regels (en dat is dus verplicht naakt).

Om het nog duidelijker te maken, want uit je post blijkt dat je niet bij Holiday of Elysium komt.

Op badkledingdagen zie je overdag veel groepjes vrouwen, stelletjes of ouderen. Bij zowel Holiday als Elysium zie je op deze dagen na 17.00 uur ander publiek binnen stromen, namelijk grote groepen allochtone mannen.

Omdat dit voor overlast zorgt en deze groep niet overdag komt en ook niet als ze naakt moeten is nu dus de regel dat je na 17.00 uur ook naakt moet.

quote:
Wellnesscentra in Schiedam en Bleiswijk stoppen met het toestaan van badkleding in de avond.
Toestaan is niet hetzelfde als verplichten. Maargoed eenduidig schrijven is voor met name journalisten tamelijk moeilijk, zo blijkt uit bijna alle nieuwsberichten. Mea culpa.
Op de site van thermen staat het idd wel duidelijk, de andere is al aangepast.

Ik ga idd niet naar deze saunas en al helemaal nooit naar een badkleding dag :') ga dan naar het zwembad, daar wordt je ook lastig gevallen :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:53:07 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190252932
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef FYazz het volgende:

Ik vind het een uitstekende aanpassing. Badkledingdagen 🤮
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190253071
Over een jaar of 20 zijn er toch geen sauna's meer zoals we die nu kennen. Alleen nog sauna's in de privesfeer thuis.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:19:03 #27
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_190255981
Waarom

doen

wij

onszelf

dit

aan?

Is de betreffende groep niet ook de reden dat Tropicana in Rotterdam moest sluiten en waar zwembad Groenoord in Schiedam (pal naast de sauna waar nu de overlast is) in het verleden flinke problemen mee had?
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:29:04 #28
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190256180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:19 schreef Eendenkooi het volgende:
Waarom

doen

wij

onszelf

dit

aan?

Is de betreffende groep niet ook de reden dat Tropicana in Rotterdam moest sluiten en waar zwembad Groenoord in Schiedam (pal naast de sauna waar nu de overlast is) in het verleden flinke problemen mee had?
Moest ik ook gelijk aan denken. Tropicana is hier aan onderdoor gegaan. Elke zwembad in Rotterdam heeft hier last van.
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:30:28 #29
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_190256215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

En aangezien ze met ons op de lange termijn gaan mengen degenereren wij vrolijk mee.
;(
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:31:49 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190256249
quote:
Waarom

doen

wij

onszelf

dit

aan?

Tropicana was toch van die spijkers in de glijbanen?
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:48:41 #31
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190256530
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Tropicana was toch van die spijkers in de glijbanen?
Als ik erop google lees ik overal 'hoax' of 'broodje aap'. :+
pi_190256687
quote:
[..]

Nee ze zijn bang dat er weer een leger deugers voor de deur gaan staan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 3 december 2019 @ 22:05:58 #33
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_190256852
Maar sowieso, badkledingdagen :')

Preuts gedoe :{
Don't let my username fool you...
pi_190256924
quote:
Waarom

doen

wij

onszelf

dit

aan?

Omdat het niet lukt om massaal de onderliggende structurele problematiek te erkennen en benoemen (wat eerst dient te gebeuren, alvorens men tot een oplossing kan komen), want steevast komen de ''racisme!11!'' enz enz roepers, trollen die persoonlijk aan gaan vallen en doelbewust een topic ontsporen zodat het dichtgegooid word en modjes die dan weer gaan roepen ''wat is dat toch met jullie, altijd maar weer wijzen op de onderliggende structurele problematiek bij een incident die er grotendeels voor zorgt dat bepaalde incidenten een structurele problematiek op zich worden''.
pi_190257261
Ach toen de introductie van badkledingdagen tot hogere inkomsten zorgden, hoorde we ze niet klagen.
.
  dinsdag 3 december 2019 @ 23:26:26 #36
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_190258112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Sta je dan met je korte 5 cm in je zwembroek
En nog is in erecte toestand...
  woensdag 4 december 2019 @ 08:17:26 #37
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260521
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:29 schreef Fer het volgende:
Ach toen de introductie van badkledingdagen tot hogere inkomsten zorgden, hoorde we ze niet klagen.
Je bent ondernemer of niet. Als mensen zich gedragen zijn ze gewoon welkom natuurlijk. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')