Dat is wel zo'n beetje de planning ja. Op een dagje Kerst met de familie en een dagje oppassen op neefje en nichtje na.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken achter elkaar vrij.
Zou alleen maar in bed of op de bank liggen.
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:26 schreef rival het volgende:
Als jullie nog een uitje zoeken in het Meta Maze kan je je ook wel een middagje vermaken.
https://doloris.nl/
Had je er niet net vier weggedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:05 schreef Elvi het volgende:
Er staan nu 4 kookboeken op mn verlanglijstje. Best netjes
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boekenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je er niet net vier weggedaan?
kook je ook wel eens uit die boeken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daarom. Dan is er weer ruimte voor nieuwe boeken
Heb wel 60 keer iets gestoten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik voor mn verjaardag gekregen.
Nog ff datum prikken.
Ja. Niet uit allemaal.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kook je ook wel eens uit die boeken?
Ik zal beschermers aandoenquote:
Ik heb me wel een uurtje vermaakt. Het was nieuw voor mij en sowieso wel interessant en leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal beschermers aandoen
Wel leuk?
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen lip meer, he. Koortsneus.
Herpes in je porum.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Een SOA in je neus?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar dan snappen mensen beter wat ik bedoel.
Any hole is a goal!quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat het enige gat dat een beetje past?
Vind je dat nou lekker ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Any hole is a goal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |