Ik heb anders ineens zeeën van tijd om in het weekend een goed bier te drinken. Alle goeie shops zijn ook nog gewoon open. Verder is het natuurlijk wel zwaar ruk ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tja jongens, het zijn geen tijden om over naar huis te schrijven, is het wel?
mwoah, klopt dat wel? ik heb die blikken wel gezien in lokale winkeltjes en ook in meerdere hipsterbierwinkels waar ik geweest ben buiten mn eigen stadje. maar koop liever 2-3 lokale blikken dan één drekker van ¤9.quote:
Heb twee bieren van ze gehad bij het Stadsbrouwhuis, één daarvan was een redelijk standaard citra NEIPA (wel een 4.30 rating maar ik vond hem weinig uitblinken), de ander een prima zuurtje. Ik zou zeggen dat een blik flink overpriced is voor wat je krijgt, maar als je een keer een taster hebt is het het wel waard.quote:
was het maar zo’n feestquote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef racerdkb het volgende:
heb sowieso vaak het idee dat dit topic vol zit met allerlei goedverdienende ICT-geeks zit die onbeperkt inkomen hebben getuige het kaliber en volume bier dat men koopt.
St. Bernardus abt 12quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:45 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen bierliefhebbers, wat voor bier zouden jullie hierin gebruiken?
https://deliciousmagazine.nl/site/recept/wprm-bierrisotto/
Ik deel bijna nooit bier eigenlijk, drink vaak hele units.quote:Op vrijdag 10 april 2020 02:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
was het maar zo’n feest
Ik koop nu iets meer in omdat pretty much al mijn andere hobby’s vervallen (techno feestjes, reizen, Feyenoord) waardoor mijn uitgaven atm vrij laag zijn terwijl speciaalbiertjes drinken wel lukt. Blikken/flessen delen (laat staan tasters vinden) gaat wel iets lastiger dus mijn check-in aantallen stijgen ook niet zo snel.
Deze week met het lekkere weer twee bieren van mijn mooie voorraad gepakt: de rode Barcode en de nieuwe IPA van Folkingebrew. Allebei wel weer geslaagd hoor .
die mintgroene Barcode was weer fantastisch en ook overal al praktisch uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 april 2020 02:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze week met het lekkere weer twee bieren van mijn mooie voorraad gepakt: de rode Barcode en de nieuwe IPA van Folkingebrew. Allebei wel weer geslaagd hoor .
Er komen steeds meer goeie Nederlandse IPA's tevoorschijn. Die Cloud #2 was goed, die FolkingBrew Backyard echt fantastisch en de nieuwe JuicePunch mag er ook weer zijn. Dat maakt de betaalbaarheid wel prettig. Ik drink regelmatig dure bieren, maar daar doe ik dan de hele avond over of hij komt na een paar iets minder dure à 4 euro max. En ik geef nu geen euro uit in de horeca dus dan kan er thuis weer meer en beter gedronken worden. Je moet toch iets he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |