Toen ik jong was heette ik Kiid en nu ik 29 ben geworden heet ik nog steeds Kiidquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.
vind muskusboktor leukerquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.
Heb je nummer weggegooidquote:
bedankt voor de lach op m'n gezicht.quote:
Dat is aangenaam nieuws.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er is niet eens stabiel internet
Even op je taal letten s.v.p.quote:
Hou toch lekker je bek manquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is aangenaam nieuws.
[..]
Even op je taal letten s.v.p.
je hoerenmoederquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is aangenaam nieuws.
[..]
Even op je taal letten s.v.p.
Ben net mijn nek aan het trainen om in een F1 auto te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou toch lekker je nek man
Jij ook graag.quote:
Waarom er nou weer nek moest staanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben net mijn nek aan het trainen om in een F1 auto te kunnen rijden.
[..]
Jij ook graag.
Waar niet in??quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal vragen waar heen?
TRAP ER NIET IN MENSEN
Verstandig. Ik merk aan mezelf dat ik constant naar achteren moet kijken om te zien waar de overige coureurs zijn op de baanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jij ook graag.
het lef in onze sc jongensquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jij ook graag.
waar gaat de reis heenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Huh krijg ineens een dm met alleen de tekst #1
Ik speel geen Call of Dutyquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wann komt die update met nieuwe oude maps?
Kans dat ik over een bermbom rij is ook aanwezigquote:
Dat er nog vele mogen volgen zodra die pauper uit zijn functie is gezet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
bedankt voor de lach op m'n gezicht.
Iedereen is welkom.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
het lef in onze sc jongens
dit kan toch niet
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verstandig. Ik merk aan mezelf dat ik constant naar achteren moet kijken om te zien waar de overige coureurs zijn op de baan
Op vakantie naar Amsterdam dusquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kans dat ik over een bermbom rij is ook aanwezig
Nee Chevyquote:
Duindorp zeker? HAHAquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kans dat ik over een bermbom rij is ook aanwezig
Zodra de PS5 uit is dan zie je mij hier niet meer broer. Dan speel ik louter F1 op 8kquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee en in die spiegeltjes zie je ook geen kut. Hopelijk wordt F1 2020 ook VR compatible. Beetje jammer dat het nu nog niet zo is.
dat zeg ik toch ook niet eiquote:
Nee wil iets nuttigs doen met mijn levenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Of Belgrado, Servië. Is ook salonfähig tegenwoordig.
okquote:
Ik heb het toch al gezegd domme drowzeequote:
F1 spelen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee wil iets nuttigs doen met mijn leven
Dan maak je toch lekker een Chaturbate-account aan. Streamer worden, tietjes bloot, let the money come in.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niets dusquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zolang de PC bestaat zit ik op de PC. Zou jij ook moeten doen, kan ik zien hoe slecht je bent.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zodra de PS5 uit is dan zie je mij hier niet meer broer. Dan speel ik louter F1 op 8k
Dan schat je onze Magikarp nog aardig hoog inquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb het toch al gezegd domme drowzee
je bent mij er eentjequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat er nog vele mogen volgen zodra die pauper uit zijn functie is gezet.
Console masterrace helaas en ik zoef je voorbij vriendquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zolang de PC bestaat zit ik op de PC. Zou jij ook moeten doen, kan ik zien hoe slecht je bent.
Had geen idee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist je dat Chevy een afkorting is voor Chevrolet en dat ik in een Peugeot rijd?
Ik probeer mevrouw kiid daarvan te overtuigenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan maak je toch lekker een Chaturbate-account aan. Streamer worden, tietjes bloot, let the money come in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |