Ikquote:
Je hoerenmoeder?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:10 schreef Rozevla het volgende:
JULLIE RADEN NOOIT WAT IK GA ETEN !!!!!
En nu moeten we zeker allemaal vragen waar heen?quote:
Een scheikundige autistquote:
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHAquote:
Er is niet eens stabiel internetquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHA
Goddank.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er is niet eens stabiel internet
Dat kan ik wel aan maar een land zonder F1 en mijn Playseat zou ik niet aan durven te denkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHA
Jouw hart is nog verder wegquote:
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw hart is nog verder weg
Maar dan toch @Solotovski heten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionen
maar ik ben maar heftruckchauffeur zulke moeilijke woorden kan ik niet onthouden en typen
F1 zit zelfs op je toetsenbord a niffoquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan ik wel aan maar een land zonder F1 en mijn Playseat zou ik niet aan durven te denken
Hahaha ja ik zag hetquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionen
maar ik ben maar heftruckchauffeur zulke moeilijke woorden kan ik niet onthouden en typen
heette eerst solotov maar wist m'n ww niet meer en 10minutemail dus jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar dan toch @:Solotovski heten.
Bijzonder.
Ik heb geen toetsenbord hier broerquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
F1 zit zelfs op je toetsenbord a niffo
Vraag even plsquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal vragen waar heen?
TRAP ER NIET IN MENSEN
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heette eerst solotov maar wist m'n ww niet meer en 10minutemail dus ja
I am only one call awayquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw hart is nog verder weg
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |