Dat zei ik.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
Call of Duty is wel een lekker campfestijn. Je ziet de helft van de tijd niet waar de boys zitten ck
Daar hoort FOK! ook bij, tot 2020 Jimmy.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben nu al helemaal droeloe ouwe
Hahaaaatjes
Loser noobje studiepikquote:
Waarom?quote:
korte samenvatting:quote:
wtfquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte samenvatting:
ash beweert een grote pik te hebben.
Stimo vraagt om een foto
Stimo krijgt een foto
hilariteit alom
Beetje laag wel van stimo om die jongen zo aan de schandaal te nagelen. Het is nooit makkelijk om jezelf zo bloot te geven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte samenvatting:
Stimo vraagt om een foto
Stimo krijgt een foto
hilariteit alom
zeker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje laag wel van stimo om die jongen zo aan de schandaal te nagelen. Het is nooit makkelijk om jezelf zo bloot te geven.
Een miljoenmiljardquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel hebben jullie op jullie bankrekeningen staan ?
Goedzo maat ik ook.quote:
echtquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte samenvatting:
Stimo vraagt om een foto
Stimo krijgt een foto
hilariteit alom
Meer sensatie is er hier niet meer te vinden tegenwoordig omdat jullie alles verwijderenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:44 schreef Solotovski het volgende:
Ja jongens show is voorbij hoor man man man
Schandpaal TJE BEDOEL JE !!!!!quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje laag wel van stimo om die jongen zo aan de schandaal te nagelen. Het is nooit makkelijk om jezelf zo bloot te geven.
Ik verwijder nagenoeg niksquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer sensatie is er hier niet meer te vinden tegenwoordig omdat jullie alles verwijderen
KLB safespacequote:Op dinsdag 3 december 2019 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer sensatie is er hier niet meer te vinden tegenwoordig omdat jullie alles verwijderen
Mss heeft ie een penis als hoofd weet jij veelquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:47 schreef 00wildchild het volgende:
Ze vroeg een normale foto. Dit zal de beste jongen een wijze les zijn. Stuur nooit ongevraagd je dickpic rond. Zeer respectloos gebaar, al zal het niet zo bedoeld zijn.
Wil je mijn foto zien?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:47 schreef 00wildchild het volgende:
Ze vroeg een normale foto. Dit zal de beste jongen een wijze les zijn. Stuur nooit ongevraagd je dickpic rond. Zeer respectloos gebaar, al zal het niet zo bedoeld zijn.
Dit wil je niet echtquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar hoort FOK! ook bij, tot 2020 Jimmy.
Boeit niemand Hansquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
Zojuist ff rondje gereden in Frankrijk op de stalen ros. Ging voortreffelijk ondanks de regen
Beetje nietszeggende userquote:
Gehaktballen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:10 schreef Rozevla het volgende:
JULLIE RADEN NOOIT WAT IK GA ETEN !!!!!
Ikquote:
Je hoerenmoeder?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:10 schreef Rozevla het volgende:
JULLIE RADEN NOOIT WAT IK GA ETEN !!!!!
En nu moeten we zeker allemaal vragen waar heen?quote:
Een scheikundige autistquote:
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHAquote:
Er is niet eens stabiel internetquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHA
Goddank.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er is niet eens stabiel internet
Dat kan ik wel aan maar een land zonder F1 en mijn Playseat zou ik niet aan durven te denkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk naar een land waar FOK! verboden is HAHAHAHAHA
Jouw hart is nog verder wegquote:
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw hart is nog verder weg
Maar dan toch @Solotovski heten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionen
maar ik ben maar heftruckchauffeur zulke moeilijke woorden kan ik niet onthouden en typen
F1 zit zelfs op je toetsenbord a niffoquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan ik wel aan maar een land zonder F1 en mijn Playseat zou ik niet aan durven te denken
Hahaha ja ik zag hetquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had laatst leuke rolex opmerking tegen chevy en wilde je mentionen
maar ik ben maar heftruckchauffeur zulke moeilijke woorden kan ik niet onthouden en typen
heette eerst solotov maar wist m'n ww niet meer en 10minutemail dus jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar dan toch @:Solotovski heten.
Bijzonder.
Ik heb geen toetsenbord hier broerquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
F1 zit zelfs op je toetsenbord a niffo
Vraag even plsquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal vragen waar heen?
TRAP ER NIET IN MENSEN
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heette eerst solotov maar wist m'n ww niet meer en 10minutemail dus ja
I am only one call awayquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw hart is nog verder weg
quote:
quote:
Toen ik jong was heette ik Kiid en nu ik 29 ben geworden heet ik nog steeds Kiidquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.
vind muskusboktor leukerquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heette eerst Niek, ging ik naar de burgerlijke stand, bleek ik nog steeds zo te heten.
Heb je nummer weggegooidquote:
bedankt voor de lach op m'n gezicht.quote:
Dat is aangenaam nieuws.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er is niet eens stabiel internet
Even op je taal letten s.v.p.quote:
Hou toch lekker je bek manquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is aangenaam nieuws.
[..]
Even op je taal letten s.v.p.
je hoerenmoederquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is aangenaam nieuws.
[..]
Even op je taal letten s.v.p.
Ben net mijn nek aan het trainen om in een F1 auto te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou toch lekker je nek man
Jij ook graag.quote:
Waarom er nou weer nek moest staanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben net mijn nek aan het trainen om in een F1 auto te kunnen rijden.
[..]
Jij ook graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |