abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190231931

Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.

De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- jemimapuddleduck
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:22:46 #2
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190247907
Aangezien Roamler toch ff niks doet en alle RM opdrachten vertraging hebben, ga ik vandaag maar een rond SS doen. Er staan nog heel veel Schapaankleding-opdrachten open!
pi_190248433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:22 schreef b-engel het volgende:
Aangezien Roamler toch ff niks doet en alle RM opdrachten vertraging hebben, ga ik vandaag maar een rond SS doen. Er staan nog heel veel Schapaankleding-opdrachten open!
Het gaat inderdaad niet echt lekker bij Roamler. Continu storingen in de app, RM opdrachten die ineens niet doorgaan doordat de spullen niet op tijd geleverd kunnen worden (de schuld ligt nooit bij Roamler altijd dhl 😂), steeds hele opdrachten uit de app halen (cadeaukaarten)Heel irritant.
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:03:42 #4
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190249065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:05 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad niet echt lekker bij Roamler. Continu storingen in de app, RM opdrachten die ineens niet doorgaan doordat de spullen niet op tijd geleverd kunnen worden (de schuld ligt nooit bij Roamler altijd dhl 😂), steeds hele opdrachten uit de app halen (cadeaukaarten)Heel irritant.
Kadokaarten is overgenomen door een ander bedrijf, begreep ik
pi_190249550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:03 schreef b-engel het volgende:

[..]

Kadokaarten is overgenomen door een ander bedrijf, begreep ik
Doelt hij niet ik de check voor 2 euro bij Bruna, Primera en AH?
  dinsdag 3 december 2019 @ 16:57:23 #6
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190250889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:40 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Doelt hij niet ik de check voor 2 euro bij Bruna, Primera en AH?
Hij zegt: hele opdrachten uit de app halen. Dat geldt niet voor die check, die staan er gewoon in.
pi_190252783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:57 schreef b-engel het volgende:

[..]

Hij zegt: hele opdrachten uit de app halen. Dat geldt niet voor die check, die staan er gewoon in.
Gister avond stonden er 2 cadeaukaarten checks in de app. Eentje was ¤3 waard en de andere ¤2. Vanochtend waren deze ineens allemaal weg. En nu staat er een opdracht genaamd 'giftcard'. Promoknaller zou deze week zijn, ik zie nu dat ie is verzet naar volgende week, postnl check zou begin deze week zijn is verzet naar vrijdag. De postnl materialen zouden morgen bezorgd worden, dit wordt nu vrijdag (denken ze) die Cd promo zou gister beginnen, maar we moesten de opdrachten annuleren omdat de winkels de materialen niet hadden ontvangen. Hij zou donderdag opnieuw openstaan, nu is dat morgen geworden. Gelukkig zeg ik geen dingen af om te roamleren want je kan duidelijk niet 100% van ze op aan.
  dinsdag 3 december 2019 @ 21:56:59 #8
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190256684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:40 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Gister avond stonden er 2 cadeaukaarten checks in de app. Eentje was ¤3 waard en de andere ¤2. Vanochtend waren deze ineens allemaal weg. En nu staat er een opdracht genaamd 'giftcard'. Promoknaller zou deze week zijn, ik zie nu dat ie is verzet naar volgende week, postnl check zou begin deze week zijn is verzet naar vrijdag. De postnl materialen zouden morgen bezorgd worden, dit wordt nu vrijdag (denken ze) die Cd promo zou gister beginnen, maar we moesten de opdrachten annuleren omdat de winkels de materialen niet hadden ontvangen. Hij zou donderdag opnieuw openstaan, nu is dat morgen geworden. Gelukkig zeg ik geen dingen af om te roamleren want je kan duidelijk niet 100% van ze op aan.
Nee, anders wordt het ook gezien als dat je in loondienst werkt. En ja, Roamler is ook afhankelijk van de reclamebureaus, de hoofdkantoren, de post/DHL en alles. Soms zijn wij te laat en hebben de winkels het al weggegooid, soms zijn we te vroeg en is het er nog niet. It's all in the game.
pi_190258561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, anders wordt het ook gezien als dat je in loondienst werkt. En ja, Roamler is ook afhankelijk van de reclamebureaus, de hoofdkantoren, de post/DHL en alles. Soms zijn wij te laat en hebben de winkels het al weggegooid, soms zijn we te vroeg en is het er nog niet. It's all in the game.
Het zal best 'All in the game' zitten. Maar als er zoveel fout gaat in korte tijd mag ik dat hier wel zeggen natuurlijk.😊
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 00:54:32 #10
21636 Feestkabouter
pi_190258961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:03 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het zal best 'All in the game' zitten. Maar als er zoveel fout gaat in korte tijd mag ik dat hier wel zeggen natuurlijk.😊
Zeggen dat er dingen fout gaan bij Roamler.... Dat was toch mijn taak?
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 00:59:08 #11
21636 Feestkabouter
pi_190258987
quote:

[..]

Promo knaller heb ik gisteren volgens mij wel actief in de App zien staan.

Maar over die Postnl materialen..... Dus de opdracht moet vrijdag gaan beginnen maar de materialen komen dan (mogelijk) pas in de loop van de vrijdag binnen bij mij? En hoe zit het dan met het verdienen van de bonus, is daar dan iets over aangegeven? Ik neem aan dat de 5 en 10 dagen pas beginnen te tellen op de eerste dag nadat je de materialen hebt ontvangen
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 01:05:36 #12
21636 Feestkabouter
pi_190259032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, anders wordt het ook gezien als dat je in loondienst werkt.
Nou nee hoor, dat hoeft niet. Roamler enerzijds en ik (en anderen) anderzijds hebben gewoon als zakenpartners tamelijk expliciete afspraken gemaakt over welk werk er waar en wanneer moet gebeuren, dus op zich is het in dit geval wel vanzelfsprekend dat je er tijd voor vrij hebt gehouden. Dat kan ook gewoon van toepassing zijn buiten een dienstverband. Als een aannemer niet heel concreet met onderaannemers afspreekt wie wanneer de fundering, de muren en het dak bouwt, krijg je heel rare huizen.
pi_190260021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Zeggen dat er dingen fout gaan bij Roamler.... Dat was toch mijn taak?
Hahaha, ik dacht ik help je een handje, anders heb je het zo druk, zeker deze week. Maar zonder grappen, er gaat behoorlijk veel mis en ik zeg daar dan ook gewoon wat van en ik heb gezien dat gelukkig meerdere er wat van zeggen.
pi_190260040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Promo knaller heb ik gisteren volgens mij wel actief in de App zien staan.

Maar over die Postnl materialen..... Dus de opdracht moet vrijdag gaan beginnen maar de materialen komen dan (mogelijk) pas in de loop van de vrijdag binnen bij mij? En hoe zit het dan met het verdienen van de bonus, is daar dan iets over aangegeven? Ik neem aan dat de 5 en 10 dagen pas beginnen te tellen op de eerste dag nadat je de materialen hebt ontvangen
Promoknaller staat al in de app inderdaad maar hij is verzet naar 11 December. Hij zou eerst deze week beginnen.

Ik denk inderdaad dat het verdienen van die bonus pas ingaat op de dag dat je je spullen hebt. De spullen worden Donderdag bezorgd zeggen ze. Ik baal er ook van dat je niet kan opgeven dat je ze bijvoorbeeld bij een Dhl punt wilt ophalen aangezien sommige gewoon van 9-5 college of een baan hebben. Ik mis deze bezorging dus sowieso. Heb je geen Slack?

[ Bericht 4% gewijzigd door babbelaar92 op 04-12-2019 06:59:53 (Aanvulling) ]
  woensdag 4 december 2019 @ 09:41:46 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_190261325
quote:

[..]

Hier hetzelfde. Roamler blijft bij het verhaal dat dit door een computer gedaan wordt.

Ik vind het momenteel ook aardig rustig op de app. Ik vraag me af of dit per persoon wordt bekeken. Dus, omdat ik namelijk wat minder actief ben geworden, dat ze dan dit per toestel bekijken?

Action bonnencheck laten varen, veel te moeilijk lopen doen en veel leesvoer. Laat maar.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_190261436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:41 schreef K44S het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Roamler blijft bij het verhaal dat dit door een computer gedaan wordt.

Ik vind het momenteel ook aardig rustig op de app. Ik vraag me af of dit per persoon wordt bekeken. Dus, omdat ik namelijk wat minder actief ben geworden, dat ze dan dit per toestel bekijken?

Action bonnencheck laten varen, veel te moeilijk lopen doen en veel leesvoer. Laat maar.
Rm bullit, RM 1+1 en Rm cd promo staan nu live dus ik vind wel dat er aardig wat te verdienen valt.
  woensdag 4 december 2019 @ 10:10:32 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_190261651
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Rm bullit, RM 1+1 en Rm cd promo staan nu live dus ik vind wel dat er aardig wat te verdienen valt.
Er staat in feiten zat in als je er de tijd voor wil nemen.
Ik vind de AH check (25 + foto's + 25 + vragen) aardig wat werk voor 5 euro, dat is wat ik er mee wil zeggen. Enfin, voor mij 10 andere.
pi_190261718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:10 schreef K44S het volgende:

[..]

Er staat in feiten zat in als je er de tijd voor wil nemen.
Ik vind de AH check (25 + foto's + 25 + vragen) aardig wat werk voor 5 euro, dat is wat ik er mee wil zeggen. Enfin, voor mij 10 andere.
Ik heb het ook over de RM checks. Daar staan er nu genoeg van in de app en die zijn allemaal ¤10 excl bonus, prima dus.
  woensdag 4 december 2019 @ 10:22:22 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_190261787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:16 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb het ook over de RM checks. Daar staan er nu genoeg van in de app en die zijn allemaal ¤10 excl bonus, prima dus.
Is dat level 3?
pi_190262001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Is dat level 3?
Ah ik dacht al, jbent vast geen RM'er anders zou je nu echt niet zeggen dat er nauwelijks iets fatsoenlijks te doen is in de app. Vanaf level 3 kan je je aanmelden om RM'er te worden (Merchandiser) dan kan je deze opdrachten ook doen.
  woensdag 4 december 2019 @ 10:46:00 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_190262023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:44 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ah ik dacht al, jbent vast geen RM'er anders zou je nu echt niet zeggen dat er nauwelijks iets fatsoenlijks te doen is in de app. Vanaf level 3 kan je je aanmelden om RM'er te worden (Merchandiser) dan kan je deze opdrachten ook doen.
Ah, dat maakt veel duidelijk.
Level drie is het nét niet.
pi_190262161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Ah, dat maakt veel duidelijk.
Level drie is het nét niet.
Net niet is een understatement! Het is eigenlijk heel karig en naar mijn mening over het algemeen zwaar onderbetaald voordat je in level 3 komt. Maar helaas je 'moet' die checks dus doen, anders kom je niet in level 3. Dat hebben ze maar slim bekeken natuurlijk. Check de prijs, Barcode checks etc....It's a no from me.😩
  woensdag 4 december 2019 @ 16:29:21 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_190266691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:56 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Net niet is een understatement! Het is eigenlijk heel karig en naar mijn mening over het algemeen zwaar onderbetaald voordat je in level 3 komt. Maar helaas je 'moet' die checks dus doen, anders kom je niet in level 3. Dat hebben ze maar slim bekeken natuurlijk. Check de prijs, Barcode checks etc....It's a no from me.😩
Waarschijnlijk hun manier om te ontdekken hoe graag je 't echt wil doen?
pi_190267745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hun manier om te ontdekken hoe graag je 't echt wil doen?
Waarschijnlijk hun manier om ervoor te zorgen dat opdrachten die zwaar onderbetaald worden toch worden gedaan aangezien beginners bijna geen andere keus hebben.
  woensdag 4 december 2019 @ 17:50:49 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_190268150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:30 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hun manier om ervoor te zorgen dat opdrachten die zwaar onderbetaald worden toch worden gedaan aangezien beginners bijna geen andere keus hebben.
Hmmm

zojuist de reclame check gedaan bij mij in het dorp.

Stuk of 6 gepakt x 2 euro en 20 xp.

Nu hopen dat ze allemaal gepakt worden

[ Bericht 0% gewijzigd door K44S op 04-12-2019 17:58:36 ]
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 21:24:38 #26
21636 Feestkabouter
pi_190272753
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:57 schreef babbelaar92 het volgende:

Heb je geen Slack?

daar hebben ze me uit geknikkerd omdat ik het daar ook nodig vond om aan te geven wat er allemaal misging :P

[ Bericht 26% gewijzigd door Feestkabouter op 04-12-2019 21:33:16 ]
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 21:30:48 #27
21636 Feestkabouter
pi_190272842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:41 schreef K44S het volgende:

[..]

De ervaring leert dat bepaalde locaties minder makkelijk/snel bezocht worden, en als er dan ruimte is voor extra vergoeding, doen ze dat bij sommige opdrachten dus op die minder bezochte locaties. en het heeft uiteraard ook te maken met waar de klant voor kiest. en soms per regio, misschien ook per afmeting van de winkel, en zo nog een aantal andere veel factoren.
Veel van die factoren kunnen makkelijk geautomatiseerd een rol spelen in het verhogen van een vergoeding, dus wat dat betreft is de uitleg van Roamler geheel geloofwaardig.

anderzijds ook weer niet, want het zijn Roamler en de klant die de computer vertelt wat er moet gebeuren. dus 'de computer bepaalt het zo' kan nooit het antwoord zijn op de vraag waarom er verschil zit in vergoedingen. 'mijn collega's hebben het blijkbaar zo ingevuld' is dan het antwoord.

ik denk dat het echt totaal niet voorkomt dat 2 mensen verschillende opdrachten in hun app zien. ook al ben je misschien minder actief, ze hebben graag dat je zoveel mogelijk doet dus daarvoor tonen ze je ook zoveel mogelijk opdrachten.
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 21:32:53 #28
21636 Feestkabouter
pi_190272876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmmm

20xp per opdracht????
dan moet je een stuk harder werken om level 3 te bereiken dan een hoop anderen, toen ik daar zat was het 40xp per opdracht.

inflatie he :D
pi_190273208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

daar hebben ze me uit geknikkerd omdat ik het daar ook nodig vond om aan te geven wat er allemaal misging :P
Oh, dat is niet echt ideaal natuurlijk. Hoe krijg je dan informatie over RM-opdrachten? Wanneer spullen worden bezorgd, wanneer je een opdracht moet annuleren door problemen met de levering etc....wat bizar.
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2019 @ 22:15:03 #30
21636 Feestkabouter
pi_190273667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Oh, dat is niet echt ideaal natuurlijk. Hoe krijg je dan informatie over RM-opdrachten? Wanneer spullen worden bezorgd, wanneer je een opdracht moet annuleren door problemen met de levering etc....wat bizar.
nou, die info krijg ik dus niet. dus ook dat gaat mis.
nav de berichten hier heb ik Roamler daar op aangesproken. ze proberen me op de hoogte te houden......
pi_190274063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou, die info krijg ik dus niet. dus ook dat gaat mis.
nav de berichten hier heb ik Roamler daar op aangesproken. ze proberen me op de hoogte te houden......
Juist. Want wij 'mogen' hier natuurlijk niet precies zeggen wat er in Slack wordt gezegd, want dat staat in de regels. 🙄
pi_190274392
Ik heb nog wat shifts open staan van 2 dagen terug, die mogen ze ook wel eens nakijken.
pi_190275112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb nog wat shifts open staan van 2 dagen terug, die mogen ze ook wel eens nakijken.
Ik ook. Shifts van Maandag. Vroeg erna en toen kreeg ik het welbekende 'het is druk'...maar Maandag was het helemaal niet druk, en is er ook niets gedaan. 😂
pi_190276028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik ook. Shifts van Maandag. Vroeg erna en toen kreeg ik het welbekende 'het is druk'...maar Maandag was het helemaal niet druk, en is er ook niets gedaan. 😂
Bijzonder 🙈
pi_190277683
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmmm

Ik heb er daar ook al een aantal van kunnen doen. Fijne snelle check. Ging net vroeg m'n nest uit om er nog even een paar vóór 08:00 te doen.
  donderdag 5 december 2019 @ 12:29:52 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_190280970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

20xp per opdracht????
dan moet je een stuk harder werken om level 3 te bereiken dan een hoop anderen, toen ik daar zat was het 40xp per opdracht.

inflatie he :D
2 euro en 20xp per: gemaakte foto x minder dan 25 seconden voor een opdracht?
gisteren 13 keer gedaan. Best leuk om in ongeveer 5 minuten 25 euro te verdienen en over de helft richting level 3 te zijn.
  donderdag 5 december 2019 @ 14:43:00 #37
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_190282583
@feeestkabouter, wat je zegt klopt ook over doe toelichting/toestemmings-brief.
Het was ook meer dat de nieuwe spotters zoals KAAS beter op de hoogte zijn.

Iedereen lief geweest dit jaar?
Want onze Sint met zijn knecht is op pad hahhaha
pi_190282687
Hey!

Ik heb vandaag een Roamler Merchandising kennismakingsgesprek, maar wat kan ik er precies van verwachten? En hoe bevalt jullie het Merchandising gedeelte van hun? :)
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2019 @ 15:53:34 #39
21636 Feestkabouter
pi_190283619
het verzenden van de pakketten met PostNL materiaal lijkt aardig in de soep te lopen.
de partij die de pakketten verzendt heeft verkeerde postcodes gebruikt........ dat helpt niet echt!!
iemand het pakket al ontvangen?

wel apart ook om DHL pakketten met PostNl promotiemateriaal te laten vervoeren _O-
pi_190284252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:29 schreef K44S het volgende:

[..]

2 euro en 20xp per: gemaakte foto x minder dan 25 seconden voor een opdracht?
gisteren 13 keer gedaan. Best leuk om in ongeveer 5 minuten 25 euro te verdienen en over de helft richting level 3 te zijn.
In 5 minuten ¤25? Dan tel je het reizen naar de bestemming niet mee neem ik aan?
  donderdag 5 december 2019 @ 17:26:16 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_190284977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:31 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

In 5 minuten ¤25? Dan tel je het reizen naar de bestemming niet mee neem ik aan?
Meeste opdrachten deed ik op de fiets.
De gene waar ik dat beetje benzine aan heb uitgegeven kwam ik op mijn weg richting bestemming tegen. Dus nee, geen extra kosten.
pi_190285196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Meeste opdrachten deed ik op de fiets.
De gene waar ik dat beetje benzine aan heb uitgegeven kwam ik op mijn weg richting bestemming tegen. Dus nee, geen extra kosten.
Ik bedoelde extra tijd. Je zei in 5 minuten ¤25 euro, maar je moet er natuurlijk nog wel heen reizen (in jouw geval fietsen) dus dat moet je ook meetellen natuurlijk. De opdracht zelf is inderdaad minder dan 30 seconden maar je moet natuurlijk ook nog bushokje naar bushokje.
  donderdag 5 december 2019 @ 17:54:21 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_190285420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:40 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik bedoelde extra tijd. Je zei in 5 minuten ¤25 euro, maar je moet er natuurlijk nog wel heen reizen (in jouw geval fietsen) dus dat moet je ook meetellen natuurlijk. De opdracht zelf is inderdaad minder dan 30 seconden maar je moet natuurlijk ook nog bushokje naar bushokje.
In dat geval duurt het langer ja. Dan was het ongeveer één uur werken.
pi_190285465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:54 schreef K44S het volgende:

[..]

In dat geval duurt het langer ja. Dan was het ongeveer één uur werken.
Ja precies, maar nog steeds een heel fijne snelle opdracht. Jammer dat ie steeds uit de app wordt gehaald en dan heel soms weer even kort terug komt.
  donderdag 5 december 2019 @ 18:26:21 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_190285922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja precies, maar nog steeds een heel fijne snelle opdracht. Jammer dat ie steeds uit de app wordt gehaald en dan heel soms weer even kort terug komt.
Dit is de eerste keer dat ik zo'n makkelijke opdracht heb zien voorbij komen?
pi_190285988
Eindelijk alle spullen van de postnl checks binnen. Ik heb zo'n 23 checks, en ga morgen alvast de helft doen, dan ben ik er maar vanaf.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:24:55 #47
416020 K44S
The bearded man
pi_190286744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:31 schreef babbelaar92 het volgende:
Eindelijk alle spullen van de postnl checks binnen. Ik heb zo'n 23 checks, en ga morgen alvast de helft doen, dan ben ik er maar vanaf.
Hoeveel levert zo'n check op?
pi_190288678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoeveel levert zo'n check op?
¤7.5 minimaal. Als je 2 stuks of meer materiaal mag en kan plaatsen krijg je ¤5 bonus.
pi_190301899
Ik ben die storingen in de app nu wel echt zat. Het is de afgelopen 2 weken om de paar dagen raak.
pi_190302539
Hmm ligt dus niet aan mij. Ik kreeg de app al niet geopend.
pi_190309349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hmm ligt dus niet aan mij. Ik kreeg de app al niet geopend.
Nope. En het is nu weer! Echt ongelooflijk. En die storingen duren ook 9 van de 10 keer echt uren. Veel hebben postnl checks op de planning, die kan je dus gewoon niet gaan doen met als gevolg dat je misschien niet eens je target kan halen voor de bonus.
pi_190313792
Zowel de App Store als de Play Store hebben een update voor de Roamler-app (5.8.0) die hopelijk een hoop storing wegneemt ;(
pi_190319111
Hai. Ik lees hier inmiddels alweer ruim een jaar mee vanaf het moment dat ik roamler leerde kennen en er actief mee aan de slag ben gegaan. Ik heb veel gehad aan de informatie en eraringen die via dit forum gedeeld worden en heb op den duur naast m'n studie een aardig zakcentje met roamler kunnen verdienen afgelopen jaar. Dus ben over de meeste aspecten erg positief, even afgezien van een aantal irritatiepuntjes zo nu en dan (waaronder de storingen afgelopen weken).

Wat ik mij echter wel af vraag, waar worden de "nakijkers" van de opdrachten op gescreend? Het valt mij namelijk op dat mijn opdrachten nagekeken worden door roamlers die vaak genoeg erg ervaren zijn en al in level 10+ zitten, maar ook door roamlers in level 4, en zelfs nog level 2. Dus blijkbaar kan je al vrij snel aangenomen worden als "ervaren genoeg" om een opdracht na te kunnen/mogen kijken?

Mijn ingeleverde opdrachten worden niet zo vaak afgekeurd dat ik hierdoor twijfel aan de kunde van de "nakijkers", maar ik ben wel benieuwd naar de mening van mensen die al wat langer bezig zijn of zelf ook nakijken hoe deze roamlers zo snel in deze functie terecht zijn gekomen ;)
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2019 @ 23:48:15 #54
21636 Feestkabouter
pi_190320332
Ik heb wel eens vacatures zien langskomen, emails vanuit het bedrijf Roamler aan de Roamlers om te vragen wie interesse heeft in zo'n baan.

Ik ga er vanuit dat er een gewone sollicitatieprocedure volgt als je interesse toont.

De Roamler-ervaring verschilt inderdaad erg tussen de verschillende reviewers, maar besef ook dat het waarschijnlijk geen baan voor hoogvliegers is en er dus ook echt verschil in kwaliteit/capaciteit van denken/beoordelen aanwezig kan zijn. Ik neem aan dat de reviewers een instructie hebben per opdracht hoe ze die opdracht moeten beoordelen, maar naar mijn inschatting is het vooral ook de kwaliteit van die instructie die bepaalt hoe goed en consequent er kan worden beoordeeld.
Soms worden nagenoeg identieke inzendingen door verschillende reviewers erg verschillend beoordeeld.
pi_190320497
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:48 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb wel eens vacatures zien langskomen, emails vanuit het bedrijf Roamler aan de Roamlers om te vragen wie interesse heeft in zo'n baan.

Ik ga er vanuit dat er een gewone sollicitatieprocedure volgt als je interesse toont.

De Roamler-ervaring verschilt inderdaad erg tussen de verschillende reviewers, maar besef ook dat het waarschijnlijk geen baan voor hoogvliegers is en er dus ook echt verschil in kwaliteit/capaciteit van denken/beoordelen aanwezig kan zijn. Ik neem aan dat de reviewers een instructie hebben per opdracht hoe ze die opdracht moeten beoordelen, maar naar mijn inschatting is het vooral ook de kwaliteit van die instructie die bepaalt hoe goed en consequent er kan worden beoordeeld.
Soms worden nagenoeg identieke inzendingen door verschillende reviewers erg verschillend beoordeeld.
Dank voor je reactie. Dat laatste valt mij inderdaad ook vaak op en is ook de reden waarom ik bij shifts niet meer dan vijf bundel. Ik heb inmiddels vaak genoeg gehad dat één bundel volledig afgekeurd werd en de volgende volledig goedgekeurd (door een andere reviewer), terwijl ik beide naar mijn idee op precies dezelfde manier beoordeeld heb. Vandaar dat ik dan eigenlijk ook geneigd ben om ze gewoon stuk voor stuk apart in te leveren, maar ik heb er ook begrip voor dat dat een stuk minder efficiënt is voor de reviewers mbt het nakijken. Maar het is wel opvallend dat de één een stuk strenger of op een andere manier nakijkt dan de ander.
  zondag 8 december 2019 @ 11:00:10 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_190324176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:13 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

¤7.5 minimaal. Als je 2 stuks of meer materiaal mag en kan plaatsen krijg je ¤5 bonus.
Dat is wel netjes.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:51 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik ben die storingen in de app nu wel echt zat. Het is de afgelopen 2 weken om de paar dagen raak.
Eerder werd dit nog netjes gecommuniceerd, nu dien je er vanzelf achter te komen.
  † In Memoriam † zondag 8 december 2019 @ 11:30:39 #57
21636 Feestkabouter
pi_190324743
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:00 schreef K44S het volgende:

Eerder werd dit nog netjes gecommuniceerd
Er is maar zelden iets gecommuniceerd over storingen
  † In Memoriam † zondag 8 december 2019 @ 12:05:58 #58
21636 Feestkabouter
pi_190325390
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:30 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Er is maar zelden iets gecommuniceerd over storingen
Zoals nu
pi_190329571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:48 schreef Feestkabouter het volgende:

Ik heb die mailtjes nooit voorbij zien komen maar was dat wel het geval geweest was ik opzich wel geïnteresseerd geweest, vandaar ook dat het me gister opviel dat een recente opdracht door een level-2 roamler was nagekeken (ging er eigenlijk een beetje vanuit dat je daarvoor jaren aan ervaring moest hebben).

Maar net even gegoogled en er staan zeker wat vacatures open, onder andere als reviewer. Vereiste is echter in of dichtbij Amsterdam wonen en dat is voor mij helaas niet het geval.
pi_190329720
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Zoals nu
Heb jij ook met de nieuwe update nog problemen? (behalve dat het geheel een stuk langzamer is dan je gewend bent).
pi_190329727
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:32 schreef RM94 het volgende:

[..]

Ik heb die mailtjes nooit voorbij zien komen maar was dat wel het geval geweest was ik opzich wel geïnteresseerd geweest, vandaar ook dat het me gister opviel dat een recente opdracht door een level-2 roamler was nagekeken (ging er eigenlijk een beetje vanuit dat je daarvoor jaren aan ervaring moest hebben).

Maar net even gegoogled en er staan zeker wat vacatures open, onder andere als reviewer. Vereiste is echter in of dichtbij Amsterdam wonen en dat is voor mij helaas niet het geval.
Ik zou sowieso mailen - wie niet waagt, wie niet wint.
pi_190330227
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat is wel netjes.
[..]

Eerder werd dit nog netjes gecommuniceerd, nu dien je er vanzelf achter te komen.
Waar haal je dat vandaan? Waar verwacht je de berichten over een storing?
pi_190330236
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:32 schreef RM94 het volgende:

[..]

Ik woon in Den Helder en was ook aangenomen.
pi_190330439
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:19 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ah okee! Ik woon nog wel iets verder weg en had afgaande op de eisen die gesteld worden in de vacature het beeld dat je wel wekelijks op kantoor moet verschijnen (dat is vanuit Groningen nogal een stukje, dus de reistijd gecompenseerd met wat je daadwerkelijk verdiend vind ik het dan weer net niet waard ;)) Maar misschien dat ik straks nog wel even een mailtje stuur.

@Martijntj; Thanks voor je berichtje, heb inderdaad wel wat vraagjes maar kan je alleen nog niet antwoorden omdat ik me gister pas heb geregistreerd op fok en er blijkbaar een week overheen moet gaan voordat ik op die manier met anderen mag communiceren
pi_190330504
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:19 schreef Smartroam het volgende:

[..]

was? ;)

Het valt me idd op dat de ene de shifts strenger nakijkt dan de ander. De shifts bundelen in max 5 is dan misschien wel slim ja. Ik denk daar zelf eigenlijk nooit zo over na. Ik begin aan shifts en als ik geen tijd meer heb of ze zijn op dan stuur ik ze in. Ik hoop dan natuurlijk dat ze gewoon goedgekeurd worden, niemand vind het leuk om veel tijd erin te steken en dan niks ervoor terug te krijgen.
pi_190330594
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]
Het valt me idd op dat de ene de shifts strenger nakijkt dan de ander. De shifts bundelen in max 5 is dan misschien wel slim ja. Ik denk daar zelf eigenlijk nooit zo over na. Ik begin aan shifts en als ik geen tijd meer heb of ze zijn op dan stuur ik ze in. Ik hoop dan natuurlijk dat ze gewoon goedgekeurd worden, niemand vind het leuk om veel tijd erin te steken en dan niks ervoor terug te krijgen.
Wat ik dan wel weer gek vond afgelopen week was dat er een bundel etos - demomeubels was afgekeurd, waar ik overigens niet eens heel erg verbaasd over was, want dat is een shift die ik pas voor de 2e of 3e keer deed en ook duidelijke feedback op kreeg. Maar zoals eerder gezegd stuur ik ze dus vaak per vijf in, en gek genoeg werd de tweede bundel wel volledig goedgekeurd, door precies dezelfde reviewer (die mij dus ook van feedback had voorzien over de reden van afkeuring) als de eerste. Niets te klagen, maar wel bijzonder.
pi_190331103
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

was? ;)

Jazeker. We kwamen er niet uit. Niets raars ofzo hoor haha.
pi_190331130
quote:
18s.gif Op zondag 8 december 2019 17:31 schreef RM94 het volgende:

[..]

Ah okee! Ik woon nog wel iets verder weg en had afgaande op de eisen die gesteld worden in de vacature het beeld dat je wel wekelijks op kantoor moet verschijnen (dat is vanuit Groningen nogal een stukje, dus de reistijd gecompenseerd met wat je daadwerkelijk verdiend vind ik het dan weer net niet waard ;)) Maar misschien dat ik straks nog wel even een mailtje stuur.

@:Martijntj; Thanks voor je berichtje, heb inderdaad wel wat vraagjes maar kan je alleen nog niet antwoorden omdat ik me gister pas heb geregistreerd op fok en er blijkbaar een week overheen moet gaan voordat ik op die manier met anderen mag communiceren
Oeh dat is wel een heel eind!
pi_190333753
Shifts worden ook heel langzaam nagekeken. Ik heb nu ook nog voor ¤30 openstaan van 2 dagen geleden. Tegenwoordig duurt het minimaal 3 dagen. En idd het komt nog best vaak voor dat de ene reviewer iets goedkeurt en een andere niet terwijl je de shift precies hetzelfde hebt gedaan.
pi_190336610
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Shifts worden ook heel langzaam nagekeken. Ik heb nu ook nog voor ¤30 openstaan van 2 dagen geleden. Tegenwoordig duurt het minimaal 3 dagen. En idd het komt nog best vaak voor dat de ene reviewer iets goedkeurt en een andere niet terwijl je de shift precies hetzelfde hebt gedaan.
Haha je bent me er één.

Postnl check en de traagheid van de app gaat voor ben ik bang.
pi_190337034
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:41 schreef RM94 het volgende:

[..]

Wat ik dan wel weer gek vond afgelopen week was dat er een bundel etos - demomeubels was afgekeurd, waar ik overigens niet eens heel erg verbaasd over was, want dat is een shift die ik pas voor de 2e of 3e keer deed en ook duidelijke feedback op kreeg. Maar zoals eerder gezegd stuur ik ze dus vaak per vijf in, en gek genoeg werd de tweede bundel wel volledig goedgekeurd, door precies dezelfde reviewer (die mij dus ook van feedback had voorzien over de reden van afkeuring) als de eerste. Niets te klagen, maar wel bijzonder.
Dat is idd wel gek ja, vooral als het dezelfde reviewer was. Ik heb idd wel eens gehad dat de ene de shifts afkeurt en de ander ze goedkeurt terwijl ze op dezelfde manier zijn gedaan. Ik heb ook wel eens dat ik van tevoren al dacht oh chips die gaat vast afgekeurd worden omdat ik de fout zelf al door had en dan word ie goedgekeurd dus je weet het gewoon nooit.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:14 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Jazeker. We kwamen er niet uit. Niets raars ofzo hoor haha.
Ik denk er komt een heel interessant verhaal nu maar nee _O-
pi_190337993
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:49 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Haha je bent me er één.

Postnl check en de traagheid van de app gaat voor ben ik bang.
Die problemen in de app zijn nog steeds niet volledig opgelost helaas. En ik doe zelf ook postnl checks dus heb er ook baat bij dat die app het weer eens een volledige dag fatsoenlijk doet. De afgelopen weken is het gewoon een beetje een puinzooi. Hopelijk is het vanaf komende week eindelijk weer eens normaal.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 01:08:28 #73
21636 Feestkabouter
pi_190338014
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:41 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Heb jij ook met de nieuwe update nog problemen? (behalve dat het geheel een stuk langzamer is dan je gewend bent).
ik wist op dat moment dat mijn telefoon net weer een heleboel apps had geupdate, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heb gecheckt of Roamler daar toen bij zat. inmiddels zijn er weer de nodige apps geupdate, en ik zie nu dat ik de laatste versie van de Roamler app heb, maar ik weet dus niet zeker of die app in de eerste ronde of in de 2e is meegegaan qua updaten.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 01:09:40 #74
21636 Feestkabouter
pi_190338020
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:42 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik zou sowieso mailen - wie niet waagt, wie niet wint.
Noem het dan geen 'vereiste' in de vacature, als je toch mensen gaat aanmoedigen om te mailen als ze aangeven echt niet in de buurt van Amsterdam te wonen.
  maandag 9 december 2019 @ 10:01:36 #75
416020 K44S
The bearded man
pi_190339845
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:18 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Waar verwacht je de berichten over een storing?
Omdat dit eerder wel eens werd gecommuniceerd.
Via een bericht op de Roamler App
pi_190340394
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 01:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Noem het dan geen 'vereiste' in de vacature, als je toch mensen gaat aanmoedigen om te mailen als ze aangeven echt niet in de buurt van Amsterdam te wonen.
Onzin. Hoge uitzondering toch?
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 11:31:07 #77
21636 Feestkabouter
pi_190341058
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Onzin. Hoge uitzondering toch?
nou bij jou waren ze ermee akkoord en blijkbaar sluit Martijn niet uit dat ze er bij een ander ook mee akkoord gaan, dus 'uitzondering' lijkt me niet het goeie woord. dan is iets waarschijnlijk nog steeds een grote wens of een pre of een prioriteit, maar blijkbaar geen vereiste.
het strookt gewoon niet met de betekenis van het woord 'vereiste'.
'vereiste' impliceert dat uitzonderingen niet mogelijk zijn.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 11:36:03 #78
21636 Feestkabouter
pi_190341185
er zitten weer wat nieuwe 'features' in de laatste versie (Android).

in de berichten kun je niet meer makkelijk zien welke berichten van jezelf waren, eerst waren die blauw en stonden ze links ipv grijs en rechts.
en in de lijst met opdrachten zie je alleen de afstanden tot je thuisadres, ook als je ver van huis bent. lekker handig...... not!
prima als ze willen dat we meer op basis van die kaart gaan werken, maar haal dan die afgrijselijke groepering van locaties eruit, ik ken echt letterlijk geen enkele andere app of website die op zo'n waardeloze en inconsequente (en onwerkbare) manier locaties groepeert op een kaart.
(en ja ik snap dat het geprogrammeerd is en dat het dus per definitie op een bepaalde manier wel consequent gebeurt, maar in het gewone gebruik is dat consequente niet te merken of te voorspellen)
  maandag 9 december 2019 @ 14:08:25 #79
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190343857
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef Feestkabouter het volgende:
er zitten weer wat nieuwe 'features' in de laatste versie (Android).

in de berichten kun je niet meer makkelijk zien welke berichten van jezelf waren, eerst waren die blauw en stonden ze links ipv grijs en rechts.
en in de lijst met opdrachten zie je alleen de afstanden tot je thuisadres, ook als je ver van huis bent. lekker handig...... not!
prima als ze willen dat we meer op basis van die kaart gaan werken, maar haal dan die afgrijselijke groepering van locaties eruit, ik ken echt letterlijk geen enkele andere app of website die op zo'n waardeloze en inconsequente (en onwerkbare) manier locaties groepeert op een kaart.
(en ja ik snap dat het geprogrammeerd is en dat het dus per definitie op een bepaalde manier wel consequent gebeurt, maar in het gewone gebruik is dat consequente niet te merken of te voorspellen)
Dat hij rekent vanuit thuis heb ik al een maand ofzo. Ik dacht dat dat een foutje in mijn telefoon was?
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 14:13:37 #80
21636 Feestkabouter
pi_190343946
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat hij rekent vanuit thuis heb ik al een maand ofzo. Ik dacht dat dat een foutje in mijn telefoon was?
Misschien is het dan bij mij ook al langer, maar ik zag het gisteren pas.

ik moet trouwens zeggen dat ik nu wel de berichten ineens weer normaal zie (dus mijn eigen berichten links en blauw). heel vreemd!

[ Bericht 10% gewijzigd door Feestkabouter op 09-12-2019 14:31:56 ]
pi_190346926
Ik begin mij steeds meer te scharen achter Feestkabouter, Roamler als organisatie heeft echt geen enkele vorm van zelfkritiek. Zo had ik een opdracht nauwkeurig doorgenomen (de fotocheck) waarin zelfs voorbeeld foto's waren gemaakt van een stelling die niet gespiegeld was, alle instructies nauwkeurig doorgenomen om de stelling met ijsthee en vleesconserven in beeld te brengen en heb ik dus de afweging gemaakt om er naar toe te rijden.

Eenmaal aangekomen de opdracht geaccepteerd (zodat ik meer tijd heb om de opdracht uit te voeren) krijg ik een andere opdracht omschrijving. Ik word hierin gevraagd om alle voorwerpen te gaan spiegelen met het merk naar voren en ook nog even een extra stelling met kruiden te fotograferen. Ik heb hier natuurlijk wat van gezegd en dan krijg je inderdaad dezelfde standaard reactie terug dat je de opdracht ook niet hoefde te accepteren, waarna ik aangaf dat ze wat minder arrogant moesten doen, en wat meer zelfkritiek moeten gaan ontwikkelen, hierop kreeg ik de reactie dat ik onredelijk was :D

Naar mijn idee is wat Roamler doet een vorm van contractbreuk en daarnaast als ik de vergoeding omreken zit je onder het minimumloon door dit soort geneuzel. Als voorbeeld je laat een bouwbedrijf een keuken verbouwen en wanneer ze bijna klaar zijn vraag je om ook een nieuwe vloer te leggen, voor uiteraard dezelfde vergoeding.

Daarnaast moet ik zeggen dat er de laatste tijd alleen maar ruk oprachten beschikbaar zijn welke behalve veel werk geen goede vergoeding opleveren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Infinti op 09-12-2019 17:19:06 ]
pi_190347637
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 01:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik noem helemaal niets in een vacature en het enige dat ik iemand aanraad is "hey, als jij een super toffe job ziet en je hebt het gevoel dat je er helemaal bij past.. maak dat dan kenbaar. Niet geschoten is altijd mis. :) ".
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 18:52:28 #83
21636 Feestkabouter
pi_190349945
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:00 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik noem helemaal niets in een vacature en het enige dat ik iemand aanraad is "hey, als jij een super toffe job ziet en je hebt het gevoel dat je er helemaal bij past.. maak dat dan kenbaar. Niet geschoten is altijd mis. :) ".
ik bedoel ook helemaal niet dat jij het persoonlijk hebt genoemd natuurlijk. het gaat mij erom dat je als bedrijf iets als 'vereiste' definieert en als medewerker van dat bedrijf dan iemand die zelf aangeeft totaal niet aan die 'vereiste' te voldoen gaat lopen aanmoedigen om het toch te proberen. ik vind dat strijdig. en als jij weet (en inmiddels weten we dat via Smartroam) dat aan die 'vereiste' helemaal niet zo zwaar wordt getild, zie dit dan als suggestie om het anders te verwoorden in de vacature.
pi_190349952
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:28 schreef Infinti het volgende:
Ik begin mij steeds meer te scharen achter Feestkabouter, Roamler als organisatie heeft echt geen enkele vorm van zelfkritiek. Zo had ik een opdracht nauwkeurig doorgenomen (de fotocheck) waarin zelfs voorbeeld foto's waren gemaakt van een stelling die niet gespiegeld was, alle instructies nauwkeurig doorgenomen om de stelling met ijsthee en vleesconserven in beeld te brengen en heb ik dus de afweging gemaakt om er naar toe te rijden.

Eenmaal aangekomen de opdracht geaccepteerd (zodat ik meer tijd heb om de opdracht uit te voeren) krijg ik een andere opdracht omschrijving. Ik word hierin gevraagd om alle voorwerpen te gaan spiegelen met het merk naar voren en ook nog even een extra stelling met kruiden te fotograferen. Ik heb hier natuurlijk wat van gezegd en dan krijg je inderdaad dezelfde standaard reactie terug dat je de opdracht ook niet hoefde te accepteren, waarna ik aangaf dat ze wat minder arrogant moesten doen, en wat meer zelfkritiek moeten gaan ontwikkelen, hierop kreeg ik de reactie dat ik onredelijk was :D

Naar mijn idee is wat Roamler doet een vorm van contractbreuk en daarnaast als ik de vergoeding omreken zit je onder het minimumloon door dit soort geneuzel. Als voorbeeld je laat een bouwbedrijf een keuken verbouwen en wanneer ze bijna klaar zijn vraag je om ook een nieuwe vloer te leggen, voor uiteraard dezelfde vergoeding.

Daarnaast moet ik zeggen dat er de laatste tijd alleen maar ruk oprachten beschikbaar zijn welke behalve veel werk geen goede vergoeding opleveren.
Wel een beetje een rotstreek! Voortaan de opdracht toch maar direct accepteren om deze dingen te voorkomen. Een troost is dan wellicht dat die fotochecks nauwelijks gedaan worden. Als je ergens wat van zegt krijg je inderdaad vaak een dieptrieste reactie of triester nog je wordt uit slack getrapt zoals feestkabouter.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 18:55:30 #85
21636 Feestkabouter
pi_190349993
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:28 schreef Infinti het volgende:

Dank voor je support.
En vooral heel erg veel dank voor deze zin: "Roamler als organisatie heeft echt geen enkele vorm van zelfkritiek". Dat is zooooooooooooooo ontzettend mooi en treffend verwoord!!!
  † In Memoriam † maandag 9 december 2019 @ 18:58:13 #86
21636 Feestkabouter
pi_190350049
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:52 schreef babbelaar92 het volgende:

of triester nog je wordt uit slack getrapt zoals feestkabouter.
wel pas nadat ik eerst zo'n 20 of 30 'laatste' waarschuwingen had gehad hoor, dus zo'n vaart loopt dat ook niet.
  maandag 9 december 2019 @ 20:50:47 #87
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190352394
Tja, dat soort aanvaringen heb ik ook wel eens.
Of dat je een paar opdrachten doet en ineens de opdracht veranderd wordt en je op routine doorgaat.(gebeurt nu ook met de Post NL)
Of dat je aangeeft dat er iets fout is, ze bij hoog en bij laag volhouden dat het goed is en dus afkeuren en dan bij een volgende ziet dat het toch veranderd is
pi_190352433
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef b-engel het volgende:
Tja, dat soort aanvaringen heb ik ook wel eens.
Of dat je een paar opdrachten doet en ineens de opdracht veranderd wordt en je op routine doorgaat.(gebeurt nu ook met de Post NL)
Of dat je aangeeft dat er iets fout is, ze bij hoog en bij laag volhouden dat het goed is en dus afkeuren en dan bij een volgende ziet dat het toch veranderd is
Volgens mij is er bij de postnl checks qua inhoud van de opdracht niets veranderd hoor.
pi_190352539
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik bedoel ook helemaal niet dat jij het persoonlijk hebt genoemd natuurlijk. het gaat mij erom dat je als bedrijf iets als 'vereiste' definieert en als medewerker van dat bedrijf dan iemand die zelf aangeeft totaal niet aan die 'vereiste' te voldoen gaat lopen aanmoedigen om het toch te proberen. ik vind dat strijdig. en als jij weet (en inmiddels weten we dat via Smartroam) dat aan die 'vereiste' helemaal niet zo zwaar wordt getild, zie dit dan als suggestie om het anders te verwoorden in de vacature.
Stel je niet zo aan. Hij geeft aan als je het leuk lijkt solliciteer gewoon wie weet..

Dat je hier zelfs iets negatiefs uit kan halen zegt veel over jou.
pi_190353028
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Hij geeft aan als je het leuk lijkt solliciteer gewoon wie weet..

Ik dacht serieus, ben ik nou de enige die zich hier weer aan ergert? _O-

Bij shifts vind ik het voornamelijk heel irritant als ze worden afgekeurd dat je het niet kunt nakijken. Je moet het dus maar van hun aannemen.
pi_190354124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij shifts vind ik het voornamelijk heel irritant als ze worden afgekeurd dat je het niet kunt nakijken. Je moet het dus maar van hun aannemen.
😂 klopt en de ene reviewer telt bijvoorbeeld een haarverzorging product wel mee onder bijv styling en de ander niet. Dat is dus altijd maar afwachten. Morgen is het 4 dagen dat ik wacht tot ze eens gaan beginnen met mijne nakijken.
pi_190354189
In de vacatures staat meestal inderdaad 'woont in de omgeving van A'dam', maar als dit niet het geval is, maar je hebt toch interesse kan het nooit kwaad om toch te solliciteren. Nee heb je en ja kun je krijgen.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 23:44:53 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190356076
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik vind Feestkabouter af en toe ook een muggenzifter maar hier ben ik het toch 100% met hem eens. Als er in een vacature staat dat het een vereiste is om in de buurt van Amsterdam te wonen dan laat dat geen ruimte voor andere woonplaatsen als Den Helder of Groningen. Dan moet je het gewoon anders formuleren, bijvoorbeeld door te zeggen dat het een pre is of de voorkeur heeft.

Af en toe slaat de irritatie hier betreffende Feestkabouter ook wel door vind ik. Ja, hij kan drammerig zijn maar heeft vaak wel een punt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_190356287
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

😂 klopt en de ene reviewer telt bijvoorbeeld een haarverzorging product wel mee onder bijv styling en de ander niet. Dat is dus altijd maar afwachten. Morgen is het 4 dagen dat ik wacht tot ze eens gaan beginnen met mijne nakijken.
Hetzelfde met gestapelde producten. De ene rekent het fout als je de maandverband gestapeld telt en de ander niet. Ik vergeet elke keer weer wat ook weer goed was. Ohja heb ook nog 10 shifts open staan van vrijdag...
pi_190357174
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:58 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hetzelfde met gestapelde producten. De ene rekent het fout als je de maandverband gestapeld telt en de ander niet. Ik vergeet elke keer weer wat ook weer goed was. Ohja heb ook nog 10 shifts open staan van vrijdag...
Jep, hier staat alles (15+) aan shifts ook nog open. Ben inmiddels gewend aan het feit dat het nakijken op z'n vroegst op dinsdag begint - en dat is dan nog snel ;)
  dinsdag 10 december 2019 @ 10:49:52 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_190359863
Ik ben het met een aantal van jullie eens dat je in feiten min of meer wordt onderbetaald.

Etos check: 20+ fotos + 10 vragen voor 7 euro.

Ik wacht wel weer een mooie check af, het heeft geen haast.
pi_190360025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef K44S het volgende:
Ik ben het met een aantal van jullie eens dat je in feiten min of meer wordt onderbetaald.

Die je nu noemt vind ik nog niet eens zo schandalig vergeleken met die merken check.
pi_190360218
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels op het punt dat ik er naar neig om niet te reageren als iemand nieuwsgierig of enthousiast ergens over is (bijvoorbeeld in het geval van een vacature). De kans dat er weer iets "gezocht" wordt is zo groot terwijl de persoon op wie je reageert zo'n reactie misschien wel als een positief duwtje ziet. :)
pi_190360777
Hoelang doen ze over het nakijken van die postnl checks? Ook weer schandalig lang (4+ dagen) of wel gewoon in een fatsoenlijk tempo?
pi_190361161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:09 schreef babbelaar92 het volgende:
Hoelang doen ze over het nakijken van die postnl checks? Ook weer schandalig lang (4+ dagen) of wel gewoon in een fatsoenlijk tempo?
24-36 uur.
pi_190361178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:02 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die je nu noemt vind ik nog niet eens zo schandalig vergeleken met die merken check.
Merken check is toch lekker meepakken als je toch al bezig bent? Duurt hooguit een paar minuten.
pi_190361299
Doen jullie die action bonnen? Als ik er boodschappen doe stuur ik die bon in, maar ik ga echt niet bij de uitgang vragen om bonnetjes.
pi_190361312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:40 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Merken check is toch lekker meepakken als je toch al bezig bent? Duurt hooguit een paar minuten.
Die staat bij mij op ¤1.50..sorry, daar pas ik voor.
  dinsdag 10 december 2019 @ 13:07:50 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_190361505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:51 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie die action bonnen? Als ik er boodschappen doe stuur ik die bon in, maar ik ga echt niet bij de uitgang vragen om bonnetjes.
Ik heb overwogen om een maatje een bericht te sturen (hij werkt bij de Action). Ik vind het te veel moeite van pak weg 30 euro
  dinsdag 10 december 2019 @ 13:15:35 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_190361605
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:52 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die staat bij mij op ¤1.50..sorry, daar pas ik voor.
Dit.

Ook vind ik het bijzonder dat de ene merkencheck 1.50 is, en een paar straten verderop 5 euro
pi_190362041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:15 schreef K44S het volgende:

[..]

Dit.

Ook vind ik het bijzonder dat de ene merkencheck 1.50 is, en een paar straten verderop 5 euro
Hangt van de formule af....
  † In Memoriam † dinsdag 10 december 2019 @ 15:12:44 #107
21636 Feestkabouter
pi_190363292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:22 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels op het punt dat ik er naar neig om niet te reageren als iemand nieuwsgierig of enthousiast ergens over is (bijvoorbeeld in het geval van een vacature). De kans dat er weer iets "gezocht" wordt is zo groot terwijl de persoon op wie je reageert zo'n reactie misschien wel als een positief duwtje ziet. :)
voor mij persoonlijk geldt, ook in dit issuetje, dat mij de (voor mijn gevoel) strijdige communicatie opvalt, en gebrekkige communicatie is (voor mijn gevoel weer) iets wat ik veel vaker ervaar met Roamler. vandaar dat ik er zo over struikel.
dus wat dat betreft de feedback: als de communicatie nou wat duidelijker/opener en rechtlijniger mag worden, dan is dat al een mooie stap vooruit :)

al moet ik voor de volledigheid 1 ding nog noemen:
ik heb zoals ik al zei ooit wel eens zo'n vacature langs zien komen in mijn email geloof ik, maar die heb ik niet grondig bestudeerd. ik heb dus niet bewust met eigen ogen gezien dat in de vacature(s) het woord 'vereiste' daadwerkelijk wordt gebruikt. wat betreft het 'vereiste' ben ik in mijn berichten van de afgelopen dagen gaan reageren op wat RM94 schreef (en wat niet door iemand anders is ontkracht).
  † In Memoriam † dinsdag 10 december 2019 @ 15:16:15 #108
21636 Feestkabouter
pi_190363343
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 23:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind Feestkabouter af en toe ook een muggenzifter maar hier ben ik het toch 100% met hem eens.
........
Ja, hij kan drammerig zijn maar heeft vaak wel een punt.
dankje :)
pi_190366228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef K44S het volgende:

Deze valt nog mee, ik heb de match check gedaan voor de grap bij de Jumbo voor ¤1,25 :')

Ik moest 3 soorten kerstkransjes zoeken welke (ongeveer) dezelfde specificaties hadden die ik door heb gekregen van Roamler. Hiervan moest ik de voor en achterkant van het product fotograferen, specificeren wat er gelijkend en niet gelijkend aan was, de prijs doorgeven, het prijskaartje fotograferen en de inhoud van het product doorgeven. Al met al zit je dan al ver onder het minimumloon en snap dan ook niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die van bedrijven zoals Roamler en Smartspotter kunnen leven :D
pi_190366615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Infinti het volgende:

[..]

Deze valt nog mee, ik heb de match check gedaan voor de grap bij de Jumbo voor ¤1,25 :')

Ik moest 3 soorten kerstkransjes zoeken welke (ongeveer) dezelfde specificaties hadden die ik door heb gekregen van Roamler. Hiervan moest ik de voor en achterkant van het product fotograferen, specificeren wat er gelijkend en niet gelijkend aan was, de prijs doorgeven, het prijskaartje fotograferen en de inhoud van het product doorgeven. Al met al zit je dan al ver onder het minimumloon en snap dan ook niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die van bedrijven zoals Roamler en Smartspotter kunnen leven :D
Zijn er dan echt mensen die echt van Roamler & Smartspotter leven? Voor de meeste is dit gewoon een extraatje. Roamlers die echt snel veel geld willen verdienen doen trouwens die opdracht die je net noemt echt niet, die kiezen echt heel efficiënt welke opdrachten ze wel en niet doen. Als je een merchandiser en/of sales bent zijn de opdrachten vaak ¤10+, dan kan behoorlijk aantikken. Roamler sales is bijna altijd ¤20 per opdracht (er zijn enorm veel roamler sales opdrachten in België, ik woon in Zeeland en zie deze binnen die straal van 50km)
  woensdag 11 december 2019 @ 14:29:23 #111
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190379613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 19:21 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zijn er dan echt mensen die echt van Roamler & Smartspotter leven? Voor de meeste is dit gewoon een extraatje. Roamlers die echt snel veel geld willen verdienen doen trouwens die opdracht die je net noemt echt niet, die kiezen echt heel efficiënt welke opdrachten ze wel en niet doen. Als je een merchandiser en/of sales bent zijn de opdrachten vaak ¤10+, dan kan behoorlijk aantikken. Roamler sales is bijna altijd ¤20 per opdracht (er zijn enorm veel roamler sales opdrachten in België, ik woon in Zeeland en zie deze binnen die straal van 50km)
Ik was daar 2 maanden geleden in de buurt en heb die RS opdrachten eens bekeken. Die 20 euro is een wassen neus. Bifi: Je krijgt 16 als het je niet lukt (stond eerst veel lager) en +6 als het je wel lukt.Verkopen is niet alleen een ja krijgen, maar ook plaats in het schap maken, kaartjes zelf schrijven
Vis in blik: 4 euro is de basis, bonussen bij introduceren van 3 producten: +16

Om te proberen is de startvergoeding dus erg laag.
pi_190384650
Even gekeken hoelang ik nu doe over de checks ivm wat klachten:

12 minuten:
5 - ah kopstellingen
5 - foto en product check
2 - kerstmis!

(totaal dus drie checks)

5,50+7,50+8,25..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2019 19:34:16 ]
pi_190385479
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Smartroam het volgende:

12 minuten:
5 - ah kopstellingen
2 - kerstmis!

(totaal dus drie checks)

5,50+7,50+8,25..
Klachten van wie? De opdrachten die je nu noemt staan allemaal op een fatsoenlijke vergoeding nu, maar Ik zelf vind die opdrachten niet fijn om te doen. Als een ander ze wel leuk vind, fair play.
pi_190386208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Klachten van wie? De opdrachten die je nu noemt staan allemaal op een fatsoenlijke vergoeding nu, maar Ik zelf vind die opdrachten niet fijn om te doen. Als een ander ze wel leuk vind, fair play.
Jij vindt alleen shifts leuk en klagen over trage keuringen 😂
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2019 @ 20:51:09 #115
21636 Feestkabouter
pi_190386599
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Smartroam het volgende:

12 minuten:
5 - ah kopstellingen
2 - kerstmis!

(totaal dus drie checks)

5,50+7,50+8,25..
klachten van wie?
pi_190386613
Ik heb het over het gezeur boven mijn originele post.

Pak de checks welke goed te doen zijn.
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2019 @ 21:25:16 #117
21636 Feestkabouter
pi_190387261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:52 schreef Smartroam het volgende:

Je komt er meestal toch pas achter of opdrachten goed te doen zijn als je ze voor het eerst uitvoert.

En daarnaast weet jij ook donders goed dat de klachten niet voor alle opdrachten gelden.
Prima natuurlijk als je wil laten weten blij te zijn dat je in 12 minuten tijd in 1 winkel dik 21 euro hebt verdiend, en het is je gegund, maar ik vind het (laat ik het voorzichtig uitdrukken) een beetje vreemd om de uitvoering van juist deze opdrachten te relateren aan de genoemde klachten waarvan je weet dat die over heel andere opdrachten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 12-12-2019 12:49:21 (slordige taalfout) ]
pi_190391179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Jij vindt alleen shifts leuk en klagen over trage keuringen 😂
Jij vindt het leuk om winkels zoals etos in de maling te nemen door te zeggen dat je namens of van het hoofdkantoor bent zonder dat dit het geval is. 😂

[ Bericht 12% gewijzigd door babbelaar92 op 12-12-2019 02:20:31 ]
pi_190391263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Je komt er meestal toch pas achter of opdrachten goed te doen zijn als je ze voor het eerst uitvoert.

En daarnaast weet jij ook donders goed dat de klachten niet voor alle opdrachten gelden.
Prima natuurlijk als je wil laten weten blij te zijn dat je in 12 minuten tijd in 1 winkel dik 21 euro verdiend, en het is je gegund, maar ik vind het (laat ik het voorzichtig uitdrukken) een beetje vreemd om de uitvoering van juist deze opdrachten te relateren aan de genoemde klachten waarvan je weet dat die over heel andere opdrachten gaan.
Wauw, @Feestkabouter soms schrijf je echt precies wat ik denk! Ik dacht ook 'huh'? Wat nou klagen? Ik zei alleen iets over een merken check die ¤1.50 is in de buurt die ik het niet waard vond...Ik weet niet waarom dat onder klagen valt? Niemand zei iets over die kerstmis opdracht ofzo...🤔
pi_190391846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Prima natuurlijk als je wil laten weten blij te zijn dat je in 12 minuten tijd in 1 winkel dik 21 euro verdiend, en het is je gegund, maar ik vind het (laat ik het voorzichtig uitdrukken) een beetje vreemd om de uitvoering van juist deze opdrachten te relateren aan de genoemde klachten waarvan je weet dat die over heel andere opdrachten gaan.
Ik bedoel hier dus mee:

Zeur niet en voer checks uit. Er zit hier een groep welke chronisch op alles zeurt.

Die diepvries check met 30 foto's is ook best flink, ram ze er doorheen. Dat eeuwige gezeur.

Ga lekker met z'n allen naar asito en stop met dat eeuwige gezeik.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2019 07:01:24 ]
pi_190391848
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2019 06:59:41 ]
pi_190391851
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jij vindt het leuk om winkels zoals etos in de maling te nemen door te zeggen dat je namens of van het hoofdkantoor bent zonder dat dit het geval is. 😂
Zeker zo. Blijf daar in geloven!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 02:28 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Wauw, @:Feestkabouter soms schrijf je echt precies wat ik denk! Ik dacht ook 'huh'? Wat nou klagen? Ik zei alleen iets over een merken check die ¤1.50 is in de buurt die ik het niet waard vond...Ik weet niet waarom dat onder klagen valt? Niemand zei iets over die kerstmis opdracht ofzo...🤔
Ik zou erin kruipen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2019 06:58:54 ]
  donderdag 12 december 2019 @ 08:27:48 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_190392329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:48 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hangt van de formule af....
Twee winkels van kruidvat, ene hier in het "oude dorp" +- 3 euro. 3 km verder op bij een "nieuw" gebied, 1,50..... eh?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:52 schreef Smartroam het volgende:

Als deze goed zouden zijn, zouden deze sneller worden gepakt en mensen niet zeuren.

Gemiddeld gaat het om 1,50. Enfin,....
  donderdag 12 december 2019 @ 14:39:37 #124
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190398621
@Smartroam, begint jouw naam met een J? Ik herken een patroon in hoe je hier en ws op Slack reageert.
pi_190399729
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:58 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zeker zo. Blijf daar in geloven!
[..]
Dat doe ik zeker, het zijn je eigen woorden.

Ik zou erin kruipen ;)
Als jij erin wilt kruipen, doe dat dan vooral. Veel plezier.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 16:21:41 #126
21636 Feestkabouter
pi_190399957
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:58 schreef Smartroam het volgende:

Ik zou erin kruipen ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:02 schreef babbelaar92 het volgende:

Als jij erin wilt kruipen, doe dat dan vooral. Veel plezier.
Voordat jullie teveel hoop en verwachtingen gaan creëren wil ik jullie er graag op wijzen dat ik uiterst kieskeurig ben. Ik heb hier ook nog wat in te zeggen :Y
Enige terughoudendheid is dus aan te raden.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 16:23:31 #127
21636 Feestkabouter
pi_190399984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:39 schreef b-engel het volgende:
@:smartroam, begint jouw naam met een J? Ik herken een patroon in hoe je hier en ws op Slack reageert.
Er is toch al heel lang duidelijk wie hij op Slack is?
Dat was zelfs in 'mijn' tijd al bekend :P
pi_190400087
@Feestkabouter Excuses. Je hebt gelijk, jij hebt hier zeker wat over te zeggen. #metoo praktijken willen we niet hebben natuurlijk.
pi_190402092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

Voordat jullie teveel hoop en verwachtingen gaan creëren wil ik jullie er graag op wijzen dat ik uiterst kieskeurig ben. Ik heb hier ook nog wat in te zeggen :Y
Enige terughoudendheid is dus aan te raden.
Hahahaha
pi_190409016
Kregen de merchandisers ook iets rond deze periode of vergis ik mij? Dacht dat ik dat verleden jaar voorbij zag komen..
  vrijdag 13 december 2019 @ 00:28:29 #131
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190410479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Er is toch al heel lang duidelijk wie hij op Slack is?
Dat was zelfs in 'mijn' tijd al bekend :P
Dus het klopt? Jemig man, hou je bloeddruk in de gaten dan! Hoe jij je aan alles en iedereen ergert de laatste tijd kan niet gezond zijn voor je!
pi_190411323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:28 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dus het klopt? Jemig man, hou je bloeddruk in de gaten dan! Hoe jij je aan alles en iedereen ergert de laatste tijd kan niet gezond zijn voor je!
Ik erger mij niet. Ik snap dat eeuwige gezeur alleen niet. Werkelijk niets is goed, nooit.
pi_190411542
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik erger mij niet. Ik snap dat eeuwige gezeur alleen niet. Werkelijk niets is goed, nooit.
Je ergert je wel degelijk, anders zou je niet zo reageren en weer beginnen met het beledigen van mensen, iets wat je vaker doet als je voelt dat je niets anders meer kan. En daarbij, jij zeurt en klaagt ook. Een openbaar forum is wellicht niet de juiste plek voor je.
pi_190412347
Jeetje, wat is iedereen hier zuur. Het lijkt wel besmettelijk :+ brighten up, bijna weekend *O*
pi_190413988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:29 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je ergert je wel degelijk, anders zou je niet zo reageren en weer beginnen met het beledigen van mensen, iets wat je vaker doet als je voelt dat je niets anders meer kan. En daarbij, jij zeurt en klaagt ook. Een openbaar forum is wellicht niet de juiste plek voor je.
Nee ik kaart aan, 😂 😂
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:05:11 #136
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190414125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nee ik kaart aan, 😂 😂
Nee, je klaagt doorlopend over mensen die een mening hebben. Iedereen moet gewoon zijn kop houden en doen wat er staat. Misschien moet je je eigen advies eens opvolgen?
Ik heb liever @Feestkabouter met een mening dan @Smartroam met zij eeuwige geklaag over gedrag van anderen.

Zo en nu weer door met shiften!
pi_190414360
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nee ik kaart aan, 😂 😂
Ok. Dan zeuren wij ook niet, maar kaarten het aan. 😂
pi_190414399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:05 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, je klaagt doorlopend over mensen die een mening hebben. Iedereen moet gewoon zijn kop houden en doen wat er staat. Misschien moet je je eigen advies eens opvolgen?
Ik heb liever @:feestkabouter met een mening dan @:smartroam met zij eeuwige geklaag over gedrag van anderen.

Damn.😂😂
pi_190418108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:14 schreef Martijntj het volgende:
Jeetje, wat is iedereen hier zuur. Het lijkt wel besmettelijk :+ brighten up, bijna weekend *O*
Ik dacht precies hetzelfde _O- Niet van dat weekend trouwens, ik moet nog een dag werken :P Dat eeuwige gezeur ben ik nou idd ook wel een beetje klaar mee. Ik snap gewoon niet waarom mensen met roamler doorgaan als ze er alleen maar over kunnen klagen. Als je je werk niet leuk vindt ga je ook op zoek naar iets anders, lijkt me dat dat hier ook gewoon kan? Maar martijn ik moet ook eerlijk zeggen, tis wel weer komkommertijd bij roamler en dan kunnen de mensen geen opdrachten doen en gaan ze klagen _O-

Ik trek me gewoon terug en doe lekker shifts, hoef ik sowieso niet door dit pokkeweer :P
pi_190418422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:05 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb liever @:feestkabouter met een mening dan @:smartroam met zij eeuwige geklaag over gedrag van anderen.

Omdat ik niet in jullie gedrag mee ga ben ik een klaag en mogen andere geen mening hebben. Jahoor haha. Het is goed met je 😂 😂.

Zeiken over het beleid van een onderneming op een forum, ja dat gaat helpen.

Succes met je checks, uhh shifts.
pi_190418433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde _O- Niet van dat weekend trouwens, ik moet nog een dag werken :P Dat eeuwige gezeur ben ik nou idd ook wel een beetje klaar mee. Ik snap gewoon niet waarom mensen met roamler doorgaan als ze er alleen maar over kunnen klagen. Als je je werk niet leuk vindt ga je ook op zoek naar iets anders, lijkt me dat dat hier ook gewoon kan? Maar martijn ik moet ook eerlijk zeggen, tis wel weer komkommertijd bij roamler en dan kunnen de mensen geen opdrachten doen en gaan ze klagen _O-

Ik trek me gewoon terug en doe lekker shifts, hoef ik sowieso niet door dit pokkeweer :P
Precies. Brengt mij alleen maar goeds.
pi_190418799
Huh, staan bij jullie de shifts al open in de app dan? Ik zie nog niets...
pi_190418999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:33 schreef RM94 het volgende:
Nee, die staan nog helemaal niet in de app. Die foto & product is al flink verhoogd. Misschien binnenkort toch maar eens proberen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 00:33:23 #144
21636 Feestkabouter
pi_190429860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:16 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ok. Dan zeuren wij ook niet, maar kaarten het aan. 😂
Ik doe mee!
pi_190431414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:33 schreef RM94 het volgende:
Als je de shift code hebt, zijn standaard, kan je al codes opsparen geloof ik.
pi_190431864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:48 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Als je de shift code hebt, zijn standaard, kan je al codes opsparen geloof ik.
Nee, die shifts worden afgekeurd. Zonder opdracht in de app, maar wel een code = geen vergoeding.
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 10:36:58 #147
21636 Feestkabouter
pi_190432392
Ik heb gisteren bij 1 van de PostNL locaties de speculaaspop teruggekregen van de ondernemer (gewoon uit vriendelijkheid, hij kreeg al zoveel lekkers en vroeg of ik zelf ook zo'n pop had gehad van PostNL).

Gisterenavond bij een kop thee een stuk van genomen....... hij is echt GOOR!!!!
Ik heb nog nooit zo'n smakeloos stuk speculaas geproefd :r

Kan Roamler natuurlijk ook niks aan doen......... maar ik vind het bij de resterende locaties nu wel lastiger om met een vrolijk gezicht die pop aan te bieden :{
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 10:44:38 #148
21636 Feestkabouter
pi_190432488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

tevreden zijn met wat je (tot je beschikking) hebt is natuurlijk een ontzettend mooie eigenschap. daarover geen enkele discussie.

maar een beetje kritisch kijken naar wat je aan mogelijkheden wordt geboden, goed afwegen of je niet wordt uitgebuit en of het allemaal wel eerlijk gaat is ook een mooie eigenschap denk ik.

feedback/kritiek kan een belangrijke bron van verbetering zijn (mits de ontvangende partij er een beetje voor open wil staan natuurlijk, we weten dat dat helaas niet altijd het geval is).
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 10:46:35 #149
21636 Feestkabouter
pi_190432526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:10 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Omdat ik niet in jullie gedrag mee ga ben ik een klaag en mogen andere geen mening hebben. Jahoor haha. Het is goed met je 😂 😂.

de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is bij jou op een bepaalde manier wel eens van toepassing ja, vind ik.
pi_190432565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:36 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb gisteren bij 1 van de PostNL locaties de speculaaspop teruggekregen van de ondernemer (gewoon uit vriendelijkheid, hij kreeg al zoveel lekkers en vroeg of ik zelf ook zo'n pop had gehad van PostNL).

Gisterenavond bij een kop thee een stuk van genomen....... hij is echt GOOR!!!!
Ik heb nog nooit zo'n smakeloos stuk speculaas geproefd :r

Kan Roamler natuurlijk ook niks aan doen......... maar ik vind het bij de resterende locaties nu wel lastiger om met een vrolijk gezicht die pop aan te bieden :{
Ik vond het sowieso al lastig om die speculaaspop aan te bieden, want bij mijn zijn veel van de verpakkingen enorm gehavend aangekomen. Gelukkig ben je weg voordat ze een hap nemen van die koek toch. 😂
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 10:50:31 #151
21636 Feestkabouter
pi_190432582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:14 schreef Martijntj het volgende:
Jeetje, wat is iedereen hier zuur.
dat wat alle zure mensen hier gemeen hebben is het bedrijf Roamler........ dus misschien heeft het daarmee te maken :+
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 10:52:37 #152
21636 Feestkabouter
pi_190432612
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik vond het sowieso al lastig om die speculaaspop aan te bieden, want bij mijn zijn veel van de verpakkingen enorm gehavend aangekomen. Gelukkig ben je weg voordat ze een hap nemen van die koek toch. 😂
Ik heb gisteren eerst de gehavende verpakkingen maar uitgedeeld, de rest ziet er nog netjes uit.
Ik heb een paar keer gezegd: "de transporteur heeft je alvast een stukje op weg geholpen, je hoeft nu iets minder te kauwen"

maar inderdaad: de dozen waarin de poppen werden geleverd waren waardeloos. ook geen vulmateriaal erin, dus het heeft flink door die dozen geschud.
pi_190437234
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:49 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nee, die shifts worden afgekeurd. Zonder opdracht in de app, maar wel een code = geen vergoeding.
Zijn er inderdaad mensen die dit doen en bij wie die codes wel gewoon goedgekeurd worden? Ik heb er nooit bij stilgestaan dat de shifts misschien al eerder online stonden dan dat ze zichtbaar zijn in de app eigenlijk.
pi_190437513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:49 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Oooh deed ik vroeger wel eens... 😂 😂
pi_190438897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 15:15 schreef RM94 het volgende:

[..]

Zijn er inderdaad mensen die dit doen en bij wie die codes wel gewoon goedgekeurd worden? Ik heb er nooit bij stilgestaan dat de shifts misschien al eerder online stonden dan dat ze zichtbaar zijn in de app eigenlijk.
Ze kunnen gewoon zien wanneer de shift is gedaan en of de opdracht toen al in de app stond of niet, dus ik zou het niet doen. Ze keuren ze dan waarschijnlijk gewoon allemaal af.
pi_190439074
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon zien wanneer de shift is gedaan en of de opdracht toen al in de app stond of niet, dus ik zou het niet doen. Ze keuren ze dan waarschijnlijk gewoon allemaal af.
Ah okay, dan ga ik me daar niet aan wagen. Zonde van de tijd en moeite.
pi_190440545
Ik heb ook wel eens actiemand codes gehad maar kon ze niet insturen omdat de opdracht niet online stond. Ik vraag me dan toch af hoe je die codes instuurt zonder opdracht?
pi_190441060
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook wel eens actiemand codes gehad maar kon ze niet insturen omdat de opdracht niet online stond. Ik vraag me dan toch af hoe je die codes instuurt zonder opdracht?
Zonder opdracht kan je de codes niet insturen. Je moet altijd eerst de opdracht reserveren in de app en daarna pas de shift(s) gaan doen.
pi_190441155
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:10 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zeiken over het beleid van een onderneming op een forum, ja dat gaat helpen.

Succes met je checks, uhh shifts.
Ik ben het met je eens het zeiken op een forum heeft geen zin. Ik ben bezig om een melding wegens uitbuiting te formuleren en deze op te sturen naar inspectie SZW. Ik ben erg benieuwd hoe ze om gaan met dit nieuwe fenomeen. Daarnaast voel ik mij elke keer bedonderd als voorbeeld gisteren dacht ik de tomaten check te doen, je gaat op de omschrijving af blijkt dat er 20 soorten zijn. Ben je gewoon meer dan een halfuur bezig om alles in kaart te brengen voor 3.5¤.
pi_190441668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:22 schreef loezzzje het volgende:
Maar begin jij dan met shiften adhv de codes die je na een tijdje uit je hoofd kent in plaats van eerst de opdracht in de app te accepteren? Want anders zou je ze altijd wel gewoon in moeten kunnen leveren, toch? Tenzij je opdracht na 3 uur verlopen is, wat bij mij gebeurde door de storing vorige week, terwijl ik inmiddels heel wat codes had verzameld. Toen heb ik een berichtje moeten sturen om de opdracht weer open te krijgen.
pi_190442095
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:06 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zonder opdracht kan je de codes niet insturen. Je moet altijd eerst de opdracht reserveren in de app en daarna pas de shift(s) gaan doen.
Dat dacht ik dus ook. Maar als ik afga op smartroam zijn reactie stuurde hij wel zonder opdracht in, daarom had ik zoiets van, hoe dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef RM94 het volgende:

[..]

Maar begin jij dan met shiften adhv de codes die je na een tijdje uit je hoofd kent in plaats van eerst de opdracht in de app te accepteren? Want anders zou je ze altijd wel gewoon in moeten kunnen leveren, toch? Tenzij je opdracht na 3 uur verlopen is, wat bij mij gebeurde door de storing vorige week, terwijl ik inmiddels heel wat codes had verzameld. Toen heb ik een berichtje moeten sturen om de opdracht weer open te krijgen.
De codes heb ik idd in een notitie staan dus die kan ik zo invoeren. Maar zoals babbelaar zegt, je kunt ze niet insturen zonder opdracht. Het is dus puur voor mijzelf om de codes al van tevoren te weten, je hebt er in feite niks aan als er geen opdracht is ;)
pi_190442376
@RM94 Je mag pas aan de shifts beginnen als de opdracht in de app staat. That's it. Alle shifts die je doet voordat ze officieel in de app zijn gezet worden afgekeurd. Ze letten hier op en dit is niet de bedoeling. Er zijn geen trucjes voor ofzo. Het mag gewoon niet. Klaar. En nu het lijkt alsof je toch erg geïnteresseerd bent in hoe het dan toch kan ofzo, zal Martijn die hier ook op zit en bij Roamler werkt, er nog wel extra op gaan letten. 😂
pi_190442552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:13 schreef babbelaar92 het volgende:
@:RM94 Je mag pas aan de shifts beginnen als de opdracht in de app staat. That's it. Alle shifts die je doet voordat ze officieel in de app zijn gezet worden afgekeurd. Ze letten hier op en dit is niet de bedoeling. Er zijn geen trucjes voor ofzo. Het mag gewoon niet. Klaar. En nu het lijkt alsof je toch erg geïnteresseerd bent in hoe het dan toch kan ofzo, zal Martijn die hier ook op zit en bij Roamler werkt, er nog wel extra op gaan letten. 😂
Nee hoor, ik ben niet op zoek naar trucjes, ik vroeg het me gewoon af omdat ik jullie gister hoorde over weer doorgaan met shiften op het moment dat ik zelf nog aan het wachten was tot ze in de app stonden, waardoor ik het idee kreeg dat mensen er al mee bezig waren. Mocht het het geval zijn dat er wel roamlers zijn die dus blijkbaar op die manier al eerder bezig zijn met shiften dan dat ik er aan kan beginnen, dan zou ik daar graag van op de hoogte zijn, aangezien ze al snel genoeg weer op zijn. Ook omdat @loezzzje net sprak over het hebben van codes die ze niet in kon leveren, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd ;)
pi_190442720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:22 schreef RM94 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben niet op zoek naar trucjes, ik vroeg het me gewoon af omdat ik jullie gister hoorde over weer doorgaan met shiften op het moment dat ik zelf nog aan het wachten was tot ze in de app stonden, waardoor ik het idee kreeg dat mensen er al mee bezig waren. Mocht het het geval zijn dat er wel roamlers zijn die dus blijkbaar op die manier al eerder bezig zijn met shiften dan dat ik er aan kan beginnen, dan zou ik daar graag van op de hoogte zijn, aangezien ze al snel genoeg weer op zijn. Ook omdat @:loezzzje net sprak over het hebben van codes die ze niet in kon leveren, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd ;)
De shifts komen voor iedereen tegelijk in de app, dus gewoon de app in de gaten houden. De shifts zijn tegenwoordig helaas steeds sneller op, dus ik ga hier niet melden dat de Etos-shifts weer in de app staan.
pi_190442843
quote:

[..]

Nee hoor, ik ben niet op zoek naar trucjes, ik vroeg het me gewoon af omdat ik jullie gister hoorde over weer doorgaan met shiften op het moment dat ik zelf nog aan het wachten was tot ze in de app stonden, waardoor ik het idee kreeg dat mensen er al mee bezig waren. Mocht het het geval zijn dat er wel roamlers zijn die dus blijkbaar op die manier al eerder bezig zijn met shiften dan dat ik er aan kan beginnen, dan zou ik daar graag van op de hoogte zijn, aangezien ze al snel genoeg weer op zijn. Ook omdat @:loezzzje net sprak over het hebben van codes die ze niet in kon leveren, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd ;)
Als je de codes weet dan kun je idd aan de shifts beginnen, maar zoals ik al zei, je hebt er alleen vrij weinig aan omdat je ze niet kunt inleveren als je de opdracht niet hebt :P Dit gebeurt overigens vrijwel nooit. 2 weken terug had ik het toevallig dat de actieplek shifts online stonden maar de opdracht stond niet in de app. Dan kun je wel aan de shift gaan beginnen maar kun je de codes uiteindelijk niet inleveren. Heeft dus totaal geen nut ;)

Zoals miek ook al zegt, de shifts zijn steeds sneller op dus het is dan toch ieder voor zich. Er zal hier niemand zeggen dat de shifts online staan, dan heb je er toch minder voor jezelf ;)
pi_190442940
Ik snap het, duidelijk, thanks :) Zou om die reden zelf hier ook nooit gaan aankondigen dat ze in de app staan haha, maar het was me even onduidelijk allemaal, omdat ik er nooit over na had gedacht om op die manier te checken of ze al online staan. Maar allemaal opgehelderd, dus zal er verder over ophouden ;)
pi_190443067
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef Infinti het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens het zeiken op een forum heeft geen zin. Ik ben bezig om een melding wegens uitbuiting te formuleren en deze op te sturen naar inspectie SZW. Ik ben erg benieuwd hoe ze om gaan met dit nieuwe fenomeen. Daarnaast voel ik mij elke keer bedonderd als voorbeeld gisteren dacht ik de tomaten check te doen, je gaat op de omschrijving af blijkt dat er 20 soorten zijn. Ben je gewoon meer dan een halfuur bezig om alles in kaart te brengen voor 3.5¤.
De tomaten check is inderdaad absurd.

Het leek even een snelle check tussendoor, blij variant één ben ik gestopt en heb ik 'm geannuleerd. Waanzin.
pi_190443111
Shifts staan er nu ;)
pi_190443174
grapjas, die stonden er gister al :P
pi_190443395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Mandies het volgende:
Kregen de merchandisers ook iets rond deze periode of vergis ik mij? Dacht dat ik dat verleden jaar voorbij zag komen..
Ik zie je berichtje nu pas. Vorig jaar heb ik een kerstpakket ontvangen met onder andere een roamler thermofles, red bull, en cherry tomaatjes.
  zondag 15 december 2019 @ 01:29:07 #171
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190449293
quote:

[..]

Wat een grapje van mij teweeg kan brengen... hahaha Ik zei dat ik ging shiften, maar wie mij hier een beetje 'volgt' weet dat ik nooit shifts doe. Het is alleen een van de terugkerende items hier: zijn er nog shifts? Ik hoop dat shift X weer komt? Zijn jullie shifts al nagekeken?
pi_190450023
Ik wilde die tomaten check bij de AH ook gaan doen. Gelukkig ben ik er niet aan begonnen, die is echt heel veel werk.
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 08:17:40 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190450275
quote:

[..]

Ik ben benieuwd wat daaruit komt!

Grote kans dat je nu uit roamler gegooid wordt want ze houden niet van kritiek :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_190450974
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 06:40 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik wilde die tomaten check bij de AH ook gaan doen. Gelukkig ben ik er niet aan begonnen, die is echt heel veel werk.
Ik wilde hem ook gaan doen als ik toch boodschappen ging doen. Die slaan we dus maar over, dacht dat ie zo klaar was.
  † In Memoriam † zondag 15 december 2019 @ 10:07:22 #175
21636 Feestkabouter
pi_190451092
quote:

[..]

Ik heb al eens telefonisch contact met hen opgenomen om dit te bespreken. Ik steun je hierin graag, er zijn mogelijkheden, ik ben er alleen nog niet aan toegekomen (naast Roamler doe ik ook een hoop andere dingen). Ik doe/help graag mee!
Ik stuur je later vandaag of morgen even een PM hierover.

[ Bericht 5% gewijzigd door Feestkabouter op 15-12-2019 10:12:38 ]
  † In Memoriam † zondag 15 december 2019 @ 10:10:59 #176
21636 Feestkabouter
pi_190451125
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat daaruit komt!

Grote kans dat je nu uit roamler gegooid wordt want ze houden niet van kritiek :X
Ik ben 'slechts' uit Slack gegooid, ik mag nog gewoon geld verdienen.

Maar ik denk dat ze zich de extra negatieve publiciteit niet kunnen veroorloven als onze klacht terecht blijkt en zij vervolgens degene die hun wanpraktijk aan de kaak stelt eruit gooien.

Maar goed, ik heb Roamler al vaker verkeerd ingeschat.
pi_190451171
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zie je berichtje nu pas. Vorig jaar heb ik een kerstpakket ontvangen met onder andere een roamler thermofles, red bull, en cherry tomaatjes.
Thx voor je bericht!
Ik ga het in de gaten houden, ben benieuwd!

Na mijn bericht kwam hele discussie los weer. Thx dat je hem nog zag en even de moeite nam te reageren ;-)

Vandaag misschien nog op pad voor de tank product check. Is die te doen? Staan er twee voor 18 euro hier
pi_190451224
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:15 schreef Mandies het volgende:

[..]

Thx voor je bericht!
Ik ga het in de gaten houden, ben benieuwd!

Na mijn bericht kwam hele discussie los weer. Thx dat je hem nog zag en even de moeite nam te reageren ;-)

Vandaag misschien nog op pad voor de tank product check. Is die te doen? Staan er twee voor 18 euro hier
Ik heb die tank check nog nooit gedaan, maar ¤18 is wel een mooi bedrag ook als ie misschien wat zuur is.
  zondag 15 december 2019 @ 10:46:17 #179
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_190451478
quote:

[..]

Doe je toch de verkeerde opdrachten als je je elke keer bedonderd voelt.
pi_190452422
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:21 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb die tank check nog nooit gedaan, maar ¤18 is wel een mooi bedrag ook als ie misschien wat zuur is.
Klopt ;-) das ook weer zo
  zondag 15 december 2019 @ 15:45:42 #181
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190456948
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:21 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

'prima te doen, alleen lastig mystery te blijven
  zondag 15 december 2019 @ 18:48:12 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_190461192
Sommige mensen snap ik niet, als je vind dat een opdracht te weinig betaald... dan doe je de opdracht toch niet? Ik bedoel, vanmiddag was ik bij een Casa voor de match check.... ik ga geen Bijbel dik boek lezen en vervolgens maar 1,50 krijgen.
pi_190462083
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef K44S het volgende:
Sommige mensen snap ik niet, als je vind dat een opdracht te weinig betaald... dan doe je de opdracht toch niet? Ik bedoel, vanmiddag was ik bij een Casa voor de match check.... ik ga geen Bijbel dik boek lezen en vervolgens maar 1,50 krijgen.
Die mensen doen die opdracht toch ook niet?
pi_190462485
quote:
Mag je niet zeggen hier hoor. Alleen maar klagen over beleid en lage vergoedingen in dit topic aub.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2019 19:53:05 ]
pi_190463275
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen hier hoor. Alleen maar klagen over beleid en lage vergoedingen in dit topic aub.
Jij bent eigenlijk de enige die zeurt en erop doorgaat.
pi_190463336
Mag ik dan ook zeggen dat mijn shifts nog niet zijn nagekeken? _O-
pi_190464003
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef loezzzje het volgende:
Mag ik dan ook zeggen dat mijn shifts nog niet zijn nagekeken? _O-
Mag ik dan ook zeggen dat je geen zzp'er bent voor de belasting want je voldoet niet aan alle voorwaarden.🤣
pi_190467200
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:18 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk de enige die zeurt en erop doorgaat.
Oehhh kijk uit!! Hap hap.
pi_190469188
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Oehhh kijk uit!! Hap hap.
Jij ook uitkijken hoor!! 🎣 nibble nibble.
pi_190469226
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Mag ik dan ook zeggen dat je geen zzp'er bent voor de belasting want je voldoet niet aan alle voorwaarden.🤣
🙈😆
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 02:32:03 #191
21636 Feestkabouter
pi_190470583
quote:
Ik doe die opdrachten ook niet..... maar daarnaast ben ik (net als Infinti) van mening dat de partij waarmee we zaken doen (het bedrijf Roamler dus) zich niet aan de regels van de Nederlandse overheid houdt. zelfs nadat ze daar herhaaldelijk op zijn gewezen. en dat vinden we gewoon niet zo netjes en oneerlijk. dus dat willen we onder de aandacht brengen.
is dat wel te snappen?

indirect betekent het dus ook dat (als sommige andere Roamlers wél die opdrachten uitvoeren) sommige bedrijven voor te weinig geld resultaten krijgen, en dat vinden we (of ik in elk geval) ook niet terecht. daarmee wordt op een illegale manier de markt van vraag en aanbod beinvloed. uiteindelijk gaat het er dus ook om dat Roamler hogere prijzen moet rekenen aan sommige van hun klanten..... en dat wij allemaal dus meer en eerlijker kunnen verdienen!
ik neem aan dat je dit aspect sowieso wel snapt ;)

valt het je niet op dat Martijntje nog nooit inhoudelijk is ingegaan op 1 van de vele berichten over dit onderwerp?
pi_190471781
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 02:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik doe die opdrachten ook niet..... maar daarnaast ben ik (net als Infinti) van mening dat de partij waarmee we zaken doen (het bedrijf Roamler dus) zich niet aan de regels van de Nederlandse overheid houdt. zelfs nadat ze daar herhaaldelijk op zijn gewezen. en dat vinden we gewoon niet zo netjes en oneerlijk. dus dat willen we onder de aandacht brengen.
is dat wel te snappen?

indirect betekent het dus ook dat (als sommige andere Roamlers wél die opdrachten uitvoeren) sommige bedrijven voor te weinig geld resultaten krijgen, en dat vinden we (of ik in elk geval) ook niet terecht. daarmee wordt op een illegale manier de markt van vraag en aanbod beinvloed. uiteindelijk gaat het er dus ook om dat Roamler hogere prijzen moet rekenen aan sommige van hun klanten..... en dat wij allemaal dus meer en eerlijker kunnen verdienen!

valt het je niet op dat Martijntje nog nooit inhoudelijk is ingegaan op 1 van de vele berichten over dit onderwerp?
Ik denk ook niet, al heeft Martijn genoeg review ervaring, dat dat aan Martijn is.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 09:11:28 #193
21636 Feestkabouter
pi_190471852
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:02 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik denk ook niet, al heeft Martijn genoeg review ervaring, dat dat aan Martijn is.
dat klopt op zich waarschijnlijk, al heeft de review ervaring er volgens mij totaal niets mee te maken, maar hij had er wel iets over kunnen zeggen zonder er inhoudelijk diep op in te gaan. hij vermijdt het onderwerp volledig.
pi_190472097
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat klopt op zich waarschijnlijk, al heeft de review ervaring er volgens mij totaal niets mee te maken, maar hij had er wel iets over kunnen zeggen zonder er inhoudelijk diep op in te gaan. hij vermijdt het onderwerp volledig.
Ik wil Martijn niet schofferen, vandaar review ervaring.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 09:37:54 #195
21636 Feestkabouter
pi_190472112
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:36 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik wil Martijn niet schofferen, vandaar review ervaring.
_O-
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 09:38:27 #196
21636 Feestkabouter
pi_190472119
ik heb gisteren trouwens een erg lekkere ronde sport cafe checks gedaan vanaf 16.30!
18 locaties bezocht in 2,5 uur, waarvan 12 geopend! allemaal relaxte locaties, dus geen sisha lounges of coffeeshops
pi_190472726
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:38 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb gisteren trouwens een erg lekkere ronde sport cafe checks gedaan vanaf 16.30!
18 locaties bezocht in 2,5 uur, waarvan 12 geopend! allemaal relaxte locaties, dus geen sisha lounges of coffeeshops
Ik vind die checks toch wat link als ik soms verhalen hoor en lees van mensen die bijna in elkaar worden getrapt enzo.
pi_190473034
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:37 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

_O-
Is niet grappig bedoeld hoor nu lijkt het alsof ik hem in de zeik zet 😂
  maandag 16 december 2019 @ 12:30:14 #199
416020 K44S
The bearded man
pi_190474390
quote:

[..]

is dat wel te snappen?

Ik snap de situatie compleet, het veranderd alleen niks als ik alleen jou en Smartroam er over lees.

Maar goed, dat is natuurlijk aan jullie -op sommige punten hebben jullie wel gelijk-.

Zojuist de simkaart check gedaan bij de Kruidvat en ik heb een mede Roamler gespot.
  maandag 16 december 2019 @ 12:39:16 #200
416020 K44S
The bearded man
pi_190474543
quote:
Dat zal wel een prima betaald weekend zijn geweest dan
  maandag 16 december 2019 @ 12:46:23 #201
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190474651
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik snap de situatie compleet, het veranderd alleen niks als ik alleen jou en Smartroam er over lees.

Maar goed, dat is natuurlijk aan jullie -op sommige punten hebben jullie wel gelijk-.

Zojuist de simkaart check gedaan bij de Kruidvat en ik heb een mede Roamler gespot.
Zeker dat het een Roamler was? MV en SS hebben ook shops daar.
  maandag 16 december 2019 @ 17:07:35 #202
416020 K44S
The bearded man
pi_190479234
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:46 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeker dat het een Roamler was? MV en SS hebben ook shops daar.
Ik herkende dit aan de oranje "maak foto" balk.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 17:45:07 #203
21636 Feestkabouter
pi_190479878
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik vind die checks toch wat link als ik soms verhalen hoor en lees van mensen die bijna in elkaar worden getrapt enzo.
Of daadwerkelijk worden mishandeld ipv bijna. Zoals ik
pi_190480859
quote:
Ik ben gisteren ook op 17 locaties geweest. 50%-50% open en niet open, dus dat was redelijk lekker scoren (EUR 138). :Y
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_190481533
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 18:51 schreef ramosfanforlife het volgende:

[..]

Ik ben gisteren ook op 17 locaties geweest. 50%-50% open en niet open, dus dat was redelijk lekker scoren (EUR 138). :Y
Die kun je toch niet echt stiekem doen? Of ga je toch even zitten en bestel je een drankje ofzo?
pi_190482057
Ik zie zojuist bericht voorbij komen voor Haribo merchandisers, displays opbouwen, maar volgens mij deed roamler dat al niet toch?
pi_190482076
Ik zie zojuist bericht voorbij komen voor Haribo merchandisers, displays opbouwen, maar volgens mij deed roamler dat al niet toch?

Voor de nieuwsgierige staat op monsterscore, wel enige verplichting qua inzetbaarheid
pi_190482155
quote:

[..]

NLsupport@roamler.com is volgens mij het e-mailadres dat gecommuniceerd wordt als de toegangsdeur tot Roamler. Daar moet je zijn, niet bij mij.

Van jouw eindeloze berichtenstromen vind ik echt heel veel, maar niets dat ik op een nette manier hier kan verwoorden.
pi_190482261
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 19:28 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die kun je toch niet echt stiekem doen? Of ga je toch even zitten en bestel je een drankje ofzo?
Bij cafes waar de beeldschermen uit staan, loop ik naar binnen en zeg ik dat ik van Fox ben en graag fotos wil maken van de schermen, zodat ze juist een compliment krijgen. Verder probeer ik sportverenigingen uit te zoeken, omdat je daar minder opvalt. En ik loop ook gewoon naar binnen, maak 2 fotos en loop weer weg. Heb je soms ballen voor nodig maar toch.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_190483460
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 20:00 schreef ramosfanforlife het volgende:

[..]

Bij cafes waar de beeldschermen uit staan, loop ik naar binnen en zeg ik dat ik van Fox ben en graag fotos wil maken van de schermen, zodat ze juist een compliment krijgen. Verder probeer ik sportverenigingen uit te zoeken, omdat je daar minder opvalt. En ik loop ook gewoon naar binnen, maak 2 fotos en loop weer weg. Heb je soms ballen voor nodig maar toch.
Ik heb deze volgens mij 1.5 jaar geleden één keer gedaan. Toen ging ik een café binnen en vroeg ik waar het station was en toen was m'n bundel zogenaamd op dus ging ik op hun wifi😂.
pi_190485675
quote:

[..]

Oehh laat ze het niet horen
pi_190486479
Niet bijzonder slim om te posten inderdaad.
pi_190486497
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Of daadwerkelijk worden mishandeld ipv bijna. Zoals ik
Aangifte gedaan tegen de geweldpleger?? Heftig..
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 23:23:38 #214
21636 Feestkabouter
pi_190487515
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 19:56 schreef Martijntj het volgende:

[..]

NLsupport@roamler.com is volgens mij het e-mailadres dat gecommuniceerd wordt als de toegangsdeur tot Roamler. Daar moet je zijn, niet bij mij.

Van jouw eindeloze berichtenstromen vind ik echt heel veel, maar niets dat ik op een nette manier hier kan verwoorden.
Ik weet ook wel dat ik niet bij jou moet zijn voor dit onderwerp, maar ergens is het toch ook opmerkelijk (en teleurstellend) te noemen dat als een bepaald punt van kritiek hier regelmatig langskomt en dus blijkbaar speelt onder de mensen, jij als medewerker van Roamler het absoluut negeert/ontwijkt.
En daarnaast: je maakt mij niet wijs dat je helemaal niets zou weten over hoe het bedrijf tegen dit issue aankijkt.
En tevens: eerder is gebleken dat wat we hier lezen (ook over dit onderwerp) soms ook binnen het bedrijf wordt besproken, dus dan is zelfs als jij er echt niets van zou weten het nog steeds opmerkelijk dat er op geen enkele manier vanuit het bedrijf iets wordt gecommuniceerd.

Maar dat sluit natuurlijk allemaal naadloos aan bij wat er eerder gebeurde: men verzocht mij dringend om dit onderwerp niet meer op openbare fora te bespreken.
Nu een vraag aan de persoon Martijn (dus niet aan de medewerker van Roamler): wat vind je daarvan?

[ Bericht 21% gewijzigd door Feestkabouter op 16-12-2019 23:32:18 ]
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 23:26:28 #215
21636 Feestkabouter
pi_190487582
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:37 schreef bamibij het volgende:

[..]

Aangifte gedaan tegen de geweldpleger?? Heftig..
Mishandeld, telefoons gestolen, aangifte, arrestatie, rechtszaak, 2 van de 3 daders veroordeeld, karige schadevergoeding, alles erop en eraan.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 23:36:43 #216
21636 Feestkabouter
pi_190487781
quote:

[..]

Martijn is nu aan het zoeken in de systemen wie er gisteren 17 locaties bezocht heeft en 138 euro heeft verdiend.....
Lijkt me geweldig als Ramosfanforlife bijdehanter is dan we denken en heel gewiekst de aantallen net heeft gewijzigd en Martijn dus niet kan achterhalen wie het is!
  dinsdag 17 december 2019 @ 00:25:22 #217
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190488369
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 23:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat ik niet bij jou moet zijn voor dit onderwerp, maar ergens is het toch ook opmerkelijk (en teleurstellend) te noemen dat als een bepaald punt van kritiek hier regelmatig langskomt en dus blijkbaar speelt onder de mensen, jij als medewerker van Roamler het absoluut negeert/ontwijkt.
En daarnaast: je maakt mij niet wijs dat je helemaal niets zou weten over hoe het bedrijf tegen dit issue aankijkt.
En tevens: eerder is gebleken dat wat we hier lezen (ook over dit onderwerp) soms ook binnen het bedrijf wordt besproken, dus dan is zelfs als jij er echt niets van zou weten het nog steeds opmerkelijk dat er op geen enkele manier vanuit het bedrijf iets wordt gecommuniceerd.

Maar dat sluit natuurlijk allemaal naadloos aan bij wat er eerder gebeurde: men verzocht mij dringend om dit onderwerp niet meer op openbare fora te bespreken.
Nu een vraag aan de persoon Martijn (dus niet aan de medewerker van Roamler): wat vind je daarvan?
Martijntj is een one-way messenger. Hij wil weten wat er speelt, maar gaat jou niet aan je neus hangen wat men er intern mee doet.
  dinsdag 17 december 2019 @ 13:30:56 #218
416020 K44S
The bearded man
pi_190494360
Ik krijg de indruk dat : of er veel Roamlers die de check controleren op vakantie zijn, of er is een grote storing.

Normaal gesproken heb je binnen een uur het bericht of je inzending is goed gekeurd. Nu wacht ik al langer dan 24 uur..
pi_190494656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:30 schreef K44S het volgende:
Ik krijg de indruk dat : of er veel Roamlers die de check controleren op vakantie zijn, of er is een grote storing.

Normaal gesproken heb je binnen een uur het bericht of je inzending is goed gekeurd. Nu wacht ik al langer dan 24 uur..
Het is ontzettend druk zeggen ze (dit zeggen ze altijd overigens) dus reken er maar niet op dat je opdrachten binnen 3 dagen worden nagekeken. 24 uur is niet echt lang natuurlijk.
pi_190495548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:45 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het is ontzettend druk zeggen ze (dit zeggen ze altijd overigens) dus reken er maar niet op dat je opdrachten binnen 3 dagen worden nagekeken. 24 uur is niet echt lang natuurlijk.
Wat een onzin weer.

Vanochtend checks ingezonden en nu al nagekeken 👍
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:40:15 #221
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190495664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Wat een onzin weer.

De gewone shops worden over het algemeen snel nagekeken, maar er zijn er nu veel met PostNL bezig, dus daar zit een achterstand. Volgens mij zijn er voor iedere soort shop andere reviewers.
pi_190496212
quote:

[..]

Wat een onzin weer.

Ik en andere roamlers hebben wel opdrachten openstaan van inmiddels 5 dagen geleden. En niet postnl of shifts.

[ Bericht 8% gewijzigd door babbelaar92 op 17-12-2019 15:13:09 (Wijziging) ]
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:52:54 #223
416020 K44S
The bearded man
pi_190497068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:45 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zeg ook wel eens wat, wat achteraf dan niet onwaar is al dan niet te bewijzen. Enfin, afwachten.

quote:

[..]

Wat een onzin weer.

Om welke checks gaan dit?
pi_190497108
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zeg ook wel eens wat, wat achteraf dan niet onwaar is al dan niet te bewijzen. Enfin, afwachten.
[..]

Om welke checks gaan dit?
Verzorging check kruidvat
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:55:29 #225
416020 K44S
The bearded man
pi_190497140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Verzorging check kruidvat
Het is simpelweg afwachten, zojuist wel een bericht gestuurd met de vraag of het echt zo druk is.
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 16:21:19 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190497660
Vanmiddag een Kruidvat check gedaan (luiers) en die was binnen 2 uur nagekeken ^O^
pi_190498257
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef MaJo het volgende:
Vanmiddag een Kruidvat check gedaan (luiers) en die was binnen 2 uur nagekeken ^O^
Had je ze ook voor ¤7?
pi_190499526
Zagen jullie ook dat die kruidvat checks allemaal op een ander tijdstip kwamen vandaag? Niet echt efficiënt. Net als je die luierchecks gedaan hebt kwamen de draadjesmand, en mesjes check ineens in precies dezelfde kruidvat winkels.
pi_190500995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 18:02 schreef babbelaar92 het volgende:
Zagen jullie ook dat die kruidvat checks allemaal op een ander tijdstip kwamen vandaag? Niet echt efficiënt. Net als je die luierchecks gedaan hebt kwamen de draadjesmand, en mesjes check ineens in precies dezelfde kruidvat winkels.
Met wat de opdrachtgever natuurlijk wenst.

Ik even een berichtje sturen naar roamler.

1. Prioriteit maken van jouw inzendingen
2. Inzendingen zelfde tijd laten starten
pi_190501683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:18 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Met wat de opdrachtgever natuurlijk wenst.

Ik even een berichtje sturen naar roamler.

1. Prioriteit maken van jouw inzendingen
2. Inzendingen zelfde tijd laten starten
Wat klets je nou allemaal joh? Hou toch eens op met ruzie zoeken met iedereen. Ik stuur ook wel even een berichtje naar roamler

1. Iemand liegt en bedriegt tegen de winkeliers om opdrachten te kunnen doen.

Jij gaat maar door, jij bent degene die continu ruzie zit te zoeken hier.

[ Bericht 17% gewijzigd door babbelaar92 op 17-12-2019 19:57:38 (aanvulling ) ]
  dinsdag 17 december 2019 @ 20:42:51 #231
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190502950
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Wat klets je nou allemaal joh? Hou toch eens op met ruzie zoeken met iedereen. Ik stuur ook wel even een berichtje naar roamler

1. Iemand liegt en bedriegt tegen de winkeliers om opdrachten te kunnen doen.

Jij gaat maar door, jij bent degene die continu ruzie zit te zoeken hier.

Niet alleen hier... het is dat ik weet dat het een jongetje is (sorry, mag ik niet zeggen, ik weet het). Op Slack was ie ook weer bezig vandaag: 'Hoezo kun jij bepalen..' Jemig man, wat is er met je aan de hand?
pi_190503419
misschien doen ze checks die makkelijk zijn wel ff snel nakijken zodat ze die iig weg hebben gewerkt en degene die wat langer duren daar laten ze dan wat dagen overheen gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Niet alleen hier... het is dat ik weet dat het een jongetje is (sorry, mag ik niet zeggen, ik weet het). Op Slack was ie ook weer bezig vandaag: 'Hoezo kun jij bepalen..' Jemig man, wat is er met je aan de hand?
dan is dat iig duidelijk. anders zou ik zeggen; "it's that time of the month" _O-
pi_190503427
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2019 21:05:58 ]
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2019 @ 21:32:51 #234
21636 Feestkabouter
pi_190504241
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:00 schreef loezzzje het volgende:
misschien doen ze checks die makkelijk zijn wel ff snel nakijken zodat ze die iig weg hebben gewerkt en degene die wat langer duren daar laten ze dan wat dagen overheen gaan.
[..]

dan is dat iig duidelijk. anders zou ik zeggen; "it's that time of the month" _O-
De eerste tot en met de vierde week bedoel je?
  dinsdag 17 december 2019 @ 21:46:25 #235
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190504550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

De eerste tot en met de vierde week bedoel je?
Of het begin van de mannengriep? Kan iemand ff bellen met de uitvaartbegeleiders?
Nee serieus, als iemand ineens omslaat en zo negatief is, ben ik bang dat er meer aan de hand is. En dat hoop ik niet. Been there, done that, got the etc
pi_190506165
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:01 schreef Smartroam het volgende:
-
Je eigen post leeg-editen :')
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 23:06:50 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190506690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Had je ze ook voor ¤7?
Nee :o 3 euro -O-
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 23:08:43 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190506750
Hoe kun je trouwens inloggen bij slack? Heb ooit de slack check gedaan en die is goedgekeurd. Met mijn roamler login kan ik niet inloggen.
pi_190507738
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 23:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..] lang verhaal [..]

Ik zou het onaardig vinden om volledig niet op je te reageren, maar ik voel inderdaad niet de behoefte om informatie of mijn persoonlijk mening met je delen. Ik denk dat eenieder je hier goed genoeg kent om te weten wat voor vermoeiende discussies dat kan opwekken en daar pas ik even voor. :)

Interne informatie wordt sowieso niet gedeeld, want dan is het geen interne informatie meer. Wanneer je vragen hebt dan ken je het e-mailadres en op mails wordt altijd gereageerd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Martijntj op 17-12-2019 23:49:15 ]
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 01:12:51 #240
21636 Feestkabouter
pi_190509288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 23:42 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik zou het onaardig vinden om volledig niet op je te reageren ....

.... en op mails wordt altijd gereageerd.
Misschien zou je dan je collega's erop kunnen attenderen dat ze hun emails moeten beantwoorden: het klopt helaas absoluut niet wat je stelt, ik heb tig emails gestuurd aan jullie waar nooit een antwoord op is gekomen.

Een paar voorbeelden:
9-7-2019 18.33 aan Marit
8-5-2019 10.37 aan Marit
14-12-2018 aan Maud en Sybren
5-11-2018 aan NLSupport
6-10-2018 3.15 aan Tatjana
6-10-2018 3.14 aan NLSupport
21-9-2018 17.37 aan Tatjana
21-9-2018 11.09 aan NLSupport
Zou je ervoor kunnen zorgen dat ik, overeenkomstig je woorden, er alsnog antwoord op krijg? Fijn, dankjewel! ^O^

En dan even een heel tekenend voorbeeld van wat gelukkig zeker niet altijd maar helaas wel te vaak gebeurt: op mijn email van 4-12-2018 aan NLSupport waarin ik een aantal punten benoemde kreeg ik dit als antwoord terug: "Wij voelen ons hierbij niet verplicht om op elk puntje inhoudelijk in te gaan."

Dat is wel een heel laffe manier om met kritische vragen om te gaan, toch?
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 01:15:18 #241
21636 Feestkabouter
pi_190509313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je eigen post leeg-editen :')
je kunt het ook zien als een stap vooruit :+
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 01:19:32 #242
21636 Feestkabouter
pi_190509352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:00 schreef loezzzje het volgende:

het kan er waarschijnlijk ook aan liggen in hoeverre de klant haast heeft met de resultaten. soms zullen klanten misschien pas na afloop van het hele project de inzendingen bekijken en is er dus lange tijd geen haast met reviewen, soms zullen ze al meteen zo snel mogelijk na het uitvoeren van de opdrachten (dus nog tijdens het project) de inzendingen willen zien en is er wel haast.
pi_190510435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 23:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee :o 3 euro -O-
Oh, naja ze waren in ieder geval erg fijn en snel te doen. Ik had ze direct om 12:00 gereserveerd voor ¤7. Ik dacht ook dat die vergoeding een fout was.😂
  woensdag 18 december 2019 @ 10:56:36 #244
416020 K44S
The bearded man
pi_190512549
Er staan weer een mooi aantal check's in. Wel jammer dat je zo veel foto's dient te maken :@
  Moderator woensdag 18 december 2019 @ 11:35:45 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190513296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 23:42 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik zou het onaardig vinden om volledig niet op je te reageren, maar ik voel inderdaad niet de behoefte om informatie of mijn persoonlijk mening met je delen. Ik denk dat eenieder je hier goed genoeg kent om te weten wat voor vermoeiende discussies dat kan opwekken en daar pas ik even voor. :)

Interne informatie wordt sowieso niet gedeeld, want dan is het geen interne informatie meer. Wanneer je vragen hebt dan ken je het e-mailadres en op mails wordt altijd gereageerd.
Het vervelende vind ik zelf dat wanneer je hier als roamler iets post dat je daarvoor door jullie op de vingers getikt kan worden, dat vind ik zelf niet netjes. Ik vind een forum een plek waar je dingen moet kunnen bespreken zonder dat je daar problemen mee krijgt.

Als wij kritiek hebben wordt daar niet op gereageerd maar als wij een fout maken weten jullie ons wel te vinden. En dat vind ik dan wel eenrichtingsverkeer :Y
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 13:22:00 #246
21636 Feestkabouter
pi_190515663
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef MaJo het volgende:

Als wij kritiek hebben wordt daar niet op gereageerd maar als wij een fout maken weten jullie ons wel te vinden. En dat vind ik dan wel eenrichtingsverkeer :Y
Helemaal mee eens.
pi_190515920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 10:56 schreef K44S het volgende:
Er staan weer een mooi aantal check's in. Wel jammer dat je zo veel foto's dient te maken :@
Daarom lekker op laten lopen ;)
  woensdag 18 december 2019 @ 16:35:35 #248
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190520314
Roamler is erg traag. 7 opdrachten van vanochtend staan nog steeds in de wacht.

En ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jan en roamler al wat jaartjes haha

Invites heb ik ook indien mensen zoeken.
Bamm
  woensdag 18 december 2019 @ 16:44:07 #249
416020 K44S
The bearded man
pi_190520485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 16:35 schreef JaVe het volgende:

Welkom Jan!

Op welk level zit je?
  woensdag 18 december 2019 @ 16:47:16 #250
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190520528
Level 5 🤘💪🏽
Echte pro dus haha

En welke apps mis ik als het gaat om mysteryshoppen ?
Bamm
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 18:12:16 #251
21636 Feestkabouter
pi_190522240
Er staan bij mij nog 70 inzendingen open bij Roamler, maar ik heb er gewoon vertrouwen in dat die allemaal goed zijn en dat dat geld wel komt.

Bij emails die ik aan hen stuur vind ik het spannender of ik een reactie ga krijgen :P
  woensdag 18 december 2019 @ 19:51:12 #252
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190524024
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het vervelende vind ik zelf dat wanneer je hier als roamler iets post dat je daarvoor door jullie op de vingers getikt kan worden, dat vind ik zelf niet netjes. Ik vind een forum een plek waar je dingen moet kunnen bespreken zonder dat je daar problemen mee krijgt.

Helemaal eens. Alleen, als wij hier kritiek hebben, krijg je op een andere manier het op je bordje terug van Roamer. Martijntj zei ooit dat hij hier zat omdat hij zelf ook opdrachten doet, maar daarover hoor je hem vrijwel nooit. Vrij spreken kun je hier dus niet. Maar ja, volgens mij is Feestkabouter daarom van Slack afgegooid, niet omdat hij 'zeurde' maar omdat men bang was dat er mensen hem gelijk zouden geven en dat er dus een 'opstandje' zou komen. En dat proberen ze hier via Martijn te controleren. Hetzelfde geldt trouwens voor FB. De groep draaide al een tijdje en toen ineens moesten er 2 bij als beheerders, mensen uit het Roamler-team. En ja hoor, daarna werd daar ook ineens gewist
  woensdag 18 december 2019 @ 19:58:56 #253
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190524196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 16:35 schreef JaVe het volgende:

En nu weet Martijn dus wie je bent en zit je in zijn logboek
  woensdag 18 december 2019 @ 21:27:49 #254
416020 K44S
The bearded man
pi_190526387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 16:47 schreef JaVe het volgende:
Level 5 🤘💪🏽
Echte pro dus haha

En welke apps mis ik als het gaat om mysteryshoppen ?
Smartspotter kan best leuk zijn.

Voordelen van Roamler:
Ziet er grafisch goed uit.
Hebben regelmatig leuke opdrachten.
Controleren -meestal- vrij snel en weet je waar je aan toe bent.

Nadelen:
Veel foto's maken en veel vragen beantwoorden tegen een -vind ik- lage vergoeding.
Afgelopen tijd veel storingen.
De ene checker controleert scherper dan de ander.

Veel Fokers die zeuken :p

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
+sommige dingen makkelijk te doen.

Nadelen
-Slechte layout en dus uiterlijk van de app.
-onduidelijk wat je precies moet doen.

[ Bericht 36% gewijzigd door K44S op 18-12-2019 21:34:37 ]
pi_190527548
@b-engel Iedereen die bang is kan altijd nog een extra account hierop aanmaken waarin je wel de ongefilterde en soms harde waarheid durft te zeggen. Ik snap maar al te goed dat er mensen zijn die misschien denken, ik houd mijn mond maar, anders word ik straks uit Roamler gegooid. Ze hebben sowieso bij de actieve mensen hier de link al wel gelegd met wie je hier bent en op roamler.
pi_190531174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Martijntj zei ooit dat hij hier zat omdat hij zelf ook opdrachten doet, maar daarover hoor je hem vrijwel nooit.

[..]

En dat proberen ze hier via Martijn te controleren.

[..]

Hetzelfde geldt trouwens voor FB. De groep draaide al een tijdje en toen ineens moesten er 2 bij als beheerders, mensen uit het Roamler-team.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf te weinig tijd heb om zelf actief op pad te gaan, anders had ik daar echt over gedeeld.

[..]

Ik lees hier echt vooral mee uit interesse hoor. Vermoedelijk heb je de interessante verhalen en deelacties van Roamlers in Merchandising Slack gelezen, ik heb stiekeme hoop dat de toffe dingen die daar naar voren komen hier ook gebeuren. Hier zie ik vooral FOK!kers elkaar in de haren vliegen ;(

[..]

Of het "moesten" was weet ik niet, ik weet wel dat het niet het Nederlandse Roamler Team was. Volgens mij België, waarbij het Roamler Team ook goed contact heeft met de beheerder van die groep. Ik heb het gevoel dat het meer een samenwerking tussen beiden was hoor.. :)
pi_190533687
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef K44S het volgende:

[..]

Voordelen van Roamler:
Ziet er grafisch goed uit.
Hebben regelmatig leuke opdrachten.
Controleren -meestal- vrij snel en weet je waar je aan toe bent.

Nadelen:
Veel foto's maken en veel vragen beantwoorden tegen een -vind ik- lage vergoeding.
Afgelopen tijd veel storingen.
De ene checker controleert scherper dan de ander.

Veel Fokers die zeuken :p

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.

Nadelen
Bij ss vind ik het vooral dat de vergoeding altijd in beeld is. Dus als ik een voorbeeld foto laat zien aan een medewerker en die tikt net verkeerd ziet de persoon alles. Vind ik echt heel erg.
pi_190534486
Ik moet zeggen dat het eindeloze gezeur over dezelfde dingen een reden is dat ik hier haast niet meer kom.
Mijn hoop was om hier ervaringen uit te kunnen wisselen met wat toch een soort van collega's zijn, maar net als met sommige andere banen is het vooral een hoop gezeik over de 'baas'.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 11:07:35 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190534607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik moet zeggen dat het eindeloze gezeur over dezelfde dingen een reden is dat ik hier haast niet meer kom.
Mijn hoop was om hier ervaringen uit te kunnen wisselen met wat toch een soort van collega's zijn, maar net als met sommige andere banen is het vooral een hoop gezeik over de 'baas'.
Dit is toch juist het uitwisselen van ervaringen? Of mogen deze alleen maar positief zijn :?
  donderdag 19 december 2019 @ 11:08:53 #260
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190534629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ja en nu ?
Komt Martijn uit Noord Korea dan maar als ik me inzet verwacht ik inzet terug van Roamler, hoe druk ze ook zijn.
Want schijnbaar hebben andere opdrachten meer prioriteiten omdat die meer opleveren voor Roamler. Logisch ook maar niet leuk voor roamlers die zich inzetten ook al is het maar voor 2¤
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

Bamm
  donderdag 19 december 2019 @ 11:12:09 #261
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190534676
quote:

[..]

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.

Nadelen
Smartspotter heb ik twee weken gedaan.
Zeer slechte communicatie.
Opdrachten voor XP waar hun rijker van worden.

Dat was niks voor mij.
Bamm
pi_190534893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:12 schreef JaVe het volgende:

[..]

Smartspotter heb ik twee weken gedaan.
Zeer slechte communicatie.
Opdrachten voor XP waar hun rijker van worden.

Dat was niks voor mij.
Multi value al geprobeerd? Wel veel werk maar vergoedingen zijn wel hoger dan de standaard ¤2. En je mag vaak aankopen doen.
pi_190536884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit is toch juist het uitwisselen van ervaringen? Of mogen deze alleen maar positief zijn :?
Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Smartroam en babbelaar zijn elkaar in de haren gevlogen.
- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Iemand klaagt dat het nakijken erg lang duurt.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Om zelf dan maar wel wat bij te dragen....
Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Ook de pasta opdracht vind ik erg tof.
  donderdag 19 december 2019 @ 14:22:56 #264
416020 K44S
The bearded man
pi_190536905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Laatst was er een top 2000 check op bushokjes, 2 euro voor nog geen minuut werken. Dat was lekker cashen :) en mag dus vaker
pi_190537333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ga zo maar door.

Haha mijn deel klopt 😂 😂. Smartroam zeurt over het gezeur kan er ook bij.

Geweldig inderdaad!

pi_190538056
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
pi_190538177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Haha mijn deel klopt 😂 😂. Smartroam zeurt over het gezeur kan er ook bij.

Geweldig inderdaad!

[ afbeelding ]
Ik ben blij dat je erom kan lachen want het was zeker niet onaardig bedoeld.
Het is dat ik niet zo actief meer ben hier, anders had ik mezelf er ook wel bij kunnen zetten met een 'vind dat anderen niet zo moeilijk moeten doen.'

Ik heb alle 4 de persil gekocht. De fleuril hadden ze helaas niet in de supermarkten waar ik vandaag was.

Als iemand die pasta opdracht doet. Ik zie pas nu ik de vervolgopdracht doe dat je daar maar 2 dagen de tijd voor hebt. Opzich geen probleem alleen heb ik net voor hetzelfde pastarecept gekozen wat ik eerder deze week ook al heb gegeten 🙈🙈
pi_190538870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef jb88 het volgende:
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
Waar zie jij dat?
pi_190538921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je erom kan lachen want het was zeker niet onaardig bedoeld.
Het is dat ik niet zo actief meer ben hier, anders had ik mezelf er ook wel bij kunnen zetten met een 'vind dat anderen niet zo moeilijk moeten doen.'

Ik heb alle 4 de persil gekocht. De fleuril hadden ze helaas niet in de supermarkten waar ik vandaag was.

Als iemand die pasta opdracht doet. Ik zie pas nu ik de vervolgopdracht doe dat je daar maar 2 dagen de tijd voor hebt. Opzich geen probleem alleen heb ik net voor hetzelfde pastarecept gekozen wat ik eerder deze week ook al heb gegeten 🙈🙈
Lekker! Geweldig. Toch fijn gratis wasmiddel.

Poets, scheer en was al een jaar of twee gratis. Op de tandpasta na dan :p!
pi_190538960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Waar zie jij dat?
In mijn berichten/chat.
pi_190539214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

In mijn berichten/chat.
Wat zeggen ze dan?
pi_190540161
Afgelopen dagen was het wel fijn om een rondje kruidvat checks en te doen. Foto en product staat nu ook wel aardig hoog.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 21:52:22 #273
21636 Feestkabouter
pi_190545692
quote:
Nou ben ik net als Smartroam ook wel benieuwd wat ze dan precies hebben geschreven.

Overigens: we (de PostNL-Roamlers) hebben natuurlijk wel de afspraak gemaakt met Roamler om met zekerheid al die locaties uiterlijk morgen te bezoeken, dus op zich hoeven ze je niet te dwingen: je hebt jezelf er al voor gecommit om het te doen.
En het is op zich ook niet vreemd dat ze in de gaten houden hoe de voortgang is en je eraan herinneren.
Ik kreeg vorige week donderdag en afgelopen dinsdag ook reminders, maar daar vond ik inhoudelijk niks dwingend of fout aan.

En.... tja, als ze gaan zeggen 'als je het niet haalt dan zit daar een consequentie aan', tja dan is daar denk ik zakelijk gezien niks mis mee of wat dan ook. jij komt dan immers je afspraak niet na.

Maar goed, dan is het natuurlijk wel nog een beetje afhankelijk van hoe ze het precies communiceren. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het wat onhandig of lomp of dreigend of anderszins onfatsoenlijk formuleren.
pi_190545843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Nou ben ik net als Smartroam ook wel benieuwd wat ze dan precies hebben geschreven.

Overigens: we (de PostNL-Roamlers) hebben natuurlijk wel de afspraak gemaakt met Roamler om met zekerheid al die locaties uiterlijk morgen te bezoeken, dus op zich hoeven ze je niet te dwingen: je hebt jezelf er al voor gecommit om het te doen.
En het is op zich ook niet vreemd dat ze in de gaten houden hoe de voortgang is en je eraan herinneren.
Ik kreeg vorige week donderdag en afgelopen dinsdag ook reminders, maar daar vond ik inhoudelijk niks dwingend of fout aan.

En.... tja, als ze gaan zeggen 'als je het niet haalt dan zit daar een consequentie aan', tja dan is daar denk ik zakelijk gezien niks mis mee of wat dan ook. jij komt dan immers je afspraak niet na.

Maar goed, dan is het natuurlijk wel nog een beetje afhankelijk van hoe ze het precies communiceren. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het wat onhandig of lomp of dreigend of anderszins onfatsoenlijk formuleren.
Het was gewoon een reminder. Niets meer of minder.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:06:57 #275
21636 Feestkabouter
pi_190546081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

En dat proberen ze hier via Martijn te controleren.
Of dat nou echt waar is weet ik ook weer niet..... ik denk het eigenlijk niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 00:35 schreef Martijntj het volgende:

Ik lees hier echt vooral mee uit interesse hoor.
En dat geloof ik an sich wel.
Ik heb niet het idee dat het 1 van je taken is vanuit Roamler om de boel hier in de gaten te houden.

Maar dat neemt niet weg dat er enkele keren door het bedrijf Roamler wel dingen in gang zijn gezet of er gereageerd is puur en alleen op basis van wat er hier wordt gepost. En dan zou het in theorie zelfs zo kunnen zijn dat 1 van je collega's het hier heeft gelezen (het is immers geen besloten forum), maar ik hoop dat je toch wel snapt dat het vanuit ons oogpunt dan heel voordehandliggend is om te denken dat jij degene bent die het intern hebt gemeld.
En het staat me bij dat je zoiets ook wel eens expliciet hebt benoemd, maar dat weet ik even niet meer zeker.
En je hebt ook wel eens laten blijken dat je op basis van wat hier werd gepost hebt gekeken naar welke Roamler het is.

Tel daarbij op dat je hier wel post maar (zoals je zelf aan aangeeft) niks over het zelf uitvoeren van opdrachten deelt. En dat je altijd alleen maar reageert op berichten als je er voor Roamler op een positieve manier op kunt reageren.

Snap je dat het door dit alles op een aantal mensen hier toch wel overkomt alsof je namens Roamler hier zit?
Misschien is er een andere modus te vinden in jouw aanwezigheid hier, waarmee het voor de anderen prettiger is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 19-12-2019 22:27:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:07:58 #276
21636 Feestkabouter
pi_190546113
quote:

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Maar goed, meningen verschillen.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:19:00 #277
21636 Feestkabouter
pi_190546448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:08 schreef JaVe het volgende:

als ik me inzet verwacht ik inzet terug van Roamler, hoe druk ze ook zijn.
Want schijnbaar hebben andere opdrachten meer prioriteiten omdat die meer opleveren voor Roamler. Logisch ook maar niet leuk voor roamlers die zich inzetten ook al is het maar voor 2¤
[..]

Enerzijds denk ik: je verwachtingen van Roamler zijn wat te hoog :P

Anderzijds: je hebt wel een punt, vanwege het feit dat ze tegenwoordig veel meer variatie hebben in hoe snel inzendingen worden beoordeeld, maar daarover is hun communicatie niet erg duidelijk. Roamler creeert dus zelf de verkeerde verwachting met hun communicatie. Bij sommige opdrachten wordt aangegeven dat het nakijken wat langer duurt, maar er zijn er ook veel waarbij dat niet wordt aangegeven en het ook lang duurt.
Misschien zou het ze meer passen om aan te geven dat opdrachten in principe binnen enkele dagen worden beoordeeld, maar dat het soms ook binnen enkele uren kan zijn.

Hoe dan ook: als je gewoon een fatsoenlijke inzending hebt gestuurd komt het geld vroeg of laat echt wel, die beloning heb je verdiend en krijg je ook daadwerkelijk. Ik hoop toch dat je de hoogte van de beloning belangrijker vindt dan hoe snel je hem krijgt ;)
Als je een gewoon dienstverband hebt krijg je de beloning voor het werk dat je op de eerste dag van de maand doet pas 3 weken later..... dus misschien is een dienstverband niks voor jou :P
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:25:26 #278
21636 Feestkabouter
pi_190546651
quote:

[..]

Ga zo maar door.

je vergeet een belangrijke:
-iemand vraagt hoeveel belasting er moet worden afgedragen over de verdiensten :D

en:
-een nieuwe die niet weet waar MV voor staat
pi_190547264
Ik heb zelf geen post nl checks. Ik hou er niet van om toe te moeten zeggen zonder dat ik ook maar iets van de opdracht weet. De vergoeding werd verteld, maar wat je precies moest doen hoorde je pas als je je had ingeschreven.
pi_190549730
Het gaat er ook niet om wanneer je je geld krijgt, daar ben ik, en ik neem aan niemand hier, niet bang voor, maar het gaat erom dat je wilt weten of de opdracht goed gedaan is. Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik graag snel weten waar ik aan toe ben als ik shifts heb gedaan. Kijk als ik zeker zou weten dat alles goed word gekeurd dan boeit het me vrij weinig of het geld de volgende dag al op mijn rekening staat, maar je bent toch benieuwd of je de vergoeding daadwerkelijk gaat krijgen. Daar zit bij mij de irritatie voornamelijk, dat ik maar moet afwachten, en heel lang tegenwoordig, of alles goedgekeurd gaat worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:02:06 #281
21636 Feestkabouter
pi_190549834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef jb88 het volgende:
Ik heb zelf geen post nl checks. Ik hou er niet van om toe te moeten zeggen zonder dat ik ook maar iets van de opdracht weet. De vergoeding werd verteld, maar wat je precies moest doen hoorde je pas als je je had ingeschreven.
Klopt, het was een beetje een gok omdat het helaas te vaak voorkomt dat uit de omschrijving niet goed in te schatten is wat de klus precies inhoudt.
Er stond echter een tijdsduur in de omschrijving, en daar ben ik op af gegaan met het idee dat ik aan de bel zou trekken als die tijdsduur niet reeel zou blijken te zijn..... en als ze me niet tegemoet zouden komen zou ik ze gewoon laten stikken met 90 locaties.
Daarnaast had ik ondanks de vele minpunten die ik al heb ervaren met Roamler toch de verwachting dat het bij deze reeks opdrachten wel in orde zou zijn.
En uiteindelijk bleek het inderdaad prima uit te pakken, als ik naar de uren en de verdiensten kijk kom ik op een mooie opbrengst per uur.

Het zeer kwalijke is echter wel dat Roamler zelfs nadat we onze locaties al hadden gekozen de vergoeding nog probeerde aan te passen (naar beneden uiteraard), wat dat betreft kan Roamler soms echt een misselijkmakend kutbedrijf zijn.
Gelukkig kwamen er dermate veel mensen in opstand tegen dat plan, dat Roamler toch maar eieren voor z'n geld heeft gekozen en het heeft teruggedraaid.
Protesteren tegen de foute acties van Roamler kan dus zin hebben, als maar genoeg mensen hun mond opendoen!
(voor de volledigheid moet ik erbij zeggen dat ik het allemaal pas achteraf via anderen heb gehoord, het is langs mij heen gegaan)

Maar dit alles brengt mij nog even op dit: ik schreef eerder vanavond als reactie op jouw bericht dat de PostNL-Roamlers zich hadden gecommit aan de locaties, want afspraak is afspraak..... maar nu dit hierboven me weer te binnen schiet wil ik daar toch aan toevoegen dat we ons ook weer niet teveel verplicht moeten voelen om ons aan de afspraken/overeenkomsten met Roamler te houden, aangezien zij vanaf de andere kant ook heel erg luchtig en creatief en opportunistisch met afspraken/overeenkomsten kunnen omgaan.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:05:59 #282
21636 Feestkabouter
pi_190549862
Maar nou snap ik 1 ding even niet:

je schreef dit:

quote:
en dit:

quote:

[..]

In mijn berichten/chat.
maar dan vervolgens dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef jb88 het volgende:
Mijn vraag blijft: hoe/wanneer heb jij dan gezien (en wat heb je precies gezien) dat ze mensen proberen te intimideren/dwingen?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:22:44 #283
21636 Feestkabouter
pi_190549957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:48 schreef loezzzje het volgende:
Het gaat er ook niet om wanneer je je geld krijgt, daar ben ik, en ik neem aan niemand hier, niet bang voor, maar het gaat erom dat je wilt weten of de opdracht goed gedaan is. Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik graag snel weten waar ik aan toe ben als ik shifts heb gedaan. Kijk als ik zeker zou weten dat alles goed word gekeurd dan boeit het me vrij weinig of het geld de volgende dag al op mijn rekening staat, maar je bent toch benieuwd of je de vergoeding daadwerkelijk gaat krijgen. Daar zit bij mij de irritatie voornamelijk, dat ik maar moet afwachten, en heel lang tegenwoordig, of alles goedgekeurd gaat worden.
en bedoel je dan ook dat je wil weten of je het goed hebt gedaan, opdat je het bij volgende locaties ook op dezelfde manier kunt doen?
want bij dat aspect kan ik me op zich wel wat voorstellen. alleen in mijn geval is dat niet zo relevant: als ik voor RM op pad ga, ga ik ook echt op pad om heel snel flink wat locaties te bezoeken, dus zelfs als ze snel nakijken ben ik vaak al een flink aantal locaties verder voordat ik feedback krijg in de vorm van een review. het helpt denk ik als je tijdens het uitvoeren van een opdracht een beetje in gedachten houdt waar het de klant/opdrachtgever om gaat of wat voor die klant belangrijk is. als dat in orde is, dan zit het qua review ook wel goed.
maar ok, dat inschatten is niet bij alle opdrachten goed mogelijk, maar bij RM opdrachten meestal wel denk ik.

ik kreeg gisteren wat goedkeuringen met een opmerking over hoe ik de PostNL woblers tel..... terwijl ik inmiddels 69 locaties verder was en nog maar 1 locatie te gaan had _O-
als je met zoveel vertraging reviewt heeft het natuurlijk niet veel zin meer om nog dat soort feedback te geven!
(en het was overigens een opmerking die ook al op zo'n 30 eerdere inzendingen van toepassing was, maar die werden zonder feedback goedgekeurd...... lekker consequent weer..... not!)

en als het je niet zozeer gaat om het meenemen van feedback voor volgende locaties, dan hebben we het dus gewoon over ongeduld. en tja, dat heb ik op veel vlakken ook, maar op dit punt toevallig (gelukkig) niet :)
pi_190550707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Maar nou snap ik 1 ding even niet:

je schreef dit:
[..]

en dit:
[..]

maar dan vervolgens dit:
[..]

Mijn vraag blijft: hoe/wanneer heb jij dan gezien (en wat heb je precies gezien) dat ze mensen proberen te intimideren/dwingen?
Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld. Ik ga niet zeggen wie of wat precies anders krijgen zij natuurlijk weer bakken 💩 over zich heen door Roamler, want zoals iemand hier al aangaf, Martijn zit hier gewoon als werknemer van Roamler en geeft natuurlijk gewoon alles door en wilt zeker wel de link met iemand hier leggen en het roamler account. Hij zit hier niet als 'één van ons' want hij heeft hier vaak genoeg mensen (privé)berichten gestuurd met de evt regels van roamler/waarschuwingen. Mij houdt ie niet voor de gek, en ik ben blij om te zien dat de meerderheid er doorheen kijkt. Voor de rest heb ik niets tegen Martijn, ik wens hem het beste, maar hij moet natuurlijk niet doen alsof hij hier niet zit ter controle.😆
pi_190551502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en bedoel je dan ook dat je wil weten of je het goed hebt gedaan, opdat je het bij volgende locaties ook op dezelfde manier kunt doen?
want bij dat aspect kan ik me op zich wel wat voorstellen. alleen in mijn geval is dat niet zo relevant: als ik voor RM op pad ga, ga ik ook echt op pad om heel snel flink wat locaties te bezoeken, dus zelfs als ze snel nakijken ben ik vaak al een flink aantal locaties verder voordat ik feedback krijg in de vorm van een review. het helpt denk ik als je tijdens het uitvoeren van een opdracht een beetje in gedachten houdt waar het de klant/opdrachtgever om gaat of wat voor die klant belangrijk is. als dat in orde is, dan zit het qua review ook wel goed.
maar ok, dat inschatten is niet bij alle opdrachten goed mogelijk, maar bij RM opdrachten meestal wel denk ik.

ik kreeg gisteren wat goedkeuringen met een opmerking over hoe ik de PostNL woblers tel..... terwijl ik inmiddels 69 locaties verder was en nog maar 1 locatie te gaan had _O-
als je met zoveel vertraging reviewt heeft het natuurlijk niet veel zin meer om nog dat soort feedback te geven!
(en het was overigens een opmerking die ook al op zo'n 30 eerdere inzendingen van toepassing was, maar die werden zonder feedback goedgekeurd...... lekker consequent weer..... not!)

en als het je niet zozeer gaat om het meenemen van feedback voor volgende locaties, dan hebben we het dus gewoon over ongeduld. en tja, dat heb ik op veel vlakken ook, maar op dit punt toevallig (gelukkig) niet :)
Dat op zich niet eens want ik ga nog maar zelden op pad, meeste wat ik nog doe zijn shifts. In het verleden wel eens voor gekomen ja dat ik iets vroeg en ze een half uur later antwoorden, ja wat denken ze nou, dat ik een half uur in die Kruidvat blijf wachten? Maar voor nu gaat het over de shifts, over het algemeen ben ik er vrij zeker van dat ik ze goed doe maar je kunt natuurlijk altijd een foutje maken. Daarom wil ik gewoon graag snel weten of ze goed zijn, het geld komt dan wel, de goedkeuring vind ik belangrijker. Ook vervelend als je na 21:00 een bericht stuurt, krijg je de volgende dag antwoord, ja dan kan ik er alweer 30 shifts op hebben zitten dus dan heeft het totaal geen nut meer.
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:34:54 #286
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190552146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:48 schreef loezzzje het volgende:
Dat is hier dus ook en heb ik de neiging geen opdrachten te doen tot ze alles nagekeken hebben.
Bamm
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 10:00:45 #287
21636 Feestkabouter
pi_190552454
quote:

[..]

In mijn berichten/chat.
maar

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:00 schreef jb88 het volgende:

[..]

Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld.
Ah, dus niet je eigen berichten.
Dan snap ik het weer.
En dat je geen details wil geven snap ik ook.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 10:06:59 #288
21636 Feestkabouter
pi_190552512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

In het verleden wel eens voor gekomen ja dat ik iets vroeg en ze een half uur later antwoorden, ja wat denken ze nou, dat ik een half uur in die Kruidvat blijf wachten?
in de tijd dat ze me nog wel op Slack tolereerden heb ik daar tijdens het uitvoeren van opdrachten nooit een vraag gesteld over de locatie waar ik op dat moment was, ik ga echt mijn waardevolle tijd niet verdoen met wachten op een antwoord. en ook nooit zulke vragen via berichten in de app trouwens.

als de instructie niet duidelijk is zorg ik dat ik de dingen doe zodanig dat ik tov de concrete instructies niks fout doe. als het resultaat dan niet naar wens is, is dat niet mijn fout.
pi_190552584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:34 schreef JaVe het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook en heb ik de neiging geen opdrachten te doen tot ze alles nagekeken hebben.
Dat is bij shifts dan weer geen optie aangezien die binnen no time gedaan zijn door een ander als je ze niet doet ;) Dus het is ze gewoon doen en hopen dat ze allemaal goedgekeurd worden.
pi_190552990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:00 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

maar
[..]

Ah, dus niet je eigen berichten.
Dan snap ik het weer.
En dat je geen details wil geven snap ik ook.
Op whatsapp zeggen mede roamlers dit tegen me, dat bedoel ik. En als ik hier zeg wat roamler dan precies tegen ze heeft gezegd gaat Martijn natuurlijk weer onderzoeken wie het is. Want daarvoor zit ie hier.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 11:50:18 #291
21636 Feestkabouter
pi_190553781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef jb88 het volgende:

En als ik hier zeg wat roamler dan precies tegen ze heeft gezegd gaat Martijn natuurlijk weer onderzoeken wie het is. Want daarvoor zit ie hier.
dat zei je al ja. ik kan er wel weer op dezelfde manier op reageren maar dat voegt dan ook niet veel toe ;)
pi_190554812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:00 schreef jb88 het volgende:

[..]

Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld. Ik ga niet zeggen wie of wat precies anders krijgen zij natuurlijk weer bakken 💩 over zich heen door Roamler, want zoals iemand hier al aangaf, Martijn zit hier gewoon als werknemer van Roamler en geeft natuurlijk gewoon alles door en wilt zeker wel de link met iemand hier leggen en het roamler account. Hij zit hier niet als 'één van ons' want hij heeft hier vaak genoeg mensen (privé)berichten gestuurd met de evt regels van roamler/waarschuwingen. Mij houdt ie niet voor de gek, en ik ben blij om te zien dat de meerderheid er doorheen kijkt. Voor de rest heb ik niets tegen Martijn, ik wens hem het beste, maar hij moet natuurlijk niet doen alsof hij hier niet zit ter controle.😆
Haha, ik kan dit ontkrachten.. maar dat heeft geloof ik niet zo veel zin. Het stoort me verder ook niet dat je dat gevoel wel hebt hoor. Ik heb overigens geen idee welke collega's van mij hier meelezen. :+ ben trouwens wel benieuwd naar de heren en dames van SS ook, haha.

Voor eenieder die ik vanavond niet meer tegenkom in de app, geniet van de feestdagen! *) tijd voor een mini-vakantie aan mijn kant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijntj op 20-12-2019 15:03:13 (typo correctie) ]
pi_190555232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:01 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Haha, ik kan dit ontkrachten.. dat heeft geloof ik niet zo veel zin. Het stoort me verder ook niet dat je dat gevoel wel hebt hoor. Ik heb overigens geen idee welke collega's van mij hier meelezen. :+ ben trouwens wel benieuwd naar de heren en dames van SS ook, haha.

Voor eenieder die ik vanavond niet meer tegenkom in de app, geniet van de feestdagen! *) tijd voor een mini-vakantie aan mijn kant.
Jij ook fijne feestdagen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 00:51:21 #294
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190568861
Iedereen klaar met de PostNL monsterklus?
  † In Memoriam † zaterdag 21 december 2019 @ 05:09:27 #295
21636 Feestkabouter
pi_190569689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:51 schreef b-engel het volgende:
Iedereen klaar met de PostNL monsterklus?
Woensdag zo goed als klaar, ik had er 1 bewaard voor donderdag.

Het is me onduidelijk eigenlijk: was donderdag nou de laatste dag, of vrijdag?
Marit had het in haar reminders namelijk over 'tot 20 december', maar misschien had ze 'tot en met 20 december' moeten schrijven
pi_190569738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 05:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Woensdag zo goed als klaar, ik had er 1 bewaard voor donderdag.

Het is me onduidelijk eigenlijk: was donderdag nou de laatste dag, of vrijdag?
Marit had het in haar reminders namelijk over 'tot 20 december', maar misschien had ze 'tot en met 20 december' moeten schrijven
Vandaag is de laatste dag.
pi_190569822
De laatste dag waarop je de checks mocht doen was vrijdag 20 december. Vanmiddag is er besloten met dat we nog één dag extra krijgen, dus zaterdag mogen de checks ook nog gedaan worden. De locaties die nu nog openstaan zijn nu ¤15 waard, maar er zijn er niet veel meer.
pi_190572050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 06:55 schreef babbelaar92 het volgende:
De laatste dag waarop je de checks mocht doen was vrijdag 20 december. Vanmiddag is er besloten met dat we nog één dag extra krijgen, dus zaterdag mogen de checks ook nog gedaan worden. De locaties die nu nog openstaan zijn nu ¤15 waard, maar er zijn er niet veel meer.
Zoals geschreven, vandaag is de laatste dag ;)
pi_190573036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:18 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zoals geschreven, vandaag is de laatste dag ;)
Zoals ik net schreef ja. 😊
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:27:28 #300
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190573883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zoals ik net schreef ja. 😊
zal ik het ook nog een keer herhalen? hahaha
pi_190574423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:27 schreef b-engel het volgende:

[..]

zal ik het ook nog een keer herhalen? hahaha
Als jij dat wilt moet je dat doen. Sommige tellen iets nog mee als de vorige dag als iets 's nachts wordt verteld, dus ik denk verwoord het nog ff wat duidelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')