abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2019 @ 18:12:16 #251
21636 Feestkabouter
pi_190522240
Er staan bij mij nog 70 inzendingen open bij Roamler, maar ik heb er gewoon vertrouwen in dat die allemaal goed zijn en dat dat geld wel komt.

Bij emails die ik aan hen stuur vind ik het spannender of ik een reactie ga krijgen :P
  woensdag 18 december 2019 @ 19:51:12 #252
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190524024
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het vervelende vind ik zelf dat wanneer je hier als roamler iets post dat je daarvoor door jullie op de vingers getikt kan worden, dat vind ik zelf niet netjes. Ik vind een forum een plek waar je dingen moet kunnen bespreken zonder dat je daar problemen mee krijgt.

Als wij kritiek hebben wordt daar niet op gereageerd maar als wij een fout maken weten jullie ons wel te vinden. En dat vind ik dan wel eenrichtingsverkeer :Y
Helemaal eens. Alleen, als wij hier kritiek hebben, krijg je op een andere manier het op je bordje terug van Roamer. Martijntj zei ooit dat hij hier zat omdat hij zelf ook opdrachten doet, maar daarover hoor je hem vrijwel nooit. Vrij spreken kun je hier dus niet. Maar ja, volgens mij is Feestkabouter daarom van Slack afgegooid, niet omdat hij 'zeurde' maar omdat men bang was dat er mensen hem gelijk zouden geven en dat er dus een 'opstandje' zou komen. En dat proberen ze hier via Martijn te controleren. Hetzelfde geldt trouwens voor FB. De groep draaide al een tijdje en toen ineens moesten er 2 bij als beheerders, mensen uit het Roamler-team. En ja hoor, daarna werd daar ook ineens gewist
  woensdag 18 december 2019 @ 19:58:56 #253
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190524196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 16:35 schreef JaVe het volgende:
Roamler is erg traag. 7 opdrachten van vanochtend staan nog steeds in de wacht.

En ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jan en roamler al wat jaartjes haha

Invites heb ik ook indien mensen zoeken.
En nu weet Martijn dus wie je bent en zit je in zijn logboek
  woensdag 18 december 2019 @ 21:27:49 #254
416020 K44S
The bearded man
pi_190526387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 16:47 schreef JaVe het volgende:
Level 5 🤘💪🏽
Echte pro dus haha

En welke apps mis ik als het gaat om mysteryshoppen ?
Smartspotter kan best leuk zijn.


Voordelen van Roamler:
Ziet er grafisch goed uit.
Hebben regelmatig leuke opdrachten.
Controleren -meestal- vrij snel en weet je waar je aan toe bent.

Nadelen:
Veel foto's maken en veel vragen beantwoorden tegen een -vind ik- lage vergoeding.
Afgelopen tijd veel storingen.
De ene checker controleert scherper dan de ander.

Veel Fokers die zeuken :p


Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
+sommige dingen makkelijk te doen.

Nadelen
-Slechte layout en dus uiterlijk van de app.
-onduidelijk wat je precies moet doen.

[ Bericht 36% gewijzigd door K44S op 18-12-2019 21:34:37 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_190527548
@b-engel Iedereen die bang is kan altijd nog een extra account hierop aanmaken waarin je wel de ongefilterde en soms harde waarheid durft te zeggen. Ik snap maar al te goed dat er mensen zijn die misschien denken, ik houd mijn mond maar, anders word ik straks uit Roamler gegooid. Ze hebben sowieso bij de actieve mensen hier de link al wel gelegd met wie je hier bent en op roamler.
pi_190531174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Martijntj zei ooit dat hij hier zat omdat hij zelf ook opdrachten doet, maar daarover hoor je hem vrijwel nooit.

[..]

En dat proberen ze hier via Martijn te controleren.

[..]

Hetzelfde geldt trouwens voor FB. De groep draaide al een tijdje en toen ineens moesten er 2 bij als beheerders, mensen uit het Roamler-team.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf te weinig tijd heb om zelf actief op pad te gaan, anders had ik daar echt over gedeeld.

[..]

Ik lees hier echt vooral mee uit interesse hoor. Vermoedelijk heb je de interessante verhalen en deelacties van Roamlers in Merchandising Slack gelezen, ik heb stiekeme hoop dat de toffe dingen die daar naar voren komen hier ook gebeuren. Hier zie ik vooral FOK!kers elkaar in de haren vliegen ;(

[..]

Of het "moesten" was weet ik niet, ik weet wel dat het niet het Nederlandse Roamler Team was. Volgens mij België, waarbij het Roamler Team ook goed contact heeft met de beheerder van die groep. Ik heb het gevoel dat het meer een samenwerking tussen beiden was hoor.. :)
pi_190533687
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef K44S het volgende:

[..]

Smartspotter kan best leuk zijn.


Voordelen van Roamler:
Ziet er grafisch goed uit.
Hebben regelmatig leuke opdrachten.
Controleren -meestal- vrij snel en weet je waar je aan toe bent.

Nadelen:
Veel foto's maken en veel vragen beantwoorden tegen een -vind ik- lage vergoeding.
Afgelopen tijd veel storingen.
De ene checker controleert scherper dan de ander.

Veel Fokers die zeuken :p


Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
+sommige dingen makkelijk te doen.

Nadelen
-Slechte layout en dus uiterlijk van de app.
-onduidelijk wat je precies moet doen.
Bij ss vind ik het vooral dat de vergoeding altijd in beeld is. Dus als ik een voorbeeld foto laat zien aan een medewerker en die tikt net verkeerd ziet de persoon alles. Vind ik echt heel erg.
pi_190534486
Ik moet zeggen dat het eindeloze gezeur over dezelfde dingen een reden is dat ik hier haast niet meer kom.
Mijn hoop was om hier ervaringen uit te kunnen wisselen met wat toch een soort van collega's zijn, maar net als met sommige andere banen is het vooral een hoop gezeik over de 'baas'.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 11:07:35 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190534607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik moet zeggen dat het eindeloze gezeur over dezelfde dingen een reden is dat ik hier haast niet meer kom.
Mijn hoop was om hier ervaringen uit te kunnen wisselen met wat toch een soort van collega's zijn, maar net als met sommige andere banen is het vooral een hoop gezeik over de 'baas'.
Dit is toch juist het uitwisselen van ervaringen? Of mogen deze alleen maar positief zijn :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 19 december 2019 @ 11:08:53 #260
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190534629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

En nu weet Martijn dus wie je bent en zit je in zijn logboek
Ja en nu ?
Komt Martijn uit Noord Korea dan maar als ik me inzet verwacht ik inzet terug van Roamler, hoe druk ze ook zijn.
Want schijnbaar hebben andere opdrachten meer prioriteiten omdat die meer opleveren voor Roamler. Logisch ook maar niet leuk voor roamlers die zich inzetten ook al is het maar voor 2¤
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

En nu weet Martijn dus wie je bent en zit je in zijn logboek
Bamm
  donderdag 19 december 2019 @ 11:12:09 #261
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190534676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef K44S het volgende:

[..]

Smartspotter kan best leuk zijn.

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
+sommige dingen makkelijk te doen.

Nadelen
-Slechte layout en dus uiterlijk van de app.
-onduidelijk wat je precies moet doen.
Smartspotter heb ik twee weken gedaan.
Zeer slechte communicatie.
Opdrachten voor XP waar hun rijker van worden.

Dat was niks voor mij.
Bamm
pi_190534893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:12 schreef JaVe het volgende:

[..]

Smartspotter heb ik twee weken gedaan.
Zeer slechte communicatie.
Opdrachten voor XP waar hun rijker van worden.

Dat was niks voor mij.
Multi value al geprobeerd? Wel veel werk maar vergoedingen zijn wel hoger dan de standaard ¤2. En je mag vaak aankopen doen.
pi_190536884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit is toch juist het uitwisselen van ervaringen? Of mogen deze alleen maar positief zijn :?
Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Smartroam en babbelaar zijn elkaar in de haren gevlogen.
- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Iemand klaagt dat het nakijken erg lang duurt.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Om zelf dan maar wel wat bij te dragen....
Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Ook de pasta opdracht vind ik erg tof.
  donderdag 19 december 2019 @ 14:22:56 #264
416020 K44S
The bearded man
pi_190536905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Smartroam en babbelaar zijn elkaar in de haren gevlogen.
- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Iemand klaagt dat het nakijken erg lang duurt.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Om zelf dan maar wel wat bij te dragen....
Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Ook de pasta opdracht vind ik erg tof.
Laatst was er een top 2000 check op bushokjes, 2 euro voor nog geen minuut werken. Dat was lekker cashen :) en mag dus vaker
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_190537333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Smartroam en babbelaar zijn elkaar in de haren gevlogen.
- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Iemand klaagt dat het nakijken erg lang duurt.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Om zelf dan maar wel wat bij te dragen....
Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Ook de pasta opdracht vind ik erg tof.
Haha mijn deel klopt 😂 😂. Smartroam zeurt over het gezeur kan er ook bij.


Geweldig inderdaad!


pi_190538056
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
pi_190538177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:56 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Haha mijn deel klopt 😂 😂. Smartroam zeurt over het gezeur kan er ook bij.


Geweldig inderdaad!


[ afbeelding ]
Ik ben blij dat je erom kan lachen want het was zeker niet onaardig bedoeld.
Het is dat ik niet zo actief meer ben hier, anders had ik mezelf er ook wel bij kunnen zetten met een 'vind dat anderen niet zo moeilijk moeten doen.'

Ik heb alle 4 de persil gekocht. De fleuril hadden ze helaas niet in de supermarkten waar ik vandaag was.


Als iemand die pasta opdracht doet. Ik zie pas nu ik de vervolgopdracht doe dat je daar maar 2 dagen de tijd voor hebt. Opzich geen probleem alleen heb ik net voor hetzelfde pastarecept gekozen wat ik eerder deze week ook al heb gegeten 🙈🙈
pi_190538870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef jb88 het volgende:
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
Waar zie jij dat?
pi_190538921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je erom kan lachen want het was zeker niet onaardig bedoeld.
Het is dat ik niet zo actief meer ben hier, anders had ik mezelf er ook wel bij kunnen zetten met een 'vind dat anderen niet zo moeilijk moeten doen.'

Ik heb alle 4 de persil gekocht. De fleuril hadden ze helaas niet in de supermarkten waar ik vandaag was.


Als iemand die pasta opdracht doet. Ik zie pas nu ik de vervolgopdracht doe dat je daar maar 2 dagen de tijd voor hebt. Opzich geen probleem alleen heb ik net voor hetzelfde pastarecept gekozen wat ik eerder deze week ook al heb gegeten 🙈🙈
Lekker! Geweldig. Toch fijn gratis wasmiddel.

Poets, scheer en was al een jaar of twee gratis. Op de tandpasta na dan :p!
pi_190538960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Waar zie jij dat?
In mijn berichten/chat.
pi_190539214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

In mijn berichten/chat.
Wat zeggen ze dan?
pi_190540161
Afgelopen dagen was het wel fijn om een rondje kruidvat checks en te doen. Foto en product staat nu ook wel aardig hoog.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 21:52:22 #273
21636 Feestkabouter
pi_190545692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef jb88 het volgende:
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
Nou ben ik net als Smartroam ook wel benieuwd wat ze dan precies hebben geschreven.

Overigens: we (de PostNL-Roamlers) hebben natuurlijk wel de afspraak gemaakt met Roamler om met zekerheid al die locaties uiterlijk morgen te bezoeken, dus op zich hoeven ze je niet te dwingen: je hebt jezelf er al voor gecommit om het te doen.
En het is op zich ook niet vreemd dat ze in de gaten houden hoe de voortgang is en je eraan herinneren.
Ik kreeg vorige week donderdag en afgelopen dinsdag ook reminders, maar daar vond ik inhoudelijk niks dwingend of fout aan.

En.... tja, als ze gaan zeggen 'als je het niet haalt dan zit daar een consequentie aan', tja dan is daar denk ik zakelijk gezien niks mis mee of wat dan ook. jij komt dan immers je afspraak niet na.

Maar goed, dan is het natuurlijk wel nog een beetje afhankelijk van hoe ze het precies communiceren. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het wat onhandig of lomp of dreigend of anderszins onfatsoenlijk formuleren.
pi_190545843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Nou ben ik net als Smartroam ook wel benieuwd wat ze dan precies hebben geschreven.

Overigens: we (de PostNL-Roamlers) hebben natuurlijk wel de afspraak gemaakt met Roamler om met zekerheid al die locaties uiterlijk morgen te bezoeken, dus op zich hoeven ze je niet te dwingen: je hebt jezelf er al voor gecommit om het te doen.
En het is op zich ook niet vreemd dat ze in de gaten houden hoe de voortgang is en je eraan herinneren.
Ik kreeg vorige week donderdag en afgelopen dinsdag ook reminders, maar daar vond ik inhoudelijk niks dwingend of fout aan.

En.... tja, als ze gaan zeggen 'als je het niet haalt dan zit daar een consequentie aan', tja dan is daar denk ik zakelijk gezien niks mis mee of wat dan ook. jij komt dan immers je afspraak niet na.

Maar goed, dan is het natuurlijk wel nog een beetje afhankelijk van hoe ze het precies communiceren. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het wat onhandig of lomp of dreigend of anderszins onfatsoenlijk formuleren.
Het was gewoon een reminder. Niets meer of minder.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:06:57 #275
21636 Feestkabouter
pi_190546081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

En dat proberen ze hier via Martijn te controleren.
Of dat nou echt waar is weet ik ook weer niet..... ik denk het eigenlijk niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 00:35 schreef Martijntj het volgende:

Ik lees hier echt vooral mee uit interesse hoor.
En dat geloof ik an sich wel.
Ik heb niet het idee dat het 1 van je taken is vanuit Roamler om de boel hier in de gaten te houden.

Maar dat neemt niet weg dat er enkele keren door het bedrijf Roamler wel dingen in gang zijn gezet of er gereageerd is puur en alleen op basis van wat er hier wordt gepost. En dan zou het in theorie zelfs zo kunnen zijn dat 1 van je collega's het hier heeft gelezen (het is immers geen besloten forum), maar ik hoop dat je toch wel snapt dat het vanuit ons oogpunt dan heel voordehandliggend is om te denken dat jij degene bent die het intern hebt gemeld.
En het staat me bij dat je zoiets ook wel eens expliciet hebt benoemd, maar dat weet ik even niet meer zeker.
En je hebt ook wel eens laten blijken dat je op basis van wat hier werd gepost hebt gekeken naar welke Roamler het is.

Tel daarbij op dat je hier wel post maar (zoals je zelf aan aangeeft) niks over het zelf uitvoeren van opdrachten deelt. En dat je altijd alleen maar reageert op berichten als je er voor Roamler op een positieve manier op kunt reageren.

Snap je dat het door dit alles op een aantal mensen hier toch wel overkomt alsof je namens Roamler hier zit?
Misschien is er een andere modus te vinden in jouw aanwezigheid hier, waarmee het voor de anderen prettiger is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 19-12-2019 22:27:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:07:58 #276
21636 Feestkabouter
pi_190546113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef K44S het volgende:

Smartspotter:
Voordelen:
+fijne vergoeding.
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Maar goed, meningen verschillen.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:19:00 #277
21636 Feestkabouter
pi_190546448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:08 schreef JaVe het volgende:

als ik me inzet verwacht ik inzet terug van Roamler, hoe druk ze ook zijn.
Want schijnbaar hebben andere opdrachten meer prioriteiten omdat die meer opleveren voor Roamler. Logisch ook maar niet leuk voor roamlers die zich inzetten ook al is het maar voor 2¤
[..]

Enerzijds denk ik: je verwachtingen van Roamler zijn wat te hoog :P

Anderzijds: je hebt wel een punt, vanwege het feit dat ze tegenwoordig veel meer variatie hebben in hoe snel inzendingen worden beoordeeld, maar daarover is hun communicatie niet erg duidelijk. Roamler creeert dus zelf de verkeerde verwachting met hun communicatie. Bij sommige opdrachten wordt aangegeven dat het nakijken wat langer duurt, maar er zijn er ook veel waarbij dat niet wordt aangegeven en het ook lang duurt.
Misschien zou het ze meer passen om aan te geven dat opdrachten in principe binnen enkele dagen worden beoordeeld, maar dat het soms ook binnen enkele uren kan zijn.

Hoe dan ook: als je gewoon een fatsoenlijke inzending hebt gestuurd komt het geld vroeg of laat echt wel, die beloning heb je verdiend en krijg je ook daadwerkelijk. Ik hoop toch dat je de hoogte van de beloning belangrijker vindt dan hoe snel je hem krijgt ;)
Als je een gewoon dienstverband hebt krijg je de beloning voor het werk dat je op de eerste dag van de maand doet pas 3 weken later..... dus misschien is een dienstverband niks voor jou :P
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2019 @ 22:25:26 #278
21636 Feestkabouter
pi_190546651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk mogen ervaringen ook negatief zijn, maar het lijkt altijd zo in de herhaling te vallen.

Ik zou haast een bingokaart kunnen maken met wat er hier gebeurd als jk een week hier niet kom kijken.

- Smartroam en babbelaar zijn elkaar in de haren gevlogen.
- Feestkabouter heeft een werkstuk geschreven over de te lage vergoedingen en andere dingen die mis zijn.
- Iemand klaagt dat het nakijken erg lang duurt.
- Martijn word uit het niets ergens bij betrokken omdat hij nou eenmaal voor roamler werkt.

Ga zo maar door.
Voor mijn gevoel gaat er zo weinig over opdrachten zelf en dat mis ik hier soms.

Om zelf dan maar wel wat bij te dragen....
Ik vind het fijn dat ik weer een berg wasmiddel heb. Dat van de laatste keer was net op hier.
Ook de pasta opdracht vind ik erg tof.
je vergeet een belangrijke:
-iemand vraagt hoeveel belasting er moet worden afgedragen over de verdiensten :D

en:
-een nieuwe die niet weet waar MV voor staat
pi_190547264
Ik heb zelf geen post nl checks. Ik hou er niet van om toe te moeten zeggen zonder dat ik ook maar iets van de opdracht weet. De vergoeding werd verteld, maar wat je precies moest doen hoorde je pas als je je had ingeschreven.
pi_190549730
Het gaat er ook niet om wanneer je je geld krijgt, daar ben ik, en ik neem aan niemand hier, niet bang voor, maar het gaat erom dat je wilt weten of de opdracht goed gedaan is. Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik graag snel weten waar ik aan toe ben als ik shifts heb gedaan. Kijk als ik zeker zou weten dat alles goed word gekeurd dan boeit het me vrij weinig of het geld de volgende dag al op mijn rekening staat, maar je bent toch benieuwd of je de vergoeding daadwerkelijk gaat krijgen. Daar zit bij mij de irritatie voornamelijk, dat ik maar moet afwachten, en heel lang tegenwoordig, of alles goedgekeurd gaat worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:02:06 #281
21636 Feestkabouter
pi_190549834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef jb88 het volgende:
Ik heb zelf geen post nl checks. Ik hou er niet van om toe te moeten zeggen zonder dat ik ook maar iets van de opdracht weet. De vergoeding werd verteld, maar wat je precies moest doen hoorde je pas als je je had ingeschreven.
Klopt, het was een beetje een gok omdat het helaas te vaak voorkomt dat uit de omschrijving niet goed in te schatten is wat de klus precies inhoudt.
Er stond echter een tijdsduur in de omschrijving, en daar ben ik op af gegaan met het idee dat ik aan de bel zou trekken als die tijdsduur niet reeel zou blijken te zijn..... en als ze me niet tegemoet zouden komen zou ik ze gewoon laten stikken met 90 locaties.
Daarnaast had ik ondanks de vele minpunten die ik al heb ervaren met Roamler toch de verwachting dat het bij deze reeks opdrachten wel in orde zou zijn.
En uiteindelijk bleek het inderdaad prima uit te pakken, als ik naar de uren en de verdiensten kijk kom ik op een mooie opbrengst per uur.

Het zeer kwalijke is echter wel dat Roamler zelfs nadat we onze locaties al hadden gekozen de vergoeding nog probeerde aan te passen (naar beneden uiteraard), wat dat betreft kan Roamler soms echt een misselijkmakend kutbedrijf zijn.
Gelukkig kwamen er dermate veel mensen in opstand tegen dat plan, dat Roamler toch maar eieren voor z'n geld heeft gekozen en het heeft teruggedraaid.
Protesteren tegen de foute acties van Roamler kan dus zin hebben, als maar genoeg mensen hun mond opendoen!
(voor de volledigheid moet ik erbij zeggen dat ik het allemaal pas achteraf via anderen heb gehoord, het is langs mij heen gegaan)

Maar dit alles brengt mij nog even op dit: ik schreef eerder vanavond als reactie op jouw bericht dat de PostNL-Roamlers zich hadden gecommit aan de locaties, want afspraak is afspraak..... maar nu dit hierboven me weer te binnen schiet wil ik daar toch aan toevoegen dat we ons ook weer niet teveel verplicht moeten voelen om ons aan de afspraken/overeenkomsten met Roamler te houden, aangezien zij vanaf de andere kant ook heel erg luchtig en creatief en opportunistisch met afspraken/overeenkomsten kunnen omgaan.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:05:59 #282
21636 Feestkabouter
pi_190549862
Maar nou snap ik 1 ding even niet:

je schreef dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef jb88 het volgende:
Ik zien ook al dat ze mensen die nog postnl checks hebben en die het eventueel niet halen proberen te intimideren en zo goed te dwingen.😂
en dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

In mijn berichten/chat.
maar dan vervolgens dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef jb88 het volgende:
Ik heb zelf geen post nl checks. Ik hou er niet van om toe te moeten zeggen zonder dat ik ook maar iets van de opdracht weet. De vergoeding werd verteld, maar wat je precies moest doen hoorde je pas als je je had ingeschreven.
Mijn vraag blijft: hoe/wanneer heb jij dan gezien (en wat heb je precies gezien) dat ze mensen proberen te intimideren/dwingen?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 01:22:44 #283
21636 Feestkabouter
pi_190549957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:48 schreef loezzzje het volgende:
Het gaat er ook niet om wanneer je je geld krijgt, daar ben ik, en ik neem aan niemand hier, niet bang voor, maar het gaat erom dat je wilt weten of de opdracht goed gedaan is. Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik graag snel weten waar ik aan toe ben als ik shifts heb gedaan. Kijk als ik zeker zou weten dat alles goed word gekeurd dan boeit het me vrij weinig of het geld de volgende dag al op mijn rekening staat, maar je bent toch benieuwd of je de vergoeding daadwerkelijk gaat krijgen. Daar zit bij mij de irritatie voornamelijk, dat ik maar moet afwachten, en heel lang tegenwoordig, of alles goedgekeurd gaat worden.
en bedoel je dan ook dat je wil weten of je het goed hebt gedaan, opdat je het bij volgende locaties ook op dezelfde manier kunt doen?
want bij dat aspect kan ik me op zich wel wat voorstellen. alleen in mijn geval is dat niet zo relevant: als ik voor RM op pad ga, ga ik ook echt op pad om heel snel flink wat locaties te bezoeken, dus zelfs als ze snel nakijken ben ik vaak al een flink aantal locaties verder voordat ik feedback krijg in de vorm van een review. het helpt denk ik als je tijdens het uitvoeren van een opdracht een beetje in gedachten houdt waar het de klant/opdrachtgever om gaat of wat voor die klant belangrijk is. als dat in orde is, dan zit het qua review ook wel goed.
maar ok, dat inschatten is niet bij alle opdrachten goed mogelijk, maar bij RM opdrachten meestal wel denk ik.

ik kreeg gisteren wat goedkeuringen met een opmerking over hoe ik de PostNL woblers tel..... terwijl ik inmiddels 69 locaties verder was en nog maar 1 locatie te gaan had _O-
als je met zoveel vertraging reviewt heeft het natuurlijk niet veel zin meer om nog dat soort feedback te geven!
(en het was overigens een opmerking die ook al op zo'n 30 eerdere inzendingen van toepassing was, maar die werden zonder feedback goedgekeurd...... lekker consequent weer..... not!)

en als het je niet zozeer gaat om het meenemen van feedback voor volgende locaties, dan hebben we het dus gewoon over ongeduld. en tja, dat heb ik op veel vlakken ook, maar op dit punt toevallig (gelukkig) niet :)
pi_190550707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Maar nou snap ik 1 ding even niet:

je schreef dit:
[..]

en dit:
[..]

maar dan vervolgens dit:
[..]

Mijn vraag blijft: hoe/wanneer heb jij dan gezien (en wat heb je precies gezien) dat ze mensen proberen te intimideren/dwingen?
Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld. Ik ga niet zeggen wie of wat precies anders krijgen zij natuurlijk weer bakken 💩 over zich heen door Roamler, want zoals iemand hier al aangaf, Martijn zit hier gewoon als werknemer van Roamler en geeft natuurlijk gewoon alles door en wilt zeker wel de link met iemand hier leggen en het roamler account. Hij zit hier niet als 'één van ons' want hij heeft hier vaak genoeg mensen (privé)berichten gestuurd met de evt regels van roamler/waarschuwingen. Mij houdt ie niet voor de gek, en ik ben blij om te zien dat de meerderheid er doorheen kijkt. Voor de rest heb ik niets tegen Martijn, ik wens hem het beste, maar hij moet natuurlijk niet doen alsof hij hier niet zit ter controle.😆
pi_190551502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en bedoel je dan ook dat je wil weten of je het goed hebt gedaan, opdat je het bij volgende locaties ook op dezelfde manier kunt doen?
want bij dat aspect kan ik me op zich wel wat voorstellen. alleen in mijn geval is dat niet zo relevant: als ik voor RM op pad ga, ga ik ook echt op pad om heel snel flink wat locaties te bezoeken, dus zelfs als ze snel nakijken ben ik vaak al een flink aantal locaties verder voordat ik feedback krijg in de vorm van een review. het helpt denk ik als je tijdens het uitvoeren van een opdracht een beetje in gedachten houdt waar het de klant/opdrachtgever om gaat of wat voor die klant belangrijk is. als dat in orde is, dan zit het qua review ook wel goed.
maar ok, dat inschatten is niet bij alle opdrachten goed mogelijk, maar bij RM opdrachten meestal wel denk ik.

ik kreeg gisteren wat goedkeuringen met een opmerking over hoe ik de PostNL woblers tel..... terwijl ik inmiddels 69 locaties verder was en nog maar 1 locatie te gaan had _O-
als je met zoveel vertraging reviewt heeft het natuurlijk niet veel zin meer om nog dat soort feedback te geven!
(en het was overigens een opmerking die ook al op zo'n 30 eerdere inzendingen van toepassing was, maar die werden zonder feedback goedgekeurd...... lekker consequent weer..... not!)

en als het je niet zozeer gaat om het meenemen van feedback voor volgende locaties, dan hebben we het dus gewoon over ongeduld. en tja, dat heb ik op veel vlakken ook, maar op dit punt toevallig (gelukkig) niet :)
Dat op zich niet eens want ik ga nog maar zelden op pad, meeste wat ik nog doe zijn shifts. In het verleden wel eens voor gekomen ja dat ik iets vroeg en ze een half uur later antwoorden, ja wat denken ze nou, dat ik een half uur in die Kruidvat blijf wachten? Maar voor nu gaat het over de shifts, over het algemeen ben ik er vrij zeker van dat ik ze goed doe maar je kunt natuurlijk altijd een foutje maken. Daarom wil ik gewoon graag snel weten of ze goed zijn, het geld komt dan wel, de goedkeuring vind ik belangrijker. Ook vervelend als je na 21:00 een bericht stuurt, krijg je de volgende dag antwoord, ja dan kan ik er alweer 30 shifts op hebben zitten dus dan heeft het totaal geen nut meer.
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:34:54 #286
488882 JaVe
Roamler professional
pi_190552146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:48 schreef loezzzje het volgende:
Het gaat er ook niet om wanneer je je geld krijgt, daar ben ik, en ik neem aan niemand hier, niet bang voor, maar het gaat erom dat je wilt weten of de opdracht goed gedaan is. Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik graag snel weten waar ik aan toe ben als ik shifts heb gedaan. Kijk als ik zeker zou weten dat alles goed word gekeurd dan boeit het me vrij weinig of het geld de volgende dag al op mijn rekening staat, maar je bent toch benieuwd of je de vergoeding daadwerkelijk gaat krijgen. Daar zit bij mij de irritatie voornamelijk, dat ik maar moet afwachten, en heel lang tegenwoordig, of alles goedgekeurd gaat worden.
Dat is hier dus ook en heb ik de neiging geen opdrachten te doen tot ze alles nagekeken hebben.
Bamm
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 10:00:45 #287
21636 Feestkabouter
pi_190552454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

In mijn berichten/chat.
maar

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:00 schreef jb88 het volgende:

[..]

Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld.
Ah, dus niet je eigen berichten.
Dan snap ik het weer.
En dat je geen details wil geven snap ik ook.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 10:06:59 #288
21636 Feestkabouter
pi_190552512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

In het verleden wel eens voor gekomen ja dat ik iets vroeg en ze een half uur later antwoorden, ja wat denken ze nou, dat ik een half uur in die Kruidvat blijf wachten?
in de tijd dat ze me nog wel op Slack tolereerden heb ik daar tijdens het uitvoeren van opdrachten nooit een vraag gesteld over de locatie waar ik op dat moment was, ik ga echt mijn waardevolle tijd niet verdoen met wachten op een antwoord. en ook nooit zulke vragen via berichten in de app trouwens.

als de instructie niet duidelijk is zorg ik dat ik de dingen doe zodanig dat ik tov de concrete instructies niks fout doe. als het resultaat dan niet naar wens is, is dat niet mijn fout.
pi_190552584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:34 schreef JaVe het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook en heb ik de neiging geen opdrachten te doen tot ze alles nagekeken hebben.
Dat is bij shifts dan weer geen optie aangezien die binnen no time gedaan zijn door een ander als je ze niet doet ;) Dus het is ze gewoon doen en hopen dat ze allemaal goedgekeurd worden.
pi_190552990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:00 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

maar
[..]

Ah, dus niet je eigen berichten.
Dan snap ik het weer.
En dat je geen details wil geven snap ik ook.
Op whatsapp zeggen mede roamlers dit tegen me, dat bedoel ik. En als ik hier zeg wat roamler dan precies tegen ze heeft gezegd gaat Martijn natuurlijk weer onderzoeken wie het is. Want daarvoor zit ie hier.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 11:50:18 #291
21636 Feestkabouter
pi_190553781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef jb88 het volgende:

En als ik hier zeg wat roamler dan precies tegen ze heeft gezegd gaat Martijn natuurlijk weer onderzoeken wie het is. Want daarvoor zit ie hier.
dat zei je al ja. ik kan er wel weer op dezelfde manier op reageren maar dat voegt dan ook niet veel toe ;)
pi_190554812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:00 schreef jb88 het volgende:

[..]

Roamlers die ik ken hebben mij dit verteld. Ik ga niet zeggen wie of wat precies anders krijgen zij natuurlijk weer bakken 💩 over zich heen door Roamler, want zoals iemand hier al aangaf, Martijn zit hier gewoon als werknemer van Roamler en geeft natuurlijk gewoon alles door en wilt zeker wel de link met iemand hier leggen en het roamler account. Hij zit hier niet als 'één van ons' want hij heeft hier vaak genoeg mensen (privé)berichten gestuurd met de evt regels van roamler/waarschuwingen. Mij houdt ie niet voor de gek, en ik ben blij om te zien dat de meerderheid er doorheen kijkt. Voor de rest heb ik niets tegen Martijn, ik wens hem het beste, maar hij moet natuurlijk niet doen alsof hij hier niet zit ter controle.😆
Haha, ik kan dit ontkrachten.. maar dat heeft geloof ik niet zo veel zin. Het stoort me verder ook niet dat je dat gevoel wel hebt hoor. Ik heb overigens geen idee welke collega's van mij hier meelezen. :+ ben trouwens wel benieuwd naar de heren en dames van SS ook, haha.

Voor eenieder die ik vanavond niet meer tegenkom in de app, geniet van de feestdagen! *) tijd voor een mini-vakantie aan mijn kant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijntj op 20-12-2019 15:03:13 (typo correctie) ]
pi_190555232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:01 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Haha, ik kan dit ontkrachten.. dat heeft geloof ik niet zo veel zin. Het stoort me verder ook niet dat je dat gevoel wel hebt hoor. Ik heb overigens geen idee welke collega's van mij hier meelezen. :+ ben trouwens wel benieuwd naar de heren en dames van SS ook, haha.

Voor eenieder die ik vanavond niet meer tegenkom in de app, geniet van de feestdagen! *) tijd voor een mini-vakantie aan mijn kant.
Jij ook fijne feestdagen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 00:51:21 #294
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190568861
Iedereen klaar met de PostNL monsterklus?
  † In Memoriam † zaterdag 21 december 2019 @ 05:09:27 #295
21636 Feestkabouter
pi_190569689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:51 schreef b-engel het volgende:
Iedereen klaar met de PostNL monsterklus?
Woensdag zo goed als klaar, ik had er 1 bewaard voor donderdag.

Het is me onduidelijk eigenlijk: was donderdag nou de laatste dag, of vrijdag?
Marit had het in haar reminders namelijk over 'tot 20 december', maar misschien had ze 'tot en met 20 december' moeten schrijven
pi_190569738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 05:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Woensdag zo goed als klaar, ik had er 1 bewaard voor donderdag.

Het is me onduidelijk eigenlijk: was donderdag nou de laatste dag, of vrijdag?
Marit had het in haar reminders namelijk over 'tot 20 december', maar misschien had ze 'tot en met 20 december' moeten schrijven
Vandaag is de laatste dag.
pi_190569822
De laatste dag waarop je de checks mocht doen was vrijdag 20 december. Vanmiddag is er besloten met dat we nog één dag extra krijgen, dus zaterdag mogen de checks ook nog gedaan worden. De locaties die nu nog openstaan zijn nu ¤15 waard, maar er zijn er niet veel meer.
pi_190572050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 06:55 schreef babbelaar92 het volgende:
De laatste dag waarop je de checks mocht doen was vrijdag 20 december. Vanmiddag is er besloten met dat we nog één dag extra krijgen, dus zaterdag mogen de checks ook nog gedaan worden. De locaties die nu nog openstaan zijn nu ¤15 waard, maar er zijn er niet veel meer.
Zoals geschreven, vandaag is de laatste dag ;)
pi_190573036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:18 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zoals geschreven, vandaag is de laatste dag ;)
Zoals ik net schreef ja. 😊
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:27:28 #300
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_190573883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zoals ik net schreef ja. 😊
zal ik het ook nog een keer herhalen? hahaha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')