Helaas! Er is overigens nog een beroemd nummer met exact dezelfde melodiequote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag 'Wij zijn de slijpers uit Parijs' en op de een of andere manier las ik dat in mijn hoofd met de melodie van 'We are the heroes of our time'![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een flinke beker thee gezet, kruidnootrotsjes (wat blijkbaar een ding is) bij de hand. Op naar Eesti Laul!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:31 schreef dollce het volgende:
[..]
gravity![]()
Ik dacht dat ik de enige was met die in mijn lijst.
Mijn lijstje:Oh potver ik ben Glen vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jaaa Gravity is zo mooi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Kruidnootrotsjes zijn heerlijk! Ik heb ze dit jaar voor het eerst op en was positief verrast. Jammer dat ze overal al op zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een flinke beker thee gezet, kruidnootrotsjes (wat blijkbaar een ding is) bij de hand. Op naar Eesti Laul!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kruidnootrotsjes zijn heerlijk! Ik heb ze dit jaar voor het eerst op en was positief verrast. Jammer dat ze overal al op zijn.
Hier heeft de Deen bijna geen sinterklaasspul meer en heeft Dirk nog een paar letters over.. Dirk koopt al jaren te weinig inquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In de lokale supermarkt zijn ze juist in de bonus. Ook de plaatselijke Hema had nog belachelijk veel chocoladeletters. Misschien iets te optimistisch ingekocht
Die is vast ook heel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:25 schreef Strani het volgende:
Als we bij ons op de Christelijke middelbare school waren gaan schuren (gelukkig bestond dat idd nog niet) waren we direct het doelwit geworden van een massale duivelsuitdrijving.
Ik weet niet of dat schuren ook op scholen gebeurt maar ik zou dat zelf echt niet toestaan hoor, dat kinderen dat doen. Dan maar ouderwets.
Wauwquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:26 schreef Strani het volgende:
Ik weet nog precies op welke datum ik voor het eerst geschuifeld heb. Toevalligerwijs trouwde ik exact 12 jaar later. (Niet met dezelfde persoon.)
Het verklaart allemaal wel waarom je nu qua normen en waarden volledig de weg kwijt bentquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het schuren vond hier vooral plaats bij de tienerdisco's van 14 t/m 17; er waren nachtclubs in de stad die zulke speciale nachten hadden. Stonden we daar tot 3 uur 's nachts rond te dansen en de 16+mensen drank voor ons laten kopen.
Eigenlijk achteraf gezien natuurlijk heel erg dat dit gewoon kon en er zo slecht op werd gelet (en sowieso dat je de leeftijdsgrens dan bij 17 lag, terwijl je toen vanaf 16 al mocht drinken; je weet gewoon dat zoiets dan niet goed kan gaan).
Oeh, gaat ze Margriet of Chris vervangen? (die mogen van mij allebei wel wegquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:43 schreef Dave het volgende:
Marlijn Weerdenburg wordt presentatrice bij Avrotros. Ze gaat in ieder geval Moltalk presenteren.
Wellicht hangt er binnenkort weer een gerucht in de lucht?
Allebei weg, Rop Verweij is de andere presentator.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, gaat ze Margriet of Chris vervangen? (die mogen van mij allebei wel weg)
Ik ben ondanks die achtergrond juist enórm braaf gewordenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaart allemaal wel waarom je nu qua normen en waarden volledig de weg kwijt bent
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ondanks die achtergrond juist enórm braaf gewordenIk ga ook nooit uit (totaal geen behoefte meer aan).
Heb wel op zo'n feest ooit voor het eerst getongzoend. Had toen achteraf nog wat Hyves berichtjes van hem gekregen, maar daar heb ik niet meer op gereageerd, want dat durfde ik niet
Oh, wat een verbetering!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Allebei weg, Rop Verweij is de andere presentator.
Dat verwacht ik niet, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]Maar ja, kan ook dat je nu in een brave fase zit en dat het dan over een jaar of vier weer helemaal losgaat.
Oh nee het lijkt mij wel leuk juist om jou weer helemaal wild te zienquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, maar we zullen zienEn dan heb ik natuurlijk altijd jullie om mij sane te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |