Ik te weinig.quote:Op maandag 2 december 2019 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind echt veel te veel dingen leuk.
Lekker gezellig samen met Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wifequote:
Dat ook ja! Ik zat er net nog aan te denken!quote:Op maandag 2 december 2019 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, badderen staat er nog niet op.
O ja. Klopt.quote:
Dat je het niet vergeet hè?quote:Op maandag 2 december 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Klopt.
Bedankt voor de herinnering!
Jij maneaterquote:Op maandag 2 december 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Heb dit hele weekend geen piemels gehad!
Nou ja, wel bijna.
Was uit eten met 2 vriende, een hetero koppel. Die vertelden dat een collega van hen later aanschoof in de bar en dat ze zoch wel eens hadden afgevraagd of die niet stiekem mannen ook wel interessant vindt. "Als t je lukt hem te versieren, dan sturen we je geen tikkie voor t diner na vanavond!"
Laten we zeggen: Ik heb gratis gegeten.
Still got it!
Ja het was me echt ff ontglipt!quote:
Kratje bier he. All that it takes.quote:
Is dat t equivalent van de zoenende vriendinnen die mal zijn?quote:
Oké hij is blijven slapen en dan pas vraagt ie via die vrienden om je nummer.quote:Op maandag 2 december 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat t equivalent van de zoenende vriendinnen die mal zijn?
Maar goed. Hij is dus blijven slapen
En heeft daarna via dat stel mijn telefoonnummer gevraagd.
Ja. Zo zijn mannenquote:Op maandag 2 december 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké hij is blijven slapen en dan pas vraagt ie via die vrienden om je nummer.
Ik wacht wel.quote:Op maandag 2 december 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom misschien alleen wat later.
Te druk met die prolapse terug te stoppen?quote:Op maandag 2 december 2019 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zo zijn mannenOf zo.
Op dat moment ben je niet bezig met iemand's telefoonnummer hoor!![]()
Godverdommequote:Op maandag 2 december 2019 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te druk met die prolapse terug te stoppen?
Schatje, ik doe genoeg oefeningen om hem maagdelijk strak te houden hoorquote:Op maandag 2 december 2019 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dinoquote:Op maandag 2 december 2019 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Qwixx is echt leukquote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zó blij met alle cadeaus die ik heb gekocht voor Sinterklaas en kerst![]()
Heb ook Qwixx besteld, leek me wel leuk!
Ben alleen wel
Vergeten een grote dobbelsteen te bestellen
Leek me ook wel een makkelijk en snel spel dat je ff tussendoor kan doen en waarvoor je niet gelijk een avond krijg bent.quote:
Ik zag dat de primark nu al die funko's heeft van Frozen, GOT en Harry Potter.quote:Op maandag 2 december 2019 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nog wel een paar mensen zijn in ons groepje die dit leuk vinden en anders wil ik hem zelf. Sowieso wil ik hem zelf eigenlijk
Wat zijn funko's?quote:Op maandag 2 december 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat de primark nu al die funko's heeft van Frozen, GOT en Harry Potter.
Ik moet nog helemaal beginnenquote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zó blij met alle cadeaus die ik heb gekocht voor Sinterklaas en kerst![]()
Heb ook Qwixx besteld, leek me wel leuk!
Ben alleen wel
Vergeten een grote dobbelsteen te bestellen
Die hebben we hier geen. Zal m’n dochter erheen sturen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat de primark nu al die funko's heeft van Frozen, GOT en Harry Potter.
Ik ook liever niet, maar zochten een foute kersttrui voor iemand.quote:Op maandag 2 december 2019 15:15 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit in een primark geweest.
Is ookquote:Op maandag 2 december 2019 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leek me ook wel een makkelijk en snel spel dat je ff tussendoor kan doen en waarvoor je niet gelijk een avond krijg bent.
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maaktenquote:Op maandag 2 december 2019 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nog wel een paar mensen zijn in ons groepje die dit leuk vinden en anders wil ik hem zelf. Sowieso wil ik hem zelf eigenlijk
Voor t spel doen we minimaal drie cadeautjes elk, prijs maakt niet uit. Ik doe er 5 of 6.quote:Op maandag 2 december 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog helemaal beginnen
Maar t budget is slechts 15,- en dara kun je echt alleen crap voor kopen.
En als ik ergens een hekel aan heb tegenwoordig, zijn t die "leuke" crap kadootjes.
Die belanden toch altijd linea recta inde prullenbak OF in de mand voor volgend jaar.
Maar ach, t spel zelf en de avond zelf zijn altijd wel leuk
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 2 december 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maakten
waar bestel je die?
hebben ze een deadpool?
Ze hebben een alles.quote:Op maandag 2 december 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maakten
waar bestel je die?
hebben ze een deadpool?
Wel duur. Die van mij was nog geen tien euro. Kneiterwarm ook.quote:Op maandag 2 december 2019 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, maar zochten een foute kersttrui voor iemand.
Niet gehaald daar. 35,- voor een stukje crap. NO thanks.
O dat is wel slim ja!quote:Op maandag 2 december 2019 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ookSpeelrondes kunnen binnen 10 minuten klaar zijn
![]()
Wel een tip voor het geval je papieren scoreblaadjes erbij hebt; kopieer alvast wat van die scoreblaadjes óf (nog beter) lamineer er een stuk of 4, waar je dan met uitwisbare stift op invult
Ja, voor de lol vind ik 10,- wel prima.quote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel duur. Die van mij was nog geen tien euro. Kneiterwarm ook.
O nee. Leeft hij überhaupt nog?quote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor de lol vind ik 10,- wel prima.
Nou heb ik de limited editionvan Eindhoven, ook 35,-
Maar die vind ik de moeite waard. Is met onze stadsprediker erop.
Amper!quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee. Leeft hij überhaupt nog?
Die is echt wel heel fout jaquote:Op maandag 2 december 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amper!
https://www.keifoutekersttrui.nl
Dat kan behoorlijk oplopen ja qua prijsquote:Op maandag 2 december 2019 15:28 schreef Elvi het volgende:
Zo, voor m'n vader ben ik met 2 flessen drank alweer klaar voor kerst![]()
Best karig met maar 2 kadootjes dus ik ga wel over het budget heen denk ik
Present iets met trump z’n hoofd eropquote:Op maandag 2 december 2019 15:29 schreef Ang3l het volgende:
We hebben ook nog eeens een thema.
Eerste jaar was Sex, Drugs en Rock & Roll
Vorig jaar was Something old, new, borrowed, blue.
Dit jaar Ghost of Christmas Past, Present en Future.
Ghost of Christmas past worden gewoonde crap kado's van vorig jaar
Present en Future weet ik nog niet.
Tips zijn welkom!
quote:Op maandag 2 december 2019 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Present iets met trump z’n hoofd erop![]()
[ afbeelding ]
Ik vond ook Trump toiletpapier.quote:Op maandag 2 december 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar dat bedoel ik dus. Voor dat budget worden t meestal van dit soort lollige kado's.
En die pleurt iedereen toch gewoon weer weg? Huizen zijn al veel te vol en Marie Kondo draait zich om in haar ... o nee, die leeft nog.
Ik heb games op m’n lijstje staan, boeken, een knieplank voor in de tuin, van die opgezette torren en vlinders (die ik toch niet ga krijgen)quote:Op maandag 2 december 2019 16:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het sowieso moeilijk om te bedenken wat ik wil hebben. Behalve dan inderdaad 2 kookboekenof meer -ahum- maar goed daar heb ik ook al heel veel van.
Verder kan ik weinig bedenken. Ik heb alles al![]()
Ok ik zou wel een hond willen hebben.
Altijd leuk opgezette dieren.quote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb games op m’n lijstje staan, boeken, een knieplank voor in de tuin, van die opgezette torren en vlinders (die ik toch niet ga krijgen)
Tuinbeeldjes () thee, jellybeans, happy socks
Enz enz
Is ze fan van schaken? Want dan zou ik dit kopen voor de huiskamer: https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk opgezette dieren.
Al is Loka er geen fan van. Zal binnenkort maar eens kijken of mijn opgezette kogelvis en marter weg kunnen.
De opgezette schorpioen is al gemold door de katMaar de vlinders staan gelukkig niet in de weg.
Ach, maar 10k.quote:Op maandag 2 december 2019 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is ze fan van schaken? Want dan zou ik dit kopen voor de huiskamer: https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945
5 euro voor 1 cadeau, 5 euro voor 3 cadeaus, als je het zelf niet zou willen hebben, koop het dan ook niet. Zo doen wij hetquote:Op maandag 2 december 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar dat bedoel ik dus. Voor dat budget worden t meestal van dit soort lollige kado's.
En die pleurt iedereen toch gewoon weer weg? Huizen zijn al veel te vol en Marie Kondo draait zich om in haar ... o nee, die leeft nog.
Jawelquote:
Of zoiets:quote:Op maandag 2 december 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, maar 10k.
Zijn dagen dat ik het niet in mijn zak heb.
Ik houd er ook van.quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk opgezette dieren.
Al is Loka er geen fan van. Zal binnenkort maar eens kijken of mijn opgezette kogelvis en marter weg kunnen.
De opgezette schorpioen is al gemold door de katMaar de vlinders staan gelukkig niet in de weg.
Games, boeken etc. Dat zijn vaka kado's die te duur zijn voor een dobbelspel.quote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb games op m’n lijstje staan, boeken, een knieplank voor in de tuin, van die opgezette torren en vlinders (die ik toch niet ga krijgen)
Tuinbeeldjes () thee, jellybeans, happy socks
Enz enz
quote:Op maandag 2 december 2019 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is ze fan van schaken? Want dan zou ik dit kopen voor de huiskamer: https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945
Door jou ga ik nu weer overal reclame krijgen voor die zooi.quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Ziet er ook tof uit.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 2 december 2019 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Games, boeken etc. Dat zijn vaka kado's die te duur zijn voor een dobbelspel.
Ja, die qui qua nog iets.quote:Op maandag 2 december 2019 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar zo’n kaartspelletje kan dus wel
Na die laatste update verandert dit ding zó vaak woorden.![]()
![]()
Ik wist wel dat je het mooi zou vinden.quote:Op maandag 2 december 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door jou ga ik nu weer overal reclame krijgen voor die zooi.
Niet dat ik dit niet mooi vind, in tegendeel.
Geen idee.quote:Op maandag 2 december 2019 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die qui qua nog iets.
Zit in m'n wensmandje inmiddels
Is dat leuk?
Alleen, hoe prop ik dat in t past, present, future thema?
Op zich wel grappig om daar je geld mee te kunnen verdienen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het mooi zou vinden.
Op Instagram volg ik iemand in Nederland die ze ook maakt. En volgens mij zijn die ook een stuk goedkoper. Demooiedood is dr insta-naam.
Heb je de Pikachu sloffen al in huis?quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Debsterr het volgende:
Geen thema hier maar het is met de Poké nerds, dus dat verbindt al
In welk leven? Welke valuta?quote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even een vraag tussendoor.
WGR / Wanneer had jij je eerste ton?
Toen ik mijn eerste auto kocht. Zat net boven de ton.quote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even een vraag tussendoor.
WGR / Wanneer had jij je eerste ton?
How you doin'?quote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik mijn eerste auto kocht. Zat net boven de ton.
Nee sorry. Al in geen eeuwen besteld bij H&Mquote:Op maandag 2 december 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de Pikachu sloffen al in huis?
Cuberdons zijn zo heerlijk, gelijk trek in gekregen, gvd.quote:Op maandag 2 december 2019 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n tijd geleden voor 20 euro aan cuberdons besteld. Ik voel je![]()
En ik heb al een hele tijd Jelly beans op m’n verlanglijstje staan
Ik heb bij m’n verlanglijstje op Q music bijna 1,5kg jelly beans erop staanquote:
Ze zijn onderweg, maar geen idee wanneer ik ze binnen krijgquote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cuberdons zijn zo heerlijk, gelijk trek in gekregen, gvd.
Waar moet je dat nou weer overheen doen?quote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg, maar geen idee wanneer ik ze binnen krijg![]()
Je hebt ook cuberdon-saus. Die heb ik ook besteld
Over cuberdon.quote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar moet je dat nou weer overheen doen?
De fitgirl heeft een blessure waardoor ze even is uitgeschakeld. Ik hoop vanaf volgende week weer terug te keren in fitgirl-land.quote:Op maandag 2 december 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is de fitgirl gebleven?
Geen ideeee!quote:Op maandag 2 december 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar moet je dat nou weer overheen doen?
Dat is t ook.quote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht saus van cuberdon.
Levensgevaarlijk dat bewegenquote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
De fitgirl heeft een blessure waardoor ze even is uitgeschakeld. Ik hoop vanaf volgende week weer terug te keren in fitgirl-land.
Ai! Dan even rustig aan doen inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
De fitgirl heeft een blessure waardoor ze even is uitgeschakeld. Ik hoop vanaf volgende week weer terug te keren in fitgirl-land.
Hmm, zou het niet kopen.quote:
Ik heb t als onzin cadeau gekocht omdat ik het zo raar vond.quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, zou het niet kopen.
Misschien voor Kerst maar wat voor mezelf kopen bij de winkel. Om in mijn suikerbehoefte te voorzien.
Bijna 1,5 zelfs dan.quote:Op maandag 2 december 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat hij een ton op de teller had staan.
Technics 1210?quote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna een nieuwe platenspeler gekocht maar kan me nog net bedwingen.
Ik heb 2 nieuwe platen gekochtquote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke wilde je kopen? Ga er waarschijnlijk ook een kopen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Don Rosa?quote:Op maandag 2 december 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb mooie luxe versie van Oom Dagobert gekocht.
Ja.quote:
Die zijn tofquote:Op maandag 2 december 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Uiteraard. Is weer in print na jarenlang zeldzaam te zijn geweest.
Over paar maanden deel 2 denk ik.
https://www.hifiklubben.n(...)nad-c558-draaitafel/quote:Op maandag 2 december 2019 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke wilde je kopen? Ga er waarschijnlijk ook een kopen.
Heb je de screenshots nogquote:Op maandag 2 december 2019 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja
Maakte me slechts zorgen over iemands geestelijke gesteldheid
Haha, bans hebben.quote:Op maandag 2 december 2019 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja
Hou mijn oude floppies nog wel voor mijn nichtje als die kan lezen straks.quote:
Vertel me alles. Per Whatsapp uiteraard om de fok policy niet te overtreden.quote:Op maandag 2 december 2019 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja
Of in een spoiler gewoon. Toch geen R&P mods die hier komen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vertel me alles. Per Whatsapp uiteraard om de fok policy niet te overtreden.
Ik krijg ook notes voor de domste dingenquote:Op maandag 2 december 2019 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeHad die ban na 5 seconden al te pakken
Dacht dat mods niet konden bannen...
Hahahaha yeah rightquote:Op maandag 2 december 2019 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of in een spoiler gewoon. Toch geen R&P mods die hier komen.
Lafjes hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Een user lepra toewensen zodat zijn vingers eraf vallen en hij niet meer kan posten. Mag gewoon niet meer.
Nu heb ik zin om Ben Hur te gaan kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een user lepra toewensen zodat zijn vingers eraf vallen en hij niet meer kan posten. Mag gewoon niet meer.
Zometeen mogen we newbies niet eens meer door bushokjes tyfenquote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flauw zeg.quote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof er nog nieuwe mensen komen op FOK! Bijna onmogelijk om te registerenquote:Op maandag 2 december 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zometeen mogen we newbies niet eens meer door bushokjes tyfen
Alleen door bushokjes met veiligheidsglas en een matras erachter.quote:Op maandag 2 december 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zometeen mogen we newbies niet eens meer door bushokjes tyfen
quote:Op maandag 2 december 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen komen op FOK! Bijna onmogelijk om te registeren
Wel erg simplistisch.quote:Op maandag 2 december 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.hifiklubben.n(...)nad-c558-draaitafel/
Deze lijkt me wel leukquote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pitch en RPM control? Sowieso RPM al je 't mij vraagt. Ding zal vast wel een strakke motor hebben.quote:Op maandag 2 december 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Maar wat heb je nog meer nodig?
quote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:
In de avond een hentai voiceover wedstrijd![]()
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel leuk![]()
https://www.tomocon.nl/
Doe je ook mee?quote:
quote:Heb jij altijd al een professionele hentai voice over actor willen zijn? Nee?
Lijkt het je leuk om het voor wel een keertje te doen? Ja?
Kom dan naar de Hentai Voice Over!
Bij de Hentai Voice Over kun jij de dialoog en stem verzorgen van een willekeurig personage, robot, demoon, lichaamsdeel enzovoorts. Referentiehumor, gekreun of diepgaande dialoog, het kan allemaal!
quote:Op maandag 2 december 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel leuk![]()
https://www.tomocon.nl/
Die zie ik weleens langskomen op FB vanwege een Gunpla dealer die daar altijd staatquote:Op maandag 2 december 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij?
quote:Op maandag 2 december 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Maar wat heb je nog meer nodig?
Nja, dat dus.quote:Op maandag 2 december 2019 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pitch en RPM control? Sowieso RPM al je 't mij vraagt. Ding zal vast wel een strakke motor hebben.
Waar ga je dat voor gebruiken dan? Als je gewoon naar muziek wil luisteren dan blijf je toch bij 33 of 45.quote:
Ow er zit een switch op?quote:Op maandag 2 december 2019 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ga je dat voor gebruiken dan? Als je gewoon naar muziek wil luisteren dan blijf je toch bij 33 of 45.
Welke? Ado houdt er ook vanquote:Op maandag 2 december 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Uiteraard. Is weer in print na jarenlang zeldzaam te zijn geweest.
Over paar maanden deel 2 denk ik.
Heb liever mooie knopjesquote:Op maandag 2 december 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netjes weggewerkt natuurlijk. Wil niet allerlei lelijke knoppen erop hebben.
Life and Times of Scrooge McDuck volume 1 van Fantagraphics.quote:
Een versterker kopen zonder allerlei gekken knoppen, displays en lampjes is tegenwoordig ook best lastig.quote:
Wellicht in het 'ingestraald door elfjes' segmentquote:Op maandag 2 december 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een versterker kopen zonder allerlei gekken knoppen, displays en lampjes is tegenwoordig ook best lastig.
Wij hebben hier the don Rosa library deel 5 en 6 liggen. Uncle Scrooge and Donald Duck.quote:Op maandag 2 december 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Life and Times of Scrooge McDuck volume 1 van Fantagraphics.
Volg zelf Fantagraphics niet, dus weet niet 100%.quote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben hier the don Rosa library deel 5 en 6 liggen. Uncle Scrooge and Donald Duck.
Is dat een andere serie?
Ik weet er niks van...
Wat heb je zelf voor versterker staan?quote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht in het 'ingestraald door elfjes' segment
Een Onkyo A-9030. Prima ding, 2 kanaals. Redelijk minimalistisch.quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je zelf voor versterker staan?
quote:Op maandag 2 december 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een versterker kopen zonder allerlei gekken knoppen, displays en lampjes is tegenwoordig ook best lastig.
Ok, tnx!quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volg zelf Fantagraphics niet, dus weet niet 100%.
Fantagraphics heeft de rechten om Disney verhalen te herprinten, wat gek is gezien Disney zelf Marvel bezit maar oké.
Je hebt de Carl Barks lijn, en de Don Rosa lijn als het op Duck comics aankomt.
Als het goed is wordt er om de zoveel tijd een nieuw deel geprint.
The Life and Times of Scrooge McDuck is een stuk van de Don Rosa Scrooge lijn, een verhaal over een strip of 20 met een begin en eind. Over het leven van Oom Dagobert. Ik weet niet zeker of die ook in de normale Don Rosa lijn zitten.
Volgens mij heb ik daar ook nog naar geluisterd.quote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een Onkyo A-9030. Prima ding, 2 kanaals. Redelijk minimalistisch.
Niet teveel smoesjes bedenken en bam! doorgaan! Nooit gehoord van rolstoelbasketbalsters?quote:Op maandag 2 december 2019 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar zijn 3 versies van dacht ik, verschillen in vermogen oid. Is alweer een aantal jaartjes oud.quote:Op maandag 2 december 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ook nog naar geluisterd.
Maar hij heeft ze kennelijk al.quote:
Is jouw vriendin al van de bank af?quote:Op maandag 2 december 2019 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet teveel smoesjes bedenken en bam! doorgaan! Nooit gehoord van rolstoelbasketbalsters?
Die (of een broertje daarvan)heb ik ook nog gehad. Prima geluid.quote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een Onkyo A-9030. Prima ding, 2 kanaals. Redelijk minimalistisch.
In een normale set-up is 2 kanaals ook wel voldoende. Ik luister toch alleen maar muziek.quote:Op maandag 2 december 2019 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zijn 3 versies van dacht ik, verschillen in vermogen oid. Is alweer een aantal jaartjes oud.
Vind je mainstream muziek ook wat dan?quote:Op maandag 2 december 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook weer tijd om voor de Top2000 te stemmen. Kan ik daarna weer naar de Snob2000 gaan luisteren.
Ik luister genoeg mainstream muziek en zie de meeste genres ook wel voorbijkomen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je mainstream muziek ook wat dan?
Hoor je alleen over boards of Canada en die griet die zingt venicebitch.
Ik vind war on drugs wel mooi en de oudere nummers van pink floyd. De laatste tijd luister ik bijna nooit muziek bedenk ik me.![]()
Ik ook. Als oudere jongere dan hè.quote:Op maandag 2 december 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister als een oud wijf naar de radio
Radio 2quote:Op maandag 2 december 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook. Als oudere jongere dan hè.
Als het maar geen radioNL is, maar dat is gelukkig alleen vrijdagmiddag speciaal voor mijn collega.
Ja radio2, Q foute uur, Veronica wel.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 22:09 schreef Elvi het volgende:
De muziek van Boards of Canada doet me denken aan de Boohbahs
Oeiquote:Op maandag 2 december 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook gezwicht.
Het is goed om bescheiden te blijvenquote:Op maandag 2 december 2019 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
15 euro; daar is niets van te zeggen.
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een normale set-up is 2 kanaals ook wel voldoende. Ik luister toch alleen maar muziek.
Edge is begin volgend jaar ook gebaseerd op Chromium. Jammer dat bedrijven er vaak nog steeds lang over doen om dingen te updaten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:13 schreef STING het volgende:
[..]
Overgeleverd aan Edge......of...Internet Explorer?
Nu komt KM niet meer van je af.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:07 schreef Debsterr het volgende:
Sleutels gisteren ingeleverd, alles verkocht/overgedragen, nu nog de bende thuis opruimen en uitzoeken maar ik ben helemaal verhuisd.
Jep, I know, wel handig. Hier nog druk bezig met een migratie van Windows 7 naar Windows 10quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Edge is begin volgend jaar ook gebaseerd op Chromium. Jammer dat bedrijven er vaak nog steeds lang over doen om dingen te updaten.
Tijd voor babiesquote:Op dinsdag 3 december 2019 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu komt KM niet meer van je af.
Gaan samenwonen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:07 schreef Debsterr het volgende:
Sleutels gisteren ingeleverd, alles verkocht/overgedragen, nu nog de bende thuis opruimen en uitzoeken maar ik ben helemaal verhuisd.
Nu echt helemaal officieel. Wonen al een half jaar samen maar had mijn back-up appartement nogquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu echt helemaal officieel. Wonen al een half jaar samen maar had mijn back-up appartement nog.
Gelukkig is er Edge. Er zijn hier mensen die vrijwillig exclusief met IE werken. Echt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:13 schreef STING het volgende:
[..]
Overgeleverd aan Edge......of...Internet Explorer?
Banken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, I know, wel handig. Hier nog druk bezig met een migratie van Windows 7 naar Windows 10
Jep. Dan ben ik vervolgens benieuwd hoe vaak ze hier Windows 10 gaan bijhouden, zullen ze vast ook tot het laatste moment wachten tot een Feature update end-of-life isquote:
Wij zitten op versie 1803, meer dan anderhalf jaar oud inmiddels.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Dan ben ik vervolgens benieuwd hoe vaak ze hier Windows 10 gaan bijhouden, zullen ze vast ook tot het laatste moment wachten tot een Feature update end-of-life is
Same herequote:Op dinsdag 3 december 2019 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zitten op versie 1803, meer dan anderhalf jaar oud inmiddels.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe buren. ben benieuwd of ik gillend gek word.
Wat was het probleem?quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:43 schreef rival het volgende:
Zo ik ben ook binnen, auto wilde niet starten!
Mac.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben blij dat ik met een Mac hier kan werken en geen restricties heb.
Ik krijg ook nieuwe bovenburen. Altijd spannend in zo'n gehorig hok.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe buren. ben benieuwd of ik gillend gek word.
Laatst was mijn dynamo stuk. Daardoor ben ik met een lege accu komen te staan, die is al wat ouder en nu met dit weer heeft ie et begeven... Dus er ligt vanmiddag een nieuwe voor me klaar.quote:
Dan ga je toch gewoon lopen? Doe ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:43 schreef rival het volgende:
Zo ik ben ook binnen, auto wilde niet starten!
Ah, ja. Accu's en koud weerquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Laatst was mijn dynamo stuk. Daardoor ben ik met een lege accu komen te staan, die is al wat ouder en nu met dit weer heeft ie et begeven... Dus er ligt vanmiddag een nieuwe voor me klaar.
Ben nu even met een leenauto naar werk.
Ik zit gelukkig bovenin, in een hoekquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg ook nieuwe bovenburen. Altijd spannend in zo'n gehorig hok.
Ik hoop dat ze ooit nog eens met 'slimme' noise cancelling speakers komen, moest vast kunnenquote:
Mijn huidige bovenbuurman speelt trompet maar goed, dat is maar af en toe. Voor de rest was ie redelijk rustig. Nieuwe buren meteen goed opvoeden en bij eerste de beste geluidje meteen gaan klagen.quote:
ik heb een stukje op de scooter gezeten. Dat was straf genoegquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lopen? Doe ik ook.
Ik hoor het hem nog zeggen. "Zet meteen even een andere accu er in nu je hier toch bent"quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ja. Accu's en koud weer
En jij 'neu, komt later wel'quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor het hem nog zeggen. "Zet meteen even een andere accu er in nu je hier toch bent"
Zijn vast studenten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn huidige bovenbuurman speelt trompet maar goed, dat is maar af en toe. Voor de rest was ie redelijk rustig. Nieuwe buren meteen goed opvoeden en bij eerste de beste geluidje meteen gaan klagen.
uiteraard, komt wel goedquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij 'neu, komt later wel'
Feestwinkel?quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Waar zou ik nog een pietenpet kunnen kopen?
Welke heb je mee?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was wat laat maar heb nu wel een leuke auto mee dus ik vind et wel best!
Ik heb nu de driftauto mee van de eigenaar van de garagequote:Op dinsdag 3 december 2019 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke heb je mee?
Ik moet zeggen dat ik ook gewoon afwacht tot de accu het begeeft. Mijn broertje verwacht dat dat deze winter gaat gebeuren. We gaan het zien
Nee, maar het enige oude aan de auto is de accuquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nu de driftauto mee van de eigenaar van de garage
Heb je al vaker problemen ermee gehad dan?
Dat scheelt. Hier ook nog eens de eigenaar!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar het enige oude aan de auto is de accu
Ja, nou, ik ben ouder dan mijn auto, dus wat dat betreft..quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat scheelt. Hier ook nog eens de eigenaar!
Hoe lang zit je daar nog? Je had al een andere baan gevonden toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh man, ik verveel me de pleurisHet is duidelijk rustig hier op werk
Tot eind januari. Per februari andere baan inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nog? Je had al een andere baan gevonden toch?
Zitten nog feestdagen tussen ook!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot eind januari. Per februari andere baan inderdaad![]()
Hoop dat de komende twee maanden snel gaan
Gelukkig wel, al moet ik rond de feestdagen gewoon werkenquote:
Ik heb lekker met kerst de week vrij genomen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig wel, al moet ik rond de feestdagen gewoon werken
Lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb lekker met kerst de week vrij genomen.
Iedereen aan de oliebollen en jij mar op enter drukkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Die mogelijkheid had ik hier niet, moet ook op oudjaarsdag nog een aantal controles gaan doen. RIP ik
Nee, ik ben dan niet achter mijn computer, want ik moet fysieke controles uitvoeren. Ik haat buiten zijn rond de jaarwisselingquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen aan de oliebollen en jij mar op enter drukken
Mijn niet meer heel nieuwe buren hebben een hele nieuwe puppyquote:
Harde Porno Huispak?quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat m'n nieuwe buren zo aanbellen om kennis te maken. Ik zit hier wel leuk voor het raam achter de pc, maar ben grieperig en zit in m'n HP-huispak.
2 wekenquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb lekker met kerst de week vrij genomen.
Bah, kou! En al dat geknal om je heen!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan niet achter mijn computer, want ik moet fysieke controles uitvoeren. Ik haat buiten zijn rond de jaarwisseling
Idem. Voor het eerst in jaren. Zin an.quote:
Doe je goed. Ik heb weer een weekje in februari en dan heb ik er niet meer zoveel tot juni/juliquote:
Kou kan me niet schelen. Dat geknal kan ik niet tegen. In het verleden wel eens flauwgevallen door een knallende ballon, laat staan als er een rotje dichtbij afgaatquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Bah, kou! En al dat geknal om je heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |