Eigenlijk zou je Tele3 moeten hetenquote:
In dat geval, jaquote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Tele3 moeten heten
Beetje ambitie houden is toch primaquote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eigenlijk zou je Tele3 moeten heten
Een sextet is op zich wel een toepasselijke naam voor zoietsquote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje ambitie houden is toch prima
Acceptabel lijstje voor een jonge gast als jij.quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Lol, aan het eind van het invullen van de top2000 een enquete
Wat is je favoriete taal van de liedjes waar je het liefst naar luistert?
-instrumentaal
[ afbeelding ]
Dit heb ik er van gemaakt
https://stem.nporadio2.nl(...)a76eb6af6eef205d4ce2
acceptabele feedback voor een zuurpruim als jijquote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef golfer het volgende:
Acceptabel lijstje voor een jonge gast als jij.
quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het reuze onderzee Mincraft glazen huis is watervrij, lekvrij en toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z’n tweeën heeeeeeeeel veelsponzen erin proppen en die ook strategisch in hoekjes enzo doen.quote:Op maandag 2 december 2019 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe heb je dat uiteindelijk gedaan?
Echt met sponzenquote:Op maandag 2 december 2019 01:47 schreef fietsie het volgende:
Met z’n tweeën heeeeeeeeel veelsponzen erin proppen en die ook strategisch in hoekjes enzo doen.
En ze er daarna allemaal weer uit gehaald....
Ik heb serieus weinig tijd eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
U bent er ook nog
Je bent wel stilletjes tegenwoordig
Lukt het verhuizen een beetje?
Of is alles al klaar?
Hmm balen P.quote:Op maandag 2 december 2019 06:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig tijd eigenlijkSoms een beetje op kantoor, maar thuis niet zo veel. Veel afspraken. Beetje weinig me-time
![]()
Volgend weekend gaan we een busje huren, bij IKEA zooi halen, dozen inladen en verhuizen en dan gaat ze een soort van definitief over in het weekend van de 14e als internet ook is omgezet.
En gister zouden we naar een judowedstrijd gaan maar onderweg kreeg ik een lekke band (vreemde gewaarwording trouwens als je opeens een hoop herrie hoort....) dus dat ging niet door. Dus hebben we in het nieuwe huis dingen opgeruimd en goedgezet. Aan het einde van de middag zat ze helemaal te glunderen
quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het reuze onderzee Mincraft glazen huis is watervrij, lekvrij en toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt idd niet beter, maar goed....wel een luxe-probleemquote:Op maandag 2 december 2019 07:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm balen P.
Zal komende maand zeker wel niet beter worden zo met de feestdagen op de stoep?
Nog wel naar je zin met je lief en zoon?
Ook beetje op jezelf passen he
Lekke band lijkt me idd raar... gelukkig nooit gehad tot nu toe.
Kudos voor Blondie!quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Lol, aan het eind van het invullen van de top2000 een enquete
Wat is je favoriete taal van de liedjes waar je het liefst naar luistert?
-instrumentaal
[ afbeelding ]
Dit heb ik er van gemaakt
https://stem.nporadio2.nl(...)a76eb6af6eef205d4ce2
Mja, ik dacht ook wel wat over te houden van het stoofvlees voor komende week...quote:Op maandag 2 december 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Vanavond vijfkazenpasta. https://smittenkitchen.co(...)a-with-five-cheeses/
Ik ga gewoon eens niet de zespersoonsversie aanhouden en dan denken wat overblijft, daar kan ik mee lunchen (want er blijft nooit iets substantieels over als het eten lekker is) maar gewoon eens het recept halveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |