Dat compleet achterlijke van Tapia heeft hij niet, maar verder is het zo lomp en traag dat het een karikatuur van zichzelf lijkt.quote:Op zondag 1 december 2019 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste helft was nog wel ok, maar die tweede helft, wtf zeg. En hij blijft gewoon 90 minuten staan
Nou ja over compleet achterlijk gesproken...quote:Op zondag 1 december 2019 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat compleet achterlijke van Tapia heeft hij niet, maar verder is het zo lomp en traag dat het een karikatuur van zichzelf lijkt.
Ik trek mn post in.quote:Op zondag 1 december 2019 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat compleet achterlijke van Tapia heeft hij niet, maar verder is het zo lomp en traag dat het een karikatuur van zichzelf lijkt.
Ayoub voor Kokcu ofzo, feyenoord kennendequote:Op zondag 1 december 2019 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Advocaatje leef je nog?
Zou je niet eens wisselen Dickie?
doe maar nietquote:Op zondag 1 december 2019 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
Marsman lijdt gezichtsverlies
Marsman is helemaal lens geschopt
Speelde verder toch ok?quote:Op zondag 1 december 2019 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jørgensen ook niet meer opstellen
quote:Op zondag 1 december 2019 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als het publiek al begint met Marsman in Oranje weet je hoe laat het is.
En wss voor de wedstrijden met een A4tje I love de Kuip gestaan te hebben.
#AllesWegquote:Op zondag 1 december 2019 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent gekquote:Op zondag 1 december 2019 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, was echt super ongelukkig man. Heel zwak in de aannames/duels.
Heb zijn statistieken erbij gepakt, ik heb inderdaad wel ongelijk met mijn opmerking. Neem het terug.quote:
Sportiefquote:Op zondag 1 december 2019 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb zijn statistieken erbij gepakt, ik heb inderdaad wel ongelijk met mijn opmerking. Neem het terug.
Van kampioen naar Marsman MotM en dat binnen 3 jaar, godveredomme.quote:
De tweede helft was ook een stuk minder. Mogelijk de zwakste (tweede) helft van het seizoenquote:Op zondag 1 december 2019 19:01 schreef satecl het volgende:
Heb alleen de eerste helft gezien. Toen vond ik het juist heel aardig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |