Even MyCroft erbij gepakt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch heel obvious een dubbelaccount van iemand die hier alleen zit om Feyenoorders te trollen. Echt bijna al zijn posts op dit forum zijn in het Feyenoord-topic waar hij loopt te stoken.
Als je alleen maar negatief Feyenoord komt afzeiken in het Feyenoord-topic, dan ontvolg je dit topic en hoef je hier niet meer te posten toch? Win-win.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En dan hoor je er nooit meer wat van.
Heb al vaker een melding gemaakt maar heb het idee dat onlogisch die gewoon lachend aftikt, die doet natuurlijk ook niet veel anders dan de supporters hier uitdagen en benadrukken hoe kut Feyenoord wel niet is op dit moment.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Even MyCroft erbij gepakt.
Het is niet best.
Ik zal mensen op FOK vanaf nu verplichten positief te zijn over Feyenoord.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb al vaker een melding gemaakt maar heb het idee dat onlogisch die gewoon lachend aftikt, die doet natuurlijk ook niet veel anders dan de supporters hier uitdagen en benadrukken hoe kut Feyenoord wel niet is op dit moment.
Dat was sowieso het punt niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal mensen op FOK vanaf nu verplichten positief te zijn over Feyenoord.
Dat snapt hij ook wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was sowieso het punt niet.
Zal nog wel een puntje bij feedback posten.
Kokcu is voetballer die zo snel mogelijk hogerop wil komen en veel geld wil verdienen. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen. Echte clubvoetballers zijn nou eenmaal zeldzaam.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Oldground het volgende:
Beetje overtrokken hoor, over Kökçü. Hij was ongeduldig door zijn gretigheid, daar moet je als trainer mee om kunnen gaan. Lijkt Advocaat een stuk beter te doen dan Gio en Stam.
wil weg in zijn debuut seizoen want speelde te weinig naar zijn zinquote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Oldground het volgende:
Beetje overtrokken hoor, over Kökçü. Hij was ongeduldig door zijn gretigheid, daar moet je als trainer mee om kunnen gaan. Lijkt Advocaat een stuk beter te doen dan Gio en Stam.
Truequote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snapt hij ook wel.
GGMM zou GGMM niet zijn als hij er niet een flauwe opmerking over zou maken
Niet echt.quote:
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef fetX het volgende:
Echte clubvoetballers zijn nou eenmaal zeldzaam.
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijk irritante user.
Gyan?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.
Dat wil elke voetballer. Clubvoetballers zijn vaak spelers die het maximale uit hun potentie halen bij die club, zoals Jamie Carragher, Joel Veltman of Diederik Boer. Daarnaast heb je spelers als Maldini, Gerrard of Totti die bij clubs zaten in de top van Europa, zowel qua status/salaris en meestal ook qua zilverwerk.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu is voetballer die zo snel mogelijk hogerop wil komen. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen. Echte clubvoetballers zijn nou eenmaal zeldzaam.
Al zou het verstandig zijn voor hem om hier nog 2/3 jaar te blijven. Hij is pas 18. Maar goed, voetballers en verstand.
Eens.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat wil elke voetballer. Clubvoetballers zijn vaak spelers die het maximale uit hun potentie halen bij die club, zoals Jamie Carragher, Joel Veltman of Diederik Boer. Daarnaast heb je spelers als Maldini, Gerrard of Totti die bij clubs zaten in de top van Europa, zowel qua status/salaris en meestal ook qua zilverwerk.
Kökçü heeft nog een contract tot 2023, waarvan ik begreep dat ze die op dit moment al graag willen openbreken en verlengen. Die termijn lijkt me goed haalbaar.
Ditquote:Op woensdag 4 december 2019 15:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat wil elke voetballer. Clubvoetballers zijn vaak spelers die het maximale uit hun potentie halen bij die club, zoals Jamie Carragher, Joel Veltman of Diederik Boer. Daarnaast heb je spelers als Maldini, Gerrard of Totti die bij clubs zaten in de top van Europa, zowel qua status/salaris en meestal ook qua zilverwerk.
Kökçü heeft nog een contract tot 2023, waarvan ik begreep dat ze die op dit moment al graag willen openbreken en verlengen. Die termijn lijkt me goed haalbaar.
Van Beek.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.
Vilhena.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mans Hermannquote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jens Toornstra.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
nu hoorde ik of las ik dat weet ik niet meer dat die Kokcu alles op 1 tempo doet, dus geen versnelling heeft, klopt dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |