Wut? Azarkan.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt me de komende jaren voor de breedte wel prima, in de jeugd loopt er ook niet veel rond op die plek.
Duurt nog wel een paar jaar voordat die echt een seizoen lang de eerste spits kan zijn, als hij dat überhaupt al gaat halen. Tot die tijd loop je rond met Sinisterra en Jorgensen, waarbij die het pas een paar potjes redelijk doet en de tweede chronisch geblesseerd is.quote:
Spits? Linssen is een linksbuiten. Azarkan ook.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar jaar voordat die echt een seizoen lang de eerste spits kan zijn, als hij dat überhaupt al gaat halen. Tot die tijd loop je rond met Sinisterra en Jorgensen, waarbij die het pas een paar potjes redelijk doet en de tweede chronisch geblesseerd is.
Met welke spits ben ik dan in de warquote:Op woensdag 4 december 2019 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Spits? Linssen is een linksbuiten. Azarkan ook.
Bannis?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met welke spits ben ik dan in de war. Buitenspelers heb je niet nodig idd.
Stevig lijstje zo.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karsdorp traint alweer en zou volgens mij rond Feyenoord-PSV weer volledig fit zijn. Van Haps horen we maar niks en geen nieuws is slecht nieuws wat dat betreft. Zou mij niks verbazen als ie tot de winterstop niet meer speelt.
vBeek is ook weer gespot op het trainingsveld inmiddels, Berghuis traint niet maar heeft enkel last van zijn rug, die mist hooguit Vitesse lijkt mij. Vermeer ligt er enkele weken uit, denk dat Marsman het wel tot aan de winterstop gaat overnemen want Bijlow is geopereerd. Ié ontbreekt sowieso tot na de winterstop. Jørgensen is niet geblesseerd naar het schijnt (toch relevant om te benoemen).
Niet heel onrealistisch als je ziet bij welke clubs hij tegenwoordig belandt.quote:
Wint wel alle kopduels. Genot.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O Bryan Linssen is blijkbaar net zo lang als Kelly. Laat dan maar.
Gewoon even Pelle inschakelen, die haalt hem wel over.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet heel onrealistisch als je ziet bij welke clubs hij tegenwoordig belandt.
Maar ja, geld. Dat is er niet.
Opmerkelijk.quote:Wat dat betreft is er voor de achttienjarige middenvelder een hoop veranderd. Toen Feyenoord op 27 oktober tegen Ajax speelde, zat de Johan Cruijff Arena vol met internationale scouts. Zij kwamen ook om Kökcü te zien in een Nederlands topduel, maar Jaap Stam, die dag bezig aan zijn laatste wedstrijd als Feyenoord-trainer, hield de middenvelder op de bank. De speler zelf dacht al aan een vertrek, totdat Advocaat Stam afloste. Intussen is alles anders.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Want de lat ligt bij Feyenoord zo veel hoger
Fixedquote:Op woensdag 4 december 2019 10:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker Sinisterra laten rijpen tot een mooi doorverkoopwaarde heel goede speler, nergens voor nodig.
Hoogstens leuk voor op de bank.
Van Ginkel is trouwens wel welkom.
Had er eerder geen tijd voor, maar ik zal kijken of ik het vandaag kan aanpassen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je de OP even updaten met de nieuwe stafleden?
gr gr @:onlogisch
toen hij in zijn debuut seizoen niet alles speelde was dat ook al dat hij bijna naar Turkije ging.quote:
Kokcu is geen speler die lang bij ons gaat blijven denk ik. Waarschijnlijk is hij na volgend seizoen weg.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toen hij in zijn debuut seizoen niet alles speelde was dat ook al dat hij bijna naar Turkije ging.
gaf hij later ook toe bij Andy in de auto. Het draait bij Kokcu vooral om Kokcu zelf Feyenoord heeft hij helaas niet zoveel mee.
En dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu is geen speler die lang bij ons gaat blijven denk ik. Waarschijnlijk is hij na volgend seizoen weg.
zijn keuze voor Turkije helpt niet denk ik daarin.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En dan hoor je er nooit meer wat van.
Waar komt je username eigenlijk vandaan Boussaadia?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijk irritante user.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Is toch heel obvious een dubbelaccount van iemand die hier alleen zit om Feyenoorders te trollen. Echt bijna al zijn posts op dit forum zijn in het Feyenoord-topic waar hij loopt te stoken.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijk irritante user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |