Ja omdat het Feyenoord is, maar qua spelbeeld en kansen is dat rationeel niet te verklaren.quote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft juist alles in zich om een 0-1 te worden.
Gaat weer omslaan straks. We scoren niet dus dan gaat het standaard fout.quote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt dus gewoon weer puntverlies, dat merk je aan alles.
Haha, debielquote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft juist alles in zich om een 0-1 te worden.
Wil je je gescheld en gebash lekker tegen je vriendjes doen en het hier gewoon over Feyenoord hebben? Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je je gescheld en gebash lekker tegen je vriendjes doen en het hier gewoon over Feyenoord hebben? Dank je wel.
Het is tegen PECquote:Op zondag 1 december 2019 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel heel raar dat spelers beter worden door vaker te spelen.
Begon niet zo heel sterk vandaag, maar dit was een uitstekende actie. Ook Geertruida valt mij positief opquote:Op zondag 1 december 2019 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel heel raar dat spelers beter worden door vaker te spelen.
Ja zeker, maar toch. Zijn allemaal jongens die het vertrouwen hard nodig hebben.quote:
Eensquote:Op zondag 1 december 2019 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begon niet zo heel sterk vandaag, maar dit was een uitstekende actie. Ook Geertruida valt mij positief op
Goed spelen is goed spelenquote:
Jørgensen en ik hebben zo te zien een dealtje gesloten om dat kratje te delenquote:Op zondag 1 december 2019 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd tijd. Maar Kokcu balt eindelijk twee wedstrijden achterelkaar lekker.
Houden zo.
Ja die ben ik wel kwijt ja.quote:Op zondag 1 december 2019 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørgensen en ik hebben zo te zien een dealtje gesloten om dat kratje te delen
Topspitsquote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Die kans van Jorgensen was best knap om te missen
Eerste helft was nog wel ok, maar die tweede helft, wtf zeg. En hij blijft gewoon 90 minuten staanquote:Op zondag 1 december 2019 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Fer slecht zeg. Lijkt wel of die constant op schaatsen staat.
wat heb ik gemistquote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is met Klaas en Helpmefok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |