Geen peut meerquote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef beantherio het volgende:
Zelfs met softs wint Leclerc nauwelijks iets op Verstappen.
Overbelaste flow meterquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
Blijven bij de naamswijziging van TR de behaalde punten in de statistieken staan? Er zijn wel vaker namen gewijzigd, maar dat was tegelijk met de verkoop van een team. Iemand?
Naamswijzing is pas volgend jaar?quote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
Blijven bij de naamswijziging van TR de behaalde punten in de statistieken staan? Er zijn wel vaker namen gewijzigd, maar dat was tegelijk met de verkoop van een team. Iemand?
Dat bedoelde ik er ook mee. Kansloze missie, fastest lap ook nog niet.quote:Op zondag 1 december 2019 15:24 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ja en, na een rondje of 15 zijn de softs van leclerc wel op, mag hij weer naar binnen
Het blijft wel 14/15 seconden, maar die Benz rijdt ook maar op 70/80%quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef Newone82 het volgende:
Max P2 incoming.
Mooi. Maar er is nog zoveel werk aan de winkel voor Red Bull. Wat is Mercedes hier oppermachtig deze race.
Dat zijn ze al 5/6 op deze baan. Is volgens mij hun sterkste baan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef Newone82 het volgende:
Max P2 incoming.
Mooi. Maar er is nog zoveel werk aan de winkel voor Red Bull. Wat is Mercedes hier oppermachtig deze race.
Ja, maar ik bedoel staat dan Alpha Tauri met 0 punten in de statistieken of met de punten die TR in totaal heeft?quote:
Vraag me alleen af waarom ze dan toch plan c hebben ingezet...quote:Op zondag 1 december 2019 15:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Leclerc met die nieuwe banden nog geen snelste ronde, zullen wel benzine moeten sparen om de race uit te rijden.
Dat zag ik dus. Mercedes speelt met de Ferrari en Red Bull.quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef pmponer het volgende:
Ja Ham rijdt al een tijdje op 80% om het gat niet nog groter te laten worden
F1 verlaten na een klein decennium F1 rijden, zonder ooit een podium gehad te hebbenquote:
Wel verdiend ook.. mooi hoe ie Bottas van zich af wist te houden toen de DRS nog niet werkte.quote:
Gestemptquote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
F1 verlaten na een klein decennium F1 rijden, zonder ooit een podium gehad te hebben
Bijnaquote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk niet weer SC in laatste ronden door middenveld battles * onkunde
Toch jammer. In de aanloop won hij iedere klasse het 1ste jaar dat ie mee deed telkens dik als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
F1 verlaten zonder ooit een podium gehad te hebben
Ze halen Stroll uit voorzorg maar alvast wegquote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk niet weer SC in laatste ronden door middenveld battles * onkunde
Maakt me eigenlijk niet uit gewoon veel rook en vuur en courreur ongedeerdquote:
Nou ja, als je heel hard moet poepen is er wat voor te zeggen natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef TjjWester het volgende:
Waarom zou je de wagen naar binnen willen rijden in de laatste race?? Er zit geen enkel strategisch voordeel aan.
Hij is een Formule 2-coureur toch?quote:Op zondag 1 december 2019 15:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yup, ik heb gestemd op deze tennisspeler:
[ afbeelding ]
Gevaar voor de piloot?quote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef TjjWester het volgende:
Waarom zou je de wagen naar binnen willen rijden in de laatste race?? Er zit geen enkel strategisch voordeel aan.
Ja die data is één grote spaghetti daarquote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
De strategisten en datamensen van Ferrari zijn een stel incompetente kneuzen
Kom je daar nu pas achter?? Het hele team is incompetent.quote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
FTFYquote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
Het Movistar onder de F1 teams.quote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
Zeker maar dit maakt wel heel duidelijk dat ze qua strategie gewoon maar wat doen.quote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?? Het hele team is incompetent.
Ja dat zei ik.quote:
LEC gaat straks geen seconde hebben gewonnen ten opzichte van Max ondanks zijn softs.quote:
Welnee, Bottas pakt bijna 2sec per lap op hem. LEC zijn softs zijn compleet op, Bottas heeft Hardquote:Op zondag 1 december 2019 15:40 schreef Mothzor het volgende:
En dan mag Leclerc zo mee naar het podium in zijn illegale Ferrari
En illegale wagen. Nog niet eens de snelste ronde, maar ja meeste benzine is natuurlijk opgebruikt in de eerste helft van de race om dat gaatje te slaan.quote:Op zondag 1 december 2019 15:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LEC gaat straks geen seconde hebben gewonnen ten opzichte van Max ondanks zijn softs.![]()
Standaard verhaal van Abu Dhabiquote:Op zondag 1 december 2019 15:41 schreef Newone82 het volgende:
Een 4/10 krijgt deze race. Wat een snoozefest. En wat stemt dit treurig voor 2020.
Zo dominant die Mercedes.
Dat was toch te verwachten? De rode band zou een ronde of 10 meegan voor die minder wordt.quote:Op zondag 1 december 2019 15:39 schreef Mothzor het volgende:
Leclerc zijn banden zijn op
Nu zetten ze Bottas op maximaal voor de laatste rondjes
Dit, weg met die nepfransoos!quote:Op zondag 1 december 2019 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
Nu gun ik Bottas dat podium ook. Alles beter dan die kut Monegask
Waarom zou hij? Gewoon op safe uitrijden en die 3de plek in kampioenschap binnenhalenquote:Op zondag 1 december 2019 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
Max nog even stoppen voor FL? Doen ze bij RB wat minder snel dan bij Ferrari
Als ze nu tegen elkaar aan knallen en dan Albon op t podiumquote:Op zondag 1 december 2019 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
Nu gun ik Bottas dat podium ook. Alles beter dan die kut Monegask
Hij staat maar 24 sec voor op Lec eh. Dan komt hij ergens tegelijk met Bottas weer de baan op. Waarom zou hij dat doenquote:Op zondag 1 december 2019 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
Max nog even stoppen voor FL? Doen ze bij RB wat minder snel dan bij Ferrari
Op zandvoort heeft Max ook een kans.quote:Op zondag 1 december 2019 15:44 schreef Newone82 het volgende:
Volgend jaar heeft Max alleen kans op een overwinning bij de volgende banen:
Hongarije, Oostenrijk, Mexico, Brazilië en Singapore. De rest pakt Hamilton.
Die heeft standje safe mode al rondelang aan haha.quote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef D_A het volgende:
Ham nog ff snelste ronde op 40 ronden oude banden
Wie zegt dat danquote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton nog even een 1.39,2 op zijn oude sloffen. Hoezo gat gedicht met Mercedes?
Met het gat dat hij WK is geworden blijkt dat ze volgend jaar ook gewoon de titel pakken. Die gaan ook niet stilzitten natuurlijk in winter en weinig grote regel aanpassingenquote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton nog even een 1.39,2 op zijn oude sloffen. Hoezo gat gedicht met Mercedes?
Kubicaquote:
Er is nog een kans dat Sjaarls een DQ krijgt na de race. Dus dan krijgt Bottas toch nog zijn puntjesquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Breekfast het volgende:
LeClerc wordt hopelijk nog gediskwalificeerd.
Het team zal wel een geldboete krijgenquote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Breekfast het volgende:
LeClerc wordt hopelijk nog gediskwalificeerd.
Ook met de beste auto kun je niet anders dan concluderen dat Hamilton meer dan prima gereden heeft vandaag.quote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef vosss het volgende:
Olav hoezo is het knap dat lewis wint in een oppermachtige auto?
Imo is het veel knapper dat max in een auto waarvan de motor niet lekker werkt een p2 weet te pakken en een illegale Ferrari weet te verslaan. Debiel.
Als hij het voor de fans doet, dan flikkert hij op.quote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Justevo het volgende:
"what a race"
"this one is for the fans"
Pijnlijk
publiek op de hoofdtribune zag even lekker nietsquote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Pino112 het volgende:
Al dat vuurwerkOver geldverspilling gesproken. En het milieu.
Zeker en het ergste is dat we dat van tevoren al wisten. Iig moeten ze hem omwisselen met Brazilië, dat de mocht het wk de laatste wedstrijd niet beslist zijn we de finale niet hier hebben.quote:
P3?quote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef vosss het volgende:
P3 dus. Beste resultaat in zn carrière. Al met al een goed seizoen gedraaid met 1ste jaar Honda
Dit dusquote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef vosss het volgende:
Imo is het veel knapper dat max in een auto waarvan de motor niet lekker werkt een p2 weet te pakken en een illegale Ferrari weet te verslaan. Debiel.
Ik heb gisteren met mijn auto nog meer uitgestoten dan wat er van dat vuurwerk komtquote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Pino112 het volgende:
Al dat vuurwerkOver geldverspilling gesproken. En het milieu.
Dit.quote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef vosss het volgende:
Kampioenschapquote:
Prima gereden. Niet meer dan prima. Gewoon prima.quote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ook met de beste auto kun je niet anders dan concluderen dat Hamilton meer dan prima gereden heeft vandaag.
Als deze "for the fans" is dan zeg je feitelijk dat je me een klap voor mijn kop wil geven Lewis.quote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Justevo het volgende:
"what a race"
"this one is for the fans"
Pijnlijk
Maar volgend jaar maken ze geen kans. Helaasquote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef vosss het volgende:
P3 dus. Beste resultaat in zn carrière. Al met al een goed seizoen gedraaid met 1ste jaar Honda
Max word geen kampioen in 2020.quote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef VacaLoca het volgende:
Als ik Red Bull was zou ik nu mss vol op 2020 inzetten waar de rest mss op 2021 inzet. Nu heb je Max nog, kan je 'm nog jongste kampioen maken (toch?) en dan 2021 maar ff worstelen en bijbenen naar 2022.
Ja maar Max had motor problemen en kon hem bijna volgen. We weten niet wat er zonder gebeurd zou zijn want volgens hemzelf ging hij er langzamer door.quote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit.
Mercedes was gewoon 0.5 seconde gemiddeld sneller dan de rest.
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 15:52 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heeft Max hem laten afslaan
Hij staat wel mooi zoquote:Op zondag 1 december 2019 15:52 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heeft Max hem laten afslaan
Benzine is opquote:Op zondag 1 december 2019 15:52 schreef VacaLoca het volgende:
Haha Leclerc komt zelfs te laat aankakken voor de donuts
Dat lijkt me ook sterk inderdaad.quote:
Dat je auto nog door de APK komtquote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met mijn auto nog meer uitgestoten dan wat er van dat vuurwerk komt
Die van Leclerc staat er naast.quote:Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
Lol, Max laat hem maar gewoon staan
Heeft Lewis ook niet nodig, houdt genoeg van zichzelfquote:Op zondag 1 december 2019 15:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat de liefde niet geheel wederzijds is Lewis
Ook voor die problemen had hij al een enorme achterstand..quote:Op zondag 1 december 2019 15:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar Max had motor problemen en kon hem bijna volgen. We weten niet wat er zonder gebeurd zou zijn want volgens hemzelf ging hij er langzamer door.
ik heb meer risico's genomen om op tijd te zijn voor de start dan dat er in de race aan risico's zijn genomen.quote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met mijn auto nog meer uitgestoten dan wat er van dat vuurwerk komt
quote:Op zondag 1 december 2019 15:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heeft Lewis ook niet nodig, houdt genoeg van zichzelf
Gewoon best of the rest terwijl zijn teamgenoten in de tweede wagen welgeteld 0 podia gereden hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef northernlight81 het volgende:
Toch weer genoten van Max dit seizoen, erg knap dat hij in het WK de Ferrari's heeft verslagen.
Zekers, en dat in het eerste jaar in de RBR.quote:Op zondag 1 december 2019 15:56 schreef pmponer het volgende:
Honda beter dan Renault voor Redbull ....
Dat doen ze dan weer niet nee...quote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraag hem ff of ‘ie gecheat heeft
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat volgend jaar alles op z'n plek valt en Max wereldkampioen wordt.
Na deze race wat gewoon weer eens op normaal zeeniveau was kan je niet anders dan concluderen dat Mercedes heel dominant is op normale banen. Dus nee, geen logische conclusie.quote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat volgend jaar alles op z'n plek valt en Max wereldkampioen wordt.
klopt. De Honda deed het primaquote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef Sjemmert het volgende:
Max geen enkele uitval gehad met de motor dit seizoen toch ?
Sowieso leken me die problemen wat overdreven en dat gaf hij zelf net ook al wel aan.quote:Op zondag 1 december 2019 15:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook voor die problemen had hij al een enorme achterstand..
Ik hoop het maar het is nu nog niet zichtbaar. Het zal voor RBR wel belangrijk zijn om beter uit de startblokken te komen dan ze in voorgaande jaren deden. Geen halfzacht gemiep maar gewoon meteen de beuk erin.quote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat volgend jaar alles op z'n plek valt en Max Lewis wereldkampioen wordt.
Jup.quote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef Sjemmert het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Als Red Bulle een betere 2 rijder had gehad vanaf het begin van het seizoen dan had Ferrari he tin het constructeurskampioenschap ook nog moeilijk gehad..
Klopt. Kunnen het goed met mekaar vinden. Maar bij McLaren zit je ook goed, die krijgen weer een Mercedes torretje in 2021. Wie weet dan weer een erg goed team dat McLaren en weten ze dan de aansluiting te vinden met de top. Zie McLaren ook wel weer stappen zetten in 2020 en Ferrari voor plek 3 in constructeurs uitdagen.quote:
Pas op FIA galaquote:
Well, nobody saw that coming..... OH WAIT.quote:Op zondag 1 december 2019 15:56 schreef pmponer het volgende:
Honda beter dan Renault voor Redbull ....
Nee.quote:Op zondag 1 december 2019 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou die meid ook andere diensten verlenen aan Lewis?
Dat lijkt me niet, dan had je echt iemand nodig gehad die Max kan matchenquote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Als Red Bulle een betere 2 rijder had gehad vanaf het begin van het seizoen dan had Ferrari he tin het constructeurskampioenschap ook nog moeilijk gehad..
Als ze nou eens goed met een schaar was geweest ...quote:Op zondag 1 december 2019 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie had je naast Max willen zetten? Perez?quote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Het wachten is op de stewards idd.quote:Op zondag 1 december 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
was wel een saaie race, nu even afwachten of Charles z'n plek mag behouden
Misschien als Ricciardo was geblevenquote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Kan iemand die goed is in statistiek even Renault tegen de Honda's afzetten dit jaar? Kunnen we lachen.quote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef Sjemmert het volgende:
Dacht dat hij Angela daarvoor hadquote:Op zondag 1 december 2019 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
die implants zijn duur hoorquote:Op zondag 1 december 2019 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze nou eens goed met een schaar was geweest ...
Rinus van Kalmthoutquote:Op zondag 1 december 2019 16:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wie had je naast Max willen zetten? Perez?
had niet anders verwacht, het is tenslotte geen G sportquote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Tinos85 het volgende:
Teleurstelling van het seizoen was toch wel Kubica. Om de oren gereden z’n teamgenoot en flink ook.
Maar uiteindelijk heeft ie wel meer punten dan diezelfde teamgenoot..quote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Tinos85 het volgende:
Teleurstelling van het seizoen was toch wel Kubica. Om de oren gereden z’n teamgenoot en flink ook.
Wellicht had Kubica niet hetzelfde materiaal.quote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Tinos85 het volgende:
Met een betere tweede rijder had Max mss zelfs Bottas kunnen pakken. Wel belangrijke factor voor een kampioenschap. Op een circuit waar je auto sterk genoeg is wil je een 1-2 rijden en je titelconcurrent dus op 3 ipv 2.quote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Bottas laat goed zien wat de functie van een 2e rijder is, die moet als buffer dienen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met een betere tweede rijder had Max mss zelfs Bottas kunnen pakken. Wel belangrijke factor voor een kampioenschap. Op een circuit waar je auto sterk genoeg is wil je een 1-2 rijden en je titelconcurrent dus op 3 ipv 2.
Boh laat mij eens voelenquote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens Doornbos heeft er ook een hoop achter de schermen meegespeeld bij Williams.quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wellicht had Kubica niet hetzelfde materiaal.
Russell is dan ook geen pannenkoek. Zonde dat de beste van dat seizoen F2 in de slechtste auto terecht is gekomen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Tinos85 het volgende:
je kan ook nog in de Formule E eindigen.. of dat nu zoveel beter is..quote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Russell is dan ook geen pannenkoek. Zonde dat de beste van dat seizoen F2 in de slechtste auto terecht is gekomen.
Was min of meer al bekend toch?quote:Op zondag 1 december 2019 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens Doornbos heeft er ook een hoop achter de schermen meegespeeld bij Williams.
Kubica zou bijvoorbeeld steeds geen nieuwe onderdelen krijgen terwijl Russel die wel kreeg.
Kubica mag dar zelf contractueel niks over zeggen maar z'n contract is nu natuurlijk ten einde dus wie weet krijgen we het over een paar jaar nog te horen.
Nyck is dan ook maar een matig coureur en niet F1 waardig.quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
je kan ook nog in de Formule E eindigen.. of dat nu zoveel beter is..
We hebben alleen Doorbos er tot nu toe over gehoord..quote:Op zondag 1 december 2019 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was min of meer al bekend toch?
Verwend gastje vooral, ik zou zelfs zeggen nog een tikje erger dan Leclerc.quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nyck is dan ook maar een matig coureur en niet F1 waardig.
Het is daar nu 19:20 uurquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA heeft in een officieel persbericht laten weten dat Ferrari een werknemer van de renstal om 19.45 uur naar de FIA moet sturen. Dit is het gevolg van een meting die voorafgaand aan de Grand Prix van Abu Dhabi gedaan werd.
Dus weer een rijder op het podium waarvan de raceleiding al wist dat die niet op het podium hoorde?quote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA heeft in een officieel persbericht laten weten dat Ferrari een werknemer van de renstal om 19.45 uur naar de FIA moet sturen. Dit is het gevolg van een meting die voorafgaand aan de Grand Prix van Abu Dhabi gedaan werd.
Ligt eraan wat ze beslissenquote:Op zondag 1 december 2019 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus weer een rijder op het podium waarvan de raceleiding al wist dat die niet op het podium hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |