SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door FlyingEagle op 01-12-2019 13:51:44 ]
Die ben ik dus al vergeten..quote:Op zondag 1 december 2019 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
Vergeet niet te stemmen op Buffalo Springfield - For What It's Worth! Vorig jaar op 1990.
Heb ik helaas moeten schrappen uit mijn lijst. Maar probeer wel andere te reddenquote:Op zondag 1 december 2019 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
Vergeet niet te stemmen op Buffalo Springfield - For What It's Worth! Vorig jaar op 1990.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op Kom Terug gestemd. Wtf.quote:Op zondag 1 december 2019 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Mijn lijstje, in totaal willekeurige volgorde. Waarbij ik zeker weten wat ben vergeten.
Clannad & Bono - In A Lifetime
Starship - Sara
Slowdive - When The Sun Hits
The Ocean Blue - Ballerina Out Of Control
Alice In Chains - Nutshell
Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall
Talking Heads - This Must Be The Place
The Verve - Lucky Man
Bruce Hornsby & The Range - Mandolin Rain
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back)
Backstreet Boys - I Want It That Way
David Bowie - Letter To Hermione
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Madonna - Live To Tell (edit)
Madonna - Frozen
Empire Of The Sun - We Are The People
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Tycho - Dive
Red House Painters - Medicine Bottle
Sun Kil Moon - Carry Me Ohio
Kurt Vile - Girl Called Alex
Oasis - Slide Away
Radiohead - Exit Music (For A Film)
Radiohead - How To Disappear Completely
Radiohead - Karma Police
Eefje de Visser - Scheef
Oasis - Champagne Supernova
Oasis - Live Forever
Oasis - Wonderwall
Coldplay - Green Eyes
Coldplay- Trouble
The War On Drugs- Red Eyes
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Edit)
The War On Drugs - Pain
Dat dus, whoops. En Stefan & Lisette.quote:Op zondag 1 december 2019 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet op Kom Terug gestemd. Wtf.
@:Slobeend @:Rellende_Rotscholier.
Sorry, maar dit vind ik wel heel pijnlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat dus, whoops. En Stefan & Lisette.
Je bent Tim Hardin vergetenquote:Op zondag 1 december 2019 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
The Doors - Riders On The Storm
Moody Blues - Nights In White Satin
David Bowie - Let's Dance
Leonard Cohen - So Long Marianne
Alice In Chains - Would?
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Prodigy - Smack My Bitch Up
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
Jeff Wayne - The Eve Of The War
Heart - Barracuda
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
J.J. Cale - Call Me The Breeze
Neil Young - The Needle And The Damage Done
Buffalo Springfield - For What It's Worth
The Knack - My Sharona
Diana Ross - Upside Down
Megadeth - Symphony of Destruction
Rage Against The Machine - Know Your Enemy
Tool - Schism
Nick Drake - Day Is Done
Neil Young & Crazy Horse - Cowgirl in the Sand
Neil Young & Crazy Horse - Down by the River
Neil Young & Crazy Horse - Hey Hey, My My (Into the Black)
Kyuss - Green Machine
Dr. Dre - Still D.R.E.
Soundgarden - Fell on Black Days
The Stooges - No Fun
Black Sabbath - War Pigs
Opeth - Ghost of Perdition
Nina Simone - Sinnerman
Fischer-Z - The Worker
Diesel - Sausolito Summernight
Ik ben niets vergeten, mocht maar op 35 stemmenquote:
Verrassend, maar wel echt top. Wereldkeuze.quote:Op zondag 1 december 2019 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi dat Don Leo Blokgod mag presenteren
Hij doet zondagavond ook al, wie zou het anders moeten doen? Twan?quote:Op zondag 1 december 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verrassend, maar wel echt top. Wereldkeuze.
Weet dat hij zondagavond doet; luister regelmatig haha.quote:Op zondag 1 december 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij doet zondagavond ook al, wie zou het anders moeten doen? Twan?
Gelukkig zijn er wel veel presentatoren met een kleurtje bij.quote:Op zondag 1 december 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is wel wachten op de sneeuwvlokjes die MAD worden dat er maar 1 vrouw presenteert.
Boze witmenschen zender.quote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel veel presentatoren met een kleurtje bij.
Shay Kreuger en One'sy worden ondermijnd.quote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel veel presentatoren met een kleurtje bij.
Ik tel er twee. Annemieke en Gijs.quote:Op zondag 1 december 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is wel wachten op de sneeuwvlokjes die MAD worden dat er maar 1 vrouw presenteert.
Ik ken alleen Annemieke. Die Gijs zegt me niks, presenteert ie ook?quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het complete uitzendschema:
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Gijs Staverman
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Leo Blokhuis
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
ik word ouder en milder... heb me dit jaar minder geërgerd aan Gijs..quote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Annemieke. Die Gijs zegt me niks, presenteert ie ook?
Ik ook, maar dat komt aangezien ik dit jaar nog geen Radio 2 aan heb gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word ouder en milder... heb me dit jaar minder geërgerd aan Gijs..
ik het hele jaarquote:Op zondag 1 december 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt aangezien ik dit jaar nog geen Radio 2 aan heb gehad.
Gijs erger ik me eigenlijk alleen tijdens de Top2000 aan ondanks dat ik veel Radio2 luister.quote:
Tsja een SM nummertje meer of minder maakt ook niet uitquote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef peaceman het volgende:
Ow jee zie net dat Sadness er ook zo goed als uit is...
ik vind die prachtig en ga er op stemmenquote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja een SM nummertje meer of minder maakt ook niet uit
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Cassa95 het volgende:
Mijn lijstje:
The Alan Parsons Project - Old And Wise![]()
![]()
![]()
Ik heb toch echt op You Really Got Me gestemdquote:Op zondag 1 december 2019 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat we dit jaar nog maar 1 Kinks-notering gaan hebben
Die heb ik gemistquote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb toch echt op You Really Got Me gestemd
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelenquote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt de beste van Coldplay gekozen, netjes.quote:Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Agnes Obel - Riverside
The Animals - House Of The Rising Sun
Arcade Fire - Reflektor
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Beatles - Something
The Black Keys - Tighten Up
Bob Dylan - Tangled Up In Blue
Bon Iver - Skinny Love
Christine And The Queens - Christine
Coldplay - Trouble
David Bowie - Space Oddity
Elbow - Grounds For Divorce
Gorki - Mia
Joni Mitchell - A Case Of You
The Kinks - Waterloo Sunset
Klein Orkest - Over De Muur
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (vrije keuze)
Leonard Cohen - So Long Marianne
Lou Reed - Sweet Jane
MGMT - Time To Pretend
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Neil Young - Harvest
Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Nick Drake - Northern Sky
Oasis - Don't Look Back In Anger
Patrick Watson - The Great Escape
Radiohead - Karma Police
Spinvis - Kom Terug
The Strokes - Someday
Talk Talk - Life's What You Make It
Tame Impala - The Less I Know The Better
The Thrills - Big Sur
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
The War On Drugs - Under The Pressure
The Zombies - Time Of The Season
quote:
Deden ze vorig jaar al niet meer toch?quote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelen
Hoeveel twijfels kende je bij het kiezen van een plaatje bij deze artiesten?quote:Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (vrije keuze)
Spinvis - Kom Terug
The War On Drugs - Under The Pressure
Alleen War On Drugs eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel twijfels kende je bij het kiezen van een plaatje bij deze artiesten?
Geen neiging gehad naar Stefan und Lisette?quote:
Nee, want Kom Terug is veruit mijn favoriet.quote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen neiging gehad naar Stefan und Lisette?
Als ik wat anders dan Kom Terug zou moeten kiezen, was het denk ik Ronnie Gaat Naar Huis.quote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, want Kom Terug is veruit mijn favoriet.
quote:
Was vorig jaar al niet meer en toen bleek dat slechts een heel beperkte boost op te leveren voor Lola en de rest viel juist verder wegquote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelen
Dat is wel vaker met poezie.quote:
Het is wel geinig, maar als het langskomt plakt het hele topic.quote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met poezie.
Ik vind Spinvis ook niet zo legendarisch goed op plaat, wel leuke luisterliedjes maar er is ook wel beter, maar live op Lowlands vond ik hem toch wel heel erg sterk.quote:Op zondag 1 december 2019 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel geinig, maar als het langskomt plakt het hele topic.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan had je er een andere uit moeten laten en hoe moet je dat dan weer verantwoorden? Er zijn gewoon te weinig plekken.quote:
Gelukkig moet Lennon nog stemmenquote:Op zondag 1 december 2019 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan had je er een andere uit moeten laten en hoe moet je dat dan weer verantwoorden? Er zijn gewoon te weinig plekken.
Enige oplossing is gewoon iedereen een eigen top2000 laten insturen. En dan heb ik waarschijnlijk nog steeds nummers over
hij heeft inbreng, dus sowieso een stem op Billie Eilish denk ikquote:
Dat zijn er heel veel!quote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er hier iemand al een lijstje gemaakt van nummers die nieuw zijn op de keuzelijst?
Ik heb de keuzelijst van 2018 vorige week in excel gezet, volgens de website die hier laatst rondging. Vandaag ook de keuzelijst gekopiëerd van 2019 in Excel. Beide bestanden zijn hier te vinden, ik weet niet hoe je makkelijk hieruit haalt welke nummers nieuw zijn: https://we.tl/t-LNIY3khapy Beide bestanden staan op WeTransferquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er hier iemand al een lijstje gemaakt van nummers die nieuw zijn op de keuzelijst?
Ja hij heeft een goede smaak...quote:
tja.. hopelijk blijft er nog voldoende moois over. En anders ga ik mijn lijst wel draaien op Radio 49quote:Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
Maar ik denk dat er door de aangepaste voorkeuzelijst nog meer pareltjes gaan sneuvelen.
En meer keuze betekent ook meer invloed van de fanclublijstjes
Op zich is een grotere voorkeuzelijst niet per se slecht natuurlijk, het hangt er een beetje van af op welke manier ze dingen toevoegen. Eigenlijk zouden de X nummers die het jaar ervoor de meeste stemmen kregen vanuit de vrije keuze maar (net) niet genoeg voor de lijst er automatisch in moeten. Geen idee of ze dat doen of dat ze lukraak overal wat weg plukken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
Maar ik denk dat er door de aangepaste voorkeuzelijst nog meer pareltjes gaan sneuvelen.
En meer keuze betekent ook meer invloed van de fanclublijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |