Ieder zijn meningquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:01 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen hoor.
Toen ik iets soortgelijks schreef kreeg ik ook een aantal mensen over me heen
Zat mannen / vrouwen van die leeftijd die coke gebruiken, helemaal in de showbizz.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk een roddel want waarom zou een jongen van 25 coke moeten gebruiken , zie hem er ook niet voor aan. Dat zuipen is volgens mij ook puur toneelspel.
Mijn hond is ook mijn kind , behandel ik net zo als mijn familie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Monique dweept wel een beetje met haar verdriet, zo komt het soms op me over. Na de dood van haar hond noemde ze die haar "favoriete familielid". Ik snap dat gooien met superlatieven niet zo. Meest uniek, alerbeste, favoriete, bla bla. En ja ik snap hoeveel van je van dieren kunt houden, maar ze had toen notabene al een kind.
Nu zal ik de fanclub wel over me heen krijgen.
Zonde van hun leven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:36 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zat mannen / vrouwen van die leeftijd die coke gebruiken, helemaal in de showbizz.
Niemand is hier anti hoor, dat is jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:30 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Mee eens , lijkt net of je anti Monique moet zijn hier. Men vergeet blijkbaar dat iedereen anders dingen ziet , ervaart of beleefd.
Ik kreeg even dat idee, maar dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niemand is hier anti hoor, dat is jouw interpretatie.
Welnee, zou ook vreemd zijn aangezien ik haar niet ken. Net zo vreemd als mensen die haar niet kennen en haar helemaal ophemelen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:43 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ik kreeg even dat idee, maar dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd.
Ja dat wel maar ik mag haar niet vind haar een kille persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:44 schreef -river- het volgende:
Ik ben wel anti ijsBitch, maar dat ben ik al jaren, staat hier los van.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Welnee, zou ook vreemd zijn aangezien ik haar niet ken. Net zo vreemd als mensen die haar niet kennen en haar helemaal ophemelen.
Ja, disfunctioneel. Hij is in zo'n rare omgeving opgegroeid, daar loop je sowieso dingen door op.quote:Op zondag 1 december 2019 18:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Geen drank in huis, maar dan wel helemaal losgaan in het uitgaanscircuit. Persoonlijk stoort me dat nogal. Als je zogenaamd zo gevoelig bent voor verslavingen, waarom zoek je het dan op?
Ik zeg niet dat die jongen geen biertjes mag drinken, maar dat doet ie wel veelvuldig met uitgaan en dan gebruikt 'ie ook nog drugs.
Hij is gewoon gehersenspoeld door zijn moeder. Die op haar beurt weer os gehersenspoeld door haar ouders. Wat een enge familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat het zo is,ik zeg stel, dan is die *romance* ook zo weer voorbij, en gaat André zijn jeugd in halen.
Maar is het verhaal waar dat is de kwestie
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
Is dat een BN’er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat het zo is,ik zeg stel, dan is die *romance* ook zo weer voorbij, en gaat André zijn jeugd in halen.
Maar is het verhaal waar dat is de kwestie
Waar rook is , is vuur.
Ik vermoed dat hij nu pas gaat leven en gaat stappen met die jongens van zijn band.
Dat idee krijg ik ook!quote:Op woensdag 4 december 2019 08:27 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Is dat een BN’er?
Waar rook is , is vuur.
Ik vermoed dat hij nu pas gaat leven en gaat stappen met die jongens van zijn band.
Waarom is dat zonde? Als je het kan betalen en het recreatief gebruikt kan het niet zoveel kwaad.quote:
Het punt is juist dat veel mensen geen grenzen meer met dat spul kennen. Ze verleggen hun grens steeds meer. Drugsproblematiek in Nederland wordt m.i. echt zwaar onderschat.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom is dat zonde? Als je het kan betalen en het recreatief gebruikt kan het niet zoveel kwaad.
De drugsproblematiek zit meer in GHB. En qua verslavingen is koning alcohol al jaren de onbetwiste marktleider.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het punt is juist dat veel mensen geen grenzen meer met dat spul kennen. Ze verleggen hun grens steeds meer. Drugsproblematiek in Nederland wordt m.i. echt zwaar onderschat.
Ik had het eigenlijk over drugs in het algemeenquote:Op woensdag 4 december 2019 08:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
De drugsproblematiek zit meer in GHB. En qua verslavingen is koning alcohol al jaren de onbetwiste marktleider.
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
Is dat dat mokkel van Andre-Micky- Fanaccount?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat het zo is,ik zeg stel, dan is die *romance* ook zo weer voorbij, en gaat André zijn jeugd in halen.
Maar is het verhaal waar dat is de kwestie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |