WGR / Grote webwinkel levert fout artikelquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand in [WGR] een topic aan gemaakt voor een lens van ¤14 die volgens hem gescheurd in de verpakking gezeten zou hebben, maar waar hij uiteraard geen bewijs voor heeft.
Wat een zonde!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Klik op het plaatje hieronder. Een buitenkansje, maar ¤14,-
[ link | afbeelding ]
Check ik zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:54 schreef Geerd het volgende:
SEX / Donkere bejaarden aantrekkelijk. die gaat ook voor een weekend ban
Kerstdiner met vissticksquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
En met wie ga jij de kerst doorbrengen Iglo? Met vismeermin?
Visfrietjes jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
En visfrietjes!
Alles goed verder Engine?
Lekker, gestoofd vlees!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Visfrietjes ja![]()
Gaat primaheb veel vrije tijd momenteel. Net spul gehaald om morgen stoofvlees te maken.
hoe gaat het met jou?
Altijd erg rustig achter de rits als ik in Nederland benquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, gestoofd vlees!
Met mij gaat het zoals gewoonlijk. Wel veel gerommel in de gelederen waar ik vermoed ik als HoS moet gaan ingrijpen.
Alles kits ook in de rits?
Komt wel goed Engine. En anders kan ik altijd wel hier kijken voor je.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd erg rustig achter de rits als ik in Nederland benkom het dorp amper uit dus kom niemand tegen. Ben ook niet zo op zoek.
Neem jij weleens meisjes mee naar het paleis? Goede lijn voor in de kroeg.
Hotelletje boekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt wel goed Engine. En anders kan ik altijd wel hier kijken voor je.
Nee ik neem ze niet mee naar het paleis. Ik moet helaas van onbesproken gedrag blijven, in die zin dat ik niet te boek zoals mijn voorgangers die in elk klein hokje een 'historie' hebben. Dat maakt het weleens wat lastiger om een move te maken helaas.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hotelletje boeken
In China hadden ze gescheiden jongens en meiden studentenhuizen. Zag je rondom z'n campus altijd veel karaokebars en hotels met kamers per uur te huur
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Meen me te herinneren dat hier ook een topic over was van iemand die daar naar vroeg
![]()
![]()
Heeeyquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat prachtig dat ze dan zo streng gaan zijn en honderd meter verderop liggen ze alsnog gewoon te ketsen![]()
![]()
Hee haagsquote:
👊quote:
Nog plannen voor de zondag?quote:
Was ook vrij vandaag. Morgen ookquote:
Lekker man. Zit je weer in Nederland?quote:Op zondag 1 december 2019 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook vrij vandaag. Morgen ooknouja moet een uurtje wat dingen invullen.
Verder beetje sport kijken en thuis wat dingen doen. Niks bijzonders.
Ja man. Tijdje alweer. Heb een cursus gevolgd en ben nu eigenlijk aan het wachten om weer ergens heen te gaan maar heb eigenlijk geen idee waarheen.quote:Op zondag 1 december 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Zit je weer in Nederland?
Lijkt me kopte die onzekerheid. Wanneer krijg je duidelijkheid?quote:Op zondag 1 december 2019 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja man. Tijdje alweer. Heb een cursus gevolgd en ben nu eigenlijk aan het wachten om weer ergens heen te gaan maar heb eigenlijk geen idee waarheen.
Vind het vooral nu wel kut. Krijg daar ook voor betaald maar heb sinds begin oktober klaar gestaan om te vertrekken en ben er nu nogquote:Op zondag 1 december 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me kopte die onzekerheid. Wanneer krijg je duidelijkheid?
Ah ja dat snap ik welquote:Op zondag 1 december 2019 01:04 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het vooral nu wel kut. Krijg daar ook voor betaald maar heb sinds begin oktober klaar gestaan om te vertrekken en ben er nu nog. Normaal vind ik dat niet erg, krijg toch wel betaald maar nu hoor ik weinig en begin me soms wel te vervelen.
Komt goedquote:
Wel apart om dan weg te zijn van familie lijkt mequote:Op zondag 1 december 2019 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Komt goedm'n contract loopt deze maand af en krijg nu een vast contract. Maar zou het wel leuk vinden om voor de kerst nog een klus te hebben en verwacht dat ook wel.
Bedoelde voor kerst. Normaal gesproken ben ik tussen kerst en nieuwjaar altijd thuis. Maar heb kerst ook wel jaren in het buitenland gevierd, vind dat niet z'n probleem.quote:Op zondag 1 december 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel apart om dan weg te zijn van familie lijkt me
quote:Op zondag 1 december 2019 01:20 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoelde voor kerst. Normaal gesproken ben ik tussen kerst en nieuwjaar altijd thuis. Maar heb kerst ook wel jaren in het buitenland gevierd, vind dat niet z'n probleem.
En dat ze zelf meedoenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat prachtig dat ze dan zo streng gaan zijn en honderd meter verderop liggen ze alsnog gewoon te ketsen![]()
![]()
Het is gisteren gevierd. Nu klaarquote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Ben je al in de sinterklaasstemming met de kinderen?
Was het kroost blij met de cadeaus?quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gisteren gevierd. Nu klaar
Klinkt extreem kutquote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef stokj het volgende:
Het hof is druk bezig met het organiseren van het bedrijfsbrede kerstdiner en het wat kleinere kerstdiner. Om taferelen zoals dat collega D collega J bezwangerde te voorkomen zijn er gedragsregels. Max 3 glazen alcohol en alle ‘kamertjes’ worden afgesloten zodat iedereen in een grote ruimte is.
Dat zal dan in de loop der jaren erger worden want Sinterklaas moet zijn cadeaus van vorig jaar natuurlijk overtreffen. Tenzij ze geloven dat het een sprookje is.quote:Op zondag 1 december 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel te verwend natuurlijk
Mwahquote:Op zondag 1 december 2019 09:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zal dan in de loop der jaren erger worden want Sinterklaas moet zijn cadeaus van vorig jaar natuurlijk overtreffen. Tenzij ze geloven dat het een sprookje is.
Ik heb geen zin in die relaties of zwangerschappen waar je op de vloer ook nog last van hebt😅🤣😂quote:
Snap ikquote:Op zondag 1 december 2019 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die relaties of zwangerschappen waar je op de vloer ook nog last van hebt😅🤣😂
Mooi mooiquote:Op zondag 1 december 2019 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder alles prima, hoor!
Ja sommige exemplaren zou je met alle liefde met een breekijzer tegen de bakkes willen bewerken, maar we leven nu eenmaal in een rechtsstaat he!quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sommige exemplaren zou je met alle liefde met een breekijzer tegen de bakkes willen bewerken, maar we leven nu eenmaal in een rechtsstaat he!
Laat mensen toch lekker neukenquote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef stokj het volgende:
Het hof is druk bezig met het organiseren van het bedrijfsbrede kerstdiner en het wat kleinere kerstdiner. Om taferelen zoals dat collega D collega J bezwangerde te voorkomen zijn er gedragsregels. Max 3 glazen alcohol en alle ‘kamertjes’ worden afgesloten zodat iedereen in een grote ruimte is.
ALs je alles netjes opruimt zorg ik zelfs voor schone handdoeken het filmpje wel delen he danquote:
Of als je mee mag doen, natuurlijk!quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs je alles netjes opruimt zorg ik zelfs voor schone handdoeken het filmpje wel delen he dan
Als je een leuke jonge vrouwelijke collega hebtquote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs je alles netjes opruimt zorg ik zelfs voor schone handdoeken het filmpje wel delen he dan
Heeft hij. Heb ik van de week gezien. Blond, goede kont.quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je een leuke jonge vrouwelijke collega hebt
Hoe kan het ook anders dat jij dat weer weetquote:Op zondag 1 december 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij. Heb ik van de week gezien. Blond, goede kont.
Naar conducteurshokje sleurenquote:Op zondag 1 december 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij. Heb ik van de week gezien. Blond, goede kont.
Oog voor details heet datquote:Op zondag 1 december 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders dat jij dat weer weet
Ach, jezelf een beetje omhoogneuken kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 1 december 2019 17:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet als dat effect heeft op de functie die zij bekleden.
Nou ja, zolang ik maar geen last krijg ervan en beide het professioneel op kunnen pakken. En als het conform protocol is.quote:Op zondag 1 december 2019 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, jezelf een beetje omhoogneuken kan toch geen kwaad?
De stagiaire die zich door de algemeen directeur laat volblaffen om koffiejuffrouw te worden zodat ze een uurloon van een tientje of zo kan krijgen enzo!
Dan moet de algemeen directeur maar snel een protocol opstellen waarin staat dat-ie appetijtelijke chickies snoeihard met zijn halfstijve ouwe leuter te grazen mag nemen op de werkvloer!quote:Op zondag 1 december 2019 17:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ik maar geen last krijg ervan en beide het professioneel op kunnen pakken. En als het conform protocol is.
Nou, je weet denk ik al op welke manier dat door de centrale medezeggenschap heen gaat.quote:Op zondag 1 december 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet de algemeen directeur maar snel een protocol opstellen waarin staat dat-ie appetijtelijke chickies snoeihard met zijn halfstijve ouwe leuter te grazen mag nemen op de werkvloer!
Jawel joh!quote:
Gadverquote:Op zondag 1 december 2019 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel joh!
Anders krijg je het avondeten toch niet weg, zonder een blikkie Schultenbräu er bij?
Of je middageten?
Of je ontbijt?
cornflakes in Hel&Verdoemenisquote:Op zondag 1 december 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]Met een De Molen Hel&Verdoemenis er bij!
quote:Op zondag 1 december 2019 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cornflakes in Hel&Verdoemenis
Uhuquote:Op zondag 1 december 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]Met een De Molen Hel&Verdoemenis er bij!
hoe gaat het met je lever?quote:Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef ToT het volgende:
Een kippetje gesmoord in wodka
Groentensoep met whisky
Sperziebonen in advocaat dopen en smullen maar!
Vanillevla met bier
Zoute haring met rode wijn
Frikandel speciaal met jonge jenever door de saus heen
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg er honger van!
Ben inmiddels aan m'n 4e toe!quote:
Slapenquote:Op zondag 1 december 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie doen met oud en nieuw?
Neuken, waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jou doenquote:Op zondag 1 december 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie geen rode loper, ik zie geen twix, ik ruik geen koffie.quote:
Dit komt de sfeer niet ten goede.quote:
Ha hopje! Altijd goed jou te zien!quote:
Sfeer bepaal je voor een groot deel zelf.quote:
Het is hier bere gezellig. Met vlagenquote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie geen rode loper, ik zie geen twix, ik ruik geen koffie.
Hallo allemaal. Hier zou het gezellig zijn.
Anders maak ik het wel gezellig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Het is hier bere gezellig. Met vlagen
Heey sexy poesquote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sfeer bepaal je voor een groot deel zelf.
Hallo woest aantrekkelijk Angie.
Insgelijksquote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ha hopje! Altijd goed jou te zien!
Hij mag zelfs naar binnenquote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Stokj zit op het paleis? Zal wel koud zijn. Mag 'ie niet naar binnen?
Kan niet wachten op zijn verhaal.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan niet wachten op zijn verhaal.
Puntendief!
Wacht maar.quote:
Nooit meer naar bedquote:
Jij niet?quote:
Nee nooit meer. Of in ieder geval deze maand.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nooit meer. Of in ieder geval deze maand.
Gelukkig zit ik nu binnen ja, net zat ik het domein te inspecteren en was het behoorlijk koud.quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Stokj zit op het paleis? Zal wel koud zijn. Mag 'ie niet naar binnen?
Weggelokt door Angie uit dts zodat hij punten kan pakken.quote:
Goedenavondquote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso Engine, en jullie mogen allemaal mee want het is feest!![]()
Kan je iets meer over het paleis vertellen?quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nu binnen ja, net zat ik het domein te inspecteren en was het behoorlijk koud.
BLOKquote:
Hahahaha het valt niet op.quote:
Ja. Ik wacht op stokj, die heeft wel wat beleefd.quote:
Ik ben benieuwd..quote:Op zondag 1 december 2019 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja. Ik wacht op stokj, die heeft wel wat beleefd.
Als ze hem maar niet gevangen hebben genomen ...quote:
Ojee is het zo ergquote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze hem maar niet gevangen hebben genomen ...
Ik weet van niks.quote:
Het paleis bestaat uit 6 bloktorens die elk gescheiden zijn door een tuin. Het paleis is in 2004 grondig gerenoveerd. Tegenover het paleis is een autoweg en een park waarin diverse festiviteiten worden gehouden.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan je iets meer over het paleis vertellen?
Matige act.quote:Op zondag 1 december 2019 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Het paleis bestaat uit 6 bloktorens die elk gescheiden zijn door een tuin. Het paleis is in 2004 grondig gerenoveerd. Tegenover het paleis is een autoweg en een park waarin diverse festiviteiten worden gehouden.
Het ziet er ongeveer zo uit, maar dan niet als één geheel gebouw. En een groenere park voor de deur natuurlijk. En ik hou niet zo van op elke hoek van de straat een monument of standbeeld dus die zijn er hier niet.
[ afbeelding ]
Ja het sinterklaasfeest moet een spektakel worden voor iedereen.quote:
Als ik een echte foto zou plaatsen dan staat heel FOK! hier binnenkort voor de deur. Maar dat van dat park en van die tuinen is niet gelogen.quote:
Beeld je Buckingham Palace in, deel het in 3, vervang dat gebloemerij door groen gras en een autoweg en je bent er.quote:
Oké, got it Sir!quote:Op zondag 1 december 2019 22:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Beeld je Buckingham Palace in, deel het in 3, vervang dat gebloemerij door groen gras en een autoweg en je bent er.
Die heb ik meestal aanquote:Op zondag 1 december 2019 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe je makkelijke outfit maar alvast aan.
Hoe zijn de pieten gesminkt?quote:Op zondag 1 december 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja het sinterklaasfeest moet een spektakel worden voor iedereen.
En jullie zijn ook uitgenodigd op Eerste Kerstdag voor de kerstlunch!
geschminktquote:
Teveel moetequote:
In alle kleuren van de regenboog en als je een speciale wens hebt dan kan de piet daaraan voldoen.quote:
Zeik niet, ik doe die moeite toch.quote:
Nee joh. Wel ooit gedaan. Zwart. Sorry medemens.quote:Op zondag 1 december 2019 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar is dit serieus, Angie gaat voor Piet spelen?
Netjesquote:Op zondag 1 december 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
[..]
In alle kleuren van de regenboog en als je een speciale wens hebt dan kan de piet daaraan voldoen.
Wat wil je weten?quote:Op zondag 1 december 2019 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Angie, vertel eens over je lichaamsbeharing.
Laat maar. Oh er stond eerste een kotsemo.quote:
Hij traint zijn rechterhand 3 maal daagsquote:Op zondag 1 december 2019 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Angie, vertel eens over je lichaamsbeharing.
Verkeerd gekliktquote:Op zondag 1 december 2019 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat maar. Oh er stond eerste een kotsemo.
Ik las bewegingquote:Op zondag 1 december 2019 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij traint zijn rechterhand 3 maal daags
Is straks niet meer nodig.quote:Op zondag 1 december 2019 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dan zal zijn haar daar wit zijn. Of glanzend glad door de handcreme om de wrijving minder te maken.quote:Op zondag 1 december 2019 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij heeft ook blond haar op zijn hoofd?quote:
Heb mijn antwoord al aangepast.quote:Op zondag 1 december 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft ook blond haar op zijn hoofd?
Nee, het moet een leuk feestje worden. Gewoon gezellig en al.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dat zwarte pieten verhaal is dus kolder.
Ewquote:
Voor wie?quote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, het moet een leuk feestje worden. Gewoon gezellig en al.
Weet niet, heb daar geen haar. Hihi.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zal zijn haar daar wit zijn. Of glanzend glad door de handcreme om de wrijving minder te maken.
Waar?quote:
Voor iedereen natuurlijk. Wel binnen de grenzen dus geen drankorgel gedoe alsof je op een concert bent.quote:
Hoeveel mensen verwacht je?quote:Op zondag 1 december 2019 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor iedereen natuurlijk. Wel binnen de grenzen dus geen drankorgel gedoe alsof je op een concert bent.
Ik kom met 500 man van FCU4HCquote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een 200-300 kunnen hier worden gehost. Geen project X taferelen.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
En jij nodigt random uit?quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja jij komtquote:
Echt hequote:
De meeste FOK! users ken ik ondertussen wel en iedereen mag een introducee meenemen.quote:
Ja iets met schilders die zo zouden komen.....quote:Op maandag 2 december 2019 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te vroeg....te donker.....en te koud..
Oh.....succes dan maar!quote:Op maandag 2 december 2019 07:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja iets met schilders die zo zouden komen.....
Ach half 9 is prima tochquote:Op maandag 2 december 2019 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer te vroeg gewekt, maar verder gaat het wel.
Whehe, ik kom niet altijd direct online op het moment dat ik mijn ogen open doe hoor!quote:Op maandag 2 december 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach half 9 is prima toch
Gezelligquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ik kom niet altijd direct online op het moment dat ik mijn ogen open doe hoor!
Eerst nog een poosje in bed blijven liggen en daarna een tijdje met mini- en mevrouw ToT op de bank gezeten.
Gvd ga eens regelenquote:Op maandag 2 december 2019 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas zonder koffie, thee of ontbijtje.Dat komt zo.
Lolquote:Op maandag 2 december 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de afwas is hier bijna klaar, dus ik kan nu zo eindelijk bij het aanrecht komen!
Voorlopig even niet, heb veel uren opgemaakt aan mijn ex om naar Oslo te vliegen twee keer, lang weekend Noor-Holland en een periode Brussel en verwen weekend in Den Haag, met allerlei leuke dingen in Scheveningen.quote:
Succes bro!quote:Op maandag 2 december 2019 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, heb veel uren opgemaakt aan mijn ex om naar Oslo te vliegen twee keer, lang weekend Noor-Holland en een periode Brussel en verwen weekend in Den Haag, met allerlei leuke dingen in Scheveningen.plus nog her en der was losse dagen.
Maar ga binnenkort even met het MT om tafel om even te overleggen of ik ergens volgende week effe twee weken opneem.
Denk even een hotelletje ergens bij Callantsoog. Vroeger veel geweest en kan ik weer eens lekker gaan kiten / vliegeren.quote:Op maandag 2 december 2019 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Camping in Schubbekutteveen, of een exotische tropische vakantie?
Thanks makkerquote:
Boksquote:Op maandag 2 december 2019 09:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Denk even een hotelletje ergens bij Callantsoog. Vroeger veel geweest en kan ik weer eens lekker gaan kiten / vliegeren.
[..]
Thanks makker
Een echte vent heeft altijd wel zin!quote:
Krijgen we dat soort kutsmoesjes weerquote:Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Een echte vent heeft altijd wel zin!Het is aan de vrouw om te zeggen dat ze deze keer niet wil i.v.m. hoofdpijn of zo!
Gaan die ook kut roepen naar de buuf met een halve literquote:Op maandag 2 december 2019 07:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja iets met schilders die zo zouden komen.....
Hij was net wel heel toevallig aan het praat met de buufquote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaan die ook kut roepen naar de buuf met een halve liter![]()
HOMOquote:Op maandag 2 december 2019 14:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij was net wel heel toevallig aan het praat met de buuf![]()
![]()
![]()
denk niet dat die kut heeft geroepen
Ik ga vanmiddag met de premiere zitten om de eerste versie van mijn kersttoespraak in elkaar te zetten. Heb daar eigenlijk nog geen zin in maar goed.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 14:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met de premiere zitten om de eerste versie van mijn kersttoespraak in elkaar te zetten. Heb daar eigenlijk nog geen zin in maar goed.
Ben trots op je!quote:Op maandag 2 december 2019 15:29 schreef ToT het volgende:
Net wat kerstzooi ingeslagen dat je redelijk boven baby-hoogte kunt plaatsen.
Geheel tegen mijn principes in ook maar zo'n Amerikaanse kerstman gekocht!
Ja geen kerstboom dit jaar.quote:
Dat zal hij vast prachtig vinden inderdaad!quote:Op maandag 2 december 2019 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen kerstboom dit jaar.
Maakt mij persoonlijk geen ruk uit, maar mijn vrouw vindt het wel gezellig, en natuurlijk als mini-ToT opgroeit is zo'n versierd groen stuk plastic met ledjes er in toch ook wel leuk!
Ik vind het alleen niet horen dat er al kerstpröttel door het huis staat als het nog geen Sinterklaas is geweest.
Is je buuf lekkerquote:Op maandag 2 december 2019 14:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij was net wel heel toevallig aan het praat met de buuf![]()
![]()
![]()
denk niet dat die kut heeft geroepen
Vorig jaar:quote:Op maandag 2 december 2019 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zal hij vast prachtig vinden inderdaad!
Toffe foto man!quote:
Die is geinigquote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toffe foto man!![]()
Kinderen van die leeftijd lijken me sowieso een goudmijn qua model voor fotografie
Hehehe thanks!quote:
Blijven doen! Leuk als hij met een vriendinnetje thuis komtquote:Op maandag 2 december 2019 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hehehe thanks!
Ja ik heb sowieso al vele duizenden foto's van dit manneke gemaakt!
Haha, zeker!quote:Op maandag 2 december 2019 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijven doen! Leuk als hij met een vriendinnetje thuis komt
Die dan zegt: oh toen was je schattig!quote:Op maandag 2 december 2019 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijven doen! Leuk als hij met een vriendinnetje thuis komt
Okee, korte samenvatting dit, ja!quote:Op maandag 2 december 2019 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die dan zegt: oh toen was je schattig!
Daar gaan .de ballenquote:Op maandag 2 december 2019 16:20 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT heeft zojuist deze foto gemaakt!
[ afbeelding ]
Of dat smatje is meteen zo verliefd op hem als schattige baby dat ze spontaan de pil vergeet te pakkenquote:Op maandag 2 december 2019 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, zeker!Overal babyfoto's door het hele huis, komt hij straks als tiener met een smatje die hij wil batsen. "Ach gos, ben JIJ dat? Wat SCHATTIG zeg!"
Cockblock level 9001!
quote:Op maandag 2 december 2019 16:25 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT gooit kerstlichtjes in de tv-meubel.
Ik: "Voor het eind van de avond heeft mini-ToT dat daar al weggetrokken en door de kamer heengesleurd."
Ik had die zin serieus echt NET mijn strot uit geperst en meneertje sleurde die verlichting al mee!
quote:Op maandag 2 december 2019 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of dat smatje is meteen zo verliefd op hem als schattige baby dat ze spontaan de pil vergeet te pakken![]()
Vanavond even langs gaan met een fles wijn om het over het 'schilderwerk' te hebbenquote:
Even haar muurtje wittenquote:Op maandag 2 december 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even langs gaan met een fles wijn om het over het 'schilderwerk' te hebben
Haar grotje opnieuw plamurenquote:
Je moet hem wel een beetje opvoeden hoor.....quote:Op maandag 2 december 2019 16:28 schreef ToT het volgende:
En nu net zat hij al aan die kleine modelhuisjes en -mensjes enzo te frunniken die we op de vensterbank hadden gezet!
Jij houdt meer van zaad smaak tochquote:Op maandag 2 december 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Zelden zoiets ranzigs in m'n giechel gehad!
Terwijl andere drankjes van dit merk best lekker zijn.
Serieus, de kamer stinkt er zelfs naar!![]()
![]()
Ik heb er nu echt even luchtverfrisser voor rondgespoten!
![]()
En zelfs na 2 glazen Dropshot Double Black proef ik die meuk nog steeds!
Echt, als je van gember houdt en je wil er snel een hekel aan krijgen, dan moet je deze troep gaan zuipen!
Ranzig bittere gore kruidenmengsel met gembersmaak er doorheen!
Als cholera en lepra met elkaar zouden gaan neuken, zou hun kindje ZO smaken!
Ik had van @Geerd meer de opmerking verwacht van: frisdrank drinken ben je 12 ofzoquote:Op maandag 2 december 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen!
[ afbeelding ]
Nee, met Geerd gaat het altijd over seks, al dan niet in combinatie met ongepaste leeftijden!quote:Op maandag 2 december 2019 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had van @:geerd meer de opmerking verwacht van: frisdrank drinken ben je 12 ofzo![]()
![]()
Maar ook met snoep en cola/frisdrank zegt ie dat je 12 bent als je dat neemtquote:Op maandag 2 december 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, met Geerd gaat het altijd over seks, al dan niet in combinatie met ongepaste leeftijden!
Swsquote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ook met snoep en cola/frisdrank zegt ie dat je 12 bent als je dat neemt
Ik vreet hier karrenladingen drop!quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ook met snoep en cola/frisdrank zegt ie dat je 12 bent als je dat neemt
Hoe voelt het om tegen je principes in te zondigen?quote:Op maandag 2 december 2019 15:29 schreef ToT het volgende:
Net wat kerstzooi ingeslagen dat je redelijk boven baby-hoogte kunt plaatsen.
Geheel tegen mijn principes in ook maar zo'n Amerikaanse kerstman gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |