Wordt weer hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:35 schreef Generationalpha het volgende:
Wacht even: Krijgen we als we 1ste worden in de poule sowieso de nummer 3 uit poule F?
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 19:35 schreef Generationalpha het volgende:
Wacht even: Krijgen we als we 1ste worden in de poule sowieso de nummer 3 uit poule F?
Nee het is afhankelijk uit welke poules alle beste nrs. 3 komen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:35 schreef Generationalpha het volgende:
Zou zwaar kut zijn als we Portugal loten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is afhankelijk uit welke poules alle nrs. 3 komen.
Nja dan moeten we daar ook maar eens van winnen op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou zwaar kut zijn als we Portugal loten.
lolquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Waar staan waar elke wedstrijden zijn lol?
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2020#Group_stagequote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Waar staan waar elke wedstrijden zijn lol?
Blijven dromen maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dan moeten we daar ook maar eens van winnen op een eindtoernooi.
We worden simpel eerste.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:43 schreef Collide het volgende:
Als Nederland tweede in de poule word dan speel je waarschijnlijk tegen Italië.
Hebben dan al wel een aantal zware wedstrijden achter de rug.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou zwaar kut zijn als we Portugal loten.
Thanks pik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2020#Group_stage
Als het Duitsland is, hoeft dat nog niet per se.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Engeland de poule wint mogen ze tegen de #2 uit Poule F.
Die gaan er dus weer vroegtijdig uit.
Engeland is favoriet bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Engeland de poule wint mogen ze tegen de #2 uit Poule F.
Die gaan er dus weer vroegtijdig uit.
Maar het zorgt er wel voor dat die ploegen in poule D nu al weten dat ze beter 2e kunnen worden dan 1equote:Op zaterdag 30 november 2019 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het Duitsland is, hoeft dat nog niet per se.
Finland - België?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Thanks pik.
Tjacka ziet een vortbaltripje naar Sint Petersburg komen.![]()
Hoe danquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Engeland is favoriet bij de bookmakers.
De winnaars van Groep C (wij) en groep F hebben in principe wel een aantrekkelijk pad naar de halve finales zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zorgt er wel voor dat die ploegen in poule D nu al weten dat ze beter 2e kunnen worden dan 1e
Behalve de mogelijke achtste finale dan. De kans is best groot dat je nummer drie uit F loot zag ik. Nummer drie uit D of F denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De winnaars van Groep C (wij) en groep F hebben in principe wel een aantrekkelijk pad naar de halve finales zeg.
Recent nog Duitsland en Frankrijk verslagen, en de veldslag in Nurnberg kan Oranje nog eens rustig over doen (een wedstrijd die ze destijd gewoon ruim hadden moeten winnen als ze al die kansen gewoon benut hadden)quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve de mogelijke achtste finale dan. De kans is best groot dat je nummer drie uit F loot zag ik. Nummer drie uit D of F denk ik.
[ afbeelding ]
Als runner-up dan waarschijnlijk een route Italië / België / winnaar poule F.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De winnaars van Groep C (wij) en groep F hebben in principe wel een aantrekkelijk pad naar de halve finales zeg.
Vorige EK was 3 punten soms al voldoende om bij de beste nrs. 3 te zitten, en de nr. 4 uit die poule wordt sowieso wel een makkie voor de rest. Dus alleen het doelsaldo moet dan in toom worden gehouden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:54 schreef TLC het volgende:
Goh, Nederland loot voor de verandering niet eens ongunstig
Ik denk trouwens niet dat er een beste nummer 3 in groep F gaat zitten, te zwaar en te veel gelijke spelen denk ik terwijl andere poules 'makkelijker' zijn om aan de 3 punten te komen per wedstrijd.
Inb4 verslikken tegen Oekraïnequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Een beste nummer drie moet niet uit poule A komen, dan worden we Europees Kampioen!
Waarom die pessimistische invalhoek, m'n jongen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inb4 verslikken tegen Oekraïne
Nja Oekraïne deed het prima in de kwalificatie tegen Servië en Portugal dus het is niet uitgesloten. Kan ook een gelijkspel zijn en dat we het dan op doelsaldo afleggen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom die pessimistische invalhoek, m'n jongen.
Nog 7 maanden voor dit duel gespeeld wordt, joh.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Oekraïne deed het prima in de kwalificatie tegen Servië en Portugal dus het is niet uitgesloten. Kan ook een gelijkspel zijn en dat we het dan op doelsaldo afleggen.
Ik denk dat de nummers 3 in de groepen D en E meer punten zullen hebben dan de nummer 3 in groep F. Maar we zullen zienquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve de mogelijke achtste finale dan. De kans is best groot dat je nummer drie uit F loot zag ik. Nummer drie uit D of F denk ik.
[ afbeelding ]
Er zijn vier beste nummers 3 he.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat de nummers 3 in de groepen D en E meer punten zullen hebben dan de nummer 3 in groep F. Maar we zullen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2-schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 3-schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K/O-faseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Duitsland behoort gewoon weer bij de favorieten.
Sane is dan terug, Gnabry is veel beter dan een jaar terug, Neuer is beter dan een jaar geleden. Kimmich beter dan ooit en Kroos is dit seizoen uit zijn dip.
Wordt gewoon een sterkere tegenstander dan toen Nederland hen tegenkwam.
Low zal ook wel stoppen met het opstellen van Tah en andere experimenten.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Wat een Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
De achtste finale is al binnen dus.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Als ze maar niet gaan denken dat ze met deze gemakkelijke loting al zeker zijn van de volgende ronde...Zonder wrijving geen glans![]()
Wel jammer dat als Nederland de groep wint, je dan de achtste finale en daarna de kwartfinale om 18.00 uur speelt.
leven zoals het leven is![]()
Wat een ellende voor BelgiëTwee keer in Rusland spelen
![]()
Dit EK sla ik over![]()
Nummer 1 op de FIFA ranking heeft geen eigen stadion![]()
Ik ben wel beetje boos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die achtste finale kan heel nasty worden als je op de nummer 3 uit poule F stuitOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Duitsland, Frankrijk en Portugal zullen allemaal 3 punten pakken tegen het 4e land uit die poule. Dan moet het al gek lopen wil de nummer 3 niet op minimaal 4 punten eindigen en doorgaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:54 schreef TLC het volgende:
Goh, Nederland loot voor de verandering niet eens ongunstig
Ik denk trouwens niet dat er een beste nummer 3 in groep F gaat zitten, te zwaar en te veel gelijke spelen denk ik terwijl andere poules 'makkelijker' zijn om aan de 3 punten te komen per wedstrijd.
Het meest gunstige zou zijn als de nummer 3 uit poule A niet doorgaat, dan kun je sowieso al niet meer tegen de nummer 3 uit poule F lotenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat een gedoe allemaal. Als de nummer drie van 'n poule al een probleem is... om Europees Kampioen te worden zal er toch echt gewonnen moeten kunnen worden van 'n ploeg van het niveau Portugal.quote:Op zondag 1 december 2019 08:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Duitsland, Frankrijk en Portugal zullen allemaal 3 punten pakken tegen het 4e land uit die poule. Dan moet het al gek lopen wil de nummer 3 niet op minimaal 4 punten eindigen en doorgaan.
Het meest gunstige zou zijn als de nummer 3 uit poule A niet doorgaat, dan kun je sowieso al niet meer tegen de nummer 3 uit poule F loten![]()
De bookmakers. Vaak Britse bedrijven die graag inspelen op de verwachtingen van de chauvinistische Britse gokkers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Engeland is favoriet bij de bookmakers.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 03:05 schreef Belg het volgende:
![]()
Dit EK sla ik over![]()
Ik ben wel beetje boos.Dat komt omdat ze in België niets beters hebben dan dat vermaledijde Koning Boudewijn stadion. Dus niet anderen de schuld geven aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
dat stadion hadden ze in 85 al af moeten brekenquote:Op zondag 1 december 2019 10:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in België niets beters hebben dan dat vermaledijde Koning Boudewijn stadion. Dus niet anderen de schuld geven aub.![]()
Beetje cru.quote:Op zondag 1 december 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat stadion hadden ze in 85 al af moeten breken
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Het is aan de Belgen zelf, maar weinig mensen zouden er een probleem mee hebben als dit stadion met de grond gelijk werd gemaakt.quote:Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
De meeste mensen interesseert het überhaupt niet wat er in België gebeurt.quote:Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is aan de Belgen zelf, maar weinig mensen zouden er een probleem mee hebben als dit stadion met de grond gelijk werd gemaakt.![]()
De Oostenrijkers zijn over het algemeen zeet tevreden met de lotingquote:De Standard spreekt over een goede loting voor de ploeg van Franco Foda, de bondscoach van de Oostenrijkers. Ook de Kurier laat zich in vrijwel dezelfde woorden uit: ’Het is geen ongelukkige loting’. De Weiner Zeitung gebruikt precies de zelfde woorden. Sport24 spreekt het meer onomwonden uit: ’goede loting’.![]()
Sieg Heilquote:Op zondag 1 december 2019 12:04 schreef Idisrom het volgende:
De Oostenrijkers zijn over het algemeen zeet tevreden met de loting
[..]![]()
![]()
Dit EK sla ik over![]()
Ik ben wel beetje boos.Dat je als nummer 1 van de wereld nog een stadion met een sintelbaan als thuishaven hebt is wel royal sadness. Maar goed, Belgjes worden wel soeverein eerste in de poule, dan mag je weer dichterbij huis spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 01-12-2019 12:58:28 ]![]()
Logisch, die zijn natuurlijk al lang tevreden dat ze van alle teams uit pot 1 met Oekraïne toch wel de zwakste hebben gekregen. En Nederland heeft natuurlijk ook niet meer de naam van pakweg 10 jaar geleden.quote:Op zondag 1 december 2019 12:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 01-12-2019 12:57:32 ]![]()
Die worden ook met gemak tweede achter NLquote:Op zondag 1 december 2019 12:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik denk dat toch Oekraïne het hoogst zal eindigen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die worden ook met gemak tweede achter NL![]()
Achtste finale wordt Nederland of Oekraïne tegen Duitsland.
Ik denk dat 2e worden in deze groep het beste is.![]()
Dan krijg je Italië en daarna België.quote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat 2e worden in deze groep het beste is.leven zoals het leven is![]()
De NOS kan niet tellen.twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 30-11-2019 om 18:48:42De derde EK-tegenstander van Oranje is Oostenrijk 🇦🇹 Mocht Roemenië de play-offs niet winnen, dan wordt (naast Oekraïne) Georgië, Noord-Macedonië, Kosovo of Wit-Rusland de vierde tegenstander van Oranje. Lees meer ➡️ https://t.co/FUNKAFmh0b https://t.co/kd5pS1jhJQ reageer retweet
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Duitsland wordt geen derde in hun groep.quote:Op zondag 1 december 2019 14:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat 2e worden in deze groep het beste is.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Ik heb goede hoop voor dit EK. We lijken de wind mee te hebben.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik denk van wel. Frankrijk en Portugal zijn zowel op de FIFA ranking als meest recente resultaten beter denk ik.quote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Duitsland wordt geen derde in hun groep.![]()
Hopelijk in de Amsterdam Arenaquote:Op zondag 1 december 2019 12:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat je als nummer 1 van de wereld nog een stadion met een sintelbaan als thuishaven hebt is wel royal sadness. Maar goed, Belgjes worden wel soeverein eerste in de poule, dan mag je weer dichterbij huis spelen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
Dit EK sla ik over![]()
Ik ben wel beetje boos.In tweede wereldlanden als Marokko en Turkije heb je betere en modernere stadions dan in België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nieuwe Eurostadion in Brussel had gewoon door moeten gaan ipv dat typische wafelijzerpolitiek van jullie. Dan was Brussel vast een speelstad geweest dit EK.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 02-12-2019 16:51:55 ]![]()
![]()
Een sintelbaan en een groter gat dan het AZ-stadion.En dan boos worden dat dat 'm heel ff niet wordt.
![]()
Ik ben boos omdat dat nieuwe eurostadion er niet kwamquote:Op maandag 2 december 2019 17:33 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Een sintelbaan en een groter gat dan het AZ-stadion.En dan boos worden dat dat 'm heel ff niet wordt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh ja, en nu gaan ze als compromis dit ouwe frietkot verbouwen, toch? Och, 'tis beter dan niks.quote:Op maandag 2 december 2019 20:00 schreef Belg het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat dat nieuwe eurostadion er niet kwam
Storend trouwens, die naam die erop komt. Golden Generation Arena. Wat armoedig, een stadion zo gaan noemen omdat je een keertje een paar goede voetballers tegelijk hebt.
Dan had je dat in de jaren '80 ook al kunnen doen, enkel bestond toen die drang naar Engelse namen nog niet zo. Hoe dan ook, ik vind het een beetje potsierlijk. Laat ze dan in ieder geval eerst iets gewonnen hebben.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 02-12-2019 22:50:09 ]![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 2 december 2019 22:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh ja, en nu gaan ze als compromis dit ouwe frietkot verbouwen, toch? Och, 'tis beter dan niks.
Storend trouwens, die naam die erop komt. Golden Generation Arena. Wat armoedig, een stadion zo gaan noemen omdat je een keertje een paar goede voetballers tegelijk hebt.
Dan had je dat in de jaren '80 ook al kunnen doen, enkel bestond toen die drang naar Engelse namen nog niet zo. Hoe dan ook, ik vind het een beetje potsierlijk. Laat ze dan in ieder geval eerst iets gewonnen hebben.
Dit is zelfs voor Belgen te achterlijk.Oh.![]()
Koning Boudewijnstadion wordt Golden Generation Arena: “Onze uitzonderlijke generatie sporters verdient nieuwe tempel”quote:Op maandag 2 december 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Dit is zelfs voor Belgen te achterlijk.
Ook zo heerlijk Belgisch overigens:quote:We hebben – deze keer is het écht waar – draagvlak bij alle politieke partijen. We moeten dit momentum aangrijpen om te beginnen met deze verbouwing.![]()
Jij kunt nochtans maar niet zwijgen over de Belgen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De meeste mensen interesseert het überhaupt niet wat er in België gebeurt.![]()
Afgrijselijk stadion en voor je het weet hangt er weer een scorende neger te lang in de hekken.quote:Op maandag 2 december 2019 17:33 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Zal wel niks van terecht komen.quote:Op maandag 2 december 2019 22:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Koning Boudewijnstadion wordt Golden Generation Arena: “Onze uitzonderlijke generatie sporters verdient nieuwe tempel”
Ook zo heerlijk Belgisch overigens:
[..]
Pauperland.Oh.![]()
Al die afgunst toch omdat België Nederland is voorbij gestoken in het voetbal.quote:Op maandag 2 december 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel niks van terecht komen.
Pauperland.![]()
Die mening was niet gebaseerd op het voetballende gedeelte (waar Nederland overigens volgend jaar al voorbij België gaat op de coëfficiëntenranglijst en de nationale teams doen ook niet veel meer voor elkaar onder, en dan is België al op de retour en zit Nederland juist in de lift).quote:Op maandag 2 december 2019 23:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Al die afgunst toch omdat België Nederland is voorbij gestoken in het voetbal.Oh.![]()
quote:Op maandag 2 december 2019 22:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh ja, en nu gaan ze als compromis dit ouwe frietkot verbouwen, toch? Och, 'tis beter dan niks.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Tja. Op de Belgische shirts staat tegenwoordig ook al "Royal Belgian FA". Supportertjes die Belgium, Belgium roepen. Dat krijg je in zo'n raar tweetalig land.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Wij leven niet meer in 2018, pik. Wij passeren jullie weer in de coëfficiëntielijst komend seizoen en het huidige Oranje maakt simpel gehakt van België.quote:Op maandag 2 december 2019 23:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Al die afgunst toch omdat België Nederland is voorbij gestoken in het voetbal.![]()
![]()
Voorlopig staan de Belgen al jaren op nr. 1 op de FIFA lijst en Nederland niet eens top 10.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wij leven niet meer in 2018, pik. Wij passeren jullie weer in de coëfficiëntielijst komend seizoen en het huidige Oranje maakt simpel gehakt van België.
De komende jaren zijn de Belgen nog steeds superieur aan de Nederlanders en wat daarna gebeurd is nog maar afwachten (al verwacht ik wel dat Oranje dan eindelijk weer eens een top 5 land zal worden).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nou neequote:Op dinsdag 3 december 2019 01:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wij leven niet meer in 2018, pik. Wij passeren jullie weer in de coëfficiëntielijst komend seizoen en het huidige Oranje maakt simpel gehakt van België.![]()
![]()
drietaligquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:46 schreef De_Kraam het volgende:
Tja. Op de Belgische shirts staat tegenwoordig ook al "Royal Belgian FA". Supportertjes die Belgium, Belgium roepen. Dat krijg je in zo'n raar tweetalig land.![]()
Ps: jullie beweren wel dat je (voor het eerst in hoeveel jaar, zes? Zeven? Acht?) Voorbij België komt in de coëfficiënten ranking maar dat is helemaal geen vaststaand feit. Maar gelukkig heeft Nederland Ajax, dat is een feit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wij leven niet meer in 2018, pik. Wij passeren jullie weer in de coëfficiëntielijst komend seizoen en het huidige Oranje maakt simpel gehakt van België.
En dat de NL nationale ploeg simpel gehakt maakt van België is al helemaal een grap natuurlijk. De twee voorbije tornooien gemist en er nu weer bij, wees dan eens wat nederig en wees dankbaar dat ze er weer bij zijn.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorlopig staan de Belgen al jaren op nr. 1 op de FIFA lijst en Nederland niet eens top 10.
De komende jaren zijn de Belgen nog steeds superieur aan de Nederlanders en wat daarna gebeurd is nog maar afwachten (al verwacht ik wel dat Oranje dan eindelijk weer eens een top 5 land zal worden).
Verder vond ik de Eredivisie matig maar de Belgische Eerste Klasse is nog dramatischer.Ik zal een wedje leggen mocht Oranje België weer treffen. Verder vergaat het de Belgische clubs in Europa niet al te best en zie ik dat de komende jaren ook niet beter worden. Wij hebben op het moment alleen Ajax en AZ in Europa (en in een droomscenario Feyenoord, maar in de volgende wedstrijd gaan ze eerder uitgeschakeld worden dan dat ze gaan overwinteren).quote:Jullie doen pas weer drie toernooien mee na nog een langere afwezigheid daarvoor, in de tussentijd meer behaald dan België in een natte droom zou kunnen. Het komt goed, over 4 jaar zal het er heel anders uit zien. Het huidige Oranje heeft meer potentie dan het huidige België, en dat is een kwestie van afwachten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:57 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ps: jullie beweren wel dat je (voor het eerst in hoeveel jaar, zes? Zeven? Acht?) Voorbij België komt in de coëfficiënten ranking maar dat is helemaal geen vaststaand feit. Maar gelukkig heeft Nederland Ajax, dat is een feit.
En dat de NL nationale ploeg simpel gehakt maakt van België is al helemaal een grap natuurlijk. De twee voorbije tornooien gemist en er nu weer bij, wees dan eens wat nederig en wees dankbaar dat ze er weer bij zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2019 11:10:06 ]![]()
![]()
Kaarten binnen voor de finale, mocht Nederland zich plaatsen. En zo niet, dan een full refund. Mooi systeem.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
België staat al enkele jaren boven NL op de Uefa Ranking. In de breedte presteren ze Europees beter. Een niveau Ajax is er natuurlijk niet in België, maar de andere clubs in NL doen niet beter dan de Belgische clubs.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Ik zal een wedje leggen mocht Oranje België weer treffen. Verder vergaat het de Belgische clubs in Europa niet al te best en zie ik dat de komende jaren ook niet beter worden. Wij hebben op het moment alleen Ajax en AZ in Europa (en in een droomscenario Feyenoord, maar in de volgende wedstrijd gaan ze eerder uitgeschakeld worden dan dat ze gaan overwinteren).
[..]![]()
Nederland gaat dat niet halen nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
Kaarten binnen voor de finale, mocht Nederland zich plaatsen. En zo niet, dan een full refund. Mooi systeem.
Oh.![]()
Kwestie van tijd voor NL weer boven België staat, zowel op de clubranking als met de nationale teams.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef Belgosome het volgende:
[..]
België staat al enkele jaren boven NL op de Uefa Ranking. In de breedte presteren ze Europees beter. Een niveau Ajax is er natuurlijk niet in België, maar de andere clubs in NL doen niet beter dan de Belgische clubs.Oh.![]()
Uefa ranking zie ik dat inderdaad gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor NL weer boven België staat, zowel op de clubranking als met de nationale teams.
Fifa ranking zal nog even duren, De bruyne & Hazard zitten op hun piek. Als zij presteren raak je op het EK gewoon heel ver. Voor NL lijkt het EK meer op ervaring op doen om dan op het WK 2022 top te presteren. Mogelijks zijn ze in 2022 wel een sterker team.
[ Bericht 0% gewijzigd door Belgosome op 31-01-2020 11:19:49 ]![]()
Nou, zou jammer zijn, maar dan krijg ik dus gewoon mijn geld terugquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland gaat dat niet halen nee.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
In principe wel ja, maar de FIFA-ranglijst is sowieso totaal geen fatsoenlijke representatie van hoe sterk alle landen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Uefa ranking zie ik dat inderdaad gebeuren.
Fifa ranking zal nog even duren, De bruyne & Hazard zitten op hun piek. Als zij presteren raak je op het EK gewoon heel ver. Voor NL lijkt het EK meer op ervaring op doen om dan op het WK 2022 top te presteren. Mogelijks zijn ze in 2022 wel een sterker team.Makkelijk eerste![]()
Een ekfinale Spanje Frankrijk zo dicht bij huis is het ook wel waard hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nou, zou jammer zijn, maar dan krijg ik dus gewoon mijn geld terug
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Ja, maar ik moest een land kiezen, dus blijft een gok ;-)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een ekfinale Spanje Frankrijk zo dicht bij huis is het ook wel waard hoorGrootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
Vanavond de halve finales van de play-offs voor het EK.
A
Bulgarije - Hongarije
IJsland - Roemenië
B
Bosnië - Noord-Ierland
Slowakije - Ierland
C
Noorwegen - Servië
Schotland - Israel
D
Georgië - Belarus
Macedonië - Kosovo
Roemenië als ze winnen komen dus bij Nederland in de poule, als ze eruit vliegen krijgt Nederland dus de winnaar van bracket D. Erg leuk.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: