Daar heb ik de naam ook vanquote:Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Sowieso onder de wat jongere mens >35, door sex education
Behalve dan dat ik niet >35 benquote:Op zondag 16 februari 2020 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heb ik toch![]()
Volgens mij moet er ook <35 staanquote:
Oh jaquote:Op maandag 17 februari 2020 01:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens mij moet er ook <35 staan
Ik kan niet meer nadenken om 1.33.
Maar ik bedoel 35 jaar en jonger, ben je ouder?
De zus van een vriendinnetje van vroeger heette zo. Ging prima!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:58 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Maeve zo’n prachtige naamZowel in schrift als in uitspraak (Meev, dus niet met een harde “F”), maar dat gaat in Nederland natuurlijk nooit werken
Ik ben getipt over deze serie door mijn collega van >60quote:Op maandag 17 februari 2020 01:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens mij moet er ook <35 staan
Ik kan niet meer nadenken om 1.33.
Maar ik bedoel 35 jaar en jonger, ben je ouder?
Dan heet je volgens mij hetzelfde als Sacquote:Op maandag 17 februari 2020 14:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De zus van een vriendinnetje van vroeger heette zo. Ging prima!Het hele gezin had Engelse namen, ook bijvoorbeeld D.avid op z’n Engels uitgesproken. Geloof niet dat het erg vaak tot problemen leidde. Hooguit dat ze de spelling moesten uitleggen, maar dat moet ik ook altijd (met peehaa of met een effff??)
Oh ja, bij Sac zal dat ool wel zijn. Nu weet ik toevallig dat Phaidra hetzelfde heet als mijn jongste. Ook met peehaaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:29 schreef F_r het volgende:
[..]
Dan heet je volgens mij hetzelfde als Sac
Vind ik ook van Siobhan. Prachtig op schrift maar de uitspraak vind ik minder.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn hemel :/
Maeve is zo'n naam dat prachtig is op schrift. Uitspraak is het dan gewoon niet.
De naam van jouw jongste hoort in mijn hoofd gewoon met ph. Ik had zo snel daar niet aan gedacht dat dat ook weleens met een f geschreven wordt. Al is er wel een “bekend” iemand met die schrijfwijze.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh ja, bij Sac zal dat ool wel zijn. Nu weet ik toevallig dat Phaidra hetzelfde heet als mijn jongste. Ook met peehaa
Ik krijg dat niet eens uitgesproken gok ik. Maeve ooit in de klas gehad. Ging wel goed omdat ik de naam van hier kende anders had ik waarschijnlijk gedachtquote:Op maandag 17 februari 2020 19:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Vind ik ook van Siobhan. Prachtig op schrift maar de uitspraak vind ik minder.
Bjorrequote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het er juist op schrift uitzien als een onomatopee van iets wat uit je lijf glibbert. Een placenta ofzo.
Ik weet eigenlijk niet wat Sacs echte naam is, maar zo te lezen toch niet hetzelfde? Ik heb een collega met mijn naam, met een f. Ik vind het ook gek staan, maar ja, ik ben natuurlijk aan mijn eigen spelling gewend. Toch vragen mensen het altijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:31 schreef F_r het volgende:
[..]
De naam van jouw jongste hoort in mijn hoofd gewoon met ph. Ik had zo snel daar niet aan gedacht dat dat ook weleens met een f geschreven wordt. Al is er wel een “bekend” iemand met die schrijfwijze.
Siobhan = sje-vón. Ik vind het een prachtige naamquote:Op maandag 17 februari 2020 20:32 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet eens uitgesproken gok ik. Maeve ooit in de klas gehad. Ging wel goed omdat ik de naam van hier kende anders had ik waarschijnlijk gedachtHoe spreek je dat uit?
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het er juist op schrift uitzien als een onomatopee van iets wat uit je lijf glibbert. Een placenta ofzo.
Ik dacht dat je Phaedra heette, vooral toen je het had over de spelling met phquote:Op maandag 17 februari 2020 20:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat Sacs echte naam is, maar zo te lezen toch niet hetzelfde? Ik heb een collega met mijn naam, met een f. Ik vind het ook gek staan, maar ja, ik ben natuurlijk aan mijn eigen spelling gewend. Toch vragen mensen het altijd.
Sje-vònquote:Op maandag 17 februari 2020 20:57 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Siobhan = sje-vón. Ik vind het een prachtige naam
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Phaedra heette, vooral toen je het had over de spelling met phik ken een Phaedra dus voor mij is het een normale naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |