Daar heb je ook absoluut een punt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind T ook heel mooi, stond bij ons op de shortlist bij de jongste.
Overigens ben ik van mening dat het ogenblik dat jouw kind geboren is en een bepaalde naam heeft, dat er vanaf dat moment nog maar 1 associatie is met die naam. En dat je er dus vooral je favoriet niet om moet laten schieten.
Bij de middelste ook die twijfel gehad en ik ben heel blij dat we het gewoon gedaan hebben, geen moment meer die andere associatie gehad.
Jammer dat er geen y in zit... of zou de y alweer te gewoontjes zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef McLaura het volgende:
Net als je denkt dat je alles hebt gezien.....
Qvenxell
Willen jullie het weten? Of gaan jullie ook voor de kinder surprise?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:18 schreef Ggirl het volgende:
Onze zoon heeft dus de beruchte hondennaam, T.obias. Hij heeft nog een zusje J.olien. En nu lopen we vast.
Jongensnamen zijn lastig, maar meisjesnamen... verschrikkelijk!
De enige reden waarom ik volgende week vrijdag tijdens de Guo het geslacht zou willen weten zijn de naamsstruggles!
Hier blijft het toch wel grappig hoe de naam van onze dochter gelinkt (Link link) is aan een game. Ik riep laatst mijn dochter en een man vroeg nog een extra “hóe heet ze?” en toen ik het herhaalde vertelde hij dat hij nét die game aan het spelen was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is bij zo met Zelda en eigenlijk ook Ezra.
En toch was de laatste een top 3gewoon heel vaak hardop zeggen.
Mijn kind heeft geen hondennaamquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen honden associatie bijZelf vind ik Joep ook wel leuk maar dat vind ik dan weer een hondennaam
En Otis vind ik geweldig maar dat ziet man niet zitten
Ik vind het ook een leuke naam! Maar toch die associatie erbijquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:06 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn kind heeft geen hondennaam.
Ik denk dat het net is wat je gewend bent. Ik zit redelijk in het hondenwereldje en heb alle namen zo ongeveer wel voorbij zien komen.
Dat is nog best ok, oudste kwam voor jongste met 'oogpoep'quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:23 schreef SQ het volgende:
Ik ben nog helemaal niet bezig met namen trouwens, dat komt wel. Mijn dochter van 5 is er daarentegen al dagelijks mee bezig. Het wordt Roos of Dani volgens haar
R'Eyn-Beauwquote:Op woensdag 22 april 2020 06:58 schreef vencodark het volgende:
Mijn zoon wou onze dochter ‘regenboog’ noemen.
Lach maar, maar Ving Rhames (de acteur) heeft zijn dochter dus daadwerkelijk Reign Beau genoemd.quote:
Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef McLaura het volgende:
Net als je denkt dat je alles hebt gezien.....
Qvenxell
Grappig bedacht qua schrijven maar als je het dan uitspreekt is het wel van: “Ooooh, rainbow!!”quote:Op woensdag 22 april 2020 09:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Lach maar, maar Ving Rhames (de acteur) heeft zijn dochter dus daadwerkelijk Reign Beau genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |