quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Declan-Harp het volgende:
''Papa's lightsaber strikes again''
https://www.omropfryslan.(...)ure-may-force-be-you
Haha, zijn ze nog best laat mee. Het ging in het dorp al even rond.quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vind de namen best leuk, die van het dochtertje ook. Maar ''papa's lightsaber'' helllll noquote:Op maandag 20 april 2020 16:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, zijn ze nog best laat mee. Het ging in het dorp al even rond.![]()
Echt fout!
^ ik 2 jaar geledenquote:Op maandag 20 april 2020 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verschrikkelijk dit. Ik vind gewoon geen enkele jongensnaam leuk. Althans, niet die ik allemaal gezien heb. Ik voel er gewoon helemaal niks bij.
Haha, nee.quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe heb je het probleem opgelost? Een meisjesnaam gegeven?
Gelukkig zetten ze er nog even bij dat het wel een beetje dubbelzinnig is.quote:Op maandag 20 april 2020 16:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik vind de namen best leuk, die van het dochtertje ook. Maar ''papa's lightsaber'' helllll no
Zijn tweede naam is Luke, zo spannend vind ik dit bericht nietquote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Declan-Harp het volgende:
Luke en Rey, inclusief Star Wars achtig geboortekaartje.quote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn tweede naam is Luke, zo spannend vind ik dit bericht nietOf heeft de naam Julan (het voelt of er een letter mist
) ook iets met Star Wars te maken?
Wij hebben precies hetzelfde! Meisjesnamen twijfelen we nog over meerdere namen maar bij jongensnamen niksquote:Op maandag 20 april 2020 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verschrikkelijk dit. Ik vind gewoon geen enkele jongensnaam leuk. Althans, niet die ik allemaal gezien heb. Ik voel er gewoon helemaal niks bij.
Wel een beetje jammer dat ze niet even gewacht heeft met bevallen tot 4 mei.quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Declan-Harp het volgende:
May the 4th be with youquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat ze niet even gewacht heeft met bevallen tot 4 mei.
Ik vind wel een paar namen leuk, maar die associeer ik met hondenquote:Op maandag 20 april 2020 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben precies hetzelfde! Meisjesnamen twijfelen we nog over meerdere namen maar bij jongensnamen niksWe hadden al jarenlang de jongensnaam in ons hoofd maar die zijn we een beetje ontgroeid dus we moeten weer helemaal opnieuw beginnen
Gewoon maar hopen dat het een meisje wordt dus
Haha, ik weet precies waarom je dat een hondennaam vindtquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind wel een paar namen leuk, maar die associeer ik met hondenEentje vind ik echt heel leuk, maar ik vind het een hondennaam, plus dat een niet zo'n hele sympathieke collega ook zo heet.
Misschien gooi ik 'm er thuis toch wel inT.obias
![]()
Ik heb daar zelf geen honden associatie bijquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind wel een paar namen leuk, maar die associeer ik met hondenEentje vind ik echt heel leuk, maar ik vind het een hondennaam, plus dat een niet zo'n hele sympathieke collega ook zo heet.
Misschien gooi ik 'm er thuis toch wel inT.obias
![]()
die associatie heb ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, het is wel typisch een hondennaam hèIk zoek nog even verder
Het is geen typische hondennaam hoor. Maar ik begrijp de associatie wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, het is wel typisch een hondennaam hèIk zoek nog even verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |