Waarom probeert de NOS dit te downplayen? Waarom is de politie op zoek naar een dader zonder dat ze het signalement weten?quote:Steekpartij in Hudson's Bay Den Haag, meerdere gewonden
In de Hudson's Bay aan de Grote Marktstraat in Den Haag heeft vanavond een steekpartij plaatsgevonden. Er zijn meerdere ambulances opgeroepen naar het warenhuis. Volgens een omstander zijn minstens drie personen gewond uit de winkel gehaald. Naar de dader wordt nog gezocht.
Wat er precies heeft plaatsgevonden in het warenhuis is nog niet bekend. Er is veel politie aanwezig in de Haagse binnenstad. De politie zoekt naar een licht getinte man tussen de 45 en 50 jaar oud. De man draagt een zwarte sjaal en grijs joggingpak.
Omdat het Black Friday is zijn er veel mensen in de straat aanwezig. Zij worden gemaand afstand te houden van de winkel.
Meer informatie volgt.
Hoe weet je dat?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het antwoord op de eerste vraag is de volgende drie woorden. “Licht”, “getinte” en “man”.
Dat was eerst in het nieuws en in het nws topic.quote:
Wat voor luchtje dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit wel een terecht punt.
Normaal ben ik helemaal niet zo van de complottheorieėn, maar hier zit een luchtje aan.
Nou dat van dat signalement bijvoorbeeld.quote:
Of er blijkt een fout gemaakt te zijn door een getuige die een signalement doorgaf.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat van dat signalement bijvoorbeeld.
Dat is heel apart. Alsof er iets niet verteld wordt.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of er blijkt een fout gemaakt te zijn door een getuige die een signalement doorgaf.
Nou ja, fouten worden gemaakt. Dat een signalement fout door wordt gegeven (zeker in zo'n geval) lijkt me apart, maar wel minder onwaarschijnlijk dan het hele bewuste stil houden van dingen 'omdat getint'. Het wordt namelijk zó vaak wél gemeld dat het nogal onlogisch is om er op bepaalde momenten ineens vanuit te gaan dat het bewust achter wordt gehouden.quote:
Eens, NOS noemt ook enorm vaak op dat het juist wél om Marrokanen gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, fouten worden gemaakt. Dat een signalement fout door wordt gegeven (zeker in zo'n geval) lijkt me apart, maar wel minder onwaarschijnlijk dan het hele bewuste stil houden van dingen 'omdat getint'. Het wordt namelijk zó vaak wél gemeld dat het nogal onlogisch is om er op bepaalde momenten ineens vanuit te gaan dat het bewust achter wordt gehouden.
De irritatie is dan ook niet dat het niet over marrokanen gaat, maar meer over een terroristische aanslag zoals in Utrecht CS of Amsterdam CS de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens, NOS noemt ook enorm vaak op dat het juist wél om Marrokanen gaat.
Ahh ok, ja dan snap ik je wel, ik zie alleen het gedownplay niet echt, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat voor heisa er normaal gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De irritatie is dan ook niet dat het niet over marrokanen gaat, maar meer over een terroristische aanslag zoals in Utrecht CS of Amsterdam CS de afgelopen jaren.
Maar het moet nu over een terroristische aanslag gaan, ook als niet duidelijk is of het om een terroristische aanslag gaat?quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De irritatie is dan ook niet dat het niet over marrokanen gaat, maar meer over een terroristische aanslag zoals in Utrecht CS of Amsterdam CS de afgelopen jaren.
Dat is een goede vraag heywoodu. Misschien was het nog wat vroeg voor een topic, maar ik was zo vreselijk enthousiast.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het moet nu over een terroristische aanslag gaan, ook als niet duidelijk is of het om een terroristische aanslag gaat?
Er is nog weinig duidelijk, maar dat in de tram in Utrecht en Amsterdam CS vond ik zelf hele rare verhalen en heeft nooit als terroristische aanslag in de krant gestaan. Terwijl Gokman meneer gewoon een uitgesproken terroristisch motief had en er over de andere manier erg weinig duidelijk werd gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ahh ok, ja dan snap ik je wel, ik zie alleen het gedownplay niet echt, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat voor heisa er normaal gemaakt wordt.
Dat zou wel iets met de nieuwe privacy wet te maken hebben ootjekatootje!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo'n grote zaak heeft toch overal camera's hangen, waarom zijn die beelden nog niet gedeeld?
Want de rest kan tegenwoordig niet meer weg gepoetst worden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou wel iets met de nieuwe privacy wet te maken hebben ootjekatootje!
Zou je me kunnen verwijzen naar het materiaal waaruit dat terroristische motief blijkt? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is nog weinig duidelijk, maar dat in de tram in Utrecht en Amsterdam CS vond ik zelf hele rare verhalen en heeft nooit als terroristische aanslag in de krant gestaan. Terwijl Gokman meneer gewoon een uitgesproken terroristisch motief had en er over de andere manier erg weinig duidelijk werd gemaakt.
Ze kopiėren dat gewoon van elkaar. Maar wat al die aanslagen met elkaar gemeen hebben is dat het gaat om moslims die willen sterven tijdens het afslachten van 'ongelovigen'. Dat levert volgens de koran een ticket op naar het 'paradijs'.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:10 schreef tntkiller het volgende:
Die aanvallen met steekpartijen lijken wel op coördinatie,zo zijn ze begonnen met bomgordels / zelfmoordaanslag vrachtwagen inrijden op menigte, nu is het random neersteken van mensen....
Zo ook op de brug in London waar ze de "dader" hadden dood geschoten hebben...
https://www.bitchute.com/video/GQCxAlhiUQLC/
Hier staat hij weer op.. En hij was dood.
Er zit wat meer achter deze nieuwe golf van aanslagen.
Onzin. Er werd bericht dat het motief niet duidelijk was en dat een terroristisch motief niet kon worden uitgesloten. Nergens werd in de media gesuggereerd dat het NIET om een terroristische aanslag zou gaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 01:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De politie wist al vrij snel te melden dat het niet om een terroristische aanslag zou gaan terwijl vandaag bekend werd gemaakt dat het motief onduidelijk is en de dader nog helemaal niets heeft gezegd.
Klinkt weer als de zoveelste islamitische aanslag die gedownplayed wordt tot een opwelling van een 'verwarde man'.
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen de maatschappij niet zo onderling verdeeld was en men niet op afkomst oordeelde.quote:Op woensdag 4 december 2019 04:31 schreef illusions het volgende:
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen een terrorist nog een blanke man met een gasmasker was.
Die is er nooit geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:52 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen de maatschappij niet zo onderling verdeeld was en men niet op afkomst oordeelde.
Misschien niet, maar het was in ieder geval een stuk minder of in ieder geval niet zo verdeeld als nu.quote:
Totaal niet mee eens, wereldwijd worden verschillen in cultuur en afkomst juist steeds meer geaccepteerd.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het was in ieder geval een stuk minder of in ieder geval niet zo verdeeld als nu.
Echter in Europa zijn de politieke tegenstellingen m.b.t. migratie en cultuurbehoud nog nooit zo grooit geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, wereldwijd worden verschillen in cultuur en afkomst juist steeds meer geaccepteerd.
Er is nog nooit dergelijke technische vooruitgang geweest dus dat lijkt qua verslaggeving alleen maar zo. Vroeger hadden de Moren en de Spanjaarden het bijv. niet zo op elkaar hoor, dat waren politieke tegenstellingen die net ietsje groter waren.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Echter in Europa zijn de politieke tegenstellingen m.b.t. migratie en cultuurbehoud nog nooit zo grooit geweest.
Ja, dat komt ook door die fake terror attacks van de laatste jaren.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Echter in Europa zijn de politieke tegenstellingen m.b.t. migratie en cultuurbehoud nog nooit zo grooit geweest.
quote:Op woensdag 11 december 2019 07:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Onzin. Er werd bericht dat het motief niet duidelijk was en dat een terroristisch motief niet kon worden uitgesloten. Nergens werd in de media gesuggereerd dat het NIET om een terroristische aanslag zou gaan.
De meeste hier zien het liefst dat er direct na een aanslag de steekwoorden licht, getint, islam / moslim en terrorist worden gebruikt. Anders is het een complot
Het zijn toch echt hoofdzakelijk moslims hier die voor aanslagen en gewelddadige aanvallen zorgen.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
De meeste hier zien het liefst dat er direct na een aanslag de steekwoorden licht, getint, islam / moslim en terrorist worden gebruikt. Anders is het een complot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |