Ik heb foto:quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:45 schreef Fofo het volgende:
Ooit een klap tegen je voortand gehad?
Ik heb ooit een elleboog tegen me voortand gehad welke daarna een poosje "losjes" zat. Tandarts zei dat het wel weer vaster zou groeien (wat ook is gebeurd) maar dat het voor kan komen dat het een aantal jaar later toch een soort van afgestoten wordt. Dit zou ik dan moeten herkennen aan tandvlees dat donker tot zwart gaat kleuren. Meteen tandarts bezoeken.
Flikker op teringdebielquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik heb foto:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof het daar dunner wordt dat tandvlees.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik heb foto:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof het daar dunner wordt dat tandvlees.
Me voortandquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:45 schreef Fofo het volgende:
Ooit een klap tegen je voortand gehad?
Ik heb ooit een elleboog tegen me voortand gehad welke daarna een poosje "losjes" zat. Tandarts zei dat het wel weer vaster zou groeien (wat ook is gebeurd) maar dat het voor kan komen dat het een aantal jaar later toch een soort van afgestoten wordt. Dit zou ik dan moeten herkennen aan tandvlees dat donker tot zwart gaat kleuren. Meteen tandarts bezoeken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iedereen zit hier gewoon rustig te genieten en dan ga jij even een foto van je tanden posten zonder spoiler ook nog![]()
Oogaidsquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je wat dat is ?
Wat is ranzig? Mijn tanden zijn mooi wit, niet verrot!!! Het gaat om het tandvlees!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:01 schreef Ifrane het volgende:
Fucking ranzige foto’s zeg.
Jammer dat dit nét niet gastmodwaardig is.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je tandvlees pleegt zelfmoord, omdat het zich schaamt voor je.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je tandvlees pleegt zelfmoord, omdat het zich schaamt voor je.
Bedankt voor je bijdrage. Echter moet ik je mededelen dat we hier niets mee doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |