En in Londen ook al 2. Een echte back friday dus. Ze hebben er deze week dan ook veel reclame voor gemaakt,quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog onbevestigd maar schijnt 1 dode te zijn naast de 3 gewonden.
Toen ik de twitter titel zag verwachte ik wel iets meer actiequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je ziet wie wél en wie niet wegrent
Oh, ik verwachtte eigenlijk alleen maar gillende mensen op de straat en was niet teleurgesteldquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Toen ik de twitter titel zag verwachte ik wel iets meer actie
Maar dat terzijde.twitter:DreigingNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:37:49#BREAKING: Explosief gevonden in tas bij Gare du Nord in #Parijs. Station volledig geėvacueerd. https://t.co/jX1gqu93lU reageer retweet
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen in ParijsMaar dat terzijde.twitter:DreigingNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:37:49#BREAKING: Explosief gevonden in tas bij Gare du Nord in #Parijs. Station volledig geėvacueerd. https://t.co/jX1gqu93lU reageer retweet
En het is nog niet eens kerst.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen in ParijsMaar dat terzijde.twitter:DreigingNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:37:49#BREAKING: Explosief gevonden in tas bij Gare du Nord in #Parijs. Station volledig geėvacueerd. https://t.co/jX1gqu93lU reageer retweet
Was dat de dader dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef Woelwater het volgende:
En afgevoerd. Hopelijk was dit de laatste keer op straat voor de komende 20 jaar.
A light-blue trainingsdevice.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf
Black Friday is aanslag dag geworden
Scheelt dat we deze week al 2 moslims met kerstplannen hebben opgepakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En het is nog niet eens kerst.
Omg het was vreselijk schept andere verwachtentingen bij mij maar goedquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte eigenlijk alleen maar gillende mensen op de straat en was niet teleurgesteld
Ter bevestiging:quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ging ik eigenlijk wel vanuit. Zie hier niet voorbij komen dat ze die nog zoeken of voortvluchtig is.quote:
was volgens mij al opgepakt voor deze actie, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ging ik eigenlijk wel vanuit. Zie hier niet voorbij komen dat ze die nog zoeken of voortvluchtig is.
Hij is vooralsnog voortvluchtig, al sinds het steekincident op de vlucht volgens berichten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ging ik eigenlijk wel vanuit. Zie hier niet voorbij komen dat ze die nog zoeken of voortvluchtig is.
Kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Drekkoning het volgende:
Aanhouding kan net zo goed iemand zijn die onder het lintje door ging om af te snijden en geen bevelen opvolgde etc
De tweet met de oproep uit te kijken voor man etc lijkt weg te zijn dus ik denk dat ie idd gepakt is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Echt stomme vraag, maar wat is dat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
Foto van het explosief in Frankrijk
[ afbeelding ]
Een explosief.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Echt stomme vraag, maar wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |