willekeurig mensen neersteken beschouw ik als een aanslag, tegenwoordig moeten wij blanke boze witte mannen ons schuldig voelen voor dit soort aanslagen omdat wij niet genoeg hulpverlening bieden aan deze parelsquote:
tankprojectielquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Echt stomme vraag, maar wat is dat?
Even de bron erbij svpquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
Foto van het explosief in Frankrijk
[ afbeelding ]
twitter:IcarNur twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:52:31Zojuist dit ontvangen😮. Steekpartij en chaos in #DenHaag #BlackFridayVeel sterkte aan de slachtoffers en hulde aan de hulpdiensten! https://t.co/7vahc3xxlw reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
willekeurig mensen neersteken beschouw ik als een aanslag, tegenwoordig moeten wij blanke boze witte mannen ons schuldig voelen voor dit soort aanslagen omdat wij niet genoeg hulpverlening bieden aan deze parels
[..]
tankprojectiel
Owh, okee, dank je.quote:
Dat is precies dezelfde chaos!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe beelden , met '' echte'' chaostwitter:IcarNur twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:52:31Zojuist dit ontvangen😮. Steekpartij en chaos in #DenHaag #BlackFridayVeel sterkte aan de slachtoffers en hulde aan de hulpdiensten! https://t.co/7vahc3xxlw reageer retweet
Dank je dat is in ieder geval wel ernstig dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
willekeurig mensen neersteken beschouw ik als een aanslag, tegenwoordig moeten wij blanke boze witte mannen ons schuldig voelen voor dit soort aanslagen omdat wij niet genoeg hulpverlening bieden aan deze parels
[..]
tankprojectiel
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef IriYe het volgende:
Verwarde mens?
Meerdere gewonden na steekpartij in Hudson's Bay Den Haag, klopjacht op dader
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-op-dader~aaa4bd76/
[ afbeelding ]
Opvallend weinig witte mensen. Maarja, die hebben dan ook geen geld meer om uit te geven.
De deuren van de bus gingen op slot waar vermoedelijk de dader in zat mét passagiers o.O!twitter:sandravogelaar twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:55:22Ik ben echt behoorlijk pissig @Politie en @HTM_Reisinfo Ik heb net mijn dochter van 18, behoorlijk ontdaan opgehaald. De tram waar zij mee onderweg naar Zoetermeer was werd staande gehouden, storing zgn. De deuren gingen op slot, de chauffeur liep al checkend heen en weer en https://t.co/eHq7SBJkRe reageer retweet
Een weekeindtas met een mortiergranaat. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
Foto van het explosief in Frankrijk
[ afbeelding ]
wtfquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
Wtf, dit draadjeDe deuren van de bus gingen op slot waar vermoedelijk de dader in zat mét passagiers o.O!twitter:sandravogelaar twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:55:22Ik ben echt behoorlijk pissig @:Politie en @:HTM_Reisinfo Ik heb net mijn dochter van 18, behoorlijk ontdaan opgehaald. De tram waar zij mee onderweg naar Zoetermeer was werd staande gehouden, storing zgn. De deuren gingen op slot, de chauffeur liep al checkend heen en weer en https://t.co/eHq7SBJkRe reageer retweet
Maar goed, wat doet een meisje van 18 na 8 uur nog buiten?
Tramquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
Wtf, dit draadjeDe deuren van de bus gingen op slot waar vermoedelijk de dader in zat mét passagiers o.O!twitter:sandravogelaar twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:55:22Ik ben echt behoorlijk pissig @:Politie en @:HTM_Reisinfo Ik heb net mijn dochter van 18, behoorlijk ontdaan opgehaald. De tram waar zij mee onderweg naar Zoetermeer was werd staande gehouden, storing zgn. De deuren gingen op slot, de chauffeur liep al checkend heen en weer en https://t.co/eHq7SBJkRe reageer retweet
Oh juist, ja. En inderdaad, zei ik ook al. Misschien kwam ie op hetzelfde moment naar buiten?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tram
Maar vind het wel vaag. Op de beelden zie je al politie en ambulances en dan breekt er chaos uit.
Viel me ook al op maar zal de behoefte om te speculeren maar eens onderdrukken voordat ik naar BNW doorverwezen wordquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is precies dezelfde chaos!Maar die ambulance was er dan wel heel snel gezien ze pas begonnen te rennen uit de buurt waar de slachtoffers waren toen hij kwam aanrijden?
Dat is nogal gokken met mensen. Zeg als dit waar is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
Oh zo bedoelde ik het nog niet eens. Ik denk eigenlijk dat ie dan wrs net naar buiten kwam of zo... of dat mensen net op dat moment in de gaten kregen dat er daar iets aan de hand was, en wellicht werkte het arriveren van de ambu daarop versterkendquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Viel me ook al op maar zal de behoefte om te speculeren maar eens onderdrukken voordat ik naar BNW doorverwezen word
Die gek loopt nog vrij rond.twitter:POL_DenHaag twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 22:01:47Wij zijn nog steeds op zoek naar de dader van het steekincident #GroteMarktstraat. Heeft u informatie neem dan contact op met de opsporingstiplijn via 0800-6070 of anoniem via M 0800-7000. @PolJanHen reageer retweet
Snel alle trams op slot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Woelwater het volgende:
twitter:POL_DenHaag twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 22:01:47Wij zijn nog steeds op zoek naar de dader van het steekincident #GroteMarktstraat. Heeft u informatie neem dan contact op met de opsporingstiplijn via 0800-6070 of anoniem via M 0800-7000. @:PolJanHen reageer retweet
Maar kan dat van buitenaf gedaan worden dan? Als chaffeur zou ik er ook niet bepaald zin in hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is nogal gokken met mensen. Zeg als dit waar is.
Laat ze in gouda en zoetermeer kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Woelwater het volgende:
Die gek loopt nog vrij rond.twitter:POL_DenHaag twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 22:01:47Wij zijn nog steeds op zoek naar de dader van het steekincident #GroteMarktstraat. Heeft u informatie neem dan contact op met de opsporingstiplijn via 0800-6070 of anoniem via M 0800-7000. @:PolJanHen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |