Emmen uit is wel te doen met een bevlieging van Malen of Bergwijn gok ik...quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Hopelijk verliezen ze dit weekend...dan is het denk ik echt exit v Bommel.
Dat is toch niet echt te vergelijken. Jaap had al een selectie tot zijn beschikking en amper tot geen geld voor transfers. Van Bommel heeft laten zien aantrekkelijk voetbal te kunnen spelen en er is gewoon geld geïnvesteerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals bij Feyenoord en Stam. (Nee, geen sneer maar een vergelijking)
Vorig jaar ging het daar mis. Slim van van Bommel om te zorgen dat dit in 2019/2020 geen cruciale wedstrijd meer is. Misschien winnen ze hem wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Emmen uit is wel te doen met een bevlieging van Malen of Bergwijn gok ik...
Lol, moet PSV nou alweer uit?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Emmen uit is wel te doen met een bevlieging van Malen of Bergwijn gok ik...
KNJBquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, moet PSV nou alweer uit?
Sparta - PSV
LASK - PSV
Willem II - PSV
PSV - Heerenveen
Sporting - PSV
En dan nu Emmen-PSV
Van de 6 wedstrijden er 5 uit moeten spelen. Nee, dit kan niet.
@:psvcl
Ach, dan spelen ze na Emmen-uit waarschijnlijk een hele reeks aan thuiswedstrijdenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, moet PSV nou alweer uit?
Sparta - PSV
LASK - PSV
Willem II - PSV
PSV - Heerenveen
Sporting - PSV
En dan nu Emmen-PSV
Van de 6 wedstrijden er 5 uit moeten spelen. Nee, dit kan niet.
@:psvcl
Stel: van Bommel wordt vandaag ontslagen. Wat dan? Wie stel je aan en wat gaat het je precies brengen? Ik kan me voorstellen dat hij (de nieuwe trainer) Sadilek wisselt en dat hij Pereiro misschien wat meer gaat benutten, maar hoe brengt je dat precies verder? Ajax blijft mijlenver weg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bommel nog steeds niet weg?
Wat een club
Het draait niet allemaal om Ajaxquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Stel: van Bommel wordt vandaag ontslagen. Wat dan? Wie stel je aan en wat gaat het je precies brengen? Ik kan me voorstellen dat hij (de nieuwe trainer) Sadilek wisselt en dat hij Pereiro misschien wat meer gaat benutten, maar hoe brengt je dat precies verder? Ajax blijft mijlenver weg.
Bruma, Baumgartl, Boscagli en Lato waren allemaal jonge buitenlandse spelers die ze al een tijdje volgden maar eigenlijk kochten nadat hun hypemomentje er was geweest. Stond toen in VI Pro een artikel over hoe John de Jong uitlegde dat ze graag voor dit soort spelers gaan, ook spelers die ze al heel lang volgen maar dan nu pas halen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dan doel je voornamelijk op Bruma denk ik. Baumgartl is niet in het buitenland geflopt. Ook Doan, Guti en Lato niet. Ik denk verder ook niet zo zeer dat Bruma een slechte speler is, die moet op Eredivisie niveau makkelijk zijn stempel kunnen drukken. Wel kun je je afvragen waarom je hem haalt als je ook nog Gakpo hebt en met Ihattaren waarschijnlijk het grootste talent van het land.
Je kan toch alvast bouwen richting volgend seizoen, Ten Hag kwam ook in de winterstop om alles door te voeren en een analyse te maken van de selectie en wat erbij moest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Stel: van Bommel wordt vandaag ontslagen. Wat dan? Wie stel je aan en wat gaat het je precies brengen? Ik kan me voorstellen dat hij (de nieuwe trainer) Sadilek wisselt en dat hij Pereiro misschien wat meer gaat benutten, maar hoe brengt je dat precies verder? Ajax blijft mijlenver weg.
Wie stel je aan geeft ook meteen antwoord op de andere vragen. Als je een hele goede trainer aanstelt die spelers beter maakt, een duidelijke speelwijze neerzet en punten pakt dan brengt het je dat. Daarvoor zou ik als PSV eens buiten de geijkte paden gaan. Er komt een lichting jonge trainers aan in Nederland met jaren ervaring in het vak, zonder grote naam.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pepijn Lijnders weer zin heeft om een club te coachen. Dat ging niet zo best bij NEC. Klopp was ook al maar te blij dat hij hem terug kon halen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:10 schreef gniffie het volgende:
Van Bommel eruit gooien en Pepijn Lijnders terughalen zou een prima optie kunnen zijn. Die heeft 15 jaar geleden al bij PSV rondgelopen.
Ter verdediging, het heeft daarna nog lang gerommeld bij NEC.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
In eerste paar wedstrijden vond ik PSV veel directer spelen en meer gebruikmakend van snelheid van de aanvallers. Maar PSV wil ook domineren op helft van tegenstander dan heb je geen reet aan een blind paard als Bruma.
Of Van Bommel moet zijn tactiek gaan aanpassen of Bruma volledig afschrijven.
[..]
Ik denk niet dat Pepijn Lijnders weer zin heeft om een club te coachen. Dat ging niet zo best bij NEC. Klopp was ook al maar te blij dat hij hem terug kon halen.
Bij NEC ging het volgens mij vooral om zijn interviews en extreme vak jargon. In dat opzicht heeft Ten Hag misschien wel ruimte gemaakt voor dit soort persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
In eerste paar wedstrijden vond ik PSV veel directer spelen en meer gebruikmakend van snelheid van de aanvallers. Maar PSV wil ook domineren op helft van tegenstander dan heb je geen reet aan een blind paard als Bruma.
Of Van Bommel moet zijn tactiek gaan aanpassen of Bruma volledig afschrijven.
[..]
Ik denk niet dat Pepijn Lijnders weer zin heeft om een club te coachen. Dat ging niet zo best bij NEC. Klopp was ook al maar te blij dat hij hem terug kon halen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging, het heeft daarna nog lang gerommeld bij NEC.
Nee want PSV speelt vaker uit dan thuis, aldus PSVEDquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, dan spelen ze na Emmen-uit waarschijnlijk een hele reeks aan thuiswedstrijden
je kan van alles brabbelen maar het gaat om de resultaten, nu heb ik Lijnders niet zo gevolgd maar als de resultaten uitblijven is het gewoon klaar. Van Bommel kan wat beter brabbelen, tenminste hij heeft meer krediet maar voorlopig lijkt het nergens op, verdedigend, opbouwend allemaal in de min, dat kunnen die talenten voorin ook niet opvangen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bij NEC ging het volgens mij vooral om zijn interviews en extreme vak jargon. In dat opzicht heeft Ten Hag misschien wel ruimte gemaakt voor dit soort persoonlijkheden.
Ik las wat reacties van Portugese fans, die waren heel erg geschokt dat Sporting er blijkbaar 4 kon maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:10 schreef Tjacka het volgende:
Het erge is nog dat LASK en Sporting ook nog eens hele matige teams zijn.Een minder goed jaar moet kunnen, maar dit is echt een schande.
En hij wilde een te lastige tactiek erin slijpen voor de middelmatige spelers die NEC had, dus het is ook wel goed kijken naar wat voor materiaal je voor handen hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bij NEC ging het volgens mij vooral om zijn interviews en extreme vak jargon. In dat opzicht heeft Ten Hag misschien wel ruimte gemaakt voor dit soort persoonlijkheden.
als ze aangezet hadden was het nog een grotere uitslag geweest, die vonden het wel best na de 3-0quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las wat reacties van Portugese fans, die waren heel erg geschokt dat Sporting er blijkbaar 4 kon maken.Die zitten blijkbaar ook elke week naar aids te kijken.
Die staan al 10 punten achter op Benfica en 8 op Porto en hebben alleen Braga thuis uit de traditionele top 4 gehad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las wat reacties van Portugese fans, die waren heel erg geschokt dat Sporting er blijkbaar 4 kon maken.Die zitten blijkbaar ook elke week naar aids te kijken.
Die wedstrijden heb ik vaker gezien dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze aangezet hadden was het nog een grotere uitslag geweest, die vonden het wel best na de 3-0
En dan zijn zelfs Benfica en Porto vrij matige ploegen dit jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die staan al 10 punten achter op Benfica en 8 op Porto en hebben alleen Braga thuis uit de traditionele top 4 gehad.
PSV heeft een GROOT PROBLEEM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijden heb ik vaker gezien dit seizoen.
[..]
En dan zijn zelfs Benfica en Porto vrij matige ploegen dit jaar.
Kijk hoe Porto loopt te kutten in een gehandicaptenpoule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |