abonnement Unibet Coolblue
pi_190178342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

De TD heeft gewoon slecht ingekocht. Juist op de posities die belangrijk waren is er niets geïnvesteerd. Ja een Lato gehuurd, een Boscagli voor maar liefst 2 milj. op een LB positie. Wat verwacht je van een jonge speler die 2 milj. koste? Dan op het middenveld niets maar dan ook niets ingekocht en een cv die helaas niet voldoet.

En juist op posities waar je al prima spelers had koop je Bruma en Doan.

Zou een trainerswissel werkelijk de oplossing zijn?
Advocaat moet het ook doen bij Feyenoord met het materiaal dat hij heeft. Zijn die nu zoveel beter gaan voetballen nadat Stam is vertrokken?
Een trainerswissel is zeker niet de oplossing maar Mark is wel onderdeel van het probleem. Hij heeft echt te veel rare bokkensprongen gemaakt en blijft ook steeds naar nieuwe excuses zoeken. Nu zijn het opeens de spelers die vertrokken zijn, daarvoor waren het de geblesseerden en daarvoor waren het de 'lullige' rode kaarten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190178477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een trainerswissel is zeker niet de oplossing maar Mark is wel onderdeel van het probleem. Hij heeft echt te veel rare bokkensprongen gemaakt en blijft ook steeds naar nieuwe excuses zoeken. Nu zijn het opeens de spelers die vertrokken zijn, daarvoor waren het de geblesseerden en daarvoor waren het de 'lullige' rode kaarten.
PSV is nu niet een club die trainers gelijk de laan uitschopt. Zoals Kieft ook al aangeeft, een veel te joviale club voor iedereen met een PSV verleden. Mogelijk breekt ze dat nu op.

Het is het slechtste seizoen ooit. Althans dat ik meegemaakt heb. Het aantal tegendoelpunten in de laatste pak weg 6 duels is ongekend. Voor een ploeg als PSV zijnde kun je dan gerust vaststellen dat het totaal niet klopt. En dat ligt niet alleen aan de trainer. Het complete beleid faalt. Persoonlijk vind ik de TD de grootste factor van dit falen. En dat dit dan op een trainer doorwerkt en deze daardoor zelf maar tot de conclusie moet komen om op te stappen is mogelijk een oplossing.

Het blijft moeilijk omdat het meer is dan de trainer alleen.
pi_190178509
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:02 schreef Cherni het volgende:

[..]

PSV is nu niet een club die trainers gelijk de laan uitschopt. Zoals Kieft ook al aangeeft, een veel te joviale club voor iedereen met een PSV verleden. Mogelijk breekt ze dat nu op.

Het is het slechtste seizoen ooit. Althans dat ik meegemaakt heb. Het aantal tegendoelpunten in de laatste pak weg 6 duels is ongekend. Voor een ploeg als PSV zijnde kun je dan gerust vaststellen dat het totaal niet klopt. En dat ligt niet alleen aan de trainer. Het complete beleid faalt. Persoonlijk vind ik de TD de grootste factor van dit falen. En dat dit dan op een trainer doorwerkt en deze daardoor zelf maar tot de conclusie moet komen om op te stappen is mogelijk een oplossing.

Het blijft moeilijk omdat het meer is dan de trainer alleen.
In de 25 jaar dat ik een seizoenskaart heb kan ik me ook niet herinneren dat de crisis zo groot was. En ook niet dat de trainer zo wanhopig naar excuses moet zoeken.

Van Bommel maakt zich met zijn verklaring natuurlijk ook weer nog verder onmogelijk bij de selectie, hij zegt nu letterlijk:"het ligt allemaal aan jullie, met de spelers van vorig jaar zou ik veel beter gepresteerd hebben!". Terwijl hij eerder nog letterlijk zei:"deze selectie is beter dan die van vorig seizoen!".

Tja. dan ben je gewoon aan het spartelen als trainer. En hoewel ik ook echt niet geloof dat een trainerswissel veel zal bijdragen aan het oplossen van de problemen kan je eigenlijk als bestuur na deze prestaties en deze teksten niet veel meer anders doen dan de trainer aan de kant schuiven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190178665
https://nos.nl/video/2312(...)elers-en-mezelf.html

Thijs Slegers van de Thijs Slegersshow _O-
Oh.
pi_190178724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2312(...)elers-en-mezelf.html

Thijs Slegers van de Thijs Slegersshow _O-
Wat een idioot is Thijs Slegers eigenlijk toch ook. 'PSV wordt de meest open topclub van Europa'. Dit waren de woorden van Thijs bij zijn aanstelling. Juist het tegenovergestelde maakt hij er van met deze debiele persconferenties en besloten trainingen enzovoort. Het is een koude koele club geworden en van de Brabantse warmte is nog weinig over.

Mark steekt ook geen hand in eigen boezem. Hij heeft nog alle vertrouwen en eigenlijk speelde PSV best goed maar kreeg snel twee goals tegen aldus Mark. Als je zo redeneert is er geen beginnen meer aan. Wat moet je daar nog op zeggen?
  vrijdag 29 november 2019 @ 01:55:44 #81
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_190178728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bobby Robson, dat was pas een succes. _O_ :X
Maar goed, die moest wel werken met een dozijn nieuwe aankopen in het jaar nadat Zenden, Jonk, Stam, Bouma, Numan, Cocu en Vampeta vertrokken. Bovendien, er was wel degelijk sprake van progressie tijdens dat seizoen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_190178738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Maar goed, die moest wel werken met een dozijn nieuwe aankopen in het jaar nadat Zenden, Jonk, Stam, Bouma, Numan, Cocu en Vampeta vertrokken. Bovendien, er was wel degelijk sprake van progressie tijdens dat seizoen.
Gast, dat was misschien nog wel dramatischer dan nu. Het enige positieve dat ik me aan dat seizoen kan herinneren was dat ze wel altijd 100% inzet toonden. Ze stierven als mooie zwanen en naderhand kon Bobby het nog bijna goedpraten altijd. _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190178748
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wat een idioot is Thijs Slegers eigenlijk toch ook. 'PSV wordt de meest open topclub van Europa'. Dit waren de woorden van Thijs bij zijn aanstelling. Juist het tegenovergestelde maakt hij er van met deze debiele persconferenties en besloten trainingen enzovoort. Het is een koude koele club geworden en van de Brabantse warmte is nog weinig over.

Mark steekt ook geen hand in eigen boezem. Hij heeft nog alle vertrouwen en eigenlijk speelde PSV best goed maar kreeg snel twee goals tegen aldus Mark. Als je zo redeneert is er geen beginnen meer aan. Wat moet je daar nog op zeggen?
Mark zoekt alle uitwegen om maar niet toe te hoeven geven dat hij een waardeloze trainer is.
Oh.
  vrijdag 29 november 2019 @ 02:08:57 #84
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_190178786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gast, dat was misschien nog wel dramatischer dan nu. Het enige positieve dat ik me aan dat seizoen kan herinneren was dat ze wel altijd 100% inzet toonden. Ze stierven als mooie zwanen en naderhand kon Bobby het nog bijna goedpraten altijd. _O-
Ik zeg niet dat het nu slechter is, ik wijs je er enkel op dat een trainer enkel zo goed kan presteren als de selectie waarmee hij moet werken. Robson kreeg een zwakke, geheel gerenoveerde selectie en wist daarmee gedurende het jaar toch aardig wat progressie te boeken. Met dezelfde selectie was MVB gedegradeerd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_190178806
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 02:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het nu beter is, ik wijs je er enkel op dat een trainer enkel zo goed kan presteren als de selectie waarmee hij moet werken. Robson kreeg een zwakke, geheel gerenoveerde selectie en wist daarmee gedurende het jaar toch aardig wat progressie te boeken. Met dezelfde selectie was MVB gedegradeerd.
Meh, misschien. Maar het was iig een groot drama toen. Van het hele idee dat Robby even tussenpaus zou worden en de rust zou herstellen kwam iig niet veel van terecht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 29 november 2019 @ 05:33:58 #86
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190179246
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:02 schreef Cherni het volgende:

[..]

als PSV zijnde
als zijnde :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190179362
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De strategie "geflopte buitenlandse talenten nog een kans geven" is niet heel goed uitgepakt nee.
Dan doel je voornamelijk op Bruma denk ik. Baumgartl is niet in het buitenland geflopt. Ook Doan, Guti en Lato niet. Ik denk verder ook niet zo zeer dat Bruma een slechte speler is, die moet op Eredivisie niveau makkelijk zijn stempel kunnen drukken. Wel kun je je afvragen waarom je hem haalt als je ook nog Gakpo hebt en met Ihattaren waarschijnlijk het grootste talent van het land.

Ik vind ook niet dat PSV echt slecht heeft ingekocht, wel heb ik grote twijfels bij het functioneren van Mark van Bommel, die doet volgens mij maar iets en toont daarnaast 0,0 zelfreflectie. Het ligt nooit aan hem, want zelfs als PSV dik verliest spelen waren er nog "kansen" en krijgt hij het wel weer op de rit. Het zou mij ook niet verbazen als de spelers helemaal klaar zijn met die kerel. Ik hoop ten zeerste dat PSV hem durft te ontslaan en een trainer aanstellen die aanvallend voetbal gaat brengen, dáár ligt immers ook de kracht van deze selectie. Je wil niet tegen een Malen of Ihattaren zeggen tijdens een topwedstrijd, nou jongens lekker terugzakken en wachten op de omschakelmomenten, nee zulke spelers moeten juist het spel maken en dus aan de bal zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
In de 25 jaar dat ik een seizoenskaart heb kan ik me ook niet herinneren dat de crisis zo groot was. En ook niet dat de trainer zo wanhopig naar excuses moet zoeken.
Ik kan me een paar jaar terug nog herinneren dat PSV op eigen veld helemaal werd weggetikt door Twente, 1-6 of zo (?) spelers moesten nadien ook gaan praten met de eigen aanhang. Dat vond ik ook allemaal wel vrij problematisch ogen eigenlijk.
pi_190179519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2312(...)elers-en-mezelf.html

Thijs Slegers van de Thijs Slegersshow _O-
Wat een aansteller
pi_190179774
Gelukkig doen jullie nog vol mee in de competitie
pi_190179795
Lekker man 21 tegendoelpunten sinds begin oktober, 14 voor.
pi_190179822
Ik heb geen spijt dat ik bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement niet voor het Fox-eredivisiepakket heb gekozen. Noem me een nepfan maar ik pik straks misschien af en toe met een dagpas nog weleens een wedstrijdje eruit als ik er zin in heb, maar naar zoveel treurnis ga ik niet meer standaard kijken. :N
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_190179845
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 14:29:25 ]
pi_190180361
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wat een idioot is Thijs Slegers eigenlijk toch ook. 'PSV wordt de meest open topclub van Europa'. Dit waren de woorden van Thijs bij zijn aanstelling. Juist het tegenovergestelde maakt hij er van met deze debiele persconferenties en besloten trainingen enzovoort. Het is een koude koele club geworden en van de Brabantse warmte is nog weinig over.

Mark steekt ook geen hand in eigen boezem. Hij heeft nog alle vertrouwen en eigenlijk speelde PSV best goed maar kreeg snel twee goals tegen aldus Mark. Als je zo redeneert is er geen beginnen meer aan. Wat moet je daar nog op zeggen?
Nou nou nou :D
pi_190180535
Bommel nog steeds niet weg? :')

Wat een club :')
pi_190180650
Leuk al die beschuldigende vingertjes naar de trainer, maar eigenlijk is het toch meer De Jong aan te rekenen dan Van Bommel? Waardeloze aankopen.
blablablabla
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:25:14 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190180708
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
Leuk al die beschuldigende vingertjes naar de trainer, maar eigenlijk is het toch meer De Jong aan te rekenen dan Van Bommel? Waardeloze aankopen.
die heeft het ook wel slecht gedaan maar de trainer moet gewoon werken met de selectie die hij heeft en dan moet je misschien eens wat aanpassen ipv proberen die speelstijl van je schoonvader maar vast te houden met spelers die dat blijkbaar niet kunnen
pi_190180829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
Leuk al die beschuldigende vingertjes naar de trainer, maar eigenlijk is het toch meer De Jong aan te rekenen dan Van Bommel? Waardeloze aankopen.
Beiden maken er een puinzooi van. De Jong koopt middelmatige spelers voor bedragen die ze niet waard zijn. Van Bommel is een autist qua opstelling en tactisch vermogen en een waardeloze peoplemanager.

Ajax heeft er ook wel een paar dure "miskopen" tussen zitten met Magallan en Bande, maar daar staan ook genoeg succesverhalen tegenover. Het geld voor Lozano is gewoon compleet besteed aan middelmaat waar je nooit meer de vraagprijs voor gaat krijgen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190180929
Hopelijk verliezen ze dit weekend...dan is het denk ik echt exit v Bommel.
pi_190180940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Beiden maken er een puinzooi van. De Jong koopt middelmatige spelers voor bedragen die ze niet waard zijn. Van Bommel is een autist qua opstelling en tactisch vermogen en een waardeloze peoplemanager.

Ajax heeft er ook wel een paar dure "miskopen" tussen zitten met Magallan en Bande, maar daar staan ook genoeg succesverhalen tegenover. Het geld voor Lozano is gewoon compleet besteed aan middelmaat waar je nooit meer de vraagprijs voor gaat krijgen _O-
Inderdaad. Het ergste is nog dat iedereen vooraf al twijfels had bij Bruma zijn statistieken waren enorm slecht. En daar legt Sjon dan 15 miljoen voor op tafel. Echt waanzinnig. Zn oude club lacht nu nog steeds de ballen uit de broek. En Doan had ook iedereen twijfels bij die heeft anderhalve wedstrijd leuk gespeeld in de Eredivisie en verder nooit wat laten zien. Doan is gewoon een nieuwe Maher/Ramselaar. Spelers uit subtop Nederland mislukken 9 vd 10x.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190181031
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
Leuk al die beschuldigende vingertjes naar de trainer, maar eigenlijk is het toch meer De Jong aan te rekenen dan Van Bommel? Waardeloze aankopen.
Klopt. Net zoals bij Feyenoord en Stam. (Nee, geen sneer maar een vergelijking)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')