Sowquote:Op donderdag 28 november 2019 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
werken voor je geld kk flikkers
MAD
Als zelfs Rik er klaar mee is dan is er als trainer geen houden meer aan. Mark moet gewoon weg het is nu echt ongeloofwaardig te blijven zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als zelfs Rik er klaar mee is dan is er als trainer geen houden meer aan. Mark moet gewoon weg het is nu echt ongeloofwaardig te blijven zitten.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:57:52PSV sprak begin dit seizoen de ambitie uit om in de toekomst structureel bij de top-32 van Europa te gaan horen. Als je dan vanavond - toch echt in een alles of niets-duel - zo begint, moet je je afvragen of je samen op de goede weg bent. reageer retweet
Top 32 ambitie begint steeds lachwekkender te worden. Je investeert rond de 35 miljoen afgelopen zomer en geen enkele speler komt uit de verf. Is er dan zo slecht gescout of ligt het aan de trainer? Ik denk beide. Iedereen zag vooraf al dat de aangekochte spelers slechte statistieken hadden. De excuses en smoesjes zijn op.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:57:52PSV sprak begin dit seizoen de ambitie uit om in de toekomst structureel bij de top-32 van Europa te gaan horen. Als je dan vanavond - toch echt in een alles of niets-duel - zo begint, moet je je afvragen of je samen op de goede weg bent. reageer retweet
Laatst zag ik m ook al iets kritisch zeggen. Toen kreeg ik pas door dat het menens wasquote:Op donderdag 28 november 2019 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als zelfs Rik er klaar mee is dan is er als trainer geen houden meer aan. Mark moet gewoon weg het is nu echt ongeloofwaardig te blijven zitten.
Rik is een lieve man inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laatst zag ik m ook al iets kritisch zeggen. Toen kreeg ik pas door dat het menens was
“Twee ongelukkige goals tegen en daarna loop je achter de feiten aan, niet representatief, zie goede aanknopingspunten”quote:Op donderdag 28 november 2019 23:03 schreef Shreyas het volgende:
PSV verliest ruim mét Malen en Bergwijn, ben benieuwd met welk excuus Mark van Bommel nu komt
Dit is een leerproces.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Twee ongelukkige goals tegen en daarna loop je achter de feiten aan, niet representatief, zie goede aanknopingspunten”
Na de blamage van vorige keer zijn ze nu de pizza dozen netjes aan het opruimen, dat duurt ff.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wacht met smart op het interview met Van Bommel.
Duurt lang, zijn de pizza's inmiddels niet op?
Ja, wat een kutbiertje is dat zeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:18 schreef Cherni het volgende:
Man man wat een afgang. Straks maar een flesje Delirium Tremens drinken. Dat smaakt beter dan deze bittere nederlaag.
Zullen ze wel winnen en je ontslaat je trainer niet na een overwinning, dus dat wordt lekker aanmodderen tot de winterstop.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel lekker vertrouwen getanked voor Emmen uit zondag zo.
Ik betwijfel het of ze dat winnen eerlijk gezegd, als ze idd winnen zitten hij en Johnnie er iid nog minstens tot de winterstop.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Zullen ze wel winnen en je ontslaat je trainer niet na een overwinning, dus dat wordt lekker aanmodderen tot de winterstop.
En dan mag John nog wat matige spelers halen in de winter om de boel te "redden".
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommel:"Ja, met negatieve supporters als Scarface88 en Grrrrrrrr die op internet allerlei kritische geluiden laten horen wordt het voor ons ook niet makkelijker natuurlijk. Als Barcelona hun twee grootste supporters kritisch zijn krijgt Barca het ook moeilijk."
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laatst zag ik m ook al iets kritisch zeggen. Toen kreeg ik pas door dat het menens was
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-11-2019 om 23:06:49Het was vanavond ook geen nederlaag die 'binnenkant paal erin of eruit' tot stand kwam. Na de schrobbering in Linz was het opnieuw een onthutsende vertoning, die het verval in 2019 bij PSV bevestigt. Het duel met Rosenborg in december gaat alleen nog om 570 mille en UEFA-punten. reageer retweet
vorige week waren Malen en Bergwijn de Messi en Neymar maar nu mist hij De Jong en Lozanoquote:Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wacht met smart op het interview met Van Bommel.
Duurt lang, zijn de pizza's inmiddels niet op?
Het is al sinds de winterstop vorig seizoen kut. Van Bommel moet gewoon uit zijn lijden worden verlost en Johnny moet ook de eer aan zichzelf houden met zijn Doan, Bruma en Baumpiequote:Op donderdag 28 november 2019 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-11-2019 om 23:06:49Het was vanavond ook geen nederlaag die 'binnenkant paal erin of eruit' tot stand kwam. Na de schrobbering in Linz was het opnieuw een onthutsende vertoning, die het verval in 2019 bij PSV bevestigt. Het duel met Rosenborg in december gaat alleen nog om 570 mille en UEFA-punten. reageer retweet
Wie moeten de opvolgers worden dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is al sinds de winterstop vorig seizoen kut. Van Bommel moet gewoon uit zijn lijden worden verlost en Johnny moet ook de eer aan zichzelf houden met zijn Doan, Bruma en Baumpie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |