quote:
Ja hoor, de duinplekken zijn staanplaatsen. Wij hebben ook duinkaarten. Lekker chillen, beetje rondlopen voor de beste plekkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 08:49 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, er komen dus een boel meer (tijdelijke) tribunes, maar zijn er nou ook nog staanplaatsen verkocht?
Zandvoort is toch één van de meest ultieme tracks voor staan plaatsen?
Net zoals dat Spa, Oostenrijk en Hongarije dat zijn?
Lijkt mij echt eeuwig zonde als dat element uit beleving circuit Zandvoort is gehaald.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:49 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, er komen dus een boel meer (tijdelijke) tribunes, maar zijn er nou ook nog staanplaatsen verkocht?
Lijkt mij echt eeuwig zonde als dat element uit beleving circuit Zandvoort is gehaald.
Ja en men gaat ook nog een zebrapad maken zodat je niet zover hoeft om te lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:17 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig of je tussen de verschillende "general admission" plekken kan lopen?
Geen stoplicht?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en men gaat ook nog een zebrapad maken zodat je niet zover hoeft om te lopen.
Raar, hoop dat dat niet klopt. Ik wilde speciaal nog even bij Scheivlak kijken om ze daar met 260 vanaf te zien boenderen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef zalkc het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er niet heel veel vrij rondlopen in zit. Het was geloof ik ook niet mogelijk om met een tribunekaart in de duinen te komen
Zijn ook idiote prijzen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:20 schreef zalkc het volgende:
De verkoop via de F1 site gaat niet echt hard lijkt het.
Prijzen zijn een tientje hoger dan via dutchgp zelf, dus zo extreem is het ook weer niet. De discussie over de hoogte van de prijzen in het algemeen is al wel eerder gevoerd.quote:
En de grote mensenmassa zal inderdaad met de trein gaan...quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nos.nl/l/2318816
Shit jongens, de gp zal eens gaan slagen dit jaar. Wat zal bij veel van jullie zagers het gehanteerde wereld beeld aan diggelen gaan.
Dat is precies de reden waarom ik een weekend kaart general admission wilde hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar, hoop dat dat niet klopt. Ik wilde speciaal nog even bij Scheivlak kijken om ze daar met 260 vanaf te zien boenderen.
Van Tarzan-uit tot ver na het Scheivlak zijn die GA plekken dus.quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:49 schreef Meike26 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |