quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
Bottegod aanspelen moet verboden worden.
De hikquote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat heeft die Deense glasman nou weer eigenlijk.
Is geen spits. Als buitenspeler prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van. Dribbelt wel leuk.
Zn pasta was al dente ipv doorgekookt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat heeft die Deense glasman nou weer eigenlijk.
Klotezooi. Maar ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Tering we hadden allang voor moeten staan.
Krijg je ervan als je geen spits hebt. Troost heeft Feyenoord in de problemen gebracht door te besparen op een spits.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Tering we hadden allang voor moeten staan.
Troost is een ontzettende lul met vingers.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je geen spits hebt. Troost heeft Feyenoord in de problemen gebracht door te besparen op een spits.
Jens moet toch iets inbrengen vnv.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Laat ze nou niet met dat domme jagen beginnen
Okok.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jens moet toch iets inbrengen vnv.
Lekker maatquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef fetX het volgende:
Eindelijk! Godverdomme.
Nog één erbij. Hup!
Gewoon vertrouwen hebben als ik de positiviteit erin breng. Doe ik niet zomaar! 😃quote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Met dank aan Ajax-Lille @:GwaiLow
Bedankt John Troostquote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben als ik de positiviteit erin breng. Doe ik niet zomaar! 😃
Hij had daar sowieso niet moeten schieten, maar goed.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen zn aanleg voor het schot duurt veel te lang
Hier was wel gevlagd voor buitenspel, alleen had Koert dat niet helemaal door hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf gaan we ineens elke standaardsituatie gevaarlijk worden?
haha lolquote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was wel gevlagd voor buitenspel, alleen had Koert dat niet helemaal door haha
Dat is ook een parodie op een commentator.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was wel gevlagd voor buitenspel, alleen had Koert dat niet helemaal door haha
huhquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat shirtje wat die verdediger van Rangers uit trok was voor Fer bedoeld denk ik
Hij trok toch zn blauwe shirtje uit begin vd wedstrijd en gooide het op het veldquote:
Hoezo blijf je dat zeggen? Wat ben jij een negatief persoon. Ik zeg toch geen onzin? Er was gevlagdquote:
dit plus Malacia speelt erg positief.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:41 schreef fetX het volgende:
Tweede helft zo doorgaan. We spelen lekker. Fer matig, Sinisterra moet effectiever. Kokcu speelt echt goed, Senesi ook weer prima. Bizar joh.
Gelijkspel zou helemaal einde verhaal zijn toch als YB wint?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef fetX het volgende:
Young Boys voor. We moéten gewoon nog een 2e maken.
Je bent een waardeloze actquote:Op donderdag 28 november 2019 19:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoezo blijf je dat zeggen? Wat ben jij een negatief persoon. Ik zeg toch geen onzin? Er was gevlagd
Jep. Vandaag met 2-0 of 3-1 winnen geeft ons op zich nog wel een redelijke uitgangspositie.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelijkspel zou helemaal einde verhaal zijn toch als YB wint?
Moet hij weten hoor, maar ik mag het wel even benoemenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat ‘m. Beter dit dan die vermoeiende anti-Feyenoord trolls.
Uiteraard makkerquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet hij weten hoor, maar ik mag het wel even benoemen
Maar het lijkt net dat omdat ik uit Amsterdam kom en voor Ajax ben, ik niet het beste met Feyenoord voor zou kunnen hebben(?). Daar begrijp ik echt niets van. Als iemand een hekel aan act's heeft ben ik het wel overigens.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat ‘m. Beter dit dan die vermoeiende anti-Feyenoord trolls.
Het is een must om met 2 doelpunten verschil te winnen. Dan sta je weer 2e.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar het lijkt net dat omdat ik uit Amsterdam kom en voor Ajax ben, ik niet het beste met Feyenoord voor zou kunnen hebben(?). Daar begrijp ik echt niets van. Als iemand een hekel aan act's heeft ben ik het wel overigens.
Ik geniet hier juist van. Hoop echt dat ze dit vol weten te houden. Winst is een must.
beste man.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef aTypisch het volgende:
malacia zowaar best redelijk vandaag
Goeie idd. Als je zo staat te vlammen zit dat er wel in. Hoop zo dat Feyenoord dit niveau ook in de Nederlandse competitie wekelijks op de mat kan leggen. Zou goed zijn voor de competitie ook als die weer sterker zou wordenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een must om met 2 doelpunten verschil te winnen. Dan sta je weer 2e.
Wel de eerste keer dit seizoen dat dat gebeurtquote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Natuurlijk. 1 kans en meteen raak. Godverdomme zeg.
Ik neem aan dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dit seizoen dat dat gebeurt
Wat stond senesi daar te dekkenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Natuurlijk. 1 kans en meteen raak. Godverdomme zeg.
Het is godverdomme niet te geloven. Moet je voor de grap de statistieken van schoten op doel de afgelopen wedstrijden erbij pakken.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent.
Ja het is echt te bizar voor woorden. Onze tegenstanders zijn het hele seizoen al bizar effectief.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is godverdomme niet te geloven. Moet je voor de grap de statistieken van schoten op doel de afgelopen wedstrijden erbij pakken.
ja zonde.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
Wát een verschil vergeleken met de eerste helft
Na de 1-1 is het echt helemaal verstomd.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
Wát een verschil vergeleken met de eerste helft
Dat is nog een probleem van Feyenoord. Kunnen na een tik helemaal wegvallen in onzekerheid. Dan spelen ze zo goed en zelfverzekerd, en dan kan dan na een tik helemaal weg zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-1 is het echt helemaal verstomd.
Naja het zit ook best tegen dit seizoen hoor. Tegenstanders van ons zijn zo bizar effectief.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Tsja, was ergens wel te verwachten dit
ze speelden ze de eerste helft compleet stuk. Het slaat ook gewoon nergens op hoe labiel deze ploeg is. Dat, of ze zijn niet fit genoeg om twee fatsoenlijke helften te spelenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:16 schreef fetX het volgende:
Dit is toch niet te geloven. 2 kansen, 2 goals. Het is godverdomme al het hele seizoen zo.
dat heeft ook met de verdediging te makenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Naja het zit ook best tegen dit seizoen hoor. Tegenstanders van ons zijn zo bizar effectief.
Daarom, je doet er niks aan. Pure pech dit seizoen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Naja het zit ook best tegen dit seizoen hoor. Tegenstanders van ons zijn zo bizar effectief.
Die tweede goal van hun was gewoon prachtig.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat heeft ook met de verdediging te maken
al was dit gewoon pure klasse
Je ziet dat die Geertruida gaan back is die zet totaal geen pressie 2x.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Die tweede goal van hun was gewoon prachtig.
Vind Caland Sini niet goed? Ach die heeft er geen verstand van.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
SINISTERRAGOD @:Caland are you watching?!
Ja daar straalt de klasse nog niet vanaf.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:25 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is toch heerlijk deze wedstrijd! Wist gewoon dat het genieten zou worden vandaag. Nog 2 goals erbij zou helemaal het einde zijn.
Je act is extreem irritant.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vermoeiend. Waar ben je het nou in godsnaam niet mee eens?
ga wegquote:Op donderdag 28 november 2019 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vermoeiend. Waar ben je het nou in godsnaam niet mee eens?
Ga er dan eindelijk eens vanuit dat het geen act is zoals ik aangeef. Dan is het ook niet irritant meer. Ik ben net als jij voor Feyenoord vandaagquote:
Mwoah niet eensquote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord gaat niet meer scoren, voel je aan alles
stiekem eentje extra net als bij het g-team.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
De Taap erin en Ayoub erin, puur voor de fitheid
Twee keer dekkingsfoutquote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
2 kansen tegen 2 goals. Ongelooflijk.
En de beker!!!!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we ons tenminste volledig op de competitie storten
Verder ook geen ontzettende verdedigende blunders bij die goals. Waren allebei prachtige voorzetten en briljant afgemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
2 kansen tegen 2 goals. Ongelooflijk.
Gewoon winnen van Porto toch. Moet lukken.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we ons tenminste volledig op de competitie storten
Feyenoord scoort gewoon amper. Als je scoort speel je een hele andere wedstrijd.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef fetX het volgende:
Bizar dat we hier niet winnen. Echt ongekend hoe efficiënt onze tegenstanders zijn dit seizoen. We spelen dit seizoen helemaal ruk, maar het zit ook niet echt mee zeg. Pfff.
Die Fer moet overigens echt opbokken. Kan er echt geen klote van.
Als je net zo efficiënt bent sta je met rust 4-0 voor. Ik wil die Troost nog even bedanken door geen spits te halen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord scoort gewoon amper. Als je scoort speel je een hele andere wedstrijd.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord scoort gewoon amper. Als je scoort speel je een hele andere wedstrijd.
Ligt Fey er nu officieel uit heequote:
als we winnen uit en youngboys verliest zijn we door.quote:
Moet je zelf van Porto winnen en Rangers moeten van Young Boys winnen. HET KAN NOG (maar het gebeurt toch niet).quote:
Maar wij gaan nooit uit bij Porto winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als we winnen uit en youngboys verliest zijn we door.
Elvis Manu bellen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over twee weken wonder van Porto
Het zegt alles over de status en prestaties de laatste jaren van Feyenoord dat die goal nog zo wordt aanbedenquote:
Oke, daar kan ik me een beetje in vinden. Maar besef wel dat de spelers er echt alles aan hebben gedaan om te winnen. Na 70 minuten konden ze bijna niet meer lopen, zoveel hadden ze gegeven. Dat wekt mijn sympathie wel hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef Roland010 het volgende:
Pleuris-FeyenoordTyfus-elftal
kut-trainer
![]()
Ben deze club zoooo zat
Dat maakt het eigenlijk misschien juist des te triester.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, daar kan ik me een beetje in vinden. Maar besef wel dat de spelers er echt alles aan hebben gedaan om te winnen. Na 70 minuten konden ze bijna niet meer lopen, zoveel hadden ze gegeven. Dat wekt mijn sympathie wel hoor.
Potverdikke, wat is dat Glasgow slecht zeg. Die bakkers kunnen er toch helemaal niks vanquote:Op donderdag 28 november 2019 21:16 schreef KillemWieft het volgende:
Jammer dat van het resultaat, maar dit was wel een juweeltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Caland krijgt weer eens klappen.twitter:Fr1908R twitterde op donderdag 28-11-2019 om 21:06:56ME voert charges uit op langslopende mensen.. Schaam je heel diep... #feyran https://t.co/DLcekSIwiC reageer retweet
Viel best mee. De ME zat er wel weer bovenop na afloopquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland krijgt weer eens klappen.twitter:Fr1908R twitterde op donderdag 28-11-2019 om 21:06:56ME voert charges uit op langslopende mensen.. Schaam je heel diep... #feyran https://t.co/DLcekSIwiC reageer retweet
Zag ‘t ja, blij dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland krijgt weer eens klappen.twitter:Fr1908R twitterde op donderdag 28-11-2019 om 21:06:56ME voert charges uit op langslopende mensen.. Schaam je heel diep... #feyran https://t.co/DLcekSIwiC reageer retweet
Sieg Heil!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Was een grapje maar uh, oké.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zegt alles over de status en prestaties de laatste jaren van Feyenoord dat die goal nog zo wordt aanbeden
Gebrek aan fitheid + gebrek aan kwaliteit = gelijkspel tegen een licht gehandicapt bierteam. Meer zit er niet in bij dit Feyenoord. Heb een hekel aan deze ploeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:48 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen ook geen wonderen verwachten als je nooit een reeks wedstrijden met je beoogde basiself kan spelen. Maar als je nu al drie jaar aan het wachten ben totdat iedereen fit is, moeten we het toch maar eens over een andere boeg gooien.
Gewoon de 3e selectie van Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebrek aan fitheid + gebrek aan kwaliteit = gelijkspel tegen een licht gehandicapt bierteam. Meer zit er niet in bij dit Feyenoord. Heb een hekel aan deze ploeg.
Gewoon ook die bal lekker langzaam achterin rondtikken met een minuut of 10 nog op de klok. De tweede helft was weer zo zielloos en langzaam.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebrek aan fitheid + gebrek aan kwaliteit = gelijkspel tegen een licht gehandicapt bierteam. Meer zit er niet in bij dit Feyenoord. Heb een hekel aan deze ploeg.
Er zit gewoon niet veel in. Als je zo'n Fer ook ziet..wat een lomp geval is dat zeg, oogt ook zo zwaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon ook die bal lekker langzaam achterin rondtikken met een minuut of 10 nog op de klok. De tweede helft was weer zo zielloos en langzaam.
Ik heb nog nooit een team gezien dat zó slecht is in een slotoffensief. Tegen Young Boys zelfde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon ook die bal lekker langzaam achterin rondtikken met een minuut of 10 nog op de klok. De tweede helft was weer zo zielloos en langzaam.
Dat kan je kennelijk niet verwachten met ons gebrek aan scorend vermogen. Ben bij dit Feyenoord eerder verbaasd als ze scoren dan als ze een kans missenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:58 schreef fetX het volgende:
Na die goal was het niks meer, maar ook Rangers was niks. Voor rust had je deze pot al kunnen en moeten beslissen.
Al wil je een slotoffensief houden, wie breng je dan om hoge ballen naar te pompen en oorlog te maken in de 16?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een team gezien dat zó slecht is in een slotoffensief. Tegen Young Boys zelfde verhaal.
Ons slotoffensief heet Narsinghquote:Op donderdag 28 november 2019 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een team gezien dat zó slecht is in een slotoffensief. Tegen Young Boys zelfde verhaal.
Narsingh kreeg alsnog twee kansen. 1 keer verwachtte hij de bal niet en de andere keer raakt ie 'm alleen met z'n bovenbeenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ons slotoffensief heet Narsingh![]()
Ik heb ook echt het idee dat bij de meeste van ons na een minuut of 60 de pijp leeg is. En omdat je niks fatsoenlijks op de bank heb zitten is wisselen ook geen optie.
Leuk, N1ek-.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik hoop dat de supporters over twee weken in Porto nog een leuke tijd tegemoet zullen gaan, want de komende jaren zit Europees voetbal er niet meer in.
Maar goed, niet alles op aarde is voor eeuwig.
Eeuh iedereen staat toch op zn stoel of is dat op w3 anders?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan wat een stel Limburgse kneuzen op W3 die op de stoel bleven staan en alleen maar ruzie zochten :’)
Of van verdriet. Hoe dan ook: dronken.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over twee weken op dit tijdstip zijn we dronken van geluk.
Op Z1/2 waren ze meer bezig met het zoeken van Schotten dan kijken naar de wedstrijd.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan wat een stel Limburgse kneuzen op W3 die op de stoel bleven staan en alleen maar ruzie zochten :’)
Mwah, helemaal niks te verliezen die avond. Heb al geaccepteerd dat we heel waarschijnlijk niet doorgaan, en ondanks dat er meer zat in deze poule, vind ik dat niet heel vreemd gezien onze huidige vorm. Sterker zelfs; we zijn nog best ver gekomen eigenlijk. Dus nee, geen verdriet als we eruit gaan.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Of van verdriet. Hoe dan ook: dronken.
Op W en Z staat iedereen gewoon op zijn stoel. Niemand zit daar. Behalve een verdwaalde bezoeker.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:49 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Eeuh iedereen staat toch op zn stoel of is dat op w3 anders?
W3 is een stavak, maar in principe staat niemand op zijn stoel. Ik sta altijd op de achterste rij, daar sta je wel op de stoelquote:Op donderdag 28 november 2019 23:49 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Dit is dus onwaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Op W en Z staat iedereen gewoon op zijn stoel. Niemand zit daar. Behalve een verdwaalde bezoeker.
Vroeger stond alleen de rechterhelft van W1 op de stoel; linkerhelft gewoon op de tribune. Werd je ook duidelijk gemaakt als je daar vanaf week. W2-3 stonden ook op de tribune of zaten op de stoel, heb ik niet meer scherp.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:49 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Zal hedendaags vast anders zijn, laatste keer dat ik op W of Z kwam is inmiddels jaren geleden en stond iedereen op zijn stoel.quote:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:11:33Kökcü also played one of his best games for Feyenoord I reckon. 5 keypasses, 90% passing accuracy, 4 crosses, 4 successful dribbles, just 1 unsuccessful touch. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:10:12No Feyenoord player had more touches (93), passes (73), accurate long balls (8), clearances (7), interceptions (2) and tackles (5) than Marcos Senesi tonight. reageer retweet
Ben bang dat het alternatief niet veel beter geacht wordtquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:13 schreef fetX het volgende:
Fer is nu al wedstrijden op rij de minste van het veld. Dat moet Advocaat toch ook zien?
Kan allemaal wel zo zijn, maar hij had nog 2 touches meer moeten hebben, namelijk op zijn bolletje. Zag er niet goed uit bij de goals van de kleine(re) spits van de Schotten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:19 schreef fetX het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:10:12No Feyenoord player had more touches (93), passes (73), accurate long balls (8), clearances (7), interceptions (2) and tackles (5) than Marcos Senesi tonight. reageer retweet
Het kan aan mij liggen maar als het niveau toch zo dramatisch is, heb ik liever iemand die waarde vertegenwoordigt dan Ferquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben bang dat het alternatief niet veel beter geacht wordt
mwahquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zo zijn, maar hij had nog 2 touches meer moeten hebben, namelijk op zijn bolletje. Zag er niet goed uit bij de goals van de kleine(re) spits van de Schotten.
Voor de rest wel aardig gespeeld, ook niet meer dan dat. Ik zie de miljoenen er nog niet aan af.
woordgrapje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die goals kwamen ook totaal uit de lucht vallen.
Meh. Die tweede was gewoon een fantastische goal. Die eerste had hij mogen hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zo zijn, maar hij had nog 2 touches meer moeten hebben, namelijk op zijn bolletje. Zag er niet goed uit bij de goals van de kleine(re) spits van de Schotten.
Voor de rest wel aardig gespeeld, ook niet meer dan dat. Ik zie de miljoenen er nog niet aan af.
Geertruida gaf die vleugelspeler ook teveel ruimtequote:Op vrijdag 29 november 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Meh. Die tweede was gewoon een fantastische goal. Die eerste had hij mogen hebben inderdaad.
tapia is wel beter zeker in grote wedstrijden .quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben bang dat het alternatief niet veel beter geacht wordt
Het is geen verdediger die 7 miljoen waard is, maar voor Feyenoord in elk geval een versterking. Dan heb je maar iets te veel betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mwah. Is wat vroeg om te beoordelen toch? Bovendien staat hij de laatste wedstrijden gewoon prima te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is geen verdediger die 7 miljoen waard is, maar voor Feyenoord in elk geval een versterking. Dan heb je maar iets te veel betaald.
Tuurlijk is het te vroeg, maar zeven miljoen en die hele hype eromheen. Mwah vind het tot nu toe een degelijke verdediger, die in het begin ook vaak slechte momenten had. Voor minder geld had je ook een Memisevic kunne halen, die ik niet minder vind bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Is wat vroeg om te beoordelen toch? Bovendien staat hij de laatste wedstrijden gewoon prima te spelen.
En welke speler gaat nu nog wel voor de daadwerkelijke waarde? Hoe je dat ook wil bepalen.
Laten we het even afwachten, maar tegenwoordig ben je al snel 7 miljoen waard hoor. Kijk naar St Juste die voor ongeveer 10 is vertrokken ex bonussen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk is het te vroeg, maar zeven miljoen en die hele hype eromheen. Mwah vind het tot nu toe een degelijke verdediger, die in het begin ook vaak slechte momenten had. Voor minder geld had je ook een Memisevic kunne halen, die ik niet minder vind bijvoorbeeld.
Groot talent, erg blij mee. Als je ziet wat hij nu af en toe al laat zien op een oneigenlijke positie en in een slecht draaiend team. Kun je nagaan wat hij kan brengen als buitenspeler in een goed draaiende topploeg. Gaat nog ver komen. Goed gezien van Martin.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:31 schreef fetX het volgende:
Sinisterra laat trouwens bij tijd en wijle zien gewoon een behoorlijk talent te zijn. Tuurlijk, het is geen spits en dat zie je ook. Maar als buitenspeler is hij imo prima. Zeker in wedstrijden waar je iets meer achterover kan/moet leunen erg nuttig. Sterk aan de bal, prima dribbel.
Zo ver wil ik nog niet gaan, maar dat hij wat kan en talent in zich heeft is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Groot talent, erg blij mee. Als je ziet wat hij nu af en toe al laat zien op een oneigenlijke positie en in een slecht draaiend team. Kun je nagaan wat hij kan brengen als buitenspeler in een goed draaiende topploeg. Gaat nog ver komen. Goed gezien van Martin.
Nou vond ik St Juste altijd wel een goede verdediger, is ook wel een gemis voor Feyenoord dit seizoen. Senesi zou de 7 miljoen er best uit kunnen halen, maar ik denk dat er veel mensen zijn die er iets meer van hadden verwacht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het even afwachten, maar tegenwoordig ben je al snel 7 miljoen waard hoor. Kijk naar St Juste die voor ongeveer 10 is vertrokken ex bonussen.
Een speler die pas een paar potjes basis speelt en ook steeds beter gaat spelen. Ik zou niet direct een oordeel klaar hebben vooralquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou vond ik St Juste altijd wel een goede verdediger, is ook wel een gemis voor Feyenoord dit seizoen. Senesi zou de 7 miljoen er best uit kunnen halen, maar ik denk dat er veel mensen zijn die er iets meer van hadden verwacht.
St Juste was zeker een goede verdediger, niet noodzakelijk een hele goede rechtsback. Denk nog steeds dat hij in het centrum veel beter tot zijn recht zou zijn gekomen. Maar ja, hij had grootheden als Botteghin en Van Beek voor zich....quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou vond ik St Juste altijd wel een goede verdediger, is ook wel een gemis voor Feyenoord dit seizoen. Senesi zou de 7 miljoen er best uit kunnen halen, maar ik denk dat er veel mensen zijn die er iets meer van hadden verwacht.
Persoonlijk vond ik St Juste het best matig doen op rechtsback. Daarnaast was hij veel geblesseerd. Maar goed, meningen verschillen. Ik vind Senesi het echt prima doen de laatste tijd. Afwachten hoe het zich verder ontwikkelt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
7 miljoen betekent voor Feyenoord ondertussen de nieuwe sterspeler, voor Ajax, voor PSV en ook voor veel andere clubs is dat een bedrag dat je voor een redelijke back betaalt. Die verwachtingsmanagement is lastig voor hem.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
W2 staan we altijd vóór de stoelen, niet erop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:09 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vroeger stond alleen de rechterhelft van W1 op de stoel; linkerhelft gewoon op de tribune. Werd je ook duidelijk gemaakt als je daar vanaf week. W2-3 stonden ook op de tribune of zaten op de stoel, heb ik niet meer scherp.
Dat lijkt mij ook niet, maar dat geeft inderdaad niet. Tegenwoordig gaan spelers voor flinke bedragen naar subtoppers. En uiteindelijk moet Senesi gewoon geld opleveren want hij is samen met Berghuis, Sinisterra, Haps en Kökcü de enige die echt (behoorlijk) waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Zo’n Larsson zal bijvoorbeeld niet voor meer dan 5 à 6 miljoen weggaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:51 schreef Adames het volgende:
Senesi ziet er goed uit. Hij zal alleen niet over 2 jaar bij Juventus staan te ballen. Is ook niet erg.
Ondertussen? We hebben nooit veel betaald voor spelers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
7 miljoen betekent voor Feyenoord ondertussen de nieuwe sterspeler, voor Ajax, voor PSV en ook voor veel andere clubs is dat een bedrag dat je voor een redelijke back betaalt. Die verwachtingsmanagement is lastig voor hem.
Senesi ziet er goed uit. Hij zal alleen niet over 2 jaar bij Juventus staan te ballen. Is ook niet erg.
Nu vind in stJuste wel een betere rechtsbenige CV dan Botteghin en een betere rechtsback dan Karsdorp (dit laatste had ik overigens niet verwacht).quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik St Juste het best matig doen op rechtsback. Daarnaast was hij veel geblesseerd. Maar goed, meningen verschillen. Ik vind Senesi het echt prima doen de laatste tijd. Afwachten hoe het zich verder ontwikkelt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef Oldground het volgende:
[..]
al schijnt Juventus meer op zoek te zijn naar een type Ié.
Voor welk bedrag?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben wel bang dat je Jørgensen na dit seizoen in de uitverkoop moet gaan gooien.
Hoe zit het eigenlijk met de Taap, wordt die nog verkocht?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
St Juste was zeker een goede verdediger, niet noodzakelijk een hele goede rechtsback. Denk nog steeds dat hij in het centrum veel beter tot zijn recht zou zijn gekomen. Maar ja, hij had grootheden als Botteghin en Van Beek voor zich....
Hij was wel akelig vaak geblesseerd, was daarom eigenlijk best tevreden dat hij voor zo'n mooi bedrag verkocht werd. Kan ik Sjakie niet kwalijk nemen, hij kan zich toch moeilijk in de maling laten nemen?
Dit is de eerste keer dat ik Jörgensen niet in dat rijtje zie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, maar dat geeft inderdaad niet. Tegenwoordig gaan spelers voor flinke bedragen naar subtoppers. En uiteindelijk moet Senesi gewoon geld opleveren want hij is samen met Berghuis, Sinisterra, Haps en Kökcü de enige die echt (behoorlijk) waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Zo’n Larsson zal bijvoorbeeld niet voor meer dan 5 à 6 miljoen weggaan.
De rest is brandhout of te oud om meer dan 2 à 3 miljoen op te leveren.
Als hij constant geblesseerd blijft gaat hij niet veel opleveren nee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik Jörgensen niet in dat rijtje zie.
Wat de gek ervoor geeft, dus dat zal wel iets van 3 miljoen worden.quote:
Tapia’s contract loopt 2020 af en het is nog onzeker of ze hem verlengen. Zijn marktwaarde ligt rond de 3 á 4 miljoen dus ik zie dat graag gebeuren, vooral omdat ik hem beter vind dan Fer en Ayoub. Weet niet of hij van het niveau is wat we nastreven, maar momenteel hebben we er daar sowieso niet zo heel veel van lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de Taap, wordt die nog verkocht?
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft, dus dat zal wel iets van 3 miljoen worden.
[..]
Tapia’s contract loopt 2020 af en het is nog onzeker of ze hem verlengen. Zijn marktwaarde ligt rond de 3 á 4 miljoen dus ik zie dat graag gebeuren, vooral omdat ik hem beter vind dan Fer en Ayoub. Weet niet of hij van het niveau is wat we nastreven, maar momenteel hebben we er daar sowieso niet zo heel veel van lopen.
Fer maakte een goede indruk aan het begin, ik dacht echt dat ie eenmaal fit een prima versterking zou zijn. Ik vind hem echter een groot drama, maar gek genoeg lijkt ie onbeperkt krediet te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Mensen dachten dat Fer beter zou zijn, maar dat valt zoals verwacht vies tegen. Was al nooit een echte verdedigende middenvelder, maar is inmiddels ook nog veel te log geworden. Ik zou Tapia gewoon eens 10 wedstrijden op die plek proberen. Kan me niet voorstellen dat het niveau erop achteruit gaat en aan hem kan je nog geld verdienen als je z'n contract verlengt.
Bij gelijke en eerlijke rangordes was hij z'n plek al lang kwijt aan een Tapia een Ayoub of een Burgerquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer maakte een goede indruk aan het begin, ik dacht echt dat ie eenmaal fit een prima versterking zou zijn. Ik vind hem echter een groot drama, maar gek genoeg lijkt ie onbeperkt krediet te hebben ofzo.
Ze voldoen gewoon beiden niet, klaar. Ook niet meer proberen, lang genoeg de tijd gehad. Veel te wisselvallig en geven elke wedstrijd 2 tot 4 idiote ballen die enorm fout af kunnen lopen. Op de positie van CVM staat één ding voorop en dat is dat je een speler bent die de ploeg stabiliteit geeft ipv onrust. Indien je dat niet bent, dan ben je gewoon geen CVM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft, dus dat zal wel iets van 3 miljoen worden.
[..]
Tapia’s contract loopt 2020 af en het is nog onzeker of ze hem verlengen. Zijn marktwaarde ligt rond de 3 á 4 miljoen dus ik zie dat graag gebeuren, vooral omdat ik hem beter vind dan Fer en Ayoub. Weet niet of hij van het niveau is wat we nastreven, maar momenteel hebben we er daar sowieso niet zo heel veel van lopen.
Jammer dat hij dat niet deed.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:58 schreef aTypisch het volgende:
Jaap Stam overwoog afgelopen zomer al op te stappen bij Feyenoord
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363587
Dan had hij dat gewoon moeten doen, wat een lulverhaal. Iedereen weet dat je met beperkt materiaal speelt, maar Stam maakte gewoon belachelijke keuzes die Advocaat niet maakt en je ziet direct het verschil.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:58 schreef aTypisch het volgende:
Jaap Stam overwoog afgelopen zomer al op te stappen bij Feyenoord
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363587
Tja als Dick van te voren al zegt dat je niet gaat winnen van HET GROTE Rangers (terwijl zij net zo goed een kutelftal hebben) ga je dat als speler misschien ook denken. Er zit gewoon niet zo veel in dit Feyenoord, dat zal opa Fer ook wel doorhebben inmiddels, dan ben je al trots als je wordt uitgeschakeld maar niet verliest. De Europese prestaties zijn al zo lang Feyenoord onwaardig dat je je afvraagt of dit niet gewoon ons niveau is. Lekker meedoen aan dat derde Europese toernooi van de UEFA die is opgezet voor kneuzenclubs als Feyenoord en de nummer vijf van Luxemburg. Het jaar waarin je wordt uitgeschakeld door Trencin is nog veel erger want met dat elftal was je deze poule wel doorgekomen denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan er trouwens echt niet bij dat de stemming bij de interviews naderhand helemaal niet negatief was. Goed gespeeld, eerste helft beter, trots etc etc.
Je bent gewoon nagenoeg zeker uitgeschakeld in Europa, doe normaal. Ben dan woedend. de enige goal die 'fantastische' eerste helft is niet eens een schot op doel. De rechtsback kan nog geen lantaarnpaal afstoppen en de CV staat aan de grond genageld die twee goals. Na de 2-2 heb ik ook geen moment het idee gehad dat er nog meer in zat, terwijl ze móésten winnen. Je hebt 0 wissels op de best, je meest verdedigende middenvelder verliest duel na duel, de ene keer nog beschamender dan de andere keer.
En om de een of andere reden is het allemaal wel prima als ik de interviews mag geloven.
Helemaal eens. Spelers die op de bank komen te zitten worden vaak beter gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Ook Tapia is gewoon niet goed genoeg. Heeft daar genoeg kansen voor gehad. Het is duidelijk dat we naast een spits ook een nieuwe CVM nodig hebben. En een RCV. Arnesen mag aan de bak in de winter.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze voldoen gewoon beiden niet, klaar. Ook niet meer proberen, lang genoeg de tijd gehad. Veel te wisselvallig en geven elke wedstrijd 2 tot 4 idiote ballen die enorm fout af kunnen lopen. Op de positie van CVM staat één ding voorop en dat is dat je een speler bent die de ploeg stabiliteit geeft ipv onrust. Indien je dat niet bent, dan ben je gewoon geen CVM.
Huh? Jij vraagt je nog af óf dit ons niveau is?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tja als Dick van te voren al zegt dat je niet gaat winnen van HET GROTE Rangers (terwijl zij net zo goed een kutelftal hebben) ga je dat als speler misschien ook denken. Er zit gewoon niet zo veel in dit Feyenoord, dat zal opa Fer ook wel doorhebben inmiddels, dan ben je al trots als je wordt uitgeschakeld maar niet verliest. De Europese prestaties zijn al zo lang Feyenoord onwaardig dat je je afvraagt of dit niet gewoon ons niveau is. Lekker meedoen aan dat derde Europese toernooi van de UEFA die is opgezet voor kneuzenclubs als Feyenoord en de nummer vijf van Luxemburg. Het jaar waarin je wordt uitgeschakeld door Trencin is nog veel erger want met dat elftal was je deze poule wel doorgekomen denk ik.
hij zei zelf al dat het in de winter moeilijk is en dan heb je ook nog eens geen geld, denk dat het beter is je verlies te nemen en het uit te zingen tot eind van het seizoen, kijken of je met Dick doorgaat of niet en dan van de zomer wat doen op de markt. Als je naar de wisselvalligheid van de ploegen kijkt onder AZ zit plek 4 en misschien zelfs 3 er nog gewoon in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal eens. Spelers die op de bank komen te zitten worden vaak beter gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Ook Tapia is gewoon niet goed genoeg. Heeft daar genoeg kansen voor gehad. Het is duidelijk dat we naast een spits ook een nieuwe CVM nodig hebben. En een RCV. Arnesen mag aan de bak in de winter.
Nou ja het is wel noodzakelijk dat er Europees Voetbal wordt gehaald. Dus die 3e/4e plek moet wel echt. Een spits is daarom echt een must.quote:Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zei zelf al dat het in de winter moeilijk is en dan heb je ook nog eens geen geld, denk dat het beter is je verlies te nemen en het uit te zingen tot eind van het seizoen, kijken of je met Dick doorgaat of niet en dan van de zomer wat doen op de markt. Als je naar de wisselvalligheid van de ploegen kijkt onder AZ zit plek 4 en misschien zelfs 3 er nog gewoon in.
dat haal je met de huidige selectie toch ook wel?quote:Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is wel noodzakelijk dat er Europees Voetbal wordt gehaald. Dus die 3e/4e plek moet wel echt. Een spits is daarom echt een must.
Moet kunnen. Als we de kansen afmaken in ieder geval.quote:Op zondag 1 december 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat haal je met de huidige selectie toch ook wel?
Denk het ook wel, ik hoop persoonlijk nog op een derde plek maar alhoewel ik denk dat we PSV kunnen inhalen, verwacht ik eigenlijk dat PSV op het einde wel boven ons staat. Maar goed, er zijn dit seizoen tenminste weer directe tickets voor de EL te winnen, die hebben we afgelopen twee seizoenen misgelopen. Misschien dat er nog bekerwinst in zit.quote:Op zondag 1 december 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat haal je met de huidige selectie toch ook wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Benieuwd of het wat is. Laatste keren speelde die dramatisch en hij is weer teruggeworpen qua fysieke gesteldheid.quote:
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 1 december 2019 15:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Benieuwd of het wat is. Laatste keren speelde die dramatisch
Het doelsaldo van 26 voor en 25 tegen is niet erg hoopgevend.quote:Op zondag 1 december 2019 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet kunnen. Als we de kansen afmaken in ieder geval.
quote:Op zondag 1 december 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
Wat een onzin dat onze jeugd geen grote talenten zou voortbrengen
Wat een belachelijk idee dat ze naar Ajax gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |