quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
Bottegod aanspelen moet verboden worden.
De hikquote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat heeft die Deense glasman nou weer eigenlijk.
Is geen spits. Als buitenspeler prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van. Dribbelt wel leuk.
Zn pasta was al dente ipv doorgekookt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat heeft die Deense glasman nou weer eigenlijk.
Klotezooi. Maar ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Tering we hadden allang voor moeten staan.
Krijg je ervan als je geen spits hebt. Troost heeft Feyenoord in de problemen gebracht door te besparen op een spits.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Tering we hadden allang voor moeten staan.
Troost is een ontzettende lul met vingers.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je geen spits hebt. Troost heeft Feyenoord in de problemen gebracht door te besparen op een spits.
Jens moet toch iets inbrengen vnv.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Laat ze nou niet met dat domme jagen beginnen
Okok.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jens moet toch iets inbrengen vnv.
Lekker maatquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef fetX het volgende:
Eindelijk! Godverdomme.
Nog één erbij. Hup!
Gewoon vertrouwen hebben als ik de positiviteit erin breng. Doe ik niet zomaar! 😃quote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Met dank aan Ajax-Lille @:GwaiLow
Bedankt John Troostquote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben als ik de positiviteit erin breng. Doe ik niet zomaar! 😃
Hij had daar sowieso niet moeten schieten, maar goed.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen zn aanleg voor het schot duurt veel te lang
Hier was wel gevlagd voor buitenspel, alleen had Koert dat niet helemaal door hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf gaan we ineens elke standaardsituatie gevaarlijk worden?
haha lolquote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was wel gevlagd voor buitenspel, alleen had Koert dat niet helemaal door haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |