quote:Op donderdag 28 november 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zegt, Jesie is verliefd geworden op de luie Gerrit, deze Gerrit vindt hij niks aan
Dus Katie heeft ook niets met Jessie?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Katie heeft het ook niet zo op honden
dat wisten we al toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Katie heeft ook niets met Jessie?
Katie ook niet op Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Katie heeft het ook niet zo op honden
Maar hij heeft wel hele gesprekken. Kudo's voor hemquote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die Brandon met zn theorietjes, eiwitten, vetten koolhydraten, hij snapt er echt niets van, maar brabbelt maar raak
Katie heeft Jessie vaak genoeg gebetenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was mij nog niet opgevallen....
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus al die grootspraak was van voor 2019.....tandarts elke drie maanden tieten botox schoonheidsbehandelingen
Als ik kijk naar foto's en berichtjes vermoed ik dat het meisje nog geen 2 jaar oud is en dat het geen conbtact meer hebben misschien zo rond haar geboorte is geweest, misschien ook toen ze hoorde dat haar vader een kindje weer kreeg?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, is dat paps. Hamid.
Dit was in februari. Dan was ze nog goed met paps.
Ik vind het zo'n nikserige jongen. Die zal dus wel winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die Brandon met zn theorietjes, eiwitten, vetten koolhydraten, hij snapt er echt niets van, maar brabbelt maar raak
heeft Merel hem ook gebeten ?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Katie heeft Jessie vaak genoeg gebeten
Merel ook trouwens
Ja die slappe lulquote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel hele gesprekken. Kudo's voor hem
https://i.gyazo.com/52dae85a14f867a2ea799ae935b318d0.pngquote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh Katie gaat verhuizen ??
frann heeft dr verstand van
o zjess ook
Hoe armoedig ben je dan als je zo haat op je zusjequote:Op donderdag 28 november 2019 18:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Als ik kijk naar foto's en berichtjes vermoed ik dat het meisje nog geen 2 jaar oud is en dat het geen conbtact meer hebben misschien zo rond haar geboorte is geweest, misschien ook toen ze hoorde dat haar vader een kindje weer kreeg?
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft Merel hem ook gebeten ?
Brandon of Hiske.....quote:Op donderdag 28 november 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n nikserige jongen. Die zal dus wel winnen.
Moet ik hier op ingaan ? grapjasquote:Op donderdag 28 november 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft Merel hem ook gebeten ?
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet ik hier op ingaan ? grapjas
Ja, zegt heel veel over haarquote:Op donderdag 28 november 2019 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe armoedig ben je dan als je zo haat op je zusje
De BBQ zegt dat één genoeg isquote:
Kan allemaal wel zo zijn, maar Katie heeft vaak gevochten met andere varkens , dat heeft Roos nadrukkelijk gezegdquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe armoedig ben je dan als je zo haat op je zusje
Ja, dit keer gaat er een kleurloos figuur winnen. Ben er van overtuigd. Dat was de vorige editie wel anders met Ivan als winnaar.quote:
kijk dan maar uit, want dan is zo opeens weer helemaal pro Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene is de discussies van Gerrit en Jessie helemaal zat.
Een indringer/concurrentquote:Op donderdag 28 november 2019 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is waar.
Denk niet dat ze het als zusje ziet, eerder als iemand die haar leven verpest.
Nou wie deze ook wint voor mij is er maar één de echte winnaar en dat is Ivan. Die was tenminste echt gegroeid daar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dit keer gaat er een kleurloos figuur winnen. Ben er van overtuigd. Dat was de vorige editie wel anders met Ivan als winnaar.
Ivan was een echte utopiaan, nu zitten er alleen maar niets zeggende gasten in...quote:Op donderdag 28 november 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dit keer gaat er een kleurloos figuur winnen. Ben er van overtuigd. Dat was de vorige editie wel anders met Ivan als winnaar.
Ik zie Ivan nergensquote:Op donderdag 28 november 2019 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou wie deze ook wint voor mij is er maar één de echte winnaar en dat is Ivan. Die was tenminste echt gegroeid daar.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou wie deze ook wint voor mij is er maar één de echte winnaar en dat is Ivan. Die was tenminste echt gegroeid daar.
daar zijn de menigen over verdeeldquote:Op donderdag 28 november 2019 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heeft zich kunnen leren beheersen, terwijl die fietsende zwerver hem wel eens het bloed onder de nagels vandaan haalde en daar enkel was als gast.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ivan was een echte utopiaan, nu zitten er alleen maar niets zeggende gasten in...
Nou ja naar JUB ofzoquote:Op donderdag 28 november 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heeft zich kunnen leren beheersen, terwijl die fietsende zwerver hem wel eens het bloed onder de nagels vandaan haalde en daar enkel was als gast.
Ga lekker naar lala landquote:Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard. Straks is het Tadaaaaaaaaa......wie hebben we daar.
Dat kan inderdaad.....misschien vanwege karakter maar het is wel een doorzetter ook in die week die als uto2 gespeeld moest worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
daar zijn de menigen over verdeeld
ik vond het maar een schaap met een grote bek, maar laat maarquote:Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.....misschien vanwege karakter maar het is wel een doorzetter ook in die week die als uto2 gespeeld moest worden.
Beter......quote:Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het maar een schaap met een grote bek, maar laat maar
Goddank dat die Rienk of die enge twins niet meer zijn teruggekomen. Daar was ik toch wel even bang voorquote:Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard. Straks is het Tadaaaaaaaaa......wie hebben we daar.
"n heel slechte verliezerquote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef puzziepie het volgende:
'Hij kan het niet maken om op me te stemmen '
[ afbeelding ]
Dat hoofd van haarquote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef PTLe het volgende:
pppfff die blijft ook maar door gaan .
[ afbeelding ]
Als ik Merel zou zijn, zou ik ook een keer zeggen, tyf op man.......quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef PTLe het volgende:
pppfff die blijft ook maar door gaan .
[ afbeelding ]
Ik ook. Leek er even op dat die nepzwerver weer terug kwam. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Goddank dat die Rienk of die enge twins niet meer zijn teruggekomen. Daar was ik toch wel even bang voor
Toch denk ik dat ik nu aan Merel en Jessie een grotere hekel heb. Of in elk geval even groot.
Ja, dat heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken.....hij kan daar niet mee omgaan zelfs bij een familie spelletjes.quote:
Hij kan die drol niet inslikken en zal er tot in den treure over doorgaan.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan er maar niet over ophouden, nu weer tegen Merel: Hij kan het niet maken
om op me te stemmen!
Hij draait continu de rollen om, want er is maar één dwaas....quote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus
ZJess vnd Greet een Psychopaat![]()
![]()
tis idd af en toe net een kerelquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Moet wel zeggen dat Merel erg op haal vader lijkt uiterlijk!
Hij is zo nadat hij merkt dat het ook anders kan lopen en niet zoals hij het in zijn hoofd had. Nooit gedacht dat hij het wel eens niet kon worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan die drol niet inslikken en zal er tot in den treure over doorgaan.
zo vaart Zjessquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan die drol niet inslikken en zal er tot in den treure over doorgaan.
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jesaja: "Gerrit kan het NIET maken om op mij te stemmen"
Nee, ze heeft hem nodig om te winnenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik Merel zou zijn, zou ik ook een keer zeggen, tyf op man.......
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske had het over de karakters van Jessie en Gerrit botsen.
Nou, Jessie botst met iedereen die hem niet volgt of gelijk geeft. Daar ligt sowieso het probleem van deze toestand.
of juist urenlang, dat kan ook nogquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou Hiske wel eens zijn gebeft?
Kan het mij niet voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ja, denk echt honderd procent.....hoe moet en zal winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?
Het recht om te stemmen op wie hij wil is voorbehouden aan Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?
Alleen "Helaas" is ze niet kaalquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Gerrit maakt niet voor niks ruzie met Jessie.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het recht om te stemmen op wie hij wil is voorbehouden aan Jessie
Sterker nog, ik wíl me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Jessie een straatverbod hebben gekregen m.b.t. Boyd?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan er maar niet over ophouden, nu weer tegen Merel: Hij kan het niet maken
om op me te stemmen!
Dit.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem nodig om te winnen
zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit maakt niet voor niks ruzie met Jessie.
trekt zo de schheur open roept ze regelmatigquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske 'n schone kut, en jij 'n lamme tongquote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of juist urenlang, dat kan ook nog
Sowieso niet, maar laten we eerlijk zijn......zo erg is ze ook niet, op elk potje past een deksel...zie haar in een koud land op een berg in een hutje met haar wederhelft.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wíl me dat niet voorstellen
O jawel hoor. Als je kijkt naar sommige stelletjes, dan vraag ik mij dat ook af, maar ze hebben kinderen, dus...... het is niet onmogelijk. En opgeknapt ziet ze er best wel goed uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we daar maar niet over speculerenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou Jessie een straatverbod hebben gekregen m.b.t. Boyd?![]()
Kan mij er alles bij voorstellen. Ik had in ieder geval begrepen dat er niet over gepraat mag worden (dat Boyd gedoe). Kan me nu helemaal niet voorstellen dat Boyd gemakkelijk van hem af kwam. Lijkt mij ook iemand waar je de rechter erbij moet halen om van hem af te komen.
Zonder resultaatquote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of juist urenlang, dat kan ook nog
Een Adriaan type misschien?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sowieso niet, maar laten we eerlijk zijn......zo erg is ze ook niet, op elk potje past een deksel...zie haar in een koud land op een berg in een hutje met haar wederhelft.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sowieso niet, maar laten we eerlijk zijn......zo erg is ze ook niet, op elk potje past een deksel...zie haar in een koud land op een berg in een hutje met haar wederhelft.
een eskimo?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat Jessie er echt niks over loslaat. Dat zegt genoeg....quote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou Jessie een straatverbod hebben gekregen m.b.t. Boyd?![]()
Kan mij er alles bij voorstellen. Ik had in ieder geval begrepen dat er niet over gepraat mag worden (dat Boyd gedoe). Kan me nu helemaal niet voorstellen dat Boyd gemakkelijk van hem af kwam. Lijkt mij ook iemand waar je de rechter erbij moet halen om van hem af te komen.
Die gaat nooit winnen...quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem nodig om te winnen
Heb jij je lul wel eens ergens in gepropt?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Proppen is nooit nodigquote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij je lul wel eens ergens in gepropt?
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Daar heb je toch 'n vork voor, om 'm erin te prakkenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Proppen is nooit nodig
Jeezus ..... GVD Frits dit is jouw schuld de hele COS vliegt uit de bochtquote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij je lul wel eens ergens in gepropt?
Ik ben gelukkig niet het moraal van de COS. Anders moeten mensen gescreend worden op meer dan leeftijd. Ik zal er voortaan een disclaimer bij zetten, voordat ik ook een pitbull achter mij aan krijg.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet over speculeren. Voor je het weet is het een voldongen feit
Mariska is echt overal geweest en onthaald als een vorstinquote:Op donderdag 28 november 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris en Jits
ouwehoeren
5 kids grootgebracht
vrouwen van de wereld
![]()
![]()
nee heeft ook geen zin, met die ladingen snot die ze vervolgens weer oversmeertquote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
Hiske gooit geen 5 lagen op haar smoel elke dag.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeezus ..... GVD Frits dit is jouw schuld de hele COS vliegt uit de bocht
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee heeft ook geen zin, met die ladingen snot die ze vervolgens weer oversmeert
Puur natuur, dat is waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
Hiske gooit geen 5 lagen op haar smoel elke dag.
Kijk en dan zeggen hij doet niks, arme jongen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Rhosyn het volgende:
Deken weghalen en plop hij is er weer![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Jessie die dingen niet kan loslaten en door blijft gaan, altijd zijn gelijk wil halen en het altijd aan de ander ligt, die incompetent is.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat Jessie er echt niks over loslaat. Dat zegt genoeg....
Vooral in Turkije, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mariska is echt overal geweest en onthaald als een vorstin
Ja, het loopt nu wel een beetje boel uit de klauwen met de oeverloze fantasie over beffen en dergelijke.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet het moraal van de COS. Anders moeten mensen gescreend worden op meer dan leeftijd. Ik zal er voortaan een disclaimer bij zetten, voordat ik ook een pitbull achter mij aan krijg.
allemaal viespeukenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vieze gewoonte die ze heeft
Tandartsen en allerlei andere lui heeft ze om haar vingertjes gewondenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral in Turkije, denk ik.
Die is net zo ergquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik Merel zou zijn, zou ik ook een keer zeggen, tyf op man.......
Ja erg niemand heeft dat. Lepels aflikken, koken met nephaar. Niet douchen na sex en ontbijt maken. Elke dag al jaren snotophalen ELKE DAG !!!! Van 07 tot 16 Ik wil niet veel zeggen maar je bent vast een prima mens die dat nooit doetquote:Op donderdag 28 november 2019 18:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vieze gewoonte die ze heeft
wel ff bij de les blijven, ik had het over je neus leegknijpen en vervolgens over je gezicht smeren , en nee nog nooit gedaanquote:Op donderdag 28 november 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja erg niemand heeft dat. Lepels aflikken, koken met nephaar. Niet douchen na sex en ontbijt maken. Elke dag al jaren snotophalen ELKE DAG !!!! Van 07 tot 16 Ik wil niet veel zeggen maar je bent vast een prima mens die dat nooit doet
Je lult zoals altijd uit je nek. Is geen pitbull voor nodig.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet het moraal van de COS. Anders moeten mensen gescreend worden op meer dan leeftijd. Ik zal er voortaan een disclaimer bij zetten, voordat ik ook een pitbull achter mij aan krijg.
Dat zal morgen rond 2 uur wel gebeuren volgens het plan.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef lorrie03 het volgende:
is dat vliegtuigjevoor gerrit nog geweest?
Je pulkt ook nooit in je neusquote:Op donderdag 28 november 2019 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel ff bij de les blijven, ik had het over je neus leegknijpen en vervolgens over je gezicht smeren , en nee nog nooit gedaan
het weer was te slecht, mss morgen, anders vrijdag, maar als het vrienden van Gerrit zijn mss nooitquote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef lorrie03 het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef lorrie03 het volgende:
Kan dat niet.voor 12 uurquote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat zal morgen rond 2 uur wel gebeuren volgens het plan.
thanxquote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Morgen
neter weer voorspeld
Morgen is het vrijdagquote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het weer was te slecht, mss morgen, anders vrijdag, maar als het vrienden van Gerrit zijn mss nooit
Het is morgen vrijdag.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het weer was te slecht, mss morgen, anders vrijdag, maar als het vrienden van Gerrit zijn mss nooit
Degene die de poen heeft vliegt morgen naar Spanjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Morgen
neter weer voorspeld
Mis ik iets?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het loopt nu wel een beetje boel uit de klauwen met de oeverloze fantasie over beffen en dergelijke.
De schoft!!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach, dat beest heeft dorst en krijgt niet eens schoon water van Jessie, smeerlap dat het is
echt hoor, vies ding dat ie er rondlooptquote:Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begin er nu niet weer over, Frits heeft zijn fantasie net ingepakt
Ja Frits is een smerig mannetjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor, vies ding dat ie er rondloopt
Commes tas?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begin er nu niet weer over, Frits heeft zijn fantasie net ingepakt
enkeltje Barcelona kost een drolquote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Degene die de poen heeft vliegt morgen naar Spanje
Ziet eruit als een gezonde kat...quote:Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er goed doorvoed uit
Daarom, kan je nog even feesten van het schuim. Champagne erbijquote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
enkeltje Barcelona kost een drol
Net gebeld met een reisbureau of ik mijn drol om kon wisselen voor een ticket...4 mannen met witte pakken voor de deur.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
enkeltje Barcelona kost een drol
Wat doet dat hier?quote:
Ah Gossie, die gaat die ellendelingen toch wel missen, denk ik.quote:
Jammer dat ze je niet mee hebben genomenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net gebeld met een reisbureau of ik mijn drol om kon wisselen voor een ticket...4 mannen met witte pakken voor de deur.
en dat sociale gelul tegen die vent? Brandon: Heb je een nieuwe jas? "Nee"zegt die man. "" Ah maar wel nieuwe schoenen" "Nee ook niet" "Maar ze zijn zo wit"quote:
is van de Buurtjesquote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gezonde kat...
Het uur moet toch vol.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dat sociale gelul tegen die vent? Brandon: Heb je een nieuwe jas? "Nee"zegt die man. "" Ah maar wel nieuwe schoenen" "Nee ook niet" "Maar ze zijn zo wit"![]()
![]()
![]()
En nou is je drol in beslag genomen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net gebeld met een reisbureau of ik mijn drol om kon wisselen voor een ticket...4 mannen met witte pakken voor de deur.
Ik ook niet. Kan enkel maar kiezen aan wie ik de minste hekel hebquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Leek er even op dat die nepzwerver weer terug kwam. Gelukkig niet.
Maar Jessie en Merel verdienen het in mijn ogen niet om te winnen. Zou eigenlijk niet weten wie er wél zou moeten winnen. Echt niet.
Dat is het probleem.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan enkel maar kiezen aan wie ik de minste hekel hebWat een slechte motivatie is.
Ik ook niet. Kan enkel maar kiezen aan wie ik de minste hekel hebquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Leek er even op dat die nepzwerver weer terug kwam. Gelukkig niet.
Maar Jessie en Merel verdienen het in mijn ogen niet om te winnen. Zou eigenlijk niet weten wie er wél zou moeten winnen. Echt niet.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar ik wil je wel bij de laatste vijf hoor![]()
Dan heeft ze aan meesterlikker Brandon een hele goedequote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ook, maar dat wil niet zeggen dat hij een thuis heeft. Hij krijgt daar zijn natje en zijn droogje en leeft heerlijk in de vrije natuur, waarom zou hij er niet goed uitzienquote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gezonde kat...
Zielig, dat je je plezier hieruit haalt. Ga lekker met iets spelen, geen tijd voor jou achterlijke gemiep. Probeer eens een keer je niet te gedragen als ongeleid projectiel. Ik val jou niet lastig, neem er een voorbeeld aan.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het niet laten he? Wat een rare domme muts ben je toch
Even voor de duidelijkheid. Cees heeft niet zo lang meer. Hij zit ook niet in Utopia. Ik vraag me af wat je hier mee wil zeggen. Oh hij is fit genoeg? Hij lult maar wat?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ff dimmen...TR gezet, Je gaat weer eens te ver...
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan heeft ze aan meesterlikker Brandon een hele goede
Hiske is een laffe herder en denkt misschien die nodig te hebben om te kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:18 schreef Flow3r het volgende:
Hiske gunt Gere en Merel de titel heel erg, ze is het niet altijd met Jessie eens maar hij heeft een grote bijdrage geleverd
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zielig, dat je je plezier hieruit haalt. Ga lekker met iets spelen, geen tijd voor jou achterlijke gemiep. Probeer eens een keer je niet te gedragen als ongeleid projectiel. Ik val jou niet lastig, neem er een voorbeeld aan.
heeft een thuisquote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat wil niet zeggen dat hij een thuis heeft. Hij krijgt daar zijn natje en zijn droogje en leeft heerlijk in de vrije natuur, waarom zou hij er niet goed uitzien
Het is mij iig maar al te duidelijk dat His ook al langer geleden met die stemafspraken heeft meegedaan ..al doet ze nu weer zo dubbel in alles wat ze zegt .quote:Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hiske is een laffe herder en denkt misschien die nodig te hebben om te kunnen winnen.
Zonder bandje met een kokertje met zjin naam, een kat die schijnbaar veelal onderweg is, als kitten al losgelaten in een bosgebied. Lijkt me sterk.quote:
Waar heb je het in vredesnaam over? Nergens schrijf ik over Cees. Lees even terugquote:Op donderdag 28 november 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Cees heeft niet zo lang meer. Hij zit ook niet in Utopia. Ik vraag me af wat je hier mee wil zeggen. Oh hij is fit genoeg? Hij lult maar wat?
Ze hadden de handen al vol aan jou zeiden ze, konden mij er dan niet bij gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat ze je niet mee hebben genomen
Mijn katten hadden ook nooit bandjes omquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zonder bandje met een kokertje met zjin naam, een kat die schijnbaar veelal onderweg is, als kitten al losgelaten in een bosgebied. Lijkt me sterk.
ke dan verzin ik utquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zonder bandje met een kokertje met zjin naam, een kat die schijnbaar veelal onderweg is, als kitten al losgelaten in een bosgebied. Lijkt me sterk.
Netjes door het toilet gespoeldquote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En nou is je drol in beslag genomen?
Zal wel een stikstof dingetje zijn, de boete krijg je over een paar weken wel op de mat.
de mijne ook niet, bang dat hij ergens blijft haken, en stikt, maar iedereen kent hem in de buurt gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn katten hadden ook nooit bandjes om
Ok dat plaatje was Merel toen ze 15 wasquote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Nergens schrijf ik over Cees. Lees even terug
die vier mannen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Netjes door het toilet gespoeld
Klopt wat jij zegt , hij is van mensen daar in de buurtquote:
.. ik dacht bij die Capquote:Op donderdag 28 november 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Cees heeft niet zo lang meer. Hij zit ook niet in Utopia. Ik vraag me af wat je hier mee wil zeggen. Oh hij is fit genoeg? Hij lult maar wat?
Ik heb geen kennis van straatkatten kerel.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat wil niet zeggen dat hij een thuis heeft. Hij krijgt daar zijn natje en zijn droogje en leeft heerlijk in de vrije natuur, waarom zou hij er niet goed uitzien
Yep. Dat idee heb ik ook. Nooit echt haar mening gegeven en altijd via anderen dingetjes geprobeerd te regelen en zo op haar sloffen naar de finale geglibberd.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Beschuitje lult en lult
en heel diep in dr houtenHart
hoopt ze met die vole pot
en de titel de laan uit te gaan
Ja maar jij wilde er ook gewoon van af!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn katten hadden ook nooit bandjes om
En die zijn in hun jonge jaren altijd op avontuurquote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Doe je ook, het is een kater
ok, dan hebben we het maar weer over beffenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Laysa het volgende:
OVER DE STREAMS GRAAG. PLEURT OP MET DE KATTEN, SCHIJT EN PIES VERHALEN.
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Laysa het volgende:
Nietesquote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde er ook gewoon van af!
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Laysa het volgende:
een HoeRRRquote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Doe je ook, het is een kater
Niemand nam daar een bef in de mond.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, dan hebben we het maar weer over beffen
Gangbangs dat soort dingenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een HoeRRR
allemaal adresjes
eten drinke , mandjes
en koesjes overall krijgen
en dan de hele week door
kapot druk . ..
Keessje was op de streamsquote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Laysa het volgende:
Die dingen zijn al jaren beveiligd, die rekken mee zodat ze zo hun kop eruit kunnen trekken als ze vasthaken ergens Welkom in de 21 ste eeuwquote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de mijne ook niet, bang dat hij ergens blijft haken, en stikt, maar iedereen kent hem in de buurt gelukkig
Ja alleen keesje niet al die andere kattenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Keessje was op de streams
ik weet het, maar tochquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die dingen zijn al jaren beveiligd, die rekken mee zodat ze zo hun kop eruit kunnen trekken als ze vasthaken ergens Welkom in de 21 ste eeuw
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen kennis van straatkatten kerel.
Je was niet de enige, ik dacht het ook eventjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. ik dacht bij die Cap
hey Cees.. fractie tot ik ut dacht
Precies.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is mij iig maar al te duidelijk dat His ook al langer geleden met die stemafspraken heeft meegedaan ..al doet ze nu weer zo dubbel in alles wat ze zegt .
Een oud wijf op een fitnes toestel gezet door Coach Dooie Duracellquote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Laysa het volgende:
Nee, nee nou lul je het niet meer recht. Je zat er naast en die puzziepiep ookquote:Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een HoeRRR
allemaal adresjes
eten drinke , mandjes
en koesjes overall krijgen
en dan de hele week door
kapot druk . ..
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, dan hebben we het maar weer over beffen
Piepquote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, nee nou lul je het niet meer recht. Je zat er naast en die puzziepiep ook
Ga jij nou maar maar de fb, daar heb je het ook er naastquote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Jessie ,Merel en Mylene over kwallen met tentakels van 5 meter ,
De irukandji zie je amper , en die is veel giftiger
Denk dat die slierten van Merel giftiger zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Jessie ,Merel en Mylene over kwallen met tentakels van 5 meter ,
De irukandji zie je amper , en die is veel giftiger
zal ik je een tel nr geven..ken je sjeckequote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die schrikt sowieso al het zeeleven af met die felle kleurquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat die slierten van Merel giftiger zijn
Nee jij trekt volle zalen en dan ook alleen maar omdat Murp vakantie heeft ......quote:Op donderdag 28 november 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga jij nou maar maar de fb, daar heb je het ook er naast
Vis met een heel leuke naam maar heel erg giftig een Pietermannetje......quote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat die slierten van Merel giftiger zijn
Is dat zo ik had nog een dm gister?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen en dan ook alleen maar omdat Murp vakantie heeft ......
Maak de cos de sc. Hop klaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef Soulraven het volgende:
[modbreak]Iets meer utopia, iets minder op elkaar graag.[/modbreak]
Is Brandon die man vergeten? Hij staat er nog steeds.quote:
En dat wil je allemaal tegelijk bestellen of op elkaar volgende dagen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zal ik je een tel nr geven..ken je sjecke
![]()
een kromme lul .
![]()
![]()
haaklul// vleeschlull
gelull
Jup, de fb is gezelliger merkte ik al..quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef Soulraven het volgende:
[modbreak]Iets meer utopia, iets minder op elkaar graag.[/modbreak]
Er wonen op 100 meter afstand een heleboel mensen, allemaal antikraak panden dus buurtjes zijn er welquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
neheeeequote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Er wonen op 100 meter afstand een heleboel mensen, allemaal antikraak panden dus buurtjes zijn er wel
Best interessant die penis verhalenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Myloon over de Penus..
spinnen . veegers. kakkerlakeh
rukken van orgaan
.. allemaal op streams Conjo's
Nog geen reactie op gehad.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog gemaild over die DJ-set?
2 weken geleden al.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
al lang geleden? Vandaag waren er een aantal binnengekomen
Zijn er zeker meer die hebben geboden. Jessie had het me Franny erover om die mensen te mailen en dat ze dan een minimum bod zouden zetten en dan mochten de geinteresseerden eenmalig een eindbod doenquote:
Misschien dat **dit** het raadsel oplostquote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lastig het was om die Geile Mirjam een keer goed in beeld te krijgen.. dat die Duracell er nog niet op wil.. een raadsel
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zijn er zeker meer die hebben geboden. Jessie had het me Franny erover om die mensen te mailen en dat ze dan een minimum bod zouden zetten en dan mochten de geinteresseerden eenmalig een eindbod doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |