Oeps weer thuis van Ziekenhuis , en zet me stream een en ja hoor een SLquote:Op donderdag 28 november 2019 15:37 schreef zodeju het volgende:
Merel proberen recht te breien wat krom is......????
Of toch de andere er nog slechter opzetten??
Ja, we mogen niet horen welke kant het op gaat.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps weer thuis van Ziekenhuis , en zet me stream een en ja hoor een SL
Is de hele dag al zo. En als je al beeld hebt is het van maar 1 iemand die op de computer zit of zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef BloesBloes het volgende:
Hoppa, stream aan een een SL, geloof het maar dit pruttelt lekker door tot het einde. Die laatste maand niet betalen is gewoon echt om niet het verwijt te krijgen, "we betalen voor die streams, dus willen we streams zien" Nu kunnen ze zeggen, nee hoor, tis gewoon gratis, dus dan kijk je toch niet.
Smerige Talpanezen
Nou, zo kan hij wel weer......quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben echt blij dat de bomen nu eindelijk kaal zijn, hoeven ze geen bladeren meer te ruimen, en wij kunnen de mooie licht zien
doe mijn bestquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, zo kan hij wel weer......![]()
![]()
Zit ook echt het gevoel erbij,??
Volgend jaar de processierups weer daarquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, zo kan hij wel weer......![]()
![]()
Zit ook echt het gevoel erbij,??
Maar geen utopianen.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgend jaar de processierups weer daar
Wie weet wat er dan te zien is....quote:Op donderdag 28 november 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar geen utopianen.nu word ik verdrietig
Sorryquote:Op donderdag 28 november 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar geen utopianen.nu word ik verdrietig
Jij zet het er neer en ik dacht het......quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef BloesBloes het volgende:
Hoppa, stream aan een een SL, geloof het maar dit pruttelt lekker door tot het einde. Die laatste maand niet betalen is gewoon echt om niet het verwijt te krijgen, "we betalen voor die streams, dus willen we streams zien" Nu kunnen ze zeggen, nee hoor, tis gewoon gratis, dus dan kijk je toch niet.
Smerige Talpanezen
Niet alleen die rups, ook nog ander ongedierte wat deze kant op komt...Had deze zomer al een reuzenteek in mijn poot zitten....Maar het gesprekje van Merel en Hiske mogen we dus niet volgen.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgend jaar de processierups weer daar
Die reuzen teekquote:Op donderdag 28 november 2019 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen die rups, ook nog ander ongedierte wat deze kant op komt...Had deze zomer al een reuzenteek in mijn poot zitten....Maar het gesprekje van Merel en Hiske mogen we dus niet volgen.
Mariska met de was bezig ze loopt naar het washok toe nog een heet koffietje in haar hand daarom loopt ze heel voorzichtig. Brandon zet handtekening hij is snel vandaag, elke dag zie ik hem voorruit gaan met de dingen die hij doet.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene even tegen die domme Franny, wat was dat met Jessie...Even geld tellen, moest ook even...Dat kind is zo dom he.....
Ik kon rennen wat ik wou, maar hij pakte me...Wat was dat beest snel.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die reuzen teekHou op schei uit
![]()
Dat beest kan nog hard rennen ook voor zijn doen
Dat is juist aardig van franny, iets samen doen schept een band....quote:Op donderdag 28 november 2019 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene even tegen die domme Franny, wat was dat met Jessie...Even geld tellen, moest ook even...Dat kind is zo dom he.....
quote:Op donderdag 28 november 2019 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, we mogen niet horen welke kant het op gaat.
Hoop dat het niks ernstig was waardoor je daar naar toe moest.
😲🥰 hoi kanjerquote:Op donderdag 28 november 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
En poef weer een streamlock..Ik kap er effe mee, laat ze effe lekker de tering krijgen bij Talpa....
Wie is de schuldige?quote:Op donderdag 28 november 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
En poef weer een streamlock..Ik kap er effe mee, laat ze effe lekker de tering krijgen bij Talpa....
Bráámquote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
en volgens mij heb ik net zijn grootste probleem gespot.................... beetje de aandacht afleiden met zn borst die hij zgn niet bloot wilde laten zien, en de reden waarom hij denkt urenlang te moeten beffen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zag een heel klein ieiniemini piemeltje, door zn boxer heen
Misschien groeit ie nog wel hij is pas 22, zijn piemeltje bedoel ikquote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
en volgens mij heb ik net zijn grootste probleem gespot.................... beetje de aandacht afleiden met zn borst die hij zgn niet bloot wilde laten zien, en de reden waarom hij denkt urenlang te moeten beffen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zag een heel klein ieiniemini piemeltje, door zn boxer heen
Is de laatste tijd al heel erg, maar vanaf gisteren is het nog ergerquote:Op donderdag 28 november 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is de hele dag al zo. En als je al beeld hebt is het van maar 1 iemand die op de computer zit of zo.
Echt heel schraal dit.
Ja komt me wel goed uit, moet 90 slagroom truffels maken, doe er iedere dag een paar. Tussen de SL doorquote:Op donderdag 28 november 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
De SL zijn gewoon om even iets anders te gaan doen, iets wat nog leuker of belangrijker is dan kijken naar Utopia. Talpa denkt mee
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij is
dat is wel de grootste misvatting ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou en het maakt helemaal niet uit hoe groot hij is
"Niet de lengte telt maar ut gewich waamei je 't anstamp"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zeggen ze dat ik erg benquote:Op donderdag 28 november 2019 16:08 schreef Taiga het volgende:
[..]
"Niet de lengte telt maar ut gewich waamei je 't anstamp"
hehe....quote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik erg ben
Ja, dat dacht ik ook ....... tot nu toequote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee gaat erom wat ze ermee doenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |