Ik ook dus. Snifquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
Zie ik ineens een Songfestival-topic in NWS, meteen weer duidelijk waarom ik daar nooit meer kom
Die snappen het nietquote:Op donderdag 28 november 2019 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ziedend als ik dat soort dingen lees.
Ha, dan kan ik blijven. Ik laat even in het midden in welke categorie ik val!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt hier wel zo ongeveer ja.
Dat gezegd hebbende; ik kan Conchita ook zo verschrikkelijk niet uitstaan. Of de act terecht gewonnen heeft; ik denk het uiteindelijk wel. Maar ik vind het wel jammer wanneer mensen hun stem geven aan een act op basis van randzaken.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ziedend als ik dat soort dingen lees.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt hier wel zo ongeveer ja.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh jammer, nou ja, het was leuk voor zo lang ik hier mocht zijn!
Het was leuk jullie gekend te hebben! Jullie mogen nu verder posten met alle stoere hetero mannen in NWS.quote:
Jij hebt wel ballen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ik dan? Ik val in geen van die drie categorieën
Kan je gezellig met @Hamlapjes in een of andere extreme achtbaanquote:
Het gaat uiteindelijk toch om het nummer, en dat was gewoon heel erg goed. Ook hoe het gezongen werd.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende; ik kan Conchita ook zo verschrikkelijk niet uitstaan. Of de act terecht gewonnen heeft; ik denk het uiteindelijk wel. Maar ik vind het wel jammer wanneer mensen hun stem geven aan een act op basis van randzaken.
Maar jij hebt toch wel ballen Strani?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha, dan kan ik blijven. Ik laat even in het midden in welke categorie ik val!
Welnee, al die getrouwde mannen zitten onder de plak bij moeder de vrouw joh.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch wel ballen Strani?
Nee precies. Het is wel zeker denk ik dat Conchita een hoop extra stemmen en aandacht kreeg vanwege de 'vrouw met baard'-publiciteit (eigenlijk man met jurk, maar goed) maar gewonnen had de act sowieso wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch om het nummer, en dat was gewoon heel erg goed. Ook hoe het gezongen wordt.
Daar gaat het me meer om, dat mensen alleen kijken naar wat voor soort act/persoon het was en het lied er niet in meenemen.
Als Conchita daar met een ruknummer en kraaienstem was gaan staan had het ook niet gewonnen hoor.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch wel ballen Strani?
Ik verhuur m'n ballen aan mensen die ze nog nodig hebben. Brengt goed geld op hoor!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welnee, al die getrouwde mannen zitten onder de plak bij moeder de vrouw joh.
De meerderheid van stemmend Europa is denk ik redelijk conservatief en homofoob. Of in ieder geval een aardig deel.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
Dus randzaken, weet niet, speelt denk ik een minder grote rol dan men denkt.
Zou ook kunnen. Als het aan mij ligt zijn er ook minder randzaken op het ESF, of het nou een positief of negatief effect heeft. Maar ja, dat lijkt me geen optie meer.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De meerderheid van stemmend Europa is denk ik redelijk conservatief en homofoob. Of in ieder geval een aardig deel.
Dus die gaan echt niet op Conchita stemmen omdat het een man in een jurk is.
Ik durf te beweren dat het eerder in zijn/haar nadeel heeft gewerkt.
Het was best een aardig nummer, maar zwaar gedateerd en zeer kitsch. Het had nooit gewonnen zonder de vrouw met baard. Maar die vrouw met baard was er nu eenmaal. Ilse en Waylon waren ook geen 2e geworden zonder hun looks.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch om het nummer, en dat was gewoon heel erg goed. Ook hoe het gezongen werd.
Daar gaat het me meer om, dat mensen alleen kijken naar wat voor soort act/persoon het was en het lied er niet in meenemen.
Als Conchita daar met een ruknummer en kraaienstem was gaan staan had het ook niet gewonnen hoor. Dus randzaken, weet niet, speelt denk ik een minder grote rol dan men denkt.
Ik vond het nummer van Conchita niet veel aan en nog steeds niet eigenlijk, maar ik begrijp wel dat het voor veel mensen een James Bond-vibe had (wel gedateerd dus inderdaad, maar ook sterk).quote:Op donderdag 28 november 2019 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het was best een aardig nummer, maar zwaar gedateerd en zeer kitsch. Het had nooit gewonnen zonder de vrouw met baard. Maar die vrouw met baard was er nu eenmaal. Ilse en Waylon waren ook geen 2e geworden zonder hun looks.
Nee ik bedoelde meer; al die haters op NWS enzo denken dat ze gewonnen heeft om de ''transgender-act'', terwijl ze het nummer waarschijnlijk maar een halve keer hebben gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:34 schreef Strani het volgende:
Nee precies. Het is wel zeker denk ik dat Conchita een hoop extra stemmen en aandacht kreeg vanwege de 'vrouw met baard'-publiciteit (eigenlijk man met jurk, maar goed) maar gewonnen had de act sowieso wel.
Vind het ook aan de overschatte kant ja, maar het was wel redelijk uniek qua sfeer natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef Strani het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vond ik CATS ook niet zo enorm fantastisch trouwens. Ik heb leukere inzendingen gezien voor NL in de laatste jaren
Snapte ik hoor. Zullen ook nog wel een hoop bitter zijn dat CATS niet won toen. Voor zover ze zich dat kunnen herinneren.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer; al die haters op NWS enzo denken dat ze gewonnen heeft om de ''transgender-act'', terwijl ze het nummer waarschijnlijk maar een halve keer hebben gehoord.
Maarja. #teamRiseLikeAPhoenix.
Zeker. De staging deed enorm veel daar. Het liedje zelf had ook zo 20ste kunnen eindigen (en dat was dan ook de verwachting toen het uitkwam).quote:Op donderdag 28 november 2019 19:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het ook aan de overschatte kant ja, maar het was wel redelijk uniek qua sfeer natuurlijk
Oh ik was op de avond zelf ook ziedendquote:Op donderdag 28 november 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Snapte ik hoor. Zullen ook nog wel een hoop bitter zijn dat CATS niet won toen. Voor zover ze zich dat kunnen herinneren.
#TeamGeenIdee
Haha ja zelfde hier. 'Kutbaard'quote:Op donderdag 28 november 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik was op de avond zelf ook ziedend
Maar nu vind ik het allemaal wel gewoon terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |