Filmpje van een half uur.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:46 schreef Bella35j het volgende:
- Edit. -
Hier is toch duidelijk te horen dat Ger inderdaad wel slim is, wil iedereen weg spelen die Brandon erin wil houden.
Is hem goed gelukt
Een soort van streams ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Angelique61 het volgende:
Brandon heeft voetbal gekeken...
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:09 schreef Orwell het volgende:
Jessie
Deze zakelijke kracht wil met onder andere een golfbaan Utopia naar een hoger level tillen.
Biografie
Jessie is 24 jaar, single en woont in het Groningse Bourtange. Hij is eigenaar van een incassobureau geweest en werkt nu als zaakwaarnemer voor voetballers. Jessie heeft zelf ook op hoog niveau gevoetbald, maar is later de golfwereld ingerold. Bijna dagelijks is hij op de golfbaan te vinden.
In Utopia wil hij zijn zakelijke skills gebruiken. Hij kan helpen met de financiën en bij de organisatie van de BV. Jessie wil geld verdienen door een mini golfbaan aan te leggen en golflessen te geven. Ook wil hij bij de baan een paar lodges bouwen, zodat er een compleet golfarrangement kan worden aangeboden.
Utopia is voor Jessie geslaagd, wanneer hij op persoonlijk vlak gegroeid is, de golfbaan winstgevend is en hij Utopia naar een hoger level heeft getild.
Bron:Talpa
3x faal
De eerste 30 sec zijn al genoegquote:Op woensdag 27 november 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Filmpje van een half uur.![]()
Gelukkig is Gerrit tot inkeer gekomen.
Ja, zo kan je dingen lekker uit zn verband trekken.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:15 schreef Bella35j het volgende:
[..]
De eerste 30 sec zijn al genoeg
welk filmpjequote:Op woensdag 27 november 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Filmpje van een half uur.![]()
Gelukkig is Gerrit tot inkeer gekomen.
Een filmpje van weken geleden van een gesprek in de yurt.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welk filmpje![]()
gvd, ben weer te laat
ow oki, thxquote:Op woensdag 27 november 2019 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een filmpje van weken geleden van een gesprek in de yurt.
Een saaie dag kan gebeuren. Daar is het een rls voor.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een ontiechelijke saaie streams hebben ze ons voorgeschoteld vandaag zeg....Hopen dat ze de schade morgen inhalen en ons trakteren op een mooie nominatieronde.....
Top! Ik was net op zoek.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, filmpjes van de ruzies van vanochtend komen zo online .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad schandalig! We weten dat er van alles gebeurd is, maar mogen er niets van zien of horen.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Een saaie dag kan gebeuren. Daar is het een rls voor.
Maar vandaag was ronduit schandalig, alle ruzies achter een SL en daarna een algeheel spreekverbod. Iedereen alleen in een huisje. De kemphanen mochten kennelijk niet meer in elkaars buurt komen.
Febo deelt nog snel wat boekjes uit zodat de mensen zich niet vervelen.
Wat een slappe hap.
Vandaag zou echt een grote klapper worden in de confrontaties, maar het werd een sof.
Wat mij betreft trekken ze morgen een lootje wie zich de winnaar mag noemen en sluiten ze de boel per direct.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb het niet eerder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:25 schreef Flow3r het volgende:
En daarna begon de SL van 2 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pareltje, Gerrit is lekker bezig .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie - 27 november 2019.
x7ojm2j
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7ojm2j
Dmquote:Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welk filmpje![]()
gvd, ben weer te laat
Geen idee, maar als je deze afspeelt zie je rechts nog meer filmpjes van vandaag in de lijstquote:Op woensdag 27 november 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daarna begon de SL van 2 uur?
dank uquote:Op woensdag 27 november 2019 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7ojm2j
breng ze nou niet op ideeen...quote:Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaan de hele finale spelen achter een SL en aan het ende krijgen wel beeld van de juichende winnaar
Zat ik ook aan te denken, denk dat het ook nog gaat gebeuren, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaan de hele finale spelen achter een SL en aan het einde krijgen we beeld van de juichende winnaar
Die beschermde status bleek al die avond dat Jessie zich had misdragen met zijn bezopen Donniekop, maar daar mocht niet over gesproken worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was inderdaad schandalig! We weten dat er van alles gebeurd is, maar mogen er niets van zien of horen.![]()
Merel en Jessie worden opvallend in bescherming genomen.
Joh ik acht ze er zomaar toe in staat en daarom hoef je die laatste maand ook niet te betalen, kunnen ze zeggen, wat nou het zijn gratis streamsquote:
Dankquote:Op woensdag 27 november 2019 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het ging gewoon lekker door, deze was ook wel lekker, jammer van de audio lock .....![]()
[ afbeelding ]
Boontje komt om zijn loontje - 27 november 2019.
x7ojlfj
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7ojm2j
Het zou me niet eens meer verbazen.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaan de hele finale spelen achter een SL en aan het ende krijgen wel beeld van de juichende winnaar
Klopt, beiden zijn al vaker beschermd. Slappe hap.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die beschermde status bleek al die avond dat Jessie zich had misdragen met zijn bezopen Donniekop, maar daar mocht niet over gesproken worden.
De gesprekken in de boot die we niet mogen horen.
Mogen seksen zonder camera. Zal bij hun niet veel voorstellen daar niet van maar toch.
En al het contact dat Merel heeft met de thuisfront is ook maar 1 keer gesanctioneerd.
Briefjes van buiten.
Die twee hadden eigenlijk al lang weggestuurd moeten worden.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef BloesBloes het volgende:
Zou wel het toppunt van het mislukken van deze RLS zijn, niet de kers, maar de paardenvijg op de taartquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het ging gewoon lekker door, deze was ook wel lekker, jammer van de audio lock .....![]()
[ afbeelding ]
x7ojlfj
Ik zie het oprecht gebeuren....Hiske zou ook nog een optie kunnen zijn...quote:Op woensdag 27 november 2019 23:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou wel het toppunt van het mislukken van deze RLS zijn, niet de kers, maar de paardenvijg op de taart
maar ger, maar gerquote:Op donderdag 28 november 2019 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze overlapt de vorige een beetje, maar op de andere stream, ook de moeite waard ....![]()
[ afbeelding ]
De vriendschap is over - 27 november 2019.
x7ojn1t
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit is klaar met Utopia Jessie .....
Jessie kan het niet veteren dat hij het niet meer onder controle heeft.....Hij draait alles om, het ligt nooit aan die idioot, maar altijd aan een ander....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit is klaar met Utopia Jessie .....
Ik ben aan het typen en luisteren tegelijk...Prachtig...Gerrit geeft precies aan, hoe die snottebel(Jessie) in elkaar steekt...Jessie kan de waarheid niet aanhoren....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ze nu zelf ook aan het terug luisteren het zijn wel heerlijke momenten al zeg ik het zelf .....
Niet op één lijn met zijn compagnons........ ze wilden zeker niet naar zijn pijpen dansen?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
"Jessie heeft een achtergrond als ondernemer. Nadat hij stopte met voetballen op hoog niveau richtte hij, samen met twee vrienden, een incassobureau op. Vlak voor hij Utopia in ging verkocht hij zijn aandelen, omdat hij niet meer op één lijn zat met zijn compagnons. Daarnaast had hij een sport agency waar hij zaakwaarnemer was van voetballers".
Dit staat er nu bij zijn profiel. Zijn carriere is veranderd.
Merel komt gewoon die telefooncel binnenstappen, terwijl Gerrit aangeeft het niet te wilen horen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit geeft duidelijk aan ik wil niet met je praten, maar die dwaas(Jessie) gaat gewoon door...Wat een gast is dat zeg.......
Jessie heeft niet eens meer door wat hij allemaal gezegd heeft.....Je zou hem bijna bij zijn strot pakken en even 10 minuten onder water houden in die vijver .....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: het begon allemaal heel gewoon.![]()
![]()
![]()
Poeplap, poepvlek, loser, sukkel, kneus, pannenkoek, Ik vergeet vast nog wat.
Niet meer op 1 lijn met compagnons.....nou ja wat raar.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet op één lijn met zijn compagnons........ ze wilden zeker niet naar zijn pijpen dansen?
Daar durf ik wel geld voor in te zetten, dat dat de redenen zijn geweest.....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet op één lijn met zijn compagnons........ ze wilden zeker niet naar zijn pijpen dansen?
Ehhhh, dat gaat een beetje ver en daarbij is het iemand, waar je vooral geen energie in moet steken, want het is zonde van je tijd en moeite.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie heeft niet eens meer door wat hij allemaal gezegd heeft.....Je zou hem bijna bij zijn strot pakken en even 10 minuten onder water houden in die vijver .....
Tjongejonge nietsnutten zijn ze genoemd. En daar moet dan zo'n drama over gemaakt worden? Net alsof Jessie niet dagelijks anderen ook achter hun rug om uitscheldt als dom, kneus, poepvlek en noem maar op.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ojlfj
Dat geeft gewoon aan hoe asociaal dat wijf is, past perfect bij die hond van een vent van haar.....Ik denk dat ze op hun flikker hebben gekregen omdat ze de regels overschreden hebben. Als er iemand zit te roken, mag je niet in gesprek gaan met zo'n persoon......quote:Op donderdag 28 november 2019 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel komt gewoon die telefooncel binnenstappen, terwijl Gerrit aangeeft het niet te wilen horen.
Als ze op hun flikker hebben gekregen, werden ze niet zo beschermd vandaag.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon aan hoe asociaal dat wijf is, past perfect bij die hond van een vent van haar.....Ik denk dat ze op hun flikker hebben gekregen omdat ze de regels overschreden hebben. Als er iemand zit te roken, mag je niet in gesprek gaan met zo'n persoon......
Het is gewoon een vreselijke droplul.......Hij haalt wel het bloed onder je nagels vandaan....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ehhhh, dat gaat een beetje ver en daarbij is het iemand, waar je vooral geen energie in moet steken, want het is zonde van je tijd en moeite.![]()
Ja, aanname en het zal ook vast een leugen zijn.
Had het al live gezien maar blijft genieten. Heerlijk hoe Jessie eindelijk eens volledig uitgeluld is en geen schijn van kans had in een discussie.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze overlapt de vorige een beetje, maar op de andere stream, ook de moeite waard ....![]()
[ afbeelding ]
De vriendschap is over - 27 november 2019.
x7ojn1t
Mooi, ik heb het zelf niet live gezien, kwam er nog meer vuurwerk achteraan om te monteren ?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:23 schreef KeesAnders het volgende:
Had het al live gezien maar blijft genieten. Heerlijk hoe Jessie eindelijk eens volledig uitgeluld is en geen schijn van kans had in een discussie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:23 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Had het al live gezien maar blijft genieten. Heerlijk hoe Jessie eindelijk eens volledig uitgeluld is en geen schijn van kans had in een discussie.
Maar dat er gesproken is lijkt mij wel duidelijk, want het waren allemaal makke schaapjes vandaag....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ze op hun flikker hebben gekregen, werden ze niet zo beschermd vandaag.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vreselijke droplul.......Hij haalt wel het bloed onder je nagels vandaan....
Volgens mij ook. Die SLquote:Op donderdag 28 november 2019 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, ik heb het zelf niet live gezien, kwam er nog meer vuurwerk achteraan om te monteren ?
De lange streamlock kwam een paar minuten later denk ik.
Maar Gerrit praat er nog wel uren over door in het martelhofkequote:Op donderdag 28 november 2019 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit geeft duidelijk aan ik wil niet met je praten, maar die dwaas(Jessie) gaat gewoon door...Wat een gast is dat zeg.......
Even een vraagje: jij dacht een tijdje terug toch nog ander (hihi) over Jessie? Of ben ik abuis?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:23 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk meteen na dit stukje een uurtje offline en toen ik terugkwam was de SL wat ik zo las op de krant al ruim 3 kwartier bezig. Dus geen idee. Daarna kwam er maar heel mondjesmaat af en toe beeld tussendoor met nietszeggende beelden.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, ik heb het zelf niet live gezien, kwam er nog meer vuurwerk achteraan om te monteren ?
En dat gebeurde dus ook. Jessie weet zich totaal geen raad met de houding van Gerrit....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:24 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het van Gerrit prachtig dat hij vaak zegt:"Je hebt gelijk Jessie" "Natuurlijk Jessie" "Ja hoor Jessie"
Dan lul je iemand helemaal vast en gek.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat er gesproken is lijkt mij wel duidelijk, want het waren allemaal makke schaapjes vandaag....
Dat is het leuke: iemand gewoon gelijk geven:"Ok, je hebt gelijk"en dan weglopen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar valt niet mee samen te werken of je moet het in alles gelijk willen geven.
Dat heb jij gezien tijdens al die SL's vandaag?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Maar Gerrit praat er nog wel uren over door in het martelhofke
Dat zeker! Maar er valt niet fatsoenlijk mee samen te werken.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is het leuke: iemand gewoon gelijk geven:"Ok, je hebt gelijk"en dan weglopen.
Diegene die dan achterblijft voelt zich meestal zwaar klote.
Dat zag je aan Jessie, die bleef maar stalken. Geweldige filmpjes.
Okay, dank je, ja die indruk kreeg ik ook, streamlock van 90 minuten vlak na deze ruzies.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef KeesAnders het volgende:
Ik was eigenlijk meteen na dit stukje een uurtje offline en toen ik terugkwam was de SL wat ik zo las op de krant al ruim 3 kwartier bezig. Dus geen idee. Daarna kwam er maar heel mondjesmaat af en toe beeld tussendoor met nietszeggende beelden.
Dat is toch wat anders, dat is niet ongewenst en daar heeft Jessie verder geen weet van, die zal hetzelfde doen richting Merel ....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Het zat Gerrit goed dwars en dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Gewoon gelul, er was amper iets te zien.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders, dat is niet ongewenst en daar heeft Jessie verder geen weet van, die zal hetzelfde doen richting Merel ....
Vreselijk gewoon.....Ik verwijt mijzelf ook, dat ik maandenlang die hond verdedigt heb en zelfs mensen hier aangevallen heb, omdat ze weer eens negatief waren over Jessie....Nou ik kan je vertellen dat ik hier open mijn excuses aanbied aan al die mensen die al snel doorhadden wat voor hond hij was en is........Het is nooit te laat om aan te geven dat je het mis had....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar valt niet mee samen te werken of je moet het in alles gelijk willen geven.
Klopt. Ik heb niks van UT1 gezien en ben begin dit jaar UT2 gaan volgen, kon dus Jessie ook helemaal niet. In het begin was ik "pro-Jessie" en ook vondt ik Merel een leuk mens. Sodeknetter wat ben ik me daar een partij op teruggekomen. Is eigenlijk helemaal fout gegaan sinds die 2 een "relatie" kregen, tot die tijd snapte ik ze wel. Nu kan ik ze allebei niet meer luchten of zien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Even een vraagje: jij dacht een tijdje terug toch nog ander (hihi) over Jessie? Of ben ik abuis?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar er valt niet fatsoenlijk mee samen te werken.
Moet hij zijn mond dan dichthouden tegen een dwaas die zijn gelijk probeert te halen, terwijl dat niet zo is?....Ik had hem ook verbaal zijn smoelwerk gesnoerd....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:27 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dank, excuses aanvaard .....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Vreselijk gewoon.....Ik verwijt mijzelf ook, dat ik maandenlang die hond verdedigt heb en zelfs mensen hier aangevallen heb, omdat ze weer eens negatief waren over Jessie....Nou ik kan je vertellen dat ik hier open mijn excuses aanbied aan al die mensen die al snel doorhadden wat voor hond hij was en is........Het is nooit te laat om aan te geven dat je het mis had....
Dat siert je. Maar goede les voor je om voortaan de meer ervaren mensen met mensenkennis te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon.....Ik verwijt mijzelf ook, dat ik maandenlang die hond verdedigt heb en zelfs mensen hier aangevallen heb, omdat ze weer eens negatief waren over Jessie....Nou ik kan je vertellen dat ik hier open mijn excuses aanbied aan al die mensen die al snel doorhadden wat voor hond hij was en is........Het is nooit te laat om aan te geven dat je het mis had....
Dat siert je.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:31 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb niks van UT1 gezien en ben begin dit jaar UT2 gaan volgen, kon dus Jessie ook helemaal niet. In het begin was ik "pro-Jessie" en ook vondt ik Merel een leuk mens. Sodeknetter wat ben ik me daar een partij op teruggekomen. Is eigenlijk helemaal fout gegaan sinds die 2 een "relatie" kregen, tot die tijd snapte ik ze wel. Nu kan ik ze allebei niet meer luchten of zien eigenlijk.
Dank....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, excuses aanvaard .....![]()
He halllooooooo...mot je mijn woorden pikken: "dat siert je"quote:Op donderdag 28 november 2019 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat siert je. Maar goede les voor je om voortaan de meer ervaren mensen met mensenkennis te geloven.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat siert je. Maar goede les voor je om voortaan de meer ervaren mensen met mensenkennis te geloven.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar ik genoot dat hij elke keer weer achter Gerrit aanliep en die wortel van hem er ook nog bij.
Die kon ook lekker vloeken zeg. Echt een dame
Het is gewoon een loslopend projectiel....quote:Op donderdag 28 november 2019 00:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat siert je.![]()
Ik vond het in het begin ook wel een redelijke vent met een apart soort humor, dacht ik. Nou, we hebben het luid en duidelijk gehoord en gezien.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
He halllooooooo...mot je mijn woorden pikken: "dat siert je"
Met die hele lange zinnen zonder onderbreking en zonder komma's of punten en dure woorden gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon een loslopend projectiel....
Het mooie is dat Gerrit dwars door hem heen blert en heem geen kans geeft om onzin te spuien. Daar kan hij slecht tegen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Met die hele lange zinnen zonder onderbreking en zonder komma's of punten en dure woorden gebruiken.
Pffff....waar haal ik de kracht vandaan om dit nog te typen
Meestal wel ja. Nou ja, eigenlijk altijd wel😇 Je hebt gelijk🙃quote:
Omdat je een powervrouw bent...quote:Op donderdag 28 november 2019 00:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Met die hele lange zinnen zonder onderbreking en zonder komma's of punten en dure woorden gebruiken.
Pffff....waar haal ik de kracht vandaan om dit nog te typen
Vandaag een paar uurtjes niet hoor. Maar ut gaat alweerquote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat je een powervrouw bent...
Zag wat schoentjes lopen, wel mooie schoentjes, zijn die van jou?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Nou ja, eigenlijk altijd wel😇 Je hebt gelijk🙃
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vandaag een paar uurtjes niet hoor. Maar ut gaat alweer
Lekker hier je afleiding zoeken en hopelijk vinden.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vandaag een paar uurtjes niet hoor. Maar ut gaat alweer
Slaap lekker topper en bedankt voor de filmpjes......quote:Op donderdag 28 november 2019 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, dagje cursus morgen en geen filmpjes vrees ik, welterusten ....
Nee...ik loop er nu naastquote:Op donderdag 28 november 2019 00:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zag wat schoentjes lopen, wel mooie schoentjes, zijn die van jou?
Dank!!quote:Op donderdag 28 november 2019 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de filmpjes weer en welterusten!quote:Op donderdag 28 november 2019 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slaap lekker Aggie...quote:Op donderdag 28 november 2019 00:40 schreef Aggie46 het volgende:
Kga ook plat.
Ik hoor wat roepen.![]()
Ow, das mijn bed.![]()
Truste en gezond weer op
Goed verwoord.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Ik was in het begin zeker niet anti-Jessie en bij Gerrit wisselde het nogal eens of ik hem leuk vond of juist weer verschrikkelijk, maar met deze confrontaties van de laatste dagen ben ik toch wel team Gerrit. Niet dat Gerrit nou altijd zo geweldig is bezig geweest, maar de manier waarop Jessie Gerrit aanpakt gaat echt over grenzen heen. En ineens beweert Jessie tijdens een discussie dat ze al maanden geen vrienden meer zijn. Ik denk dat Gerrit daar toch weel heel anders in stond. Maar Gerrit moet zich verantwoorden voor zijn 'andere gedrag'. Als je vrienden bent, dan ben je elkaar geen verantwoording schuldig.
Ja die uitspraak van Jessie kwam ook zo uit het niets, maar ik denk omdat hij op dat moment niets beters wist te verzinnen dan dit. En wat Gerrit betreft denk ik precies hetzelfde als jij. Hij heeft nu gewoon gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goed verwoord.Dat "we zijn al maanden geen vrienden" was een hele rare uitspraak van Jessie, die ik niet kan plaatsen.
![]()
En over Gerrit ben ik het met je eens: ik vond hem leuk, verschrikkelijk, leuk, verschrikkelijk en nu heeft hij gewoon gelijk.
Beetje laat, maar die jas is waarschijnlijk van Leon.hoorde daar vanavond Merel over dat ze met hem aan het mailen was en zei iets heel fluisterend tegen Jessie over een jas.Hebben die briefjes wat ze gekregen hebben misschien daar ingezeten?Of is er al bekend wie die briefjes heeft geschreven?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft naar iemand een jas opgestuurd waarin nog vloei, een briefje en een pleister zaten.
Jessie had die vieze pleister in bed gevonden.
Ben nog ff hier aan het bijlezen voordat ik naar bed toe ga. Maar ben er eigenlijk van overtuigd dat die briefjes niet bij Leon vandaan komen......Leon heeft vaak gelogeerd in de yurt en was op zijn manier bevriend met Joa Tim en Gerrit......nooit bemoeide hij zich met persoonlijke relaties daar.quote:Op donderdag 28 november 2019 01:14 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Beetje laat, maar die jas is waarschijnlijk van Leon.hoorde daar vanavond Merel over dat ze met hem aan het mailen was en zei iets heel fluisterend tegen Jessie over een jas.Hebben die briefjes wat ze gekregen hebben misschien daar ingezeten?Of is er al bekend wie die briefjes heeft geschreven?
Leek wel of ze gister na het gebeuren allemaal 'n spreekverbod hadden, geen woordquote:Op donderdag 28 november 2019 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of de Utopianen weer zo mak zijn. Ik las dat er na de lange Sl van gisteren weinig meer gebeurd is.
Jessie is nu Persona non Grataquote:Op donderdag 28 november 2019 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of de Utopianen weer zo mak zijn. Ik las dat er na de lange Sl van gisteren weinig meer gebeurd is.
Ja, zo lange SL is er niet voor niets. Raar he, dat ook niemand iets heeft laten vallen van wat er eventueel is. Misschien komt dat nog wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leek wel of ze gister na het gebeuren allemaal 'n spreekverbod hadden, geen woord
over wat er misschien was gebeurt Dotje.
Bij alle Utopianen of alleen bij Ger?quote:
Mag toch ook, niets mis mee als je dat hebtquote:Op donderdag 28 november 2019 06:34 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een zwak voor Jessie, kan er niets aan doen
Hij is altijd zo lief als hij het niet met iemand eens is ,hij wil altijd het gesprek aan gaan,en soms scheld hij iemand achter zijn rug uit, maar dat vindt ik menselijkquote:Op donderdag 28 november 2019 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch ook, niets mis mee als je dat hebt
quote:Op donderdag 28 november 2019 06:42 schreef formule het volgende:
[..]
Hij is altijd zo lief als hij het niet met iemand eens is ,hij wil altijd het gesprek aan gaan,en soms scheld hij iemand achter zijn rug uit, maar dat vindt ik menselijk
Denk je, wie gaat er op haar stemmen denk je danquote:Op donderdag 28 november 2019 06:50 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Maris de poort uit, weet het niet zeker hoor, maar ik hoop het
Sinterklaas ?quote:Op donderdag 28 november 2019 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, wie gaat er op haar stemmen denk je dan
Ik hoorde laatst Jessie wel zeggen dat hij Mylene voor 5 december naar huis wil hebben omdat er dan iemand jarig is
quote:
Ik ook niet hoor, kwam opeens in me opquote:Op donderdag 28 november 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat ik daar nu niet aan gedacht heb
De ruzie liep wel erg hoog op. Gerrit zat zeer hoog in z'n emotie, zouden ze in uto1 hebben gezegd. Merel en Jessie mochten Gerrit niet lastigvallen terwijl hij aan het roken was. En dan ook nog met een briefje van een schuimpje. Eerst moesten ze dat soort briefjes keurig ongelezen inleveren, maar nu laten de inwoners zich gek maken door de inhoud. Merel begon ook steeds meer te schelden, er kwamen daar een fink aantal gvd's voorbij zeg. Het zal nog verder zijn opgelopen tijdens de SL. Maar slap was het wel van de febo om zo in te grijpen, is gewoon manipulatie. Laat zo'n ruzie toch gewoon gebeuren, komt vanzelf wel een eind aan.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo lange SL is er niet voor niets. Raar he, dat ook niemand iets heeft laten vallen van wat er eventueel is. Misschien komt dat nog wel.
Ben nu wel heel benieuwd naar de stemming
Denk dat Jessie zo maar op de bank kan komen maar dat ze Mylene naar huis laten gaan
Ik heb de ruzie gezien tot aan de SL daarna ben ik weggegaanquote:Op donderdag 28 november 2019 07:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De ruzie liep wel erg hoog op. Gerrit zat zeer hoog in z'n emotie, zouden ze in uto1 hebben gezegd. Merel en Jessie mochten Gerrit niet lastigvallen terwijl hij aan het roken was. En dan ook nog met een briefje van een schuimpje. Eerst moesten ze dat soort briefjes keurig ongelezen inleveren, maar nu laten de inwoners zich gek maken door de inhoud. Merel begon ook steeds meer te schelden, er kwamen daar een fink aantal gvd's voorbij zeg. Het zal nog verder zijn opgelopen tijdens de SL. Maar slap was het wel van de febo om zo in te grijpen, is gewoon manipulatie. Laat zo'n ruzie toch gewoon gebeuren, komt vanzelf wel een eind aan.
![]()
Wie weet wat de nieuwe dag ons brengt..
Ettergezwel...quote:Op donderdag 28 november 2019 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: het begon allemaal heel gewoon.![]()
![]()
![]()
Poeplap, poepvlek, loser, sukkel, kneus, pannenkoek, Ik vergeet vast nog wat.
Ik vermoed dat Ger opdracht van de regie heeft gekregen om tv te maken. De enige waar Ger warme gevoelens voor heeft is zichzelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de ruzie gezien tot aan de SL daarna ben ik weggegaan
Jessie was echt aan het zuigen, Merel later ook
Ger is al een paar dagen emotioneel
Ik vermoed maar zo dat Ger echt vriendschap voor Jessie voelde en behoorlijk gekwetst is door hem
Morgen!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ger opdracht van de regie heeft gekregen om tv te maken. De enige waar Ger warme gevoelens voor heeft is zichzelf.
Haha ja, had hetzelfde.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of dat Franny of Merel was..totdat ik die Bigfootmonsterpoten zag.Merel dus.
Had ik ook haha!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of dat Franny of Merel was..totdat ik die Bigfootmonsterpoten zag.Merel dus.
Jij kan de afbeelding zien?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zei Gerrit tijdens de nominaties tegen Jens. Overbodig en belachelijk.quote:
Ik zou persoonlijk ook veel in bed liggen daar, vooral als je dan geconfronteerd met mensen die je niks brengen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Koud, vochtig en ongezellig. Het enige fijne plekje in Utopia 2 is onder hun dekbed.
[ afbeelding ]
Ik kan ze beiden niet uitstaan maar als ik met een pistool op mijn hoofd moest kiezen wie Utopia moet winnen dan zou ik nog eerder voor Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 08:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Als ik tussen die twee moet kiezen, dan toch maar Gerrit, wint met vlag en wimpel. Hoef ik hopelijk niet uit te leggen.
Ja een zigeuner kamper.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:30 schreef goldback het volgende:
Die merel is en blijft een tokkie eerste klas, niks geen elitaire toestanden maar een ordinaire straatmeid eerste klas.
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hemquote:Op donderdag 28 november 2019 08:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kom maar door met die zwarte brief. Morgen naar huis!
Vlag op een strontschuit gaat winnenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hem
Jessie ook.. inderdaad totaal niet nodigquote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zei Gerrit tijdens de nominaties tegen Jens. Overbodig en belachelijk.![]()
![]()
Net naar Merel gekeken, die zich opmaakte: laag op laag op laag. Mijn hemel wat gebruikt ze toch veel make-up.![]()
GM
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij (Jessie) het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan ze beiden niet uitstaan maar als ik met een pistool op mijn hoofd moest kiezen wie Utopia moet winnen dan zou ik nog eerder voor Jessiekiezen dan voor Gerrit
![]()
.
Ik heb nog hoop in de mensheid. En hoop heel erg dat Brandon aan de bel gaat rinkelen en gaat verkondigen dat hij de prijs naar de voedselbank wil doen of zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik hoop het echt............... maar ik weet ook dat het een droom is die voorlopig nog niet uit komt. Dat stuk onbenul zal tot de laatste horen, en ik blijf vermoeden dat die gaat winnen of die oranje bitch van hem
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
Dat kloptquote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
Precies, maar dat is zoals Jessie is, zichzelf op alle fronten opblazen tot iets wat hol is en er in veel situaties niet toe doet. Hij is net een pad die gif spuugt. Hij blaast zichzelf op en als dat niet werkt, spuugt hij gif om je kapot te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie vond dat hij na 26 maanden Utopia wel eens beloond mocht worden. Lachwekkend natuurlijk. Ook belachelijk om de maanden in Utopia 1 er bij te nemen. Dat is totaal oneerlijk, die kans hebben de andere bewoners nooit gehad.
Het is gewoon een narcist buiten categorie waarmee samenwerking onmogelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij baalde ook als een stekker toen ze te horen kregen dat het ging stoppen, dat hij zijn 15 maanden niet zou halen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.
Jessie is gewoon nog steeds een kleuter, met het gedrag van een verwende kleuter.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De Febo heeft het bizarre gedrag ook alleen maar gevoed door zijn binnenkomst met boot en elke keer weer voortrekken en tig andere voordeur te geven t.o.v. de anderen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hij Uto 1 erbij neemt, is om te verbloemen dat hij niet bij de langstzittenden hoort. Vanwege zijn gedrag of verdiensten hoort hij ook niet bij de top, dus maar een soort troef inzetten.
Nee, volgens mij Bas met 29 (?) maanden?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij baalde ook als een stekker toen ze te horen kregen dat het ging stoppen, dat hij zijn 15 maanden niet zou halen.
Ik vraag mij eigenlijk af of hij de langstzittende is, geen idee eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb Jesse een hele tijd leuk gevonden,werd al minder toen hij iets met die waspeen kreeg.
Maar nu mag hij van mij vertrekken, asap.
Eens!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb Jesse een hele tijd leuk gevonden,werd al minder toen hij iets met die waspeen kreeg.
Maar nu mag hij van mij vertrekken, asap.
Helemaal eens. Als je kijkt naar hoe hij gefunctioneerd heeft op zakelijk gebied, dan zie je dat hij altijd problemen krijgt met mensen. Het incassobureau, Uto1, Boyd en nu in Uto 2, dan heeft deze jongen nog veel te leren.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Het is gewoon een narcist buiten categorie waarmee samenwerking onmogelijk.
Dat kan alleen iemand zijn die echt onafgebroken daar heeft gezeten zonder eruit te zijn geweest..quote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af of hij de langstzittende is, geen idee eigenlijk.
En gejank over Mylenequote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En daar is het gejank weer dat mensen nog niet wakker zijn ☕
Ja, ik had ook het gevoel dat Bas langer zat. Hij zal daar wel van balen, want hij had anders zeker geprobeerd om dat te overtreffen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Bas met 29 (?) maanden?
Ja dat kon ik niet helemaal plaatsen daar iedereen nog slaapt (toch?) Dus weer gelal voor de camerasquote:
Bij mij ook zeker geen Jessie en Merel.. het bully gedrag trek ik slechtquote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Gerrit hoeft niet te winnen, maar iemand die daar zowat IEDEREEN het leven heeft zuur gemaakt en zich tegen iedereen zou keren op een heftige manier, die gun ik zichzelf en daar moet hij (Jessie) het maar mee doen. Hij kan toch alles, dus laat hij die poen buiten maar gaan verdienen. Die titel verdient hij ook niet, omdat hij die dan degradeert tot iets walgelijks, wat je niet zou willen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik had ook het gevoel dat Bas langer zat. Hij zal daar wel van balen, want hij had anders zeker geprobeerd om dat te overtreffen.
Maar wel zelf om 8 uur op bed liggen..quote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En daar is het gejank weer dat mensen nog niet wakker zijn ☕
Ja, echt hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar wel zelf om 8 uur op bed liggen..
Of achter de vele SL, want daar weten ze wel raad mee de laatste dagen, nu ook al weer een,quote:Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Ja dat kon ik niet helemaal plaatsen daar iedereen nog slaapt (toch?) Dus weer gelal voor de cameras
te zielig allemaal programma is bijna voorbij dus maakt het uit en eigenlijk maakt het allemaal niks uit met die nep boekhouding daar.quote:
Jessie wil veel geld mee naar huis nemen, hij gaat winnen dus de pot moet dik zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 09:00 schreef goldback het volgende:
[..]
te zielig allemaal programma is bijna voorbij dus maakt het uit en eigenlijk maakt het allemaal niks uit met die nep boekhouding daar.
Het ligt eraan in welke categorie je ze plaatst.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan alleen iemand zijn die echt onafgebroken daar heeft gezeten zonder eruit te zijn geweest..
Dus een Billy, Ruud, Ivan , Bas of een Jessie tellen gewoon niet mee
Met dit weer en ongezellig heid daar zou ik ook in bed blijven liggen of moeten ze arbeiden van de kampfuhrer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik lees ergens: 2 en een half jaar.
En dat aaneengesloten inderdaad.
O heeft die niet gezegd dat ze dat nite kan doen omdat ze samen het ziek zijn van Cees delenquote:Op donderdag 28 november 2019 09:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: weetjewahhetizzzz? Je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Mariska heeft altijd gezegd nooit om me te stemmen. Ze zei: vraag het maar niet meer, want ik ga het nooit doen. Ik vroeg het gisteren en ze bleef stil......
Zeker weten! Lekker lang in je nest liggen, naar de regen luisteren, kletsen, af en toe eruit voor eten drinken, toiletgang.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:02 schreef goldback het volgende:
[..]
Met dit weer en ongezellig heid daar zou ik ook in bed blijven liggen of moeten ze arbeiden van de kampfuhrer ?
Nou dat vond ik dus ook!quote:Op donderdag 28 november 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft die niet gezegd dat ze dat nite kan doen omdat ze samen het ziek zijn van Cees delen
Ik vond dat zo laag bij de grond opmerking van hem, de naderende dood van Cees gebruiken om geen stem te krijgen
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Wel grappig dit:Ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gemaakt
Het alarm gaat af in UtopiaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft die niet gezegd dat ze dat nite kan doen omdat ze samen het ziek zijn van Cees delen
Ik vond dat zo laag bij de grond opmerking van hem, de naderende dood van Cees gebruiken om geen stem te krijgen
Ja, hoe kreeg hij het zijn strot uit.quote:
Nee, dat zei hij er deze keer niet bij. Jessie gaat toeteren voor de vergadering.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn ideequote:
ALs iedereen nou eens niet ging, kijken hoe pipo jessie dan reageerdquote:Op donderdag 28 november 2019 09:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij er deze keer niet bij. Jessie gaat toeteren voor de vergadering.
Mariska heeft al aangekondigd niet te gaan: poppenkast, gaat nergens over, geen evenementen meer. Bekijk het maar.
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:58 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Bij mij ook zeker geen Jessie en Merel.. het bully gedrag trek ik slecht
Ja, ze gaan weer lekker vandaag Chanel, een of andere zenuwpees zit er achter die knoppenquote:
Ja, alleen zullen sommigen denken, dan heeft hij weer iets om mee te gaan slaan en te kunnen zeiken, want het was afgesproken.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs iedereen nou eens niet ging, kijken hoe pipo jessie dan reageerd
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs iedereen nou eens niet ging, kijken hoe pipo jessie dan reageerd
Daarom al mag/moet ie eruit. Kan ie de laatste dagen met Cees doorbrengen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hoe kreeg hij het zijn strot uit.
Dat verdrietig is een nieuw stopwoordje van hem. Het past helemaal niet bij hem.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer kwijlen dat er vorige week ook nog mensen in bed lagen tijdens de vergadering
Heel verdrietig, zegt hij
Klopt, ik zie die noodzaak ook niet. Ze hebben pas nog vergaderd.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij er deze keer niet bij. Jessie gaat toeteren voor de vergadering.
Mariska heeft al aangekondigd niet te gaan: poppenkast, gaat nergens over, geen evenementen meer. Bekijk het maar.
Kan me wel voorstellen dat hij verdrietig isquote:Op donderdag 28 november 2019 09:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat verdrietig is een nieuw stopwoordje van hem. Het past helemaal niet bij hem.
En Mariska ook meenemen. Die gebruikt Cees ook voor haar eigen winkeltje.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:09 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Daarom al mag/moet ie eruit. Kan ie de laatste dagen met Cees doorbrengen.
Ja, dat zal er best ingehakt hebben allemaal. Kan ik me voorstellen, maar ja, het was wel nodig om hem wakker te schudden denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat hij verdrietig is
Zondag er achter komen dat je toch niet zo lekker bij het publiek ligt als je dacht
Dan de vriendschap met Ger over
Hij heeft terrein verloren en dat maakt hem verdrietig
Ja, daar gaat Jessie vanuit. euhhhh.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Merel heeft nog voldoende zakgeld
Eerst was het 'vreselijk'.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat verdrietig is een nieuw stopwoordje van hem. Het past helemaal niet bij hem.
Raar he al die maanden dik in de min en in een keer veel geld op de bankquote:
Ingedimd (weet niet of het een woord is) maar houdt zich kranig en blijft doorgaan met het neerzetten van zijn 'plezierige' ik.quote:
Ja en ik geloof ook best dat hij dat is. Na al die tijd heerschappij ineens alles weg. Dat is wennenquote:
Ja, dat was het zeker.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal er best ingehakt hebben allemaal. Kan ik me voorstellen, maar ja, het was wel nodig om hem wakker te schudden denk ik.
Hij oet zo down worden dat die gillende de poort uit looptquote:
Dat is mij ook een raadsel, want het leek er altijd op dat hij daar 'de baas' was en dat iedereen zich daar in schikte. Waarom is dat nu ineens anders? Iets klopt er niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was het zeker.
Snap niet dat het al niet veel eerder gebeurd was
De katy knuffels komen in de sale, hoor ik nu
Dacht dat die allemaal verkocht waren
Wim komt kijken naar de huisjes kijken wat ze er mee kunnen doen
Ja, dat is een domper, dat had hij niet verwachtquote:Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en ik geloof ook best dat hij dat is. Na al die tijd heerschappij ineens alles weg. Dat is wennen
Tja van Dagobert Duck naar Daffie Duck is 'n hele koersval, en tel daar ff de koersvalquote:Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en ik geloof ook best dat hij dat is. Na al die tijd heerschappij ineens alles weg. Dat is wennen
Misschien omdat er nu andere weg zijn het ze veel meer opvaltquote:Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel, want het leek er altijd op dat hij daar 'de baas' was en dat iedereen zich daar in schikte. Waarom is dat nu ineens anders? Iets klopt er niet.
als ik maris was zou ik lekker zeggen : als je het beter kunt, doe het dan maar lekker zelfquote:Op donderdag 28 november 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Jessie haalt ff Maris naar beneden
Ze begrijpt dingen die ze niet begrijpt zegt Jessie
Ze maakt orders groen.......................... SL
Het is toch ook opvallend dat hij niet aan de kop van de tafel gaat zitten en daar ook een opmerking over maakt, dus hij weet hoe daar over gedacht werd.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel, want het leek er altijd op dat hij daar 'de baas' was en dat iedereen zich daar in schikte. Waarom is dat nu ineens anders? Iets klopt er niet.
Ja, daar ligt een depressie op de loer. Misschien kan dokter Bibber hem wat voorschrijven.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja van Dagobert Duck naar Daffie Duck is 'n hele koersval, en tel daar ff de koersval
van de Bitcoins bij op en het is tijd voor Valium/Librium
Ja. Hij weet het en probeert het nu te verwerken, maar zal enorm moeilijk zijn. En dan het idee dat zoveel mensen zijn strijd zien zal ook niet makkelijk zijn. Tja..quote:Op donderdag 28 november 2019 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is toch ook opvallend dat hij niet aan de kop van de tafel gaat zitten en daar ook een opmerking over maakt, dus hij weet hoe daar over gedacht werd.
Vibrator voor Jessie! Dé oplossingquote:Op donderdag 28 november 2019 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar ligt een depressie op de loer. Misschien kan dokter Bibber hem wat voorschrijven.
Is Maris al een beetje met Jessie klaarquote:Op donderdag 28 november 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik maris was zou ik lekker zeggen : als je het beter kunt, doe het dan maar lekker zelf
Volgens mij is dokter bibber er al mee bezig geweest en zijn zijn hersens daardoor aangetastquote:Op donderdag 28 november 2019 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar ligt een depressie op de loer. Misschien kan dokter Bibber hem wat voorschrijven.
ik denk dat ze lang hebben gedacht dat het een gelopen race was voor Jessie, ze hebben natuurlijk te horen gekregen dat hij altijd ruim bovenaan stond in de popipoll. Het gemor is eigenlijk een beetje begonnen met het vertrek van Jens. Lex heeft denk ik ook veel onrust veroorzaakt, die heeft op een gegeven moment niet meer gepikt hoe Jessie tegen haar tekeer ging en heeft hem die drie stemmen gegeven.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht dat ze gisteren al zoiets had geopperdquote:Op donderdag 28 november 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik maris was zou ik lekker zeggen : als je het beter kunt, doe het dan maar lekker zelf
Ja, geen overleg meer en stemmen, nu en ook gelijk die persoon weg tadaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:24 schreef Joke43 het volgende:
De stem: Beste inwoners. Vanaf nu mogen jullie niet meer praten. Bij de poort ligt papieren en pennen. Daar schrijven jullie nu jullie stemmen op. Dus geen overleg! Owww. Dat zou toch mooi zijn.
Dat heeft ze ook gezegd en daar reageerde hij niet op.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Yep. Lex heeft een mooie erfenis nagelaten: de val van Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze lang hebben gedacht dat het een gelopen race was voor Jessie, ze hebben natuurlijk te horen gekregen dat hij altijd ruim bovenaan stond in de popipoll. Het gemor is eigenlijk een beetje begonnen met het vertrek van Jens. Lex heeft denk ik ook veel onrust veroorzaakt, die heeft op een gegeven moment niet meer gepikt hoe Jessie tegen haar tekeer ging en heeft hem die drie stemmen gegeven.
Lex is misschien niet de slimste, maar heeft denk ik genoeg meegemaakt in haar leven om op een gegeven moment te zeggen : genoeg nu,
en het applaus van het publiek, de vele briefjes en info bij de markt was denk ik de druppel.
Begrijp niet dat Jessie zich nog ergens druk om maakt. Trouwens ze zouden allemaal niks meer moeten doen. Het is toch een poppenkast.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft bij ene peter van de sportapparaten iets neer gelegd waarvan hij dacht dat het redelijk was 500 euro
Dan wordt een rekening van 300 euro die ze nog bij hem hebben staan er af gehaald
O het gaat om de kachel
Ze moeten doen alsof natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Jessie zich nog ergens druk om maakt. Trouwens ze zouden allemaal niks meer moeten doen. Het is toch een poppenkast.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze lang hebben gedacht dat het een gelopen race was voor Jessie, ze hebben natuurlijk te horen gekregen dat hij altijd ruim bovenaan stond in de popipoll. Het gemor is eigenlijk een beetje begonnen met het vertrek van Jens. Lex heeft denk ik ook veel onrust veroorzaakt, die heeft op een gegeven moment niet meer gepikt hoe Jessie tegen haar tekeer ging en heeft hem die drie stemmen gegeven.
Lex is misschien niet de slimste, maar heeft denk ik genoeg meegemaakt in haar leven om op een gegeven moment te zeggen : genoeg nu,
en het applaus van het publiek, de vele briefjes en info bij de markt was denk ik de druppel.
Tuurlijk reageert hij niet, hoe durft ze hem tegen te spreken de onderdaan. Hop naarquote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gezegd en daar reageerde hij niet op.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Chanel5 het volgende:
Nog ffkes tegen Maris aantrappen, tja zijn ochtend workout is nog niet klaar hè?
Dit doet ie expres zodat oa een Brandon weer een reden heeft om op haar te stemmenquote:Op donderdag 28 november 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Jessie haalt ff Maris naar beneden
Ze begrijpt dingen die ze niet begrijpt zegt Jessie
Ze maakt orders groen.......................... SL
hij is ook niet slim....quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Mariska is vandaag aan de beurt.
Hij vertrouwt er niet meer op dat ze niet op hem zal stemmen, dus moet ze aangepakt worden.
Sociaal gezien is hij ook geen helder licht.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is ook niet slim....
hij moet toch kunnen bedenken dat hij haar beter te vriend kan houden, dan haar zo neer te trappen.
ze is niet meer bang voor hem, of voor Merel,
Sociaal is hij 'n horkquote:Op donderdag 28 november 2019 09:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sociaal gezien is hij ook geen helder licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |