groentjes of groenten?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ik had Naat die groentjes haat als TT
Groentenquote:
Alleen kipnuggets?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, nu heb ik wel mooi kipnuggets @:flippiee
damn uber gebruiken, ben je bill gates ofzo lmaoquote:Op woensdag 27 november 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Excuses, ik werd gebeld door de ubermeneer, die kennelijk bij een heel andere flat staat op dit moment
Darmen van een bejaarde,door een chronisch tekort aan groenten blijft de eiwitpoepsoep van dood beest te lang hangen in de ventrikels van de darmen waardoor een dagje Efteling op je 35e best nog een uitdaging gaat worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik had met jouw stofwisseling zo smerig hard gezondigd elke week dat is niet best
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest en ben ook niet van plan ooit te gaanquote:Op woensdag 27 november 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Darmen van een bejaarde,door een chronisch tekort aan groenten blijft de eiwitpoepsoep van dood beest te lang hangen in de ventrikels van de darmen waardoor een dagje Efteling op je 35e best nog een uitdaging gaat worden.
Dr. US geeft goede raad.
. Is ook weer zo jaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Darmen van een bejaarde,door een chronisch tekort aan groenten blijft de eiwitpoepsoep van dood beest te lang hangen in de ventrikels van de darmen waardoor een dagje Efteling op je 35e best nog een uitdaging gaat worden.
Dr. US geeft goede raad.
Met je kids manquote:Op woensdag 27 november 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest en ben ook niet van plan ooit te gaan
Daar mogen ze gezellig met de ouders van hun vriendjes en vriendinnetjes naartoe dan, aan mij zijn geen pretparken besteedquote:
Collega van 32 van me, geen grammetje te zwaar maar eet slechts 6 verschillende gerechten waaronder pizza en kebab, kreeg laatste medische waarschuwing dat ze 40 centimeter van zijn totaal verouderde darmen ertussenuit zouden moeten knippen als hij niet af en toe een blaadje sla of een worteltje op zou knabbelen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
. Is ook weer zo ja
Op gewicht zijn zegt zeker niet alles over je gezondheid
Doet me aan mijn broertje van vroeger denken. Die at zoals hij het zelf zei alleen de 4 P'squote:Op woensdag 27 november 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van 32 van me, geen grammetje te zwaar maar eet slechts 6 verschillende gerechten waaronder pizza en kebab, kreeg laatste medische waarschuwing dat ze 40 centimeter van zijn totaal verouderde darmen ertussenuit zouden moeten knippen als hij niet af en toe een blaadje sla of een worteltje op zou knabbelen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me aan mijn broertje van vroeger denken. Die at zoals hij het zelf zei alleen de 4 P's
Pizza. Patat. Pannenkoeken. Poffertjes.
Later kwam daar ook nog pik bij kennelijk
Alle vijf wansmaak.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me aan mijn broertje van vroeger denken. Die at zoals hij het zelf zei alleen de 4 P's
Pizza. Patat. Pannenkoeken. Poffertjes.
Later kwam daar ook nog pik bij kennelijk
Hopelijk nietquote:Op woensdag 27 november 2019 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]@:charleskinbote is je broertje?
Meh. 2 van de 5 zijn twijfelachtigquote:
Vond Shailene Woodley wel leuk ding vroeger maar dit kan je niet serieus nemenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)bizarre-nieuwe-trend
Vroeg bejaard huppelkutje.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Shailene Woodley wel leuk ding vroeger maar dit kan je niet serieus nemen
Mwah als je al dusdanig naakt gaat als jonge actrice ben je geen huppelkutjequote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 november 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)bizarre-nieuwe-trend
Of je kutje huppelt dan juist.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah als je al dusdanig naakt gaat als jonge actrice ben je geen huppelkutje
Jullie hebben dit jaar vrije lichtjesfeest in plaats van kerstmis op de VU toch? denk je niet dat je sollicitatiebrieven in de toekomst daardoor vroegtijdig in de shredder geraken?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Sinterklaas’ paard Ozosnel is niet wit, maar zwart
Zouden er nu ook witte kinderen zijn die hun witheid eraf zouden willen schrobben?
We hebben wel gewoon kerstmarkt en kerstborrel op de VU, sinds ik aan de VU studeer is er nooit kerst gevierd behalve dat. Bovendien zou de VU geen kerstmis vieren, want de mis is katholiek, de VU zou gaan voor het kerstfeestquote:Op woensdag 27 november 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie hebben dit jaar vrije lichtjesfeest in plaats van kerstmis op de VU toch? denk je niet dat je sollicitatiebrieven in de toekomst daardoor vroegtijdig in de shredder geraken?
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Vrije lichtjesfeest klinkt zo zweverig en soft, alsof je schattige hamsters laat dansen in een bak vol hongerige pythons.
Sowieso nieuwsberichten over het Sinterklaasjournaalquote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden er nu ook witte kinderen zijn die hun witheid eraf zouden willen schrobben?
Over een paar jaar is het ofwel compleet vervangen ofwel verdwenen en geen haan die er naar kraait en geen kind wat er ongelukkiger om is.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar jaar is Black Pete vervangen door Krampus, heeft wel wat.
#BLACKEDquote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ben je toch een weerzinwekkend dik zwijnquote:
Ultiem genieten.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je toch een weerzinwekkend dik zwijn
Kom er net achter dat het ovensnacks zijn, dus er gaat niks in. Wel in de oven.quote:
Oh in zo'n mix zitten meestal ook matige dingen zoals droge kipnuggets of bamihapjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het ovensnacks zijn, dus er gaat niks in. Wel in de oven.
Ovensnacks dus. Bittergarnituurtje.
Ik word nog vrolijker van dat tweede filmpjequote:
Bamihapjesquote:Op donderdag 28 november 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh in zo'n mix zitten meestal ook matige dingen zoals droge kipnuggets of bamihapjes.
Zag 'm eerder al eens voorbij komen idd. Mufasa heeft wel skills.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word nog vrolijker van dat tweede filmpjeOok echt zo'n nummer wat je al zo lang niet meer heb gehoord
Kan je een gifje voor me maken trouwens?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:08 schreef I het volgende:
[..]
Zag 'm eerder al eens voorbij komen idd. Mufasa heeft wel skills.
Nee je zit hier te postenquote:
Zeker, zeker. Weet niet of de kwaliteit heel top wordt. Zonder abo is de toegestane gif-grootte maar beperkt, 50kb ofzoquote:Op donderdag 28 november 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je een gifje voor me maken trouwens?Ik heb Maisie met kerstmuts gevonden
Dat is natuurlijkwel de ultieme feest-UI
Je hebt dmquote:Op donderdag 28 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Weet niet of de kwaliteit heel top wordt. Zonder abo is de toegestane gif-grootte maar beperkt, 50kb ofzo
En daarna lekker boeren.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:07 schreef I het volgende:
[..]
Bamihapjes![]()
![]()
Hier zitten frikandelletjes, bamihapjes, kipnuggets, en bitterballen in.
Sowieso dat ik ze stuk voor stuk met liefde weg krijg.
Stop ze gewoon in je mond, gezeur met opwarmenquote:Op donderdag 28 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
Staat er op de verpakking van die borrelhapjes dat ik ze in de oven op een rooster moet leggen.
Die dingen vallen gewoon door het rooster heen joh, kan toch helemaal niet.
In een ovenschaal op een rooster zullen ze wel bedoelen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
Staat er op de verpakking van die borrelhapjes dat ik ze in de oven op een rooster moet leggen.
Die dingen vallen gewoon door het rooster heen joh, kan toch helemaal niet.
Over lichtjes gesproken. De lichtjes in jouw geboortestadje zijn altijd mooi met kerstquote:Op donderdag 28 november 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.advalvas.vu.n(...)leurigheid-aan-de-vu
Over het vrije lichtjesfeest, trouwens
Kaarsjesavond GENOTquote:Op donderdag 28 november 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over lichtjes gesproken. De lichtjes in jouw geboortestadje zijn altijd mooi met kerst
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop ze gewoon in je mond, gezeur met opwarmen
Bijzonder.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een ovenschaal op een rooster zullen ze wel bedoelen.
Bij jou is ze al van de troon gestoten door Zendaya. Of is Lily nog leuker?quote:
Ik hou geen ranglijst bij, het ligt gewoon aan mijn stemming over wiens vagina ik fantaseer.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou is ze al van de troon gestoten door Zendaya. Of is Lily nog leuker?
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou geen ranglijst bij, het ligt gewoon aan mijn stemming over wiens vagina ik fantaseer.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Al is die ingezoomde nog wel beter eigenlijk
Hmm.. nee toch zonder sneeuw, zie je dr gezicht beterquote:Op donderdag 28 november 2019 00:33 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. nee toch zonder sneeuw, zie je dr gezicht beter
Wat is jouw voorkeurswoord voor het vrouwelijke geslachtsdeel?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg best een slappe van het woord vagina overigens
flamoesquote:Op donderdag 28 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorkeurswoord voor het vrouwelijke geslachtsdeel?
Luizenmoedergodenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een naar woord.
Nee joh, totaal nietquote:Op donderdag 28 november 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Nu Naatje dit zegt moet ik eraan denken dat Naatje hoogstwaarschijnlijk curlingouders heeft
Ja weet niet. Ik zou tijdens de seks, huehueheu welke seks? XDXD, ook echt niet het woord vagina gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en het wordt al teveel gebruikt in spreektaal.
Waarom zou je dat dan überhaupt benoemen?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik zou tijdens de seks, huehueheu welke seks? XDXD, ook echt niet het woord vagina gebruiken.
Ja, gewoon dirty talk?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan überhaupt benoemen?
Zal ik jouw spleetje eens even lekker binnen dringen?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind praten tijdens de seks over met welke delen van het lichaam je bezig bent sowieso enigszins vreemd. Aanwijzingen als 'iets meer naar links, ja daar is het lekker' ok, maar 'ik ga nu je lul afzuigen'...
Zou wel raar zijn ja. Dat je ouders zo zeiden: deze jongen gaat later dirty talk doen...quote:Op donderdag 28 november 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daarvoor in de wieg gelegd ben.
quote:Op donderdag 28 november 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn ja. Dat je ouders zo zeiden: deze jongen gaat later dirty talk doen...
Zo gek is dat niet hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn ja. Dat je ouders zo zeiden: deze jongen gaat later dirty talk doen...
Ach, dat is allemaal gewenningquote:Op donderdag 28 november 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben sowieso wel te apatisch voor seks denk ik.
Dat lijkt me een gedoe als het ook een vleeslul is.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Onze knul krijgt tevens een pen0r van 30 cm
Ik hoop toch dat je ouders meer dromen hadden in de trant van 'die wordt later uitvinder, brandweerman' ofzoquote:
Ben wel jaloers op mannen met een vleeslul.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een gedoe als het ook een vleeslul is.
Dat ding kan je dan nooit parkeren.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 november 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar past sowieso niet bij mij denk ik.
Dit soort artikelen hebben echt geen enkel nut eigenlijk. Degene die er neutraal instaan of zonder onderbuik denken weten het waarschijnlijk al en de rest gelooft het toch niet en noemt het linkse propaganda of fake news. Je hebt hier niks aanquote:Op donderdag 28 november 2019 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland heeft een van de strengste asielprocedures van Europa
Ik wist niet dat we het meest strenge asielbeleid hebben in vergelijking met Europa.quote:Op donderdag 28 november 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort artikelen hebben echt geen enkel nut eigenlijk. Degene die er neutraal instaan of zonder onderbuik denken weten het waarschijnlijk al en de rest gelooft het toch niet en noemt het linkse propaganda of fake news. Je hebt hier niks aan
Nou ja, had eigenlijk willen zeggen, of weten het al of geloven het wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we het meest strenge asielbeleid hebben in vergelijking met Europa.
Is er ooit nieuws dat sceptici overtuigt?quote:Op donderdag 28 november 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, had eigenlijk willen zeggen, of weten het al of geloven het wel.
Als dit bedoelt is om sceptici te overtuigen heeft dat 0 kans
Geen idee. Misschien bij onderwerpen maar mensen wat minder fel op reagerenquote:Op donderdag 28 november 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is er ooit nieuws dat sceptici overtuigt?
Maar dan zijn het geen scepticiquote:Op donderdag 28 november 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien bij onderwerpen maar mensen wat minder fel op reageren
Tuurlijk wel. Je kan toch ook sceptisch zijn over een onderwerp waar je wat minder emoties bij hebtquote:Op donderdag 28 november 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan zijn het geen sceptici
Daar ben ik enigszins sceptisch over.quote:Op donderdag 28 november 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kan toch ook sceptisch zijn over een onderwerp waar je wat minder emoties bij hebt
Maar we hebben wat mensen weggejaagd ben ik bangquote:Op donderdag 28 november 2019 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik enigszins sceptisch over.
Etten en Leurquote:Op donderdag 28 november 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, zullen we het dan maar over Etten-Leur hebben dat sowieso niet bestaat?
Tssk. Je kan ook gewoon eens iets nieuws proberen joh. Niet gelijk wegrennenquote:
Ik was druk met eten en showtje terugkijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tssk. Je kan ook gewoon eens iets nieuws proberen joh. Niet gelijk wegrennen
Ah dat is ook wel leuk om even te kijken jaquote:Op donderdag 28 november 2019 01:34 schreef I het volgende:
Moet de laatste Bureau Burgwallen ook nog kijken.
Hij eet zijn kipnuggets van de McDonald's met een vorkjequote:Op donderdag 28 november 2019 01:34 schreef I het volgende:
Moet de laatste Bureau Burgwallen ook nog kijken.
quote:Op donderdag 28 november 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij eet zijn kipnuggets van de McDonald's met een vorkjehet is wel echt een doetje hoor die Ewout
Een grower is beter joh.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op mannen met een vleeslul.
Nou denk het niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je ouders meer dromen hadden in de trant van 'die wordt later uitvinder, brandweerman' ofzo
Te intiem brr.quote:
Meeste mannen hebben ook growers. Maar als je beetje research doet en ook gewoon reacties ziet van vrouwen op bulges enzo is de grootte non-erect toch belangrijker dan je zou denken bij hoop vrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een grower is beter joh.
[..]
Nou denk het niet.
[..]
Te intiem brr.
Toffe chick wel die Rachelquote:Op donderdag 28 november 2019 01:54 schreef I het volgende:
[..]Daar let ik niet eens op. Maar da's wel typisch iets voor hem ja.
Lijkt me dat een grower voor vrouwen toch leuker is om mee te spelen.quote:Op donderdag 28 november 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben ook growers. Maar als je beetje research doet en ook gewoon reacties ziet van vrouwen op bulges enzo is de grootte non-erect toch belangrijker dan je zou denken bij hoop vrouwen.
Nja snap het wel. Het is gewoon mooier als je in zijn geheel naakt bent. Volmaakter ofzoquote:Op donderdag 28 november 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat een grower voor vrouwen toch leuker is om mee te spelen.
Achja wat maakt dat ook allemaal uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja snap het wel. Het is gewoon mooier als je in zijn geheel naakt bent. Volmaakter ofzo
Denk een van de grootste onzekerheden die mannen kunnen hebben welquote:Op donderdag 28 november 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja wat maakt dat ook allemaal uit.
Dat is wel echt het laatste waar ik mij druk om maak.quote:Op donderdag 28 november 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk een van de grootste onzekerheden die mannen kunnen hebben wel
Nee dat niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al plannen om samen te gaan wonen?
Hallo net wakkerquote:Op donderdag 28 november 2019 08:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo verliefd, ik ben net wakker
Halloquote:Op donderdag 28 november 2019 08:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo verliefd, ik ben net wakker
Lekker onvoorspelbaar weer jaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik heb ofwel precies geluk met het weer of niet als ik ga fietsen zo
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik heb ofwel precies geluk met het weer of niet als ik ga fietsen zo
Hopen moet je op de pot doenquote:
Emily UI, beste UIquote:
Wanneer gaan jullie nou eens leren dat ik altijd gelijk hebquote:Op donderdag 28 november 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
@:dud0r had gelijk trouwens, net in de laatste paar minuten kwam de zeikregen naar beneden zetten
Kan je een andere PI nemen? Nu lijkt het net alsof je om aandacht vraagt.quote:
Ik vraag eigenlijk aandacht voor ONZ-SC, omdat het hier zo godsgruwelijk dood is.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je een andere PI nemen? Nu lijkt het net alsof je om aandacht vraagt.
Had je overigens al gezien dat Flip een fout heeft gemaakt in de FEE-SC?
Het is nu wel droogquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je een andere PI nemen? Nu lijkt het net alsof je om aandacht vraagt.
Had je overigens al gezien dat Flip een fout heeft gemaakt in de FEE-SC?
Het is erg triest gesteld hequote:Op donderdag 28 november 2019 15:32 schreef I het volgende:
[..]
Ik vraag eigenlijk aandacht voor ONZ-SC, omdat het hier zo godsgruwelijk dood is.
Lopen.Gvd.
Gelachen.
Ik wil wel dat je me feliciteert als ik win.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is erg triest gesteld he
Gelukkig wel veel posts nu met DTSRest van ONZ ook dood
Zie geen correlatie.
Ik zou er bijna even wat statistieken bij pakken, maar daar komt dan toch urenlang geen reactie op (lol)quote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie geen correlatie.
Couldnt care lessquote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil wel dat je me feliciteert als ik win.
Ze heeft een vriend. Ze gaat je niet een felicitatie blowie geven.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil wel dat je me feliciteert als ik win.
Dan jij maar.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Ze gaat je niet een felicitatie blowie geven.
quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 28 november 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie geen correlatie.
Dan zit er niets anders op dan die tand eruit latten slaan!quote:Op donderdag 28 november 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Stukje appel tussen m'n tanden en geen tandenstoker in de buurt
Gelukkig was dat niet nodig, het euvel lijkt verholpenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan die tand eruit latten slaan!
Vriend.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:34 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ] Top posts per forum van 28-11-2018 t/m 28-11-2019
nr / aantal posts / forum
01 1016677 Onzin voor je leven!
02 0901890 Utopia
03 0588222 40+ - the Reboot!
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:34 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ] Top posts per forum van 28-11-2018 t/m 28-11-2019
nr / aantal posts / forum
01 1016677 Onzin voor je leven!
02 0901890 Utopia
03 0588222 40+ - the Reboot!
Mag ik mee?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend.
Zullen we een meet organiseren om Munchkin te spelen?
Munchkin!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend.
Zullen we een meet organiseren om Munchkin te spelen?
En nu de totalen van UTO en dezequote:Op donderdag 28 november 2019 17:46 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 posts per reeks van 28-11-2018 t/m 28-11-2019
nr / aantal posts / reeks
001 866478 [COS-UTO2 #1] Wat een HUFTERS!!!
002 567281 Het Dodetopicspel
003 566631 [40+ SC ]
004 254023 [ONZ-SC]
Is dat een ja?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef murp het volgende:
[..]
En nu de totalen van UTO en deze
hierboven vergelijken!
Een kleine jah. jaquote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Dan zal ik als ik terug kom van collecte een ding doen.
nog een maandjequote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef I het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Dat UTO 95% SC/COS is? Ja. Maar ik zeg ook niet dat UTO nog bestaansrecht heeft.
quote:
ja, en misschien F1quote:Op donderdag 28 november 2019 18:06 schreef I het volgende:
[..]Ben benieuwd wat ESF volgend jaar gaat doen. Zou wel FOK!'s volgende paradepaardje móéten worden.
Nee dat linkje gaat naar een bestelformulier waar je de 30mm film kan bestellen en dan duurt het 4-8 weken voordat je verzoek verwerkt is. 🙄🙄🙄quote:
Oh godzijdank dan kan ik nog even mijn uitstelgedrag uitoefenenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat linkje gaat naar een bestelformulier waar je de 30mm film kan bestellen en dan duurt het 4-8 weken voordat je verzoek verwerkt is. 🙄🙄🙄
Hij was ook uitgesteld door problemen met uploaden. Althans dat zei Tim op Twitter dus zat al met spanning te wachtenquote:
Ik ook ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij was ook uitgesteld door problemen met uploaden. Althans dat zei Tim op Twitter dus zat al met spanning te wachten
Ik ga kijken zodra AZ klaar is met voetballenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:48 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Ik zit me nu al op te vreten door de reactie van die woordvoerder. Wat een triest gedoe.
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga kijken zodra AZ klaar is met voetballen
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef I het volgende:
[..]
Nice.
Tim is wel on a roll, was wel genieten.
Weet je wanneer er een nieuw seizoen van Kelderklasse 15 komt?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef I het volgende:
[..]
Nice.
Tim is wel on a roll, was wel genieten.
Waar is Ron Beton heen verdwenen eigenlijk?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga kijken zodra AZ klaar is met voetballen
Geblesseerd aan de kniequote:Op donderdag 28 november 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is Ron Beton heen verdwenen eigenlijk?
Achterin draaien ze wel lekker in de ED.quote:
Voorlopig niet, Daan is met een theatertour bezig.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je wanneer er een nieuw seizoen van Kelderklasse 15 komt?
Oh bah. Sneu ook van dodelijk ongelukquote:Op donderdag 28 november 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staat hier trouwens al uuuuren een file van heb ik jouw daar.
Stuk verder dodelijk ongeluk geweest, en nu staat de hele stad vast naar binnen en buiten.
3 doden zelfs, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh bah. Sneu ook van dodelijk ongeluk
Dat is best veelquote:Op donderdag 28 november 2019 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 doden zelfs, heb ik begrepen.
Nee hoor, ik gebruikte gewoon mn knopjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:05 schreef I het volgende:
[..]
Zit je nu alweer door slotjes heen te posten?
Man man man.
Geil.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruikte gewoon mn knopje
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef I het volgende:
[..]
Voorlopig niet, Daan is met een theatertour bezig.
Jupquote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet![]()
Jammer wel
Ja precies, voetbal technisch zullen ze hem niet echt heel erg gaan missen. Wellicht op sponsor vlak meer nu hij er (tijdelijk) niet meer bij is met cameraquote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef I het volgende:
[..]
JupVond het altijd geweldig om te zien. Maar die club bestaat nog wel even.
Daan is zelf ook tijdelijk gestopt bij de club, ook vanwege z'n drukke schema. (En ach, hij werd toch nooit opgesteld
)
Stond hier ook echt helemaal vastquote:Op donderdag 28 november 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staat hier trouwens al uuuuren een file van heb ik jouw daar.
Stuk verder dodelijk ongeluk geweest, en nu staat de hele stad vast naar binnen en buiten.
Wat doen jullie nou allemaal weer?quote:
We houden het spannendquote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen jullie nou allemaal weer?
Gewoon maar even normaal doen tweede helft. Anders moet je nog je best gaan doen tegen het mensonterende manchesterquote:
Ja pfffquote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon maar even normaal doen tweede helft. Anders moet je nog je best gaan doen tegen het mensonterende manchester
AZ vliegt er gewoon weer uit in de groepsfase.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon maar even normaal doen tweede helft. Anders moet je nog je best gaan doen tegen het mensonterende manchester
Ook een ongeluk?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stond hier ook echt helemaal vast
Volgens mij hebben ze zelfs aan een gelijkspel niet genoeg. Partizan heeft nu beter onderling resultaat met 2-2. Nederlandse chokegenotquote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AZ vliegt er gewoon weer uit in de groepsfase.
[..]
Ook een ongeluk?
Zou ook gewoon terecht zijn. Eerste pot tegen Partizan was ook al zo kut, tegen Manu hadden ze ook moeten winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zelfs aan een gelijkspel niet genoeg. Partizan heeft nu beter onderling resultaat met 2-2. Nederlandse chokegenot
Met een beetje pech alledrie eruit vanavondquote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook gewoon terecht zijn. Eerste pot tegen Partizan was ook al zo kut, tegen Manu hadden ze ook moeten winnen.
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een beetje pech alledrie eruit vanavondwat een drama
Van AZ sowieso wel ja. Jij toch ook? Iedereenquote:
lolquote:
Niet anders verwacht.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van AZ sowieso wel ja. Jij toch ook? Iedereen
Bij Feyenoord was er ook niks aan de hand. Psv had het op voorhand het zwaarst.
Nog geen schot op goal is ook wel pijnlijk ja thuis tegen een paar Servenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
lol
[..]
Niet anders verwacht.
AZ heeft zeer matig team met 3 spelers die paar keer leuk spelen tegen G-verdedigers in Nederland en dan gaan we doen alsof het Oranje materiaal is.
En het erge is dat zo'n Slot daar nog 2 jaar blijft zitten.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen schot op goal is ook wel pijnlijk ja thuis tegen een paar Serven
Waarschijnlijk. Was een ambulance die er helemaal niet doorheen kwam ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AZ vliegt er gewoon weer uit in de groepsfase.
[..]
Ook een ongeluk?
lekker hequote:Op donderdag 28 november 2019 20:47 schreef Fok-it het volgende:
Oh Az door met 2-2 lol zat verkeerd te kijken. Wat een ontsnapping.
Echt he. Hoewel ik het wel met iemand kan meekijken hoor maar zou niet snel zelf kijken.quote:
We kunnen ook samen Star Wars kijkenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Hoewel ik het wel met iemand kan meekijken hoor maar zou niet snel zelf kijken.
Ja kan maar gaan we niet doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
We kunnen ook samen Star Wars kijken![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan maar gaan we niet doen.
denk dat het waarschijnlijker is dat de duitsers Polen nog een keer binnenvallen dan dat fc emmen een topclub wordtquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Of FC Emmen moet ineens een topclub worden.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan maar gaan we niet doen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat het waarschijnlijker is dat de duitsers Polen nog een keer binnenvallen dan dat fc emmen een topclub wordt
Wowquote:Op donderdag 28 november 2019 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
* dud0r schrapt ama als liefste user van verkiezingslijst
Nee hoor.quote:
Ben benieuwd of ik hem voor 2de jaar op rij ga winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor.ik vind je nog steeds de liefste user.
Ik zie net dat ik in drie categorieën op jou gestemd hebquote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik hem voor 2de jaar op rij ga winnen.
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat het waarschijnlijker is dat de duitsers Polen nog een keer binnenvallen dan dat fc emmen een topclub wordt
Welke 2 nog meer?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik in drie categorieën op jou gestemd heb
Stoker gespotquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef I het volgende:
[..]
Hardste schreeuwer en grootste baggeraar
Ik zou hem slaan.
Zoals? :squote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn genoeg andere dingen te doen
Haha nee dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou hem slaan.
Beste/leukste mod en user die je het liefst irl wil ontmoetenquote:
Oooohquote:Op donderdag 28 november 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beste/leukste mod en user die je het liefst irl wil ontmoeten![]()
![]()
Daar heb ik Haags voor genomineerdquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou hem slaan.
Jij bent ook genomineerd hoorquote:
Denk niet dat ik ooit stem voor grootste baggeraar zal krijgen.quote:
Ik heb een iemand die me een stem daarvoor gegeven heeftquote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit stem voor grootste baggeraar zal krijgen.
Allemaal geen optie voor mij. Joe.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sporten, gamen, joint voor wp draaien en dit zijn slechts een aantal voorbeelden
Die kan wel flink schreeuwen ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik Haags voor genomineerd
Kleine mensen hebben vaak de grootste mondquote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit stem voor grootste baggeraar zal krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |