niet alleen ouders.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:14 schreef 00wildchild het volgende:
Sommige ouders wil je toch gewoon keihard slaan. Man man man.
Zoals Catkiller bijvoorbeeld.
Waar heb ik dit nou weer aan te dankenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:14 schreef 00wildchild het volgende:
Sommige ouders wil je toch gewoon keihard slaan. Man man man.
Zoals Catkiller bijvoorbeeld.
Voor het feit dat je je natuurlijk haarkleur wil behouden en je niet de film Dragonball Super Broly op blu-ray hebt besteldquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan te danken
Faka G?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor het feit dat je je natuurlijk haarkleur wil behouden en je niet de film Dragonball Super Broly op blu-ray hebt besteld
Mensen die iets vanaf een disc kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor het feit dat je je natuurlijk haarkleur wil behouden en je niet de film Dragonball Super Broly op blu-ray hebt besteld
Sommige dingen wil je gewoon in de best mogelijke kwaliteit kijken vriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die iets vanaf een disc kijken.
Boomer dinosaurus.
Je hoofdquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan te danken
Dit is waar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alleen ouders.
gewoon mensen..
welke?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:37 schreef 00wildchild het volgende:
Grapje bby. Maar die meid uit r&p allemaggies.
wat heeft hij gedaan?quote:
oh diequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:42 schreef 00wildchild het volgende:
R&P / Nieuwe relatie me dochter het er niet mee eens
Pics?!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts nts vriend. Zit nu lekker te kleien
zeg hem dat het oude inpakpapier vies is geworden in de schoorsteen en sint snel nieuw papier nodig had.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:47 schreef 00wildchild het volgende:
Godver. Schoencadeautje voor kinder gedaan. Vraagt die konjo waarom het in het inpakpapier zit dat ik een jaar geleden in een kast heb gegooid.
Vraag me af hoe lang het duurt voor hij doorheeft dat het allemaal fake is hij is veel te opmerkzaam.
Ja echt hè 😅 heb gezegd dat het op was en ze die van ons hebben gepakt (want ja hij is naar de kast gerend om te checken).quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg hem dat het oude inpakpapier vies is geworden in de schoorsteen en sint snel nieuw papier nodig had.
als hij dan vraagt hij de sint door de cv ketel past is het tijd voor een corrigerende tik.
mag hij nu een hele week lang zn schoen zetten?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja echt hè 😅 heb gezegd dat het op was en ze die van ons hebben gepakt (want ja hij is naar de kast gerend om te checken).
Lekker dan dat je een 3 jarige een stap voor moet zijn. Doe gvd normaal en geniet gewoon van je cadeau
Zwarte Piet komt morgenavond hierquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Excavator het volgende:
Dat hij maar braaf is of zwarte piet neemt hem mee en geeft hem van de roe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |